Ken ze nog niet. Mijn favorieten zijn House of Cards en Breaking Bad. Maar helaas beiden al uitgezien.quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen serie in de wereld die Six Feet Under van de troon kan stoten, maar mijn god wat probeer Transparent t met verve.
Sopranos?quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen serie in de wereld die Six Feet Under van de troon kan stoten, maar mijn god wat probeer Transparent t met verve.
Ken je de oorspronkelijke BBC versie van House of Cards?quote:Op zondag 13 december 2015 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken ze nog niet. Mijn favorieten zijn House of Cards en Breaking Bad. Maar helaas beiden al uitgezien.
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
POI is gaaf idd. Maar HOC ook. En Breaking Bad, GOT enz.quote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.
Person Of Interest is de beste serie van de laatste jaren, imho.
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppenquote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Plaatjes laat ik gewoon lekker staan, want zijn prima en nog steeds relevant.
Ik die tweede eigenlijk wel. Is me duidelijk te jong....quote:Op zondag 13 december 2015 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppen
Slechts een halve aflevering van gezien. Vond je het wat?quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ken je de oorspronkelijke BBC versie van House of Cards?
Leuuuk.quote:Op zondag 13 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Cutie in lichtblauwe trui bij Please Like Me
Je zou ook wel gek zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppen
Ik heb vroegah de bbc versie gezien. En toen vond ik het erg goed, maar nu voelt het te verouderd aan.quote:Op zondag 13 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts een halve aflevering van gezien. Vond je het wat?
Kwam niet door Seizoen 1 heen.quote:
Ik hou van die dysfunctional families series. Plus de omgang met de dood en lijden was zo mooiquote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.
Die werd me toevallig gisteren aangeradenquote:Person Of Interest is de beste serie van de laatste jaren, imho.
Ik moet de laatste nog zien, maar gay torrents ligt er uitquote:Op zondag 13 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Cutie in lichtblauwe trui bij Please Like Me
Haha, POI wordt door velen niet gezien als verstand op nul serie, in tegendeel.quote:Op zondag 13 december 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van die dysfunctional families series. Plus de omgang met de dood en lijden was zo mooiDe laatste aflevering wordt nog steeds genoemd als beste serie einde ooit op tv. Ongeevenaard.
[..]
Die werd me toevallig gisteren aangeraden
Maar wel als verstand op nul serie. Wat af en toe ook wel fijn is.
Thuisthuis, dan kan veel.quote:
Ik ben nu ook bij mijn ouders, daarom snackbar.quote:
Hier steak van sucade met frieten en saladequote:
Met schone was?quote:Op zondag 13 december 2015 18:51 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon pasta met groenten, paar borden vol.
En weer onderweg van een Gronings dorpje naar Rotterdam voor de vier tentamens van aankomende week..
Een schoon en opgeruimd studentenhok?quote:
Nieuw.quote:Op zondag 13 december 2015 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een schoon en opgeruimd studentenhok?
Als student woonde ik ruimer, maar was wel oud en tochtig. Heerlijke tijd, zou er zo naar terug willenquote:
Was je toen eigenlijk ook al zo cynisch en verzuurd, of was je toen gewoon nog een lekker blije nicht?quote:Op zondag 13 december 2015 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als student woonde ik ruimer, maar was wel oud en tochtig. Heerlijke tijd, zou er zo naar terug willen
Ik vind dit meer dan genoeg, zeker vergeleken met hoe sommige anderen wonen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als student woonde ik ruimer, maar was wel oud en tochtig. Heerlijke tijd, zou er zo naar terug willen
Pietverdriet is toch niet cynisch en verzuurd?quote:Op zondag 13 december 2015 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was je toen eigenlijk ook al zo cynisch en verzuurd, of was je toen gewoon nog een lekker blije nicht?
In POL wint hij jaarlijks de trofee voor de zuurste user en eigenlijk wel terecht.quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Pietverdriet is toch niet cynisch en verzuurd?![]()
Of lurk ik in de verkeerde topics?
Wacht, wat betekent dat, machinist "kwijt"?quote:Op zondag 13 december 2015 20:07 schreef tofastTG het volgende:
Wat een feest, machinist kwijt. 30 minuten chillen in Sittard, the horror.
Dat ze niet weten waar hij is, duh.quote:Op zondag 13 december 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht, wat betekent dat, machinist "kwijt"?
Ik ken hem eigenlijk alleen uit CUL.quote:Op zondag 13 december 2015 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In POL wint hij jaarlijks de trofee voor de zuurste user en eigenlijk wel terecht.Maar ik ken onze Piet niet van buiten POL.
Ben je daar ineens het zonnetje in huis dan Piet? Doe het dan ook eens bij ons.
Dat niemand de trein kan besturen.quote:Op zondag 13 december 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht, wat betekent dat, machinist "kwijt"?
Zo ingewikkeld kan dat toch niet zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat niemand de trein kan besturen.
Nouja, die seinen lijken me nog wel enigsinds ingewikkeld. Verder is het een kwestie van gas geven en niet te hard gaan, denk ik.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld kan dat toch niet zijn.
En op tijd remmen bij een station. Waarom is dit niet al lang geautomatiseerd?quote:Op zondag 13 december 2015 20:28 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nouja, die seinen lijken me nog wel enigsinds ingewikkeld. Verder is het een kwestie van gas geven en niet te hard gaan, denk ik.
Een nieuw hoogtepunt in de geschiedenis van de NS.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat niemand de trein kan besturen.
Wat ook vaak misgaat. Heb vaak meegemaakt dat de trein helemaal op het einde van het perron pas stil staat, terwijl de trap aan het begin van het perron is. Moet je weer een pokke eind lopen.quote:Op zondag 13 december 2015 20:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En op tijd remmen bij een station. Waarom is dit niet al lang geautomatiseerd?
Meid.quote:Op zondag 13 december 2015 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ook vaak misgaat. Heb vaak meegemaakt dat de trein helemaal op het einde van het perron pas stil staat, terwijl de trap aan het begin van het perron is. Moet je weer een pokke eind lopen.Ook een paar keer meegemaakt dat de laatste deur nog buiten het perron hangt, of dat de trein stopt op een wissel, mag je springen naar het perron.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft Kaas een paar tikken.
Snel, fladder terwijl je rondspringt op 1 been in de vorm van een 8.quote:Op zondag 13 december 2015 21:12 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH hij zit in t vliegtuig hierheen#paniekaanval
Kan je het vliegtuig volgen? Zet dan die kaart op waarop je het vliegtuig in real-time kan volgen das romantisch en zo.quote:Op zondag 13 december 2015 21:12 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH hij zit in t vliegtuig hierheen#paniekaanval
Mijn huis heeft de vorm van een 8, dat kan dus nog beterquote:Op zondag 13 december 2015 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel, fladder terwijl je rondspringt op 1 been in de vorm van een 8.
Hij zweeft ergens tussen Singapore en Dubai nuquote:Op zondag 13 december 2015 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je het vliegtuig volgen? Zet dan die kaart op waarop je het vliegtuig in real-time kan volgen das romantisch en zo.
Dan kan men geen stations meer overslaan als de trein vertraagd is.quote:Op zondag 13 december 2015 20:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En op tijd remmen bij een station. Waarom is dit niet al lang geautomatiseerd?
aoe2 doen?quote:Op zondag 13 december 2015 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je het vliegtuig volgen? Zet dan die kaart op waarop je het vliegtuig in real-time kan volgen das romantisch en zo.
Cynisch zeker, verzuurd ben ik nooit.quote:Op zondag 13 december 2015 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was je toen eigenlijk ook al zo cynisch en verzuurd, of was je toen gewoon nog een lekker blije nicht?
Iets zegt me dat er minder vertragingen zijn, als machinisten worden vervangen door computers.quote:Op zondag 13 december 2015 21:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dan kan men geen stations meer overslaan als de trein vertraagd is.
hoe laat moet je m halen?quote:Op zondag 13 december 2015 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zweeft ergens tussen Singapore en Dubai nu
Spannenndquote:Op zondag 13 december 2015 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zweeft ergens tussen Singapore en Dubai nu
Het zijn twee zijdes van dezelfde medaille.quote:Op zondag 13 december 2015 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cynisch zeker, verzuurd ben ik nooit.
Volgens mij is het spoor nog best complex, zeker in Nederland. Hartstikke druk enzo.quote:Op zondag 13 december 2015 21:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er minder vertragingen zijn, als machinisten worden vervangen door computers.
Maar het lijkt me dan beter dat we dat aan Google overlaten ipv de NS.
Gewoon AO2 op Steam kopen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan alleen als ik in Groningen ben, sinds een minuutje echter weer in Rotterdam.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dank, juffrouw Jannie. Prima secretaresse.
Moet gewoon zorgen dat ik weer een goede laptop heb, nu heeft inloggen op Steam niet eens zin. Komt geen eens geluid meer uit m'n laptop en ik kan niet normaal inloggen (enkel in veilige modus). Echt een schijtapparaat.quote:
Wtf dude.quote:Op zondag 13 december 2015 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet gewoon zorgen dat ik weer een goede laptop heb, nu heeft inloggen op Steam niet eens zin. Komt geen eens geluid meer uit m'n laptop en ik kan niet normaal inloggen (enkel in veilige modus). Echt een schijtapparaat.
Bij voorkeur op de uni en dan naar mezelf mailen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude.Waar schrijf jij verslagen op dan?
quote:Op zondag 13 december 2015 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij voorkeur op de uni en dan naar mezelf mailen.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Net of Kaas verslagen schrijft, de eeuwige student.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Net of Kaas verslagen schrijft, de eeuwige student.
Maar ik heb wel een laptop en een desktop.quote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee jij dan, je kan niet eens naar een cafe.
Thuiswonert die geld heeft voor luxe, stop de persen. Het zware leven gaat nu beginnen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een laptop en een desktop.
Ik heb gewoon goede investeringen gemaakt op de juiste momenten. Kan je over jou en je laptop niet zeggen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Thuiswonert die geld heeft voor luxe, stop de persen. Het zware leven gaat nu beginnen.
Mijn laptop investeert niet.quote:Op zondag 13 december 2015 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gewoon goede investeringen gemaakt op de juiste momenten. Kan je over jou en je laptop niet zeggen.
Ik zou me er niet aan wagen, maar wel best knap ja.quote:Op zondag 13 december 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn laptop investeert niet.
Laptop heb ik trouwens al zes jaar. Kostte 189 euro. Best aardig toch?
net een mp match gewonnenquote:Op zondag 13 december 2015 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan alleen als ik in Groningen ben, sinds een minuutje echter weer in Rotterdam.
Ik zou die plek verlaten, waar het ook mag zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste homo's dus direct naar shopping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 23:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ik ga liever shoppen dan aan voetbal of football denken.quote:Op zondag 13 december 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste homo's dus direct naar shopping.
Was het wel leuk?quote:
Ehm.... ja.... Veels te hard gedanst alleenquote:
Moeilijk.... meer omdat shoppen geld kost en ik ben zuunigquote:
Niet wakkerporren, he, da's zielig.quote:Op maandag 14 december 2015 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Er ligt een Singaporese met jetlag geplaagde hunk op m'n schoot te slapen nu![]()
Aww. Leuk dat 'ie er weer is?quote:Op maandag 14 december 2015 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Er ligt een Singaporese met jetlag geplaagde hunk op m'n schoot te slapen nu![]()
maar ik heb honger!!!quote:Op maandag 14 december 2015 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet wakkerporren, he, da's zielig.
is de eerste keer. Maar voelt best wel vertrouwd.quote:
Is het flink wennen aan elkaar? Toen m'n vriend en ik ooit 4 maand zonder elkaar zaten was het allemaal even niet zo stabiel na terugkomst (niet om je bang te makenquote:Op maandag 14 december 2015 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is de eerste keer. Maar voelt best wel vertrouwd.
nee na drie weken is ie weer wegquote:Op maandag 14 december 2015 18:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het flink wennen aan elkaar? Toen m'n vriend en ik ooit 4 maand zonder elkaar zaten was het allemaal even niet zo stabiel na terugkomst (niet om je bang te maken). Wel leuk dat jullie weer samen zijn. Blijft het nu zo?
Nee. Typte letterlijk shake your boom boom in en kreeg dit. Vond het wel mooiquote:Op maandag 14 december 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je hier de hele nacht op gedanst?
Wat een foute vent trouwens.
Huh? Ik dacht dat hij je vriendje was.quote:Op maandag 14 december 2015 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee na drie weken is ie weer wegdit is om elkaar te leren kennen. Ik bedoel: we just kissed for the first time.
Goede zoekopdracht wel trouwens.quote:Op maandag 14 december 2015 18:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Typte letterlijk shake your boom boom in en kreeg dit. Vond het wel mooi
Het heeft niet echt een naamquote:Op maandag 14 december 2015 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat hij je vriendje was.
Spannend hoor. Ik nam dat "we hebben vandaag voor het eerst gezoend" zeker te letterlijk?quote:Op maandag 14 december 2015 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft niet echt een naamsoms noemen we t dat, soms ook niet
Dit is de eerste keer dat we lang samen gaan zijn.
![]()
Nee, dat was letterlijkquote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Spannend hoor. Ik nam dat "we hebben vandaag voor het eerst gezoend" zeker te letterlijk?
Maar wat hebben jullie al die tijd dat je hem hiervoor zag dan gedaan? Ik snap even de logica niet van maanden wachten op een jongen die je nog nooit gekust hebt en aan de andere kant van de wereld woont.quote:
Ooooooowhhhh.quote:Op maandag 14 december 2015 18:51 schreef Ang3l het volgende:
The thing is: We hebben 1 date gehad helemaal aan 't einde van mijn periode in Singapore. Heel kort. Niks gebeurd. Daarna ging ik naar NL en hij woont in SG, maar we hebben contact gehouden. Elke dag appen etc, dingen delen, bellen, skypen etc etc etc. En nu is ie dus hier voor 3 weken.
Ja. Dat dus. En nu ga ik 'm wakker schoppen en mee naar de supermarkt nemenquote:
Is dit je allereerste dag dat je echt helemaal op jezelf woont?quote:Op maandag 14 december 2015 19:23 schreef Rezania het volgende:
Zo, thuis. Echt thuis, niet bij mijn ouders, heerlijk.
Yes. Gaat wat worden deze weekquote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is dit je allereerste dag dat je echt helemaal op jezelf woont?
Al als uitwonend bij DUO geregistreerd? Al verhuisd bij de gemeente?quote:Op maandag 14 december 2015 19:23 schreef Rezania het volgende:
Ja, allang, want geld. Thnx.quote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Al als uitwonend bij DUO geregistreerd? Al verhuisd bij de gemeente?
Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie
jeeeej. Als dat vanavond geen sex wordt Joe!quote:Op maandag 14 december 2015 19:23 schreef Rezania het volgende:
Geen sex idd.quote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
jeeeej. Als dat vanavond geen sex wordt Joe!
Gadver.quote:
Rijke tata.quote:Op maandag 14 december 2015 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gadver.Ik heb wel een VIP-pas van de domino's.
Nee, gewoon connecties. 7 euro voor iedere medium pizza. Nog steeds belachelijk duur, maar heb geen oven nu.quote:
Gewoon in pan bakkenquote:Op maandag 14 december 2015 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon connecties. 7 euro voor iedere medium pizza. Nog steeds belachelijk duur, maar heb geen oven nu.
den haagquote:Op maandag 14 december 2015 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk ook een Rotterdammer?
Eigenlijk zou je iedere dg een foto moeten mken van je kamer/keuken, vanuit exact dezelfde hoek.quote:Op maandag 14 december 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
Ga morgenochtend wel een tosti maken in de grillpan, ook voor het eerst.
Gaat niet gebeuren, ik ben behoorlijk net, zeker vergeleken met andere studenten.quote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je iedere dg een foto moeten mken van je kamer/keuken, vanuit exact dezelfde hoek.
Dan kun je zien hoe je maagdelijke schone kamer verandert in euh... Iets anders.
Groetjes uit Delftquote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik ben behoorlijk net, zeker vergeleken met andere studenten.
Ook als je zelf alles moet schoonhouden?quote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik ben behoorlijk net, zeker vergeleken met andere studenten.
quote:Op maandag 14 december 2015 21:03 schreef Kaas- het volgende:
Mijn vriend is fucking autistisch met z'n slaapkamer. Daar staat een bakje waar ik m'n spullen in kan doen en als ik het ernaast leg wordt 'ie helemaal gek.
Ik zal jou wat in je doos stoppen.quote:Op maandag 14 december 2015 21:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kaasdoos?
Ja.quote:Op maandag 14 december 2015 21:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ook als je zelf alles moet schoonhouden?
Net tosti gemaakt, daarna gelijk afwas gedaan.quote:
Dat denk ik ook weleens als ik de keuken heb opgeruimd. Meteen afwassen en schoonmaken. Langer dan een week hou ik dat niet vol...quote:Op maandag 14 december 2015 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net tosti gemaakt, daarna gelijk afwas gedaan.Ga ik niet lang volhouden.
Klopt.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Het in- en uitruimen van een vaatwasser is een enorme klus, als je daar eenmaal aan gewend bent geraakt.
Dan koop ik wel gewoon plastic borden en bestek per paar honderd. Gewoon na elke dag weggooien.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Het in- en uitruimen van een vaatwasser is een enorme klus, als je daar eenmaal aan gewend bent geraakt.
Zo slecht voor het milieu.quote:Op maandag 14 december 2015 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan koop ik wel gewoon plastic borden en bestek per paar honderd. Gewoon na elke dag weggooien.
Ken trouwens studenten die dat echt doen haha.
Duur valt volgens mij reuze mee, maar kansloos is het wel ja.quote:Op maandag 14 december 2015 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo slecht voor het milieu.En nog duur ook.
Jongen, kijk eens op je mobiel joh.quote:Op maandag 14 december 2015 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duur valt volgens mij reuze mee, maar kansloos is het wel ja.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef Peter het volgende:
En dit vraagt wel om een knuffelfoto Ang3l!
misschien moet ie ook een theatermama aanschaffen?quote:Op maandag 14 december 2015 21:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ook als je zelf alles moet schoonhouden?
Aww.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ssshhht. Hij slaapt nog.
Show eens hier.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Foto's van Pann staan online. Wat sta ik er weer creepy op :3
Gewoon dagje thuis studeren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:21 schreef Rezania het volgende:
Ik wil niet mijn bed uit, hij ligt te lekker.
quote:
Er lag al iemand thuis in bed te wachten :xquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Nog gescoord trouwens Bram, op dat hommofeest?
Maar die ging niet mee naar het homofeest?quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er lag al iemand thuis in bed te wachten :x
Nice.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was hier uiteraard wel al kneiter zat...
Als het niet allemaal PVV'ers waren vond ik Limburgers fantastisch. Lekker bier, lekker eten, vriendelijk en een sexy accent.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, docent komt uit Limburg en is jarig.
Sexy?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als het niet allemaal PVV'ers waren vond ik Limburgers fantastisch. Lekker bier, lekker eten, vriendelijk en een sexy accent.
Nee. NIet zijn ding.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar die ging niet mee naar het homofeest?
Ja, mijn fouten op FOK mbt openbare foto wil ik niet vrienden aandoenquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice.
Edit: Die vent naast je staat er wel een beetje sneu bij. Aandacht voor jou en jij enkel voor de camera haha.
Dit.quote:
Oh my god. Je hebt nog nooit het dialect gehoord. Daarvan gaat mijn geilheidsmeter van 100 naar 0 in 20 seconde. Niet te verstaan, is nóg harsher klinkend dan Duits.quote:
Ik bedoel dat hij aandacht voor jou heeft op die foto maar jij niet voor hem.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, mijn fouten op FOK mbt openbare foto wil ik niet vrienden aandoen
Oke, maar dialect is ook gewoon kut. Ik bedoel het Limburgse/Vlaamse accent, die vind ik vaak echt mooi.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh my god. Je hebt nog nooit het dialect gehoord. Daarvan gaat mijn geilheidsmeter van 100 naar 0 in 20 seconde. Niet te verstaan, is nóg harsher klinkend dan Duits.
Ahhh. Ja, I guess :$quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij aandacht voor jou heeft op die foto maar jij niet voor hem.
Vind ik niks sexy aan :s al heb ik wel vrienden en ook een Ex uit limburg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, maar dialect is ook gewoon kut. Ik bedoel het Limburgse/Vlaamse accent, die vind ik vaak echt mooi.
Dat, en m'n eerste vriendje was een Limbo dus nostalgie en zo.
Die mensen hebben het maar zwaar. Niemand in de Randstad neemt hen serieus op het werk met dat accent en nu bijna niemand het accent sexy blijkt te vinden blijft er niets voor ze over.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh. Ja, I guess :$
[..]
Vind ik niks sexy aan :s al heb ik wel vrienden en ook een Ex uit limburg.
Jij... Weet dat je niet veel bent, maar om jezelf niets te noemen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die mensen hebben het maar zwaar. Niemand in de Randstad neemt hen serieus op het werk met dat accent en nu bijna niemand het accent sexy blijkt te vinden blijft er niets voor ze over.
Ho ho, "bijna" niemand. Ik beschouw mezelf altijd nog als een redelijk significant onderdeel van dit land.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij... Weet dat je niet veel bent, maar om jezelf niets te noemen.
Heb je het eindelijk wat rustiger, lekker toch.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:38 schreef Rezania het volgende:
We hebben 5 weken om een essay van 1500 woorden te schrijven.![]()
![]()
![]()
Nou ja, moeten ook nog essays naast worden geschreven, dus rustig is het sowieso niet. Maar beetje krom dat we drie weken hebben om een essay van 6000 woorden te schrijven en dan 5 weken voor eentje van maar 1500 woorden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je het eindelijk wat rustiger, lekker toch.
Maar wel terecht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:02 schreef tofastTG het volgende:
Beetje haten op een Limburgs accent. Niet echt aardig.
Ha, dikkie.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, "bijna" niemand. Ik beschouw mezelf altijd nog als een redelijk significant onderdeel van dit land.
Awwwquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was hier uiteraard wel al kneiter zat...
Ook awwww...quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ssshhht. Hij slaapt nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kek kleurtje hè.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Een bad trip kan toch altijd ongeacht alles? Of spreek af dat hij sowieso tot het einde moet blijven. Praat gewoon!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend wil ook mee om dan XTC eens te proberen, maar ik vind dat eigenlijk maar kut. Stel dat het tegenvalt - en die kans is best groot want de muziek is niet helemaal zijn ding - dan moet ik met hem halverwege aftaaien en dat mooie feest missen, terwijl ik dat ook maar twee keer per jaar doe en allemaal vrienden er speciaal voor vanuit Groningen overkomen.
Hij gaat de muziek wel leuk vinden toch?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend wil ook mee om dan XTC eens te proberen, maar ik vind dat eigenlijk maar kut. Stel dat het tegenvalt - en die kans is best groot want de muziek is niet helemaal zijn ding - dan moet ik met hem halverwege aftaaien en dat mooie feest missen, terwijl ik dat ook maar twee keer per jaar doe en allemaal vrienden er speciaal voor vanuit Groningen overkomen.
Meneer ging toen direct over op "Oh als ik een blok aan je been ben dan hoeft niet hoor!". Dus had niet zo'n zin om direct door te praten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een bad trip kan toch altijd ongeacht alles? Of spreek af dat hij sowieso tot het einde moet blijven. Praat gewoon!
Ik kocht een keer twee tickets voor Kingsday Festival voor ons met superveel goede techno-artiesten in het Olympisch Stadion Amsterdam. Duurde uurtje of 8, na 2 wilde hij weg want vond de muziek niet leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij gaat de muziek wel leuk vinden toch?
Maar met xtc op is het toch heel andersquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kocht een keer twee tickets voor Kingsday Festival voor ons met superveel goede techno-artiesten in het Olympisch Stadion Amsterdam. Duurde uurtje of 8, na 2 wilde hij weg want vond de muziek niet leuk.Hij is iets minder een stapper/danser.
Maar eentje scoren met flink wat speed erdoor dan, want hij ligt normaal om elf uur 's avonds al uitgeteld te slapen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar met xtc op is het toch heel anders
Tussen die twee zit een wereld van verschil. Vlaams sexy? Ja. Limburgs? Nee. Integendeel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, maar dialect is ook gewoon kut. Ik bedoel het Limburgse/Vlaamse accent, die vind ik vaak echt mooi.
Dat, en m'n eerste vriendje was een Limbo dus nostalgie en zo.
Als gare Brabo hoor jij natuurlijk verschil maar de rest van de wereld niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tussen die twee zit een wereld van verschil. Vlaams sexy? Ja. Limburgs? Nee. Integendeel.
dan ben je echt toondoof. Aangezien Limburgs veel zangeriger, Duitser en zachter is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als gare Brabo hoor jij natuurlijk verschil maar de rest van de wereld niet.
Vid!quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Hij snurkt. Ik ga er dadelijk echt zo hard een piemel in stoppen. Dat zal wel helpen!!
Zeg jij die klinkt als postbode Siemenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet horen tussen het Mandarijn van iemand uit Peking en iemand uit Shanghai zijn toondoof.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dan ben je echt toondoof. Aangezien Limburgs veel zangeriger, Duitser en zachter is.
Je hebt mij nog nooit horen praten jonge.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeg jij die klinkt als postbode Siemen
Welkom.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef _JdM_ het volgende:
Hallo!![]()
23 jaar (volgende week 24), bi, maar in SEX daar zitten alleen vrouwen. En de laatste tijd toch meer op mannen. Mja, hokjes he...
Vorige week een date gehad, en een tweede plannen we tussen de kerst/nieuwjaarsdrukte door...
Klopt, je was erg verlegen bij je bezoek bij ons, je zei nauwelijks ietsquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit horen praten jonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, je was erg verlegen bij je bezoek bij ons, je zei nauwelijks ietsWhehe, dat plaatje is wel ongeveer zoals ik jou en je vent inbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen jullie wel eens trio's?
Hallon!quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef _JdM_ het volgende:
Hallo!![]()
23 jaar (volgende week 24), bi, maar in SEX/bi zitten alleen vrouwen. En de laatste tijd toch meer op mannen. Mja, hokjes he...
Vorige week een date gehad, en een tweede plannen we tussen de kerst/nieuwjaarsdrukte door...
Lurk al een tijdje mee, nu toch maar eens meeposten
Ja. Net zoals t verschil tussen Amerikaans Engels en Brits Engels.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet horen tussen het Mandarijn van iemand uit Peking en iemand uit Shanghai zijn toondoof.
Nee, heeft mijn vent geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe, dat plaatje is wel ongeveer zoals ik jou en je vent inbeeld.Doen jullie wel eens trio's?
Welkom.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef _JdM_ het volgende:
Hallo!![]()
23 jaar (volgende week 24), bi, maar in SEX/bi zitten alleen vrouwen. En de laatste tijd toch meer op mannen. Mja, hokjes he...
Lurk al een tijdje mee, nu toch maar eens meeposten
ken de toon van mandarijn niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Net zoals t verschil tussen Amerikaans Engels en Brits Engels.
Enschede en heb iets minder dan 2 jaar een relatie met mijn beste vriend gehadquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welkom.
- Waar woon je?
- Al eens een vriend gehad of nu op zoek naar de eerste?
Haha, uuh... Brammetjuh, Kaas-, Angle volgens mij...quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Je lurkt stiekem mee, van wie heb je allemaal al pics gezien?
top? Bottom? Bepaalde fetisj?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:21 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Enschede en heb iets minder dan 2 jaar een relatie met mijn beste vriend gehad
[..]
Haha, uuh... Brammetjuh, Kaas-, Angle volgens mij...
Dat blijft creepy, al die voyeurs die met hun hand in de broek meelurken en meegluren naar onze foto's.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Je lurkt stiekem mee, van wie heb je allemaal al pics gezien?
Beter stille genieters dan creeps zoals sommigen in bepaalde topicsquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:30 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dat blijft creepy, al die voyeurs die met hun hand in de broek meelurken en meegluren naar onze foto's.
Vertel! Wie wat waar!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Beter stille genieters dan creeps zoals sommigen in bepaalde topics..
Je hebt zelf een mondje gekregen van onze lieve Heer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet het weer zo ordinair
Vraag eens naar z'n favoriete pokemon ofzo
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wat is je voornaam? Maarten
Wat is de betekenis van je nickname? Mijn nickname in de verkeerde leesrichting zijn de eerste letters van elk woord in mijn naam.
En die van je user-icoon? Afwezig
En van je signature? Doe de studie civiele techniek, onlosmakelijk verbonden met beton.
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Rondneuzen op fok.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Niet.
Hoe oud ben je? 23, bijna 24
Wat voor studie/werk doe je?Een master in een van de richtingen van civiele techniek op de UT
Waar woon je (ongeveer)? Enschede
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? per pb kan
Heb je een vriendje? Nog niet. Tweede date komt er aan en we zijn nu elke dag aan het appen. Eerste date voelde zeer vertrouwd en innerlijk geheel mijn type
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? De andere reeksen op FOK waar ik gepost heb zijn PTA/trein, TVR/3fm, TVR/Rijdende Rechter. Dat is denk ik een goede graadmeter voor mijn interesses...
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Den kennen jullie me ook een beetje
Wat is je eerste indruk van ons? Laatste tijd wat gemoedelijker, wat persoonlijker.
Wat wil je ons nog vragen? Mag ik daar even over nadenken?
Jezus, wat confronterend is dit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben nog 29..
Maar over een half jaar ofzo ben ik ook een ouwe lul.![]()
Jij wel dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, heeft mijn vent geen behoefte aan.
Oh dat is al redelijk wat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:21 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Enschede en heb iets minder dan 2 jaar een relatie met mijn beste vriend gehad
[..]
Haha, uuh... Brammetjuh, Kaas-, Angle volgens mij...
Oh, en stats.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Jaja, maar ondertussen....quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Nee hoor, JDM we zijn nu een karikatuur van onszelf. Soort van. Niet helemaal eigenlijk.
Met zo'n beroemde poll van jou vast wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Alsof iemand hier zijn piklengte zou durven delen.
30+ cm.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Alsof iemand hier zijn piklengte zou durven delen.
Dat is lastig met multiple choice.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Met zo'n beroemde poll van jou vast wel.
Dat dacht ik al wel weer....quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bovendien is fotografisch bewijs nodig. Anders kan iedereen zo maar wat roepen.
Ik ben gewoon de godheid zelve.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bovendien is fotografisch bewijs nodig. Anders kan iedereen zo maar wat roepen.
Ha, gay!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Nieuwe blote billenfoto van Justin Bieber op z'n Facebook trouwens.![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 15 december 2015 14:02 schreef tofastTG het volgende:
Beetje haten op een Limburgs accent. Niet echt aardig.
Heuuu. Je hoort echt heel veel verschil tussen Den Bosch en Eindhoven bijvoorbeeld. EHV klinkt verekte gay, DB klinkt als een hoop boeren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als wie klink jij dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heuuu. Je hoort echt heel veel verschil tussen Den Bosch en Eindhoven bijvoorbeeld. EHV klinkt verekte gay, DB klinkt als een hoop boeren.
quote:Op woensdag 16 december 2015 09:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heuuu. Je hoort echt heel veel verschil tussen Den Bosch en Eindhoven bijvoorbeeld. EHV klinkt verekte gay, DB klinkt als een hoop boeren.
Als Boschenaar die familie heeft in Eindhoven... Is dit gewoon de waarheid.quote:
Gelukkig heb ik andere kwaliteiten.quote:
Jouw accent valt reuze mee. Des te dichter je bij beschaving zit des te minder erg.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:04 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik andere kwaliteiten.
Haha man.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:58 schreef Kaas- het volgende:
Tosti's accent heb ik nooit kunnen duiden.
Beter cadeau voor een jarige homoquote:Op woensdag 16 december 2015 14:54 schreef Rezania het volgende:
Dit ga ik voortaan naar jarige homo's sturen.
toevallig net over gehad in den Bosch op t terras. "Why do they sound so loud and obnoxious?" Uh. Ja. Boeruuuhhh.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hebben jullie het een beetje leuk?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oke. Hij is verliefd op Den Bosch ipv op mij
aaaaw. Duh Bosch, nooit geweestquote:Op woensdag 16 december 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah true.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
toevallig net over gehad in den Bosch op t terras. "Why do they sound so loud and obnoxious?" Uh. Ja. Boeruuuhhh.
Leuk samen! Hij lijkt op een ex collega van me.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Awww..quote:Op woensdag 16 december 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands zijn over het algemeen vrij lomp en luidruchtig.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
toevallig net over gehad in den Bosch op t terras. "Why do they sound so loud and obnoxious?" Uh. Ja. Boeruuuhhh.
Mooi, maar saai stadje.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:49 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Awww..
's-Hertogenbosch is een mooi stadje.
Wel vrij direct... en zeer accepterend.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:49 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nederlands zijn over het algemeen vrij lomp en luidruchtig.
In Eindhoven heb je vrij veel import (of kinderen van import) die helemaal geen Brabants spreken.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als Boschenaar die familie heeft in Eindhoven... Is dit gewoon de waarheid.
Meh... Dat Nederlanders zo tolerant en accepterend zijn, dat geloof ik al jaren niet meer.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wel vrij direct... en zeer accepterend.
Hij mag blijvenquote:Op woensdag 16 december 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |