Ken ze nog niet. Mijn favorieten zijn House of Cards en Breaking Bad. Maar helaas beiden al uitgezien.quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen serie in de wereld die Six Feet Under van de troon kan stoten, maar mijn god wat probeer Transparent t met verve.
Sopranos?quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen serie in de wereld die Six Feet Under van de troon kan stoten, maar mijn god wat probeer Transparent t met verve.
Ken je de oorspronkelijke BBC versie van House of Cards?quote:Op zondag 13 december 2015 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken ze nog niet. Mijn favorieten zijn House of Cards en Breaking Bad. Maar helaas beiden al uitgezien.
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.quote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
POI is gaaf idd. Maar HOC ook. En Breaking Bad, GOT enz.quote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.
Person Of Interest is de beste serie van de laatste jaren, imho.
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppenquote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Plaatjes laat ik gewoon lekker staan, want zijn prima en nog steeds relevant.
Ik die tweede eigenlijk wel. Is me duidelijk te jong....quote:Op zondag 13 december 2015 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppen
Slechts een halve aflevering van gezien. Vond je het wat?quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ken je de oorspronkelijke BBC versie van House of Cards?
Leuuuk.quote:Op zondag 13 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Cutie in lichtblauwe trui bij Please Like Me
Je zou ook wel gek zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze beide mijn bed niet uitschoppen
Ik heb vroegah de bbc versie gezien. En toen vond ik het erg goed, maar nu voelt het te verouderd aan.quote:Op zondag 13 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts een halve aflevering van gezien. Vond je het wat?
Kwam niet door Seizoen 1 heen.quote:
Ik hou van die dysfunctional families series. Plus de omgang met de dood en lijden was zo mooiquote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vond Six Feet Under na het eerste seizoen vrij vervelend worden.
Die werd me toevallig gisteren aangeradenquote:Person Of Interest is de beste serie van de laatste jaren, imho.
Ik moet de laatste nog zien, maar gay torrents ligt er uitquote:Op zondag 13 december 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Cutie in lichtblauwe trui bij Please Like Me
Haha, POI wordt door velen niet gezien als verstand op nul serie, in tegendeel.quote:Op zondag 13 december 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van die dysfunctional families series. Plus de omgang met de dood en lijden was zo mooiDe laatste aflevering wordt nog steeds genoemd als beste serie einde ooit op tv. Ongeevenaard.
[..]
Die werd me toevallig gisteren aangeraden
Maar wel als verstand op nul serie. Wat af en toe ook wel fijn is.
Thuisthuis, dan kan veel.quote:
Ik ben nu ook bij mijn ouders, daarom snackbar.quote:
Hier steak van sucade met frieten en saladequote:
Met schone was?quote:Op zondag 13 december 2015 18:51 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon pasta met groenten, paar borden vol.
En weer onderweg van een Gronings dorpje naar Rotterdam voor de vier tentamens van aankomende week..
Een schoon en opgeruimd studentenhok?quote:
Nieuw.quote:Op zondag 13 december 2015 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een schoon en opgeruimd studentenhok?
Als student woonde ik ruimer, maar was wel oud en tochtig. Heerlijke tijd, zou er zo naar terug willenquote:
Was je toen eigenlijk ook al zo cynisch en verzuurd, of was je toen gewoon nog een lekker blije nicht?quote:Op zondag 13 december 2015 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als student woonde ik ruimer, maar was wel oud en tochtig. Heerlijke tijd, zou er zo naar terug willen
Ik vind dit meer dan genoeg, zeker vergeleken met hoe sommige anderen wonen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als student woonde ik ruimer, maar was wel oud en tochtig. Heerlijke tijd, zou er zo naar terug willen
Pietverdriet is toch niet cynisch en verzuurd?quote:Op zondag 13 december 2015 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was je toen eigenlijk ook al zo cynisch en verzuurd, of was je toen gewoon nog een lekker blije nicht?
In POL wint hij jaarlijks de trofee voor de zuurste user en eigenlijk wel terecht.quote:Op zondag 13 december 2015 20:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Pietverdriet is toch niet cynisch en verzuurd?![]()
Of lurk ik in de verkeerde topics?
Wacht, wat betekent dat, machinist "kwijt"?quote:Op zondag 13 december 2015 20:07 schreef tofastTG het volgende:
Wat een feest, machinist kwijt. 30 minuten chillen in Sittard, the horror.
Dat ze niet weten waar hij is, duh.quote:Op zondag 13 december 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht, wat betekent dat, machinist "kwijt"?
Ik ken hem eigenlijk alleen uit CUL.quote:Op zondag 13 december 2015 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In POL wint hij jaarlijks de trofee voor de zuurste user en eigenlijk wel terecht.Maar ik ken onze Piet niet van buiten POL.
Ben je daar ineens het zonnetje in huis dan Piet? Doe het dan ook eens bij ons.
Dat niemand de trein kan besturen.quote:Op zondag 13 december 2015 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wacht, wat betekent dat, machinist "kwijt"?
Zo ingewikkeld kan dat toch niet zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat niemand de trein kan besturen.
Nouja, die seinen lijken me nog wel enigsinds ingewikkeld. Verder is het een kwestie van gas geven en niet te hard gaan, denk ik.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld kan dat toch niet zijn.
En op tijd remmen bij een station. Waarom is dit niet al lang geautomatiseerd?quote:Op zondag 13 december 2015 20:28 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nouja, die seinen lijken me nog wel enigsinds ingewikkeld. Verder is het een kwestie van gas geven en niet te hard gaan, denk ik.
Een nieuw hoogtepunt in de geschiedenis van de NS.quote:Op zondag 13 december 2015 20:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat niemand de trein kan besturen.
Wat ook vaak misgaat. Heb vaak meegemaakt dat de trein helemaal op het einde van het perron pas stil staat, terwijl de trap aan het begin van het perron is. Moet je weer een pokke eind lopen.quote:Op zondag 13 december 2015 20:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En op tijd remmen bij een station. Waarom is dit niet al lang geautomatiseerd?
Meid.quote:Op zondag 13 december 2015 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ook vaak misgaat. Heb vaak meegemaakt dat de trein helemaal op het einde van het perron pas stil staat, terwijl de trap aan het begin van het perron is. Moet je weer een pokke eind lopen.Ook een paar keer meegemaakt dat de laatste deur nog buiten het perron hangt, of dat de trein stopt op een wissel, mag je springen naar het perron.
quote:Op zondag 13 december 2015 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft Kaas een paar tikken.
Snel, fladder terwijl je rondspringt op 1 been in de vorm van een 8.quote:Op zondag 13 december 2015 21:12 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH hij zit in t vliegtuig hierheen#paniekaanval
Kan je het vliegtuig volgen? Zet dan die kaart op waarop je het vliegtuig in real-time kan volgen das romantisch en zo.quote:Op zondag 13 december 2015 21:12 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH hij zit in t vliegtuig hierheen#paniekaanval
Mijn huis heeft de vorm van een 8, dat kan dus nog beterquote:Op zondag 13 december 2015 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel, fladder terwijl je rondspringt op 1 been in de vorm van een 8.
Hij zweeft ergens tussen Singapore en Dubai nuquote:Op zondag 13 december 2015 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je het vliegtuig volgen? Zet dan die kaart op waarop je het vliegtuig in real-time kan volgen das romantisch en zo.
Dan kan men geen stations meer overslaan als de trein vertraagd is.quote:Op zondag 13 december 2015 20:32 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En op tijd remmen bij een station. Waarom is dit niet al lang geautomatiseerd?
aoe2 doen?quote:Op zondag 13 december 2015 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je het vliegtuig volgen? Zet dan die kaart op waarop je het vliegtuig in real-time kan volgen das romantisch en zo.
Cynisch zeker, verzuurd ben ik nooit.quote:Op zondag 13 december 2015 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was je toen eigenlijk ook al zo cynisch en verzuurd, of was je toen gewoon nog een lekker blije nicht?
Iets zegt me dat er minder vertragingen zijn, als machinisten worden vervangen door computers.quote:Op zondag 13 december 2015 21:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dan kan men geen stations meer overslaan als de trein vertraagd is.
hoe laat moet je m halen?quote:Op zondag 13 december 2015 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zweeft ergens tussen Singapore en Dubai nu
Spannenndquote:Op zondag 13 december 2015 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zweeft ergens tussen Singapore en Dubai nu
Het zijn twee zijdes van dezelfde medaille.quote:Op zondag 13 december 2015 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Cynisch zeker, verzuurd ben ik nooit.
Volgens mij is het spoor nog best complex, zeker in Nederland. Hartstikke druk enzo.quote:Op zondag 13 december 2015 21:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er minder vertragingen zijn, als machinisten worden vervangen door computers.
Maar het lijkt me dan beter dat we dat aan Google overlaten ipv de NS.
Gewoon AO2 op Steam kopen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan alleen als ik in Groningen ben, sinds een minuutje echter weer in Rotterdam.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dank, juffrouw Jannie. Prima secretaresse.
Moet gewoon zorgen dat ik weer een goede laptop heb, nu heeft inloggen op Steam niet eens zin. Komt geen eens geluid meer uit m'n laptop en ik kan niet normaal inloggen (enkel in veilige modus). Echt een schijtapparaat.quote:
Wtf dude.quote:Op zondag 13 december 2015 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet gewoon zorgen dat ik weer een goede laptop heb, nu heeft inloggen op Steam niet eens zin. Komt geen eens geluid meer uit m'n laptop en ik kan niet normaal inloggen (enkel in veilige modus). Echt een schijtapparaat.
Bij voorkeur op de uni en dan naar mezelf mailen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf dude.Waar schrijf jij verslagen op dan?
quote:Op zondag 13 december 2015 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij voorkeur op de uni en dan naar mezelf mailen.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Net of Kaas verslagen schrijft, de eeuwige student.
quote:Op zondag 13 december 2015 22:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Net of Kaas verslagen schrijft, de eeuwige student.
Maar ik heb wel een laptop en een desktop.quote:Op zondag 13 december 2015 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee jij dan, je kan niet eens naar een cafe.
Thuiswonert die geld heeft voor luxe, stop de persen. Het zware leven gaat nu beginnen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een laptop en een desktop.
Ik heb gewoon goede investeringen gemaakt op de juiste momenten. Kan je over jou en je laptop niet zeggen.quote:Op zondag 13 december 2015 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Thuiswonert die geld heeft voor luxe, stop de persen. Het zware leven gaat nu beginnen.
Mijn laptop investeert niet.quote:Op zondag 13 december 2015 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gewoon goede investeringen gemaakt op de juiste momenten. Kan je over jou en je laptop niet zeggen.
Ik zou me er niet aan wagen, maar wel best knap ja.quote:Op zondag 13 december 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn laptop investeert niet.
Laptop heb ik trouwens al zes jaar. Kostte 189 euro. Best aardig toch?
net een mp match gewonnenquote:Op zondag 13 december 2015 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan alleen als ik in Groningen ben, sinds een minuutje echter weer in Rotterdam.
Ik zou die plek verlaten, waar het ook mag zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste homo's dus direct naar shopping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 23:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ik ga liever shoppen dan aan voetbal of football denken.quote:Op zondag 13 december 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste homo's dus direct naar shopping.
Was het wel leuk?quote:
Ehm.... ja.... Veels te hard gedanst alleenquote:
Moeilijk.... meer omdat shoppen geld kost en ik ben zuunigquote:
Niet wakkerporren, he, da's zielig.quote:Op maandag 14 december 2015 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Er ligt een Singaporese met jetlag geplaagde hunk op m'n schoot te slapen nu![]()
Aww. Leuk dat 'ie er weer is?quote:Op maandag 14 december 2015 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Er ligt een Singaporese met jetlag geplaagde hunk op m'n schoot te slapen nu![]()
maar ik heb honger!!!quote:Op maandag 14 december 2015 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet wakkerporren, he, da's zielig.
is de eerste keer. Maar voelt best wel vertrouwd.quote:
Is het flink wennen aan elkaar? Toen m'n vriend en ik ooit 4 maand zonder elkaar zaten was het allemaal even niet zo stabiel na terugkomst (niet om je bang te makenquote:Op maandag 14 december 2015 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is de eerste keer. Maar voelt best wel vertrouwd.
nee na drie weken is ie weer wegquote:Op maandag 14 december 2015 18:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het flink wennen aan elkaar? Toen m'n vriend en ik ooit 4 maand zonder elkaar zaten was het allemaal even niet zo stabiel na terugkomst (niet om je bang te maken). Wel leuk dat jullie weer samen zijn. Blijft het nu zo?
Nee. Typte letterlijk shake your boom boom in en kreeg dit. Vond het wel mooiquote:Op maandag 14 december 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je hier de hele nacht op gedanst?
Wat een foute vent trouwens.
Huh? Ik dacht dat hij je vriendje was.quote:Op maandag 14 december 2015 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee na drie weken is ie weer wegdit is om elkaar te leren kennen. Ik bedoel: we just kissed for the first time.
Goede zoekopdracht wel trouwens.quote:Op maandag 14 december 2015 18:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Typte letterlijk shake your boom boom in en kreeg dit. Vond het wel mooi
Het heeft niet echt een naamquote:Op maandag 14 december 2015 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat hij je vriendje was.
Spannend hoor. Ik nam dat "we hebben vandaag voor het eerst gezoend" zeker te letterlijk?quote:Op maandag 14 december 2015 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft niet echt een naamsoms noemen we t dat, soms ook niet
Dit is de eerste keer dat we lang samen gaan zijn.
![]()
Nee, dat was letterlijkquote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Spannend hoor. Ik nam dat "we hebben vandaag voor het eerst gezoend" zeker te letterlijk?
Maar wat hebben jullie al die tijd dat je hem hiervoor zag dan gedaan? Ik snap even de logica niet van maanden wachten op een jongen die je nog nooit gekust hebt en aan de andere kant van de wereld woont.quote:
Ooooooowhhhh.quote:Op maandag 14 december 2015 18:51 schreef Ang3l het volgende:
The thing is: We hebben 1 date gehad helemaal aan 't einde van mijn periode in Singapore. Heel kort. Niks gebeurd. Daarna ging ik naar NL en hij woont in SG, maar we hebben contact gehouden. Elke dag appen etc, dingen delen, bellen, skypen etc etc etc. En nu is ie dus hier voor 3 weken.
Ja. Dat dus. En nu ga ik 'm wakker schoppen en mee naar de supermarkt nemenquote:
Is dit je allereerste dag dat je echt helemaal op jezelf woont?quote:Op maandag 14 december 2015 19:23 schreef Rezania het volgende:
Zo, thuis. Echt thuis, niet bij mijn ouders, heerlijk.
Yes. Gaat wat worden deze weekquote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is dit je allereerste dag dat je echt helemaal op jezelf woont?
Al als uitwonend bij DUO geregistreerd? Al verhuisd bij de gemeente?quote:Op maandag 14 december 2015 19:23 schreef Rezania het volgende:
Ja, allang, want geld. Thnx.quote:Op maandag 14 december 2015 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Al als uitwonend bij DUO geregistreerd? Al verhuisd bij de gemeente?
Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie
jeeeej. Als dat vanavond geen sex wordt Joe!quote:Op maandag 14 december 2015 19:23 schreef Rezania het volgende:
Geen sex idd.quote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
jeeeej. Als dat vanavond geen sex wordt Joe!
Gadver.quote:
Rijke tata.quote:Op maandag 14 december 2015 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gadver.Ik heb wel een VIP-pas van de domino's.
Nee, gewoon connecties. 7 euro voor iedere medium pizza. Nog steeds belachelijk duur, maar heb geen oven nu.quote:
Gewoon in pan bakkenquote:Op maandag 14 december 2015 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon connecties. 7 euro voor iedere medium pizza. Nog steeds belachelijk duur, maar heb geen oven nu.
den haagquote:Op maandag 14 december 2015 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk ook een Rotterdammer?
Eigenlijk zou je iedere dg een foto moeten mken van je kamer/keuken, vanuit exact dezelfde hoek.quote:Op maandag 14 december 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
Ga morgenochtend wel een tosti maken in de grillpan, ook voor het eerst.
Gaat niet gebeuren, ik ben behoorlijk net, zeker vergeleken met andere studenten.quote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je iedere dg een foto moeten mken van je kamer/keuken, vanuit exact dezelfde hoek.
Dan kun je zien hoe je maagdelijke schone kamer verandert in euh... Iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |