SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Quoi: achterste startvak. Vanaf 1.30 dacht ik gezien te hebben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik weet alleen dat ik in het groene vak moet zijn, niet welke startgolf.
Golf 1 dus
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Succes en veel plezier vandaag Bruggenlopers![]()
Ik heb al een paar dagen niet gelopen, lichaam gaf een signaal af dat het wellicht een beetje veel werd allemaal, dus sinds woensdag niet meer gelopen. Ik krijg last van afkickverschijnselen![]()
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe gaat het bij jou dan? Moet best een life-changing ding zijn, daar gaan wonenquote:
Wachten tot je een signaal krijgt dat je benen er weer zin in hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
Succes en veel plezier vandaag Bruggenlopers![]()
Ik heb al een paar dagen niet gelopen, lichaam gaf een signaal af dat het wellicht een beetje veel werd allemaal, dus sinds woensdag niet meer gelopen. Ik krijg last van afkickverschijnselen![]()
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..
Bij mij is het 9 dagen geledenEn ik heb zin en energie!
![]()
2. Rood is 1quote:Op zondag 13 december 2015 12:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet alleen dat ik in het groene vak moet zijn, niet welke startgolf.
Golf 1 dusSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja ik begrijp inmiddels ook dat er niet en startvakken en startgolven zijn.quote:![]()
Hihihiquote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik begrijp inmiddels ook dat er niet en startvakken en startgolven zijn.![]()
ze doen t elk jaar anders dus dat je t niet wist ligt niet aan jou.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ah, op de brief staat trouwens 15:30, dus dat is ook lekker tegenstrijdig. Ik hou wel gewoon het groene vak aan.quote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihihize doen t elk jaar anders dus dat je t niet wist ligt niet aan jou.
Ja, das de eerste startgolf maar daarna gaan dus groen en blauw nog. Lekker warrig. T is ook niet zo dat like2run nooit eerder een loop heeft georganiseerdquote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, op de brief staat trouwens 15:30, dus dat is ook lekker tegenstrijdig. Ik hou wel gewoon het groene vak aan.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
4Mijl was een stuk duidelijker in ieder gevalquote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, das de eerste startgolf maar daarna gaan dus groen en blauw nog. Lekker warrig. T is ook niet zo dat like2run nooit eerder een loop heeft georganiseerd
![]()
1e startgolf (rood) 15:30 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
2e startgolf (groen) 15:40 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
3e startgolf (blauw) 15:50 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2015 12:46:03 ]![]()
Weet jij welke opgegeven eindtijdem bij vak rood en groen horen? Ik weet alleen dat blauw vanaf 1.30 is.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
1e startgolf (rood) 15:30 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
2e startgolf (groen) 15:40 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
3e startgolf (blauw) 15:50 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staanSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
He Guard, das ook voor het eerst volgens mij.quote:Op zondag 13 december 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..![]()
Goed dat je niet forceert.![]()
Dat was voor mij te moeilijk in ieder geval.quote:Op zondag 13 december 2015 12:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
4Mijl was een stuk duidelijker in ieder geval![]()
Nee, zou ik niet precies weten. Ik gok vanaf 1:15 groen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet jij welke opgegeven eindtijdem bij vak rood en groen horen? Ik weet alleen dat blauw vanaf 1.30 is.![]()
Ik kon prima inhalen vorig jaar bij de Bruggenloop. Zwabber ook nog ingehaald toen. Eén van de dierbaarste hardloopherinneringen.
Nooit jezelf druk maken over hoe het bij de start gaat, mensen. Het komt altijd goed. Ik ben nog nooit niet gestart door onduidelijkheden aldaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar als je in het laatste startvak loopt toch niet?quote:Op zondag 13 december 2015 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
BGL start iets te vroeg. De snelle lopers lopen in het licht nog...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kwam meneer ineens voorbij stiefelen in het kort-kort. In dat kille tyfusweer van toen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kon prima inhalen vorig jaar bij de Bruggenloop. Zwabber ook nog ingehaald toen. Eén van de dierbaarste hardloopherinneringen.Mensen maken zich druk omdat het stiekem toch gewoon om de tijd gaat die ze lopen.quote:Nooit jezelf druk maken over hoe het bij de start gaat, mensen. Het komt altijd goed. Ik ben nog nooit niet gestart door onduidelijkheden aldaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: