Wat Anne zegt inderdaad. En dat is nogal tijdrovend natuurlijk. Op m'n werk was dat gewoonweg niet te doen. Nu wel, maar goedquote:Op maandag 4 januari 2016 11:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Hoe volg je het? Linkjes in de OP of is er ook ergens een livestream? Ben er niet zo bekend mee maar zou het ook graag beter volgen dit jaar.
Haha ok, thx beide.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat Anne zegt inderdaad. En dat is nogal tijdrovend natuurlijk. Op m'n werk was dat gewoonweg niet te doen. Nu wel, maar goed![]()
Ik ga wel lekker stofzuigen of zo
Ze gaan dit jaar niet door Chili vanwege El Niñoquote:Op maandag 4 januari 2016 11:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Joan Bang Bang is begonnen! We zijn los
Wordt een apart jaartje denk ik zo...
Er was toch ook eigenlijk een 3e land, maar dat had zich teruggetrokken? Of haal ik nu iets door de war
dakartrucks.nl, liveblog op transport online, artikelen op BIG truckquote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Televisie, Twitter, Facebook, dit topic, http://www.trackingdakar.nl/
Peru niet Chiliquote:Op maandag 4 januari 2016 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gaan dit jaar niet door Chili vanwege El Niño
Voorlopig nog niet realistisch. Aan de westkant wil je niet noordelijker komen dan Angola ongeveer dus Dakar ga je niet halen, tenzij je de boot paktquote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon lekker simpel, teruggaan naar de basis; Afrika. Desnoods wat meer zuidelijk, en dan omhoog rijden richting waar het heen moet: Dakar
CP1 is ongeveer 2 uur rijden, dus ik denk dat je nog even geduld moet hebbenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
trackingdakar laat alleen de tijden van de brommers zien
misschien verkeerd gereden? Nu verliezen ze niet al te veel meerquote:Op maandag 4 januari 2016 15:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is verhoeven aan het doen... Van pelt ook niet top. Achja komt nog wel hoop ik. BtB flink gas erop zometeen
normaal laten ze ook de starttijden zien, maar als ik nu op trucks, auto's of quads klik, alleen de brommers komen doorquote:Op maandag 4 januari 2016 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
CP1 is ongeveer 2 uur rijden, dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben
twitter:MischaDakar twitterde op maandag 04-01-2016 om 16:29:34Trackingdakar.nl is lagging. Please be patient while I'm trying to fix this. The site will go for a restart now. Hope it's better after. reageer retweet
Ik heb een heeeeeeel licht vermoeden dat ze ook niet over duinen etc etc aan het rijden zijn haha maar meer rally parcoursquote:Op maandag 4 januari 2016 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Grappig om te zien dat rallyrijders Sébastien Loeb en Mikko Hirvonen meteen bovenin meedoen
Zeker, maar de meeste WRC-proeven duren per stuk niet langer dan een half uur. Hier ben je zo vijf uren achtereen aan het racen. Vergt toch andere vaardighedenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:58 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeeeel licht vermoeden dat ze ook niet over duinen etc etc aan het rijden zijn haha maar meer rally parcours
Maar ik neem aan dat er op de proef ook niet constant bochten etc zijn maar ook wat rechte stukken?? En doen ze wrc niet meerdere proeven op 1 dag? En WRC lijkt met iets moeilijker dan de dakar als je een stukje proef van bijv 50km bekijkt en vergelijkt.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, maar de meeste WRC-proeven duren per stuk niet langer dan een half uur. Hier ben je zo vijf uren achtereen aan het racen. Vergt toch andere vaardigheden
True, true en true. Bij het WRC heb je tussen proeven even rust. Hier moet je al die uren achtereen doorstampen. Daarom heb ik ook zoveel respect voor degenen die achteraan rijden, omdat ze het vaak in het donker over een kapotgereden parcours moeten doenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:03 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat er op de proef ook niet constant bochten etc zijn maar ook wat rechte stukken?? En doen ze wrc niet meerdere proeven op 1 dag? En WRC lijkt met iets moeilijker dan de dakar als je een stukje proef van bijv 50km bekijkt en vergelijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |