SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verder !!!Ik ben geil
SLaap lekker voelt goed dat ik zo ga slapen terwijl jij Geerd ook gaat slapen of zo.quote:Op zondag 13 december 2015 03:27 schreef Geerd het volgende:
17 alweer daar drink ik er nog 1 op en dan plat !!!
Daarom verdiende je vorige week dat adoratietopicquote:
Hoe moeten we dat nou goed maken??quote:Op zondag 13 december 2015 03:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Alleen is defokkingfoker dag op 9 december niet gevierd
Nope !! Vanmiddag weer werken !! Anders had ik het gedaan !quote:Op zondag 13 december 2015 03:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nog 2 biertjes achterover slaan
Kun je hier melden he !! RoosjeRoosje is daar ook !!quote:
Ik heb gewoon mijn nacht van morgen aan iemand anders kunnen doneren, vrij zijnquote:Op zondag 13 december 2015 03:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope !! Vanmiddag weer werken !! Anders had ik het gedaan !
NIce Lekker zuipen !!quote:Op zondag 13 december 2015 03:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn nacht van morgen aan iemand anders kunnen doneren, vrij zijn
Blowtje, biertjes, Feyenoord kijken, nog meer biertjesquote:
WTf zijn dat voor tijden manquote:Op zondag 13 december 2015 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik moet morgen van 18:00 tot 22:30
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 13 december 2015 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik moet morgen van 18:00 tot 22:30
5 dagen studiequote:
Betaald de AH zoveel? Tering, ik ga daar wel nachten doenquote:Op zondag 13 december 2015 03:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
5 dagen studie
2 dagen belastingadviseur
en voor 4 uur in de week (Alleen zondag) vakkenvullen bij de appie![]()
![]()
![]()
![]()
4 uur chillen in het magazijn en +/- 16 euro per uur krijgen
Ben 21 en zondag wordt je dubbel betaald... daarom werk ik ook alleen op de zondag. Door de weeks kom ik daar me bed niet voor uitquote:
Luie donderquote:Op zondag 13 december 2015 03:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben 21 en zondag wordt je dubbel betaald... daarom werk ik ook alleen op de zondag. Door de weeks kom ik daar me bed niet voor uit
Alleen jammer dat je maar 4 uurtjes draait danquote:Op zondag 13 december 2015 03:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben 21 en zondag wordt je dubbel betaald... daarom werk ik ook alleen op de zondag. Door de weeks kom ik daar me bed niet voor uit
Werk al sinds mijn 15de bij die appiequote:
Goed bezig man !quote:Op zondag 13 december 2015 03:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Werk al sinds mijn 15de bij die appie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik daar zo bekend dat ik wekelijks alleen zit te chillen op mijn managers kantoor
Dat wil ik. Nu kom ik belastingtechnisch het beste uitquote:
DM gestuurd naar je baasquote:Op zondag 13 december 2015 03:45 schreef defokkingfoker het volgende:
Nu ik er over nadenk.. ik ben daar eigenlijk alleen voor de gezelligheid
In die 4 uurtjes doe ik letterlijk niks... loop alleen wat te lullen met iedereen
Dat is veel geld op je 15equote:Op zondag 13 december 2015 03:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Op mijn 15de bikkelde ik wel keihard daar... Weet nog dat ik in de zomervakantie 1500 euro had gemaakt![]()
Als 15 jarige ben je dan echt een baas
Vast wel toch het is nog donker!quote:Op zondag 13 december 2015 03:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik straks nog kan slapen.
Dat is wel heel vroegquote:Op zondag 13 december 2015 03:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik straks nog kan slapen.
Kan ook niet anders ! Wel respect !!quote:Op zondag 13 december 2015 03:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Werkte er toen wel echt als een pool
Als je nachtdienst hebt gehad is dit wel een mooie tijd om aan de drank te gaan!!quote:Op zondag 13 december 2015 03:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg, rosé tijd
Kom je toch lekker hier ernaast kruipen ! Zet ik koffie voor jequote:Op zondag 13 december 2015 03:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik 's ochtends vaak lekker.
Had gisteren al de fles leeggedronken.quote:Op zondag 13 december 2015 03:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg, rosé tijd
Huh wat???quote:Op zondag 13 december 2015 03:50 schreef noodgang het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
quote:Op zondag 13 december 2015 03:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hehe, ik wou een post quoten, maar kreeg deze tekst
Die zag ik al op dumpert, stom filmpje van mensen die leuke trucjes kennen met een 'murica feelgood nummer eronderquote:
Slaapze Geerdquote:Op zondag 13 december 2015 04:00 schreef Geerd het volgende:
Renwan werk ze nog ff Roosje slaap wel zo !! De rest zuip ze , ff plat heur tot vanmiddag !!!
Wat voor receptie zit je dan? Hotel?quote:Op zondag 13 december 2015 07:07 schreef renwan het volgende:
Goffedomme op deze manier kan ik zo nog een half uur op mijn trein wachten
Yesquote:Op zondag 13 december 2015 09:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat voor receptie zit je dan? Hotel?
quote:Op zondag 13 december 2015 03:58 schreef renwan het volgende:
Hahahaha kwamen een stel dronken gasten inchecken. Dus om ze te kutten heb ik ze alle drie een registratie briefje laten invullen. Ze konden het niet eens meer lezen laat staan dat ze wisten wat hun naam was of waar ze woonden
Er zou een bundel moeten worden uitgegeven van deze kwaliteits SC. Te koop in alle kiosks. Ik zou 'm als eerste kopen.quote:
Sow, koekoekquote:Op zondag 13 december 2015 12:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Droom hier maar over
[ afbeelding ]
Jawel ons voorlopige gebed:quote:
Deze moet nog gekeurd worden.quote:Op zondag 13 december 2015 01:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Onze hc die in de trein zijt.
Uw bier worden geheilig.
Uw kratten bier kome.
Uw wil geschiede in de trein als in de brouwerijen.
Geef ons heden onze dagelijkse gouden rakker.
En vergeef ons onze nuchtere dagen.
Zoals ook wij andere vergeven van hun nuchtere dagen.
En breng ons niet af van de alcohol.
Maar verlos ons van alcohol-taks.
quote:Op zondag 13 december 2015 02:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik weet het niet misschien brengt dit alles me ooit om. Ik ben te oud om iets te veranderen en te jong om te leren, te dom om te leren. Ik zweer dat ik graag bezopen ben. Het schip waarop ik overleef is al 10 keer gezonken, altijd van beneden weer naar boven, zelfs na 10 halve liters! Paradijs voor alcoholisten geld maakt niet uit, drinken tot je kan, vliegen en op de rand kantelen. Nee ik ben niet meer beneden ik sleur me door de modder. En ik voel me geweldig hier, in dit paradijs met een fles tegen mijn keel. Koma party, bierbonzen all inclusief, vakantie! Jagermeister, jachtbitter, whiskey en cognac, ik giet het weg in een korte tijd. Dit is mijn leven!
Dit gebed is bij deze goed gekeurd!quote:Op zondag 13 december 2015 12:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Onze hc die in de trein zijt.
Uw bier worden geheilig.
Uw kratten bier kome.
Uw wil geschiede in de trein als in de brouwerijen.
Geef ons heden onze dagelijkse gouden rakker.
En vergeef ons onze nuchtere dagen.
Zoals ook wij andere vergeven van hun nuchtere dagen.
En breng ons niet af van de alcohol.
Maar verlos ons van alcohol-taks.
Jij ook al op zoek naar homo'squote:
Kreeg gewoon een stijfje van mijn eigen postquote:
Mag ik mee?quote:Op zondag 13 december 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongons ik ga zaalvoetballen, lkkr in de billen van andere meiden knijpen en zo
Dagggg
Ik zou gewoon naar café gaan, naast Opso maakt geen enkele man nog een kans!quote:
Ik ga al een maand steady omhoog met mijn gemiddeldequote:Op zondag 13 december 2015 13:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
aantal posts: 8.646 (gemiddeld 23 per dag)
De sc doet me geen goed
Is ze ook al bij jou langs geweest, de slet!quote:Op zondag 13 december 2015 14:01 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd, wakker worden!
[ afbeelding ]
Nee verdomme, heel de nacht als een zombie op werk en nu kan ik niet slapenquote:Op zondag 13 december 2015 13:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En kerel niet in slaap gekomen? Ik worstel met een hele Pan goulashsoep
Dankzij de Geerd-SC heb ik weer een doel in mijn leven, een lichtpuntje tijdens deze donkere maanden. Deze SC zal voor altijd een plekje in mijn hart hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga al een maand steady omhoog met mijn gemiddelde
Gewoon fapje machen !quote:Op zondag 13 december 2015 14:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee verdomme, heel de nacht als een zombie op werk en nu kan ik niet slapen
Alweer?quote:
Geerd-SC zal voor altijd als een van de mooiste reeksen ooit gemaakt de geschiedenis in gaanquote:Op zondag 13 december 2015 14:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dankzij de Geerd-SC heb ik weer een doel in mijn leven, een lichtpuntje tijdens deze donkere maanden. Deze SC zal voor altijd een plekje in mijn hart hebben
Mocht ik willenquote:
Ja willen wel maar hoe ik dat nu zonder te betalen moet regelen weet ik nietquote:
Gewoon eventjes naar buiten gaan en een chimeid je bed in pratenquote:Op zondag 13 december 2015 14:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja willen wel maar hoe ik dat nu zonder te betalen moet regelen weet ik niet
Man man dat is wel klote....quote:Op zondag 13 december 2015 14:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee verdomme, heel de nacht als een zombie op werk en nu kan ik niet slapen
Geerd is onze God.quote:Op zondag 13 december 2015 14:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dankzij de Geerd-SC heb ik weer een doel in mijn leven, een lichtpuntje tijdens deze donkere maanden. Deze SC zal voor altijd een plekje in mijn hart hebben
Geerd is een synoniem voor Godquote:
Of zeggen dat je connecties met Geerd hebt.quote:Op zondag 13 december 2015 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon eventjes naar buiten gaan en een chimeid je bed in praten
quote:Op zondag 13 december 2015 14:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Of zeggen dat je connecties met Geerd hebt.
Als je zegt dat je een apostel bent hangen ze met de tientallen aan je fallusquote:Op zondag 13 december 2015 14:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Of zeggen dat je connecties met Geerd hebt.
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2015 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een apostel bent hangen ze met de tientallen aan je fallus
Straks even proberenquote:Op zondag 13 december 2015 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een apostel bent hangen ze met de tientallen aan je fallus
Je moederquote:Op zondag 13 december 2015 13:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil PN toch aan de man brengen.
Jou moeder kun je wel nog proberen, is goedkoop ook nog!quote:
Pilsquote:
Gisteren voor het eerst sinds jaren twee biertjes weggetikt. Allemaal dankzij deze reeksquote:
De eerste bekeerling.quote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds jaren twee biertjes weggetikt. Allemaal dankzij deze reeks
Hier worden alcoholisten gecreëerdquote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds jaren twee biertjes weggetikt. Allemaal dankzij deze reeks
De laatste keer lam kan ik me nog goed herinnerenquote:
Als je het nog kunt herinneren was je niet lam genoegquote:Op zondag 13 december 2015 14:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De laatste keer lam kan ik me nog goed herinneren
Dan is het niet goed hoorquote:Op zondag 13 december 2015 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het nog kunt herinneren was je niet lam genoeg
Goldstrike, ging d'r in als limonadequote:Op zondag 13 december 2015 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het nog kunt herinneren was je niet lam genoeg
Bij jou kan ik me het voorstellen, dan heeft je begeleiding weer een hoop op te ruimenquote:
En terechtquote:Op zondag 13 december 2015 14:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Goldstrike, ging d'r in als limonade
Goldstrikequote:Op zondag 13 december 2015 14:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgende dag wel alles eruit gekotstquote:Op zondag 13 december 2015 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij jou kan ik me het voorstellen, dan heeft je begeleiding weer een hoop op te ruimen
De goeie ouwe tijd dat dit iedere maand wel een keertje gebeurdequote:Op zondag 13 december 2015 14:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgende dag wel alles eruit gekotst
quote:Op zondag 13 december 2015 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij jou kan ik me het voorstellen, dan heeft je begeleiding weer een hoop op te ruimen
quote:Op zondag 13 december 2015 14:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgende dag wel alles eruit gekotst
Homo, 1x dat gebeurt nou gewoon, een tweede keer oké, maar daarna moet je eigen grenzen wel kennen anders ben je echt een slappe lulquote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd dat dit iedere maand wel een keertje gebeurde
Het enige wat in die tijd miste was de Geerd-SCquote:Op zondag 13 december 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd dat dit iedere maand wel een keertje gebeurde
Pauperdrankjequote:Op zondag 13 december 2015 14:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
er zit goud in wat nou pauperquote:
Jij heet paus maar ben jij dat? Nee. Right. Enige overeenkomst tussen de paus en jij is dat jullie beiden maagd zijn op oude leeftijdquote:Op zondag 13 december 2015 15:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
er zit goud in wat nou pauper_!
quote:Op zondag 13 december 2015 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij heet paus maar ben jij dat? Nee. Right. Enige overeenkomst tussen de paus en jij is dat jullie beiden maagd zijn op oude leeftijd
[..]
Jij heet paus maar ben jij dat? Nee. Right. Enige overeenkomst tussen de paus en jij is dat jullie beiden maagd zijn op oude leeftijd
Nee maar wel streng christelijk is opgevoed, en seks voor huwelijk mag niet binnen christelijke doctrine, dus als hij vroom christen was, en nooit getrouwd is. Mag je ervan uitgaan dat hij maagd is.quote:Op zondag 13 december 2015 15:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja hoor denken dat de paus geboren is als paus
[..]
Als je 19 al oud vindt dan ben je echt een sletjequote:
Zullen we samen de liefde bedrijven?quote:Op zondag 13 december 2015 15:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Als je 19 al oud vindt dan ben je echt een sletje
(Sneeuw-Leeuw ook want hij drinkt roze bier)
Ik kan je met vrijwel 100% zekerheid zeggen dat 95% van de pausen niet gestorven is als maagd.quote:Op zondag 13 december 2015 15:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Nee maar wel streng christelijk is opgevoed, en seks voor huwelijk mag niet binnen christelijke doctrine, dus als hij vroom christen was, en nooit getrouwd is. Mag je ervan uitgaan dat hij maagd is.
Arme koorknaapjes.quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik kan je met vrijwel 100% zekerheid zeggen dat 95% van de pausen niet gestorven is als maagd.
Wil je toch niet heb je al gezegd.quote:Op zondag 13 december 2015 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we samen de liefde bedrijven?
Dit filmpje heeft mijn dag gemaaktquote:
Weet niet man, ik weet het niet...quote:Op zondag 13 december 2015 15:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik kan je met vrijwel 100% zekerheid zeggen dat 95% van de pausen niet gestorven is als maagd.
HAHAHAHAHquote:Op zondag 13 december 2015 15:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft mijn dag gemaakt
Ik bewaar mijn kuisheid voor een goede van harten.quote:Op zondag 13 december 2015 15:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet niet man, ik weet het niet...
Dat jij maagd bent weet ik wel.
Zodra de eerste de beste vrouw gewillig is, weet ik zeker dat jij er geen gras over laat groeien.quote:Op zondag 13 december 2015 15:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn kuisheid voor een goede van harten.
Zeker wel, ik heb eer.quote:Op zondag 13 december 2015 15:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zodra de eerste de beste vrouw gewillig is, weet ik zeker dat jij er geen gras over laat groeien.
Gaat wel goed, vind het alleen jammer dat het zo somber weer is buiten.quote:Op zondag 13 december 2015 15:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Roosje, mijn hartendief, hoe gaat het met jou schat?
In Groningen schijnt de zonquote:Op zondag 13 december 2015 15:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gaat wel goed, vind het alleen jammer dat het zo somber weer is buiten.
Dat klopt, we zouden samen op vakantie moeten gaan beetje op het strand liggen op de bahama's. Maar goed somber weer is ook mooi, thee erbij of iets, mooi boek lezen, bidden tot Geerd. Of een beetje naar buiten turen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gaat wel goed, vind het alleen jammer dat het zo somber weer is buiten.
Go V.V. Helpman 6!quote:
Elke dag opnieuw opnieuw vragen domme gozers weerquote:
weer rijmt niet op weerquote:Op zondag 13 december 2015 15:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Elke dag opnieuw opnieuw vragen domme gozers weer
Waarom ik een zonnebril draag met al dit klote weer
Ik ben geen Pietje Paulusma die het weer voorspellen komt
Dus FOK! jouw zure regenton, want bij mij schijnt altijd de zon
Voor Feyenoord zijnquote:
PausNicolaas zijnquote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 15:17 schreef Simterklaas het volgende:
FOK! jouw zure regenton, want bij mij schijnt altijd de zon
Mooi synchroonquote:Op zondag 13 december 2015 15:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
naar de lidl en een tray halenquote:Op zondag 13 december 2015 15:21 schreef renwan het volgende:
Ik heb aan de ene kant ook wel trek in een pils maar wil ze eigenlijk voor vanavond bewaren, dilemma's
Trek er een open als Feyenoord scoort?quote:Op zondag 13 december 2015 15:21 schreef renwan het volgende:
Ik heb aan de ene kant ook wel trek in een pils maar wil ze eigenlijk voor vanavond bewaren, dilemma's
Meh, ik pak er gewoon een. Moet toch nog boodschappen doen straksquote:Op zondag 13 december 2015 15:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
naar de lidl en een tray halen
Mwa dan kan hij ze net zo goed laten staan in de koelkastquote:Op zondag 13 december 2015 15:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Trek er een open als Feyenoord scoort?
Jaquote:Op zondag 13 december 2015 15:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mwa dan kan hij ze net zo goed laten staan in de koelkast
Jammer dat ik bijna niet meer (en binnenkort helemaal niet meer) met de trein reisquote:Op zondag 13 december 2015 15:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
GEERDHebben jullie allemaal al Geerd bedankt, bedankt voor wat hij doet voor ons. Dat hij hier voor ons is? Dat hij ons steunt, dat hij ons de vreugde brengt?
quote:Op zondag 13 december 2015 15:28 schreef renwan het volgende:
Dankzij deze SC ben ik bijna de hele week in de dagcijfers te vinden
Veel plezier lekkere boi.quote:Op zondag 13 december 2015 15:31 schreef renwan het volgende:
Ik trek er een open en ga de 2e helft kijken
quote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef PausNicolaas het volgende:
mijn ouders liepen net langs kap eens met die teiten
Zo eenvoudig zijn die vast niet overtuigd.quote:Op zondag 13 december 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja paus je ouders weten tenminste nu dat je niet gay bent
quote:Op zondag 13 december 2015 15:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zo eenvoudig zijn die vast niet overtuigd.
Hoe heb jij ze overtuigdquote:Op zondag 13 december 2015 15:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zo eenvoudig zijn die vast niet overtuigd.
quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Door met een mokkel thuis te komen.
Kutje dat weten ze best anders date ik niet met meisjesquote:Op zondag 13 december 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja paus je ouders weten tenminste nu dat je niet gay bent
Oh ben ju nu een getrouwde vader met twee kids en plaats je op fb glitterplaatjes?quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Door met een mokkel thuis te komen.
Stichting Martijn gespot.quote:Op zondag 13 december 2015 15:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kutje dat weten ze best anders date ik niet met meisjes
Oja is voor de schijn, is ook zo_!
If only.quote:Op zondag 13 december 2015 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ben ju nu een getrouwde vader met twee kids en plaats je op fb glitterplaatjes?
Jazeker, in mijn kelderbox.quote:Op zondag 13 december 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
CASSIUS RUNT DE ROZE BUURT IN GRUNNA
wel heb net nog gekekenquote:Op zondag 13 december 2015 15:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie maken een grap toch want ik zie geen streep door zn naam
waar heb je het over?quote:
Een Koreaanse naam.quote:Op zondag 13 december 2015 15:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wel heb net nog gekeken
maar geen idee waar je het over hebt. Wat is een ban?
quote:Op zondag 13 december 2015 15:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Staat een streep door zijn naam man.
quote:
Poepsex willenquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 15:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
BEN IK DE ENIGE DIE SOLIDAIR IS MET GEERD EN ZIJN UI VERANDERD?
Jij gaat hopelijk wel Geerd steunen met je UI? Want dit kan toch niet mannen we moeten een vuist maken. Onze God. Hij zou toch willen dat wij hem steunen?quote:
Ik zit al aan de telefoon met het advocaten kantoor!quote:Op zondag 13 december 2015 15:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/gbtYPsaFboOX3abfE5i3jGQMoe4=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)56889.jpg]afbeelding[/url] ]
FOK! GAAT OP DE BON!!!
Man man onze Messias hij wordt toch niet nu al aan het kruis genageld?quote:Op zondag 13 december 2015 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit al aan de telefoon met het advocaten kantoor!
We gaan de schuldige voor deze ban aanklagen! Dit word niet getolereerd!quote:Op zondag 13 december 2015 15:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Man man onze Messias hij wordt toch niet nu al aan het kruis genageld?
quote:Op zondag 13 december 2015 15:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
GEERD GAAT POLITIEKE MAATREGELEN NEMEN!
PartijGeerdGod afkorting PGGquote:
Ik verwacht dat dit een watergate schandaal gaat worden.quote:
De economie loopt nu miljoenen mis voor elke minuut dat Geerd geband is. DIT IS EEN COMPLOTquote:Op zondag 13 december 2015 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit een watergate schandaal gaat worden.
We moeten nog uitkijken dat we niet allemaal een ban krijgen voor het behandelen van een ban!quote:
Waar heb je het over? Bans?quote:Op zondag 13 december 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We moeten nog uitkijken dat we niet allemaal een ban krijgen voor het behandelen van een ban!
Een massabanquote:Op zondag 13 december 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We moeten nog uitkijken dat we niet allemaal een ban krijgen voor het behandelen van een ban!
Het is allemaal de schuld van de Barobank!quote:Op zondag 13 december 2015 16:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De economie loopt nu miljoenen mis voor elke minuut dat Geerd geband is. DIT IS EEN COMPLOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |