Is dat zo? Dan heb ik ook weer wat geleerd. En de kinderarts vond dat ik al zo veel wistquote:Op maandag 14 december 2015 17:42 schreef Morretje het volgende:
Als je als moeder optimale darmstatus hebt, gaan de koemelkeiwitten niet over in bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik had haar midden op het kleed gelegd op haar rug. Op de een of andere manier is ze daar naartoe geschoven en heeft ze ook nog ergens een 180 gemaakt.![]()
Volgende keer maar gewoon in de box (ondanks lava) of bij mij in de badkamer in de kinderstoel.![]()
Ach gussiequote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Ikea met babyIkea met baby en peuter
Kinderhoek bij het restaurant en de kinderafdeling
Verder ben ik nu ziekig, en is F ook niet happy. Ik vermoed dat de ontlasting weer dwars zit, krijspartijen en trappelende beentjes, zo zielig![]()
Schone luier, slaapzak aan, drinken, in bed leggen, muziekje aan, welterusten zeggen en over z'n bolletje aaien.quote:Op maandag 14 december 2015 21:09 schreef Cholula het volgende:
Als jullie zeggen dat jullie baby alleen gaat slapen, hoe ziet dat dan eruit?
Uk wil alleen gaan slapen als één van ons erbij is, anders gaat hij gymen in bed.
Is er als eens goed, door iemand met kennis, naar zijn mondje gekeken? Zijn zijn lip- en tongriempje wel ok? Ik zag dat de LK zei dat hij een hoog gehemelte heeft, maar heeft ze je dan ook tips gegeven? Heb je al eens in een andere houding gevoed?quote:Op maandag 14 december 2015 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ligt gewoon aan mijfles gegeven, rustig gedronken, tevreden in slaap gevallen,dat duurde vijf minuten. En nu is G al twintig minuten aan het gillen. Als mijn man de fles geeft is ie heel even onrustig en daarna tevreden.
![]()
Nou eindelijk in coma
Ah top, en thanks. Dat bezig zijn vind ik ook niet zo erg, zolang ze maar niet de boel bij mekaar krijst.quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Mineola het volgende:
Ah Ludann, dat klinkt als uit eten met onze driejarigeMinus het voeden. Maar wel het veel met kind bezig zijn.
Fijn dat het een geslaagd uitje was! Prima locatie voor zo'n eerste keer trouwens, Ikea, goed idee!
Ja die heeft uitgebreid gekeken. En aan de borst drinkt hij onrustig omdat hij niet goed vacuum kan zuigen en geen grote hap kan maken (kwamen we dus bij de lk achter), aan de fles drinkt hij heel erg rustig. Maar nu was hij na het drinken aan het gillen bij me. Maar mijn man is eindelijk thuis en G is weer/nog steeds ontroostbaar, dat heeft hij nu al 4 avonden op rij, dus ik weet niet helemaal zeker of het aan de voeding ligt of dat hij in een 'sprongetje' zit (morgen negen weken)quote:Op maandag 14 december 2015 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is er als eens goed, door iemand met kennis, naar zijn mondje gekeken? Zijn zijn lip- en tongriempje wel ok? Ik zag dat de LK zei dat hij een hoog gehemelte heeft, maar heeft ze je dan ook tips gegeven? Heb je al eens in een andere houding gevoed?
Sjaak ging op die leeftijd 's avonds clusteren, ook met flesvoeding. Misschien is dat het?quote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja die heeft uitgebreid gekeken. En aan de borst drinkt hij onrustig omdat hij niet goed vacuum kan zuigen en geen grote hap kan maken (kwamen we dus bij de lk achter), aan de fles drinkt hij heel erg rustig. Maar nu was hij na het drinken aan het gillen bij me. Maar mijn man is eindelijk thuis en G is weer/nog steeds ontroostbaar, dat heeft hij nu al 4 avonden op rij, dus ik weet niet helemaal zeker of het aan de voeding ligt of dat hij in een 'sprongetje' zit (morgen negen weken)
Niet zozeer bij mij, gisteren werd hij alleen bij mijn man rustig, zonder voeding. De avond daarvoor heb ik m wel een hele tijd aan de borst gehad.quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak ging op die leeftijd 's avonds clusteren, ook met flesvoeding. Misschien is dat het?
daar ga ik vanuitquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef ingee het volgende:
Ging het ineens een tijdje super en nu ineens drama?
Dan is het een sprongetje!Ongeacht leeftijd of watdannogges.
(Zeg ik altijd maar tegen mezelf.)
Het is een faaaaase, het gaat voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |