Wil je even netjes doen ecto girlquote:
quote:
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef PausNicolaas het volgende:
Guus .mobiel fokken relax easy fix t zo!!!11
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef PausNicolaas het volgende:
Guus .mobiel fokken relax easy fix t zo!!!11
Geef je hem nu ook nog het voordeel van de twijfel? Hij heeft gewoon een plaatje ingevoegd, kan dat wel mobiel? Ik zeg het je hij wilde gewoon kijken of hij ermee weg kon komen de duivel.quote:
Ik ben een goed mensquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geef je hem nu ook nog het voordeel van de twijfel? Hij heeft gewoon een plaatje ingevoegd, kan dat wel mobiel? Ik zeg het je hij wilde gewoon kijken of hij ermee weg kon komen de duivel.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef renwan het volgende:
Fuck kan morgenochtend als ik uit werk kom niet fatsoenlijk pilsen, moet om half 3 weer wakker kunnen worden
Eigen schuld, moet ik maar geen voetbal willen kijkenquote:
Onterechte klacht dan, fuck de voetbal man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet ik maar geen voetbal willen kijken
Gelukkig is de TS okéquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man met deze kut op is de sfeer er goed uit zeg.
We laten ons niet kennen door een opquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man met deze kut op is de sfeer er goed uit zeg.
NOOITquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Onterechte klacht dan, fuck de voetbal man.
quote:
Dat is waar Geerd, ik ben gewoon niet helemaal mezelf man doordat ik geen klote pils kan zuipen verdomme.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
We laten ons niet kennen door een op
Ik word wel machinistquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Fuck man je vertyft het gewoon voor ons. Geerd is een baas, jij kan nooit op zijn plek staan, anders was jij de hoofdconducteur maar dat is Geerd al...
Ik snap het Sneeuw-Leeuw kusje op je paarse lansquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar Geerd, ik ben gewoon niet helemaal mezelf man doordat ik geen klote pils kan zuipen verdomme.
Ik stop wel met mijn studie danquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je kan hooguit de treinen schoonmaken. Of bij de smullers frietenbakken.
Bedankt Geerd, jij bent zo goed voor iedereen ik pink hier bijna een traantje weg. Geerd jongen ik zou mijn leven voor je geven. Kusje op je linkerteelbal en aai over je rechterbips.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap het Sneeuw-Leeuw kusje op je paarse lans
Kunnen we straks een hele FOK!-trein makenquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kunnen we straks een hele FOK!-trein maken
Sneeuwleeuw wordt wel rail catering
Die heeft Pausnicolaas vertyft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:16 schreef Cassius het volgende:
Wat is de gedachtegang achter die OP?
Flapdrol.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die heeft Pausnicolaas vertyft.
Ben toch geen pauperquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Heeft van jullie een tatoeage eigenlijk? Geerd heeft denk ik een kratbier op zijn schouder laten tatoeëren.
Dit had ik beter niet kunnen googelen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:38 schreef M4rc0 het volgende:
Geen tatoeage, alleen een prins albert-piercing
Eten scoren, zitten en naar vrouwelijk vlees kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:46 schreef Geerd het volgende:
Stukje dienst vervalt uurtje chillen in rotjeknor !
Ik moet over een half uurtje naar Blaakquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:46 schreef Geerd het volgende:
Stukje dienst vervalt uurtje chillen in rotjeknor !
Je moet letten op een conducteur van rond de 2 meter met een beertje aan zijn tasquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik moet over een half uurtje naar Blaak
Wie jij?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:38 schreef M4rc0 het volgende:
Geen tatoeage, alleen een prins albert-piercing
Ik gok dat Geerd op centraal is, geen tijd om daar uit te stappen want werkquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet letten op een conducteur van rond de 2 meter met een beertje aan zijn tas
Jij snapt het !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Eten scoren, zitten en naar vrouwelijk vlees kijken
Nachtbrakersquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik rol mn bed uit en ga douchen want ik word maar niet wakker
Eh. Het is 21:56 wat doe jij 1. In bed, 2. Waarom moet je wakker worden?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik rol mn bed uit en ga douchen want ik word maar niet wakker
Niet weten wat een prins albert isquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dit had ik beter niet kunnen googelen.
Ik lig al sinds 18:30 ofzo in bed, ben echt te lui voor woorden. Nummer 2 hou ik voor mijzelfquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Eh. Het is 21:56 wat doe jij 1. In bed, 2. Waarom moet je wakker worden?
Kokomo is kutquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso gaat party in Kokomo en gaat lam![]()
Oceans41 toch slettenparadijsquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso gaat party in Kokomo en gaat lam![]()
Je hebt gewoon al die chocolade opgegeten en bent misselijk, dus bent maar in bed gaan liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig al sinds 18:30 ofzo in bed, ben echt te lui voor woorden. Nummer 2 hou ik voor mijzelf![]()
Ik lag in bed en chocola lag binnen handbereik. Zo ging hetquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hebt gewoon al die chocolade opgegeten en bent misselijk, dus bent maar in bed gaan liggen.
Gaat je gordijn van je raam zo weer open?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig al sinds 18:30 ofzo in bed, ben echt te lui voor woorden. Nummer 2 hou ik voor mijzelf![]()
Alsof ik niet in groningen kan stappenquote:
We don't judgequote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn echt te erg voor woorden
Grote boodschap zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey! Ik hou het netjes...quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga wel eens uitquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hey! Ik hou het netjes...
sowieso uitgaan![]()
We zitten hier op FOK! en de meeste posters hier zitten gewoon tot laat in de nacht te FOK!en alsof die uitgaan.
Maakt niet uit man, je hoeft niet te proberen je bent hier met lotgenoten je kan gewoon de waarheid met ons delen je hoeft je niet groter voor te doen dan je bent.quote:
Vertel t dan gewoonquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Enzo is bestquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oceans41 toch slettenparadijs
Paus, als je theologische kennis had, dan wist je dat niet iedereen recht heeft op de waarheid. Jij heb dat in dit geval niet.quote:
Nee, weg met die vluchtelingenquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Alsof ik niet in groningen kan stappen
HAHAHAHquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus, als je theologische kennis had, dan wist je dat niet iedereen recht heeft op de waarheid. Jij heb dat in dit geval niet.
Ik ben heilige maagd mariaquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Vind dit niet kunnen. Opso is een zondaar.
Paus noemt zichzelf Paus maar weet niets van theologie.quote:
quote:
Heilig: neequote:
Jeetjequote:Op zaterdag 12 december 2015 22:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heilig: nee
Maagd: nee
Maria: maybe, maar eerder iets van Danishua
Ik ben helderziend.quote:
Den Haag representquote:
Kauai en Roosje Roosje ookquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:15 schreef renwan het volgende:
Zit er nou gewoon een vrouw in deze sc?
Neequote:Op zaterdag 12 december 2015 22:15 schreef renwan het volgende:
Zit er nou gewoon een vrouw in deze sc?
Ik werd al zenuwachtigquote:
Roosje is hier alleen als ik slaapquote:
Ik meestal ook nogquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Roosje is hier alleen als ik slaap
Hooguit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:23 schreef PausNicolaas het volgende:
3,3 cm nou, net gemeten. Opso wil me nu wel want ze wil dick
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:24 schreef PausNicolaas het volgende:
Helaas wil ik haar niet HAHAHAHAHAA!!!!
Nee nu niet, alleen als ik een slaapdienst heb kan dat. Heb nu nacht dus moet ik wakker en nuchter blijvenquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij kunt af en toe biertje klappen tijdens het werk
Aah oké man kakquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee nu niet, alleen als ik een slaapdienst heb kan dat. Heb nu nacht dus moet ik wakker en nuchter blijven
Dit deed pijn. Waarom zo hardquote:
Half uur, amateur ik kom zo Rotterdam Centraal binnenscheurenquote:
Zelfreflectie man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit deed pijn. Waarom zo hard
Bijna in Holland spoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Half uur, amateur ik kom zo Rotterdam Centraal binnenscheuren
JA VERDOMME GEERD DAAR STAP IK NET OPquote:
Thx for support!!quote:
Oh ik ook, gezelligquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:34 schreef renwan het volgende:
[..]
JA VERDOMME GEERD DAAR STAP IK NET OP
sla ze neer met je ectoarmpjesquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:35 schreef renwan het volgende:
Er zitten hier weer een paar randdebielen inde trein, manmanmanman
Ja nu maar, maar ik ga er wonen!!1quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Half uur, amateur ik kom zo Rotterdam Centraal binnenscheuren
Welk treinnummer? ??quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:34 schreef renwan het volgende:
[..]
JA VERDOMME GEERD DAAR STAP IK NET OP
Intercity naar Dordrecht?quote:
Weet niet, de intercity van 22.19 naar Vlissingenquote:
Godver geerdquote:
O ik ben in Delft namelijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tot rotterdam! Terug naar Zwolle !!
Nee man eindbestemming Dordrecht hen ikquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet, de intercity van 22.19 naar Vlissingen
Wat doe je in den haagquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke fokker zit er in de trein als ik met die van groningen-denhaag ga dan. Dit voelt niet meer veilig
quote:
Ja ik zit in die voor jequote:Op zaterdag 12 december 2015 22:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee man eindbestemming Dordrecht hen ik
Dat had je wel over moeten hebben voor hemquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:40 schreef renwan het volgende:
Als ik nou een trein later had gepakt dan was ik wel te laat op werk maar zat ik bij Geerd in de trein
Misschien zit er wel een andere fokker in die maakt zo wel een topic misschienquote:
Jammer, had je bij mij kunnen slapenquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet naar almere, niet naar den haag
"PAUSNICOLANUSSSS"quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:40 schreef PausNicolaas het volgende:
Roep mij maar eens om als ik in zwolle Groningen zit
Vast Guus in KLBquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een andere fokker in die maakt zo wel een topic misschien
Als jij een 40+ fokker bent dan is dit engquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jammer, had je bij mij kunnen slapen
de helftquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij een 40+ fokker bent dan is dit eng
Wat heb je omgeroepen en mag dat zomaar van de machinist?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oh en Geerd heb jij altijd medelijden met die mensen die zo'n hele bepakking op de rug hebben en dan koekjes, thee en koffie moeten verkopen in de trein. Als ik die mensen zie voel ik gewoon dat ik dood wil, zo pijnlijk om ze dat te zien doen. Fuck....quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
2 keer de helft?quote:
Ik zo he renwan jij ook in de trein !!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat heb je omgeroepen en mag dat zomaar van de machinist?
Dat was een instinkertje!quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ze lag net nog in bed dus fake !!!!
Opso topic's zijn altijd die ecto'squote:
Opso=ectoquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso topic's zijn altijd die ecto's
Tering bang nuquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal eens wat in jou steken
Hij stuurt je pics gwn door naar zijn fok buddy hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Simterklaas weet dat mn billen niet ecto zijn.
Ja want niemand doet leuk genoeg om daar eens wat op te verzinnenquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:53 schreef M4rc0 het volgende:
Opso jij moet echt eens nieuwe zinnen bedenken, je gebruikt hcl en zuur te vaak
Misschien een stille hintquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want niemand doet leuk genoeg om daar eens wat op te verzinnen
Je kan HF proberen, ging in Breaking Bad ook goedquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:53 schreef M4rc0 het volgende:
Opso jij moet echt eens nieuwe zinnen bedenken, je gebruikt hcl en zuur te vaak
Ga hem nemen dan viezerdjequote:Op zaterdag 12 december 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga ergens anders edward snowden uithangenquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan HF proberen, ging in Breaking Bad ook goed
En dan ben ik zuur...quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga ergens anders edward snowden uithangen
Bohhhquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou je mij willen nemen met een voorbinddildo? Dat is echt mijn grote droom.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal eens wat in jou steken
Die kan mooi in Opsonisatie's sig.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou je mij willen nemen met een voorbinddildo? Dat is echt mijn grote droom.
Nee, vanavond nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie zijn toe aan iets basisch?
Nouja het is mijn droom door een vrouw genomen te worden met een voorbinddildo het was niet echt persoonlijk... Zij leek met die comment richting Paus wel geïnteresseerd in zoiets daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Die kan mooi in Opsonisatie's sig.
Simterklaas kent die goede leeftquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:02 schreef Simterklaas het volgende:
Nog eentje opengemacht, omdat het kan
Hmmm, natronloog.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie zijn toe aan iets basisch?
Haram lanquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:02 schreef Simterklaas het volgende:
Nog eentje opengemacht, omdat het kan
Ben jij de slet van de studie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet niet hoe maar ik heb menig medisch gerelateerde mannelijke studentjes met mijn slechte chemistry jokes gestrikt.
Vertel, wie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet niet hoe maar ik heb menig medisch gerelateerde mannelijke studentjes met mijn slechte chemistry jokes gestrikt.
Loog maakt niet uit, het is alleen kut als je de zeep maakt, maar daarom moet de zeep even kuren dan is het weer prima.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Got any soap without lye?
Naoh.
All the good ones argon.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Retorische vraag toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben jij de slet van de studie?
Sinds wanneer valt wat slechte grapjes maken onder sletjesheid.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben jij de slet van de studie?
PN kennende waarschijnlijk nietquote:
Sinds PN erop reageertquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt wat slechte grapjes maken onder sletjesheid.
Een vluchteling dus?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben serieus met een toekomstig neurochirurg uit deutschland 😏
PN is dan ook geen vrouwelijk aandacht gewend, een meisje moet maar "hey!" zeggen en hij denkt dat zij hem wil bangenquote:
Tee-hee!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Are you a copper tellurium alloy? Because you're cute
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PN is dan ook geen vrouwelijk aandacht gewend, een meisje moet maar "hey!" zeggen en hij denkt dat zij hem wil bangen
Ze zeggen dat dat allemaal hersenchirurgen zijn en zo.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PN is dan ook geen vrouwelijk aandacht gewend, een meisje moet maar "hey!" zeggen en hij denkt dat zij hem wil bangen
You must be calcium bicarbonate, because if you let me get you wet, then the reaction will be explosive.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Are you a copper tellurium alloy? Because you're cute
Deze is wel erg fout eigenlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
You must be calcium bicarbonate, because if you let me get you wet, then the reaction will be explosive.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ha mn prachtige treintopique is weer open.
Je kont verkocht voor Duitsland!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben serieus met een toekomstig neurochirurg uit deutschland 😏
Wat heb jij met kontenquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kont verkocht voor Duitsland!!!!!
Belangenverstrengeling, Remqo zit zich nu te fappen op pics van je tieten?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ha mn prachtige treintopique is weer open.
Nou ja, beter dan achter het stationquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kont verkocht voor Duitsland!!!!!
Neequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling, Remqo zit zich nu te fappen op pics van je tieten?
Denken dat je de Geerdfanbase om kan pratenquote:
Om deze SC gaat gestreden worden, het wordt legendarischquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Denken dat je de Geerdfanbase om kan praten
Bier drink wedstrijd!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Om deze SC gaat gestreden worden, het wordt legendarisch
Niks maakt me niet zoveel uitquote:
quote:
Ik wil niet eens mod worden...quote:
Hahah baas! !!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]*zet zijn cowboyhoed op*
Luister kerel, als jij denkt dat je de SC kan overnemen, dan kunnen we nu naar buiten lopen, buiten deze prachtige SC door de klapdeur van de saloon, waar we op het centraal station tot een duel zou zullen strijden.
Ik kies Geerd en Opsonisatie met Derrabbit als mijn second.
Dit zei ii niet eensquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik wil niet eens mod worden...
Pilseners onbeperktquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat tik je weg op een goede avond ?
Wir schaffen es.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:27 schreef renwan het volgende:
Er scheuren 2 ladderwagens met loeiende sirene's langs, ROTTERDAM STAAT IN DE FIK DE DUITSERS ZIJN TERUG
Nou zeg dat is ook niet aardigquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]*zet zijn cowboyhoed op*
Luister kerel, als jij denkt dat je de SC kan overnemen, dan kunnen we nu naar buiten lopen, buiten deze prachtige SC door de klapdeur van de saloon, waar we op het centraal station tot een duel zou zullen strijden.
Ik kies Geerd en Opsonisatie met Derrabbit als mijn second.
Geerd van zijn troon willen stoten is dat ook niet. Kom je aan Geerd kom je aan mij!quote:
66000 posts maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wie je nou eigenlijk bentquote:
GeerdSC oldbie'squote:Op zaterdag 12 december 2015 23:29 schreef M4rc0 het volgende:
Wanneer je niet in één van de eerste 5 topics van de Geerd-sc reeks heb gepost, ben je imo onwaardig voor deze slowchat
Srry dat ik toen ban had zeg.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:29 schreef M4rc0 het volgende:
Wanneer je niet in één van de eerste 5 topics van de Geerd-sc reeks heb gepost, ben je imo onwaardig voor deze slowchat
Ik denk dat ik sowieso de voorloper van de Geerd Sc heb gestart. Ik denk dat ik mezelf een profeet onder Geerd mag noemen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:29 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd mag ik mij de eerste profeet onder jou noemen?quote:
Niks beters te doen ofzo?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
21000+ posts hebben, iedereen kent mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |