Wil je even netjes doen ecto girlquote:
quote:
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef PausNicolaas het volgende:
Guus .mobiel fokken relax easy fix t zo!!!11
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef PausNicolaas het volgende:
Guus .mobiel fokken relax easy fix t zo!!!11
Geef je hem nu ook nog het voordeel van de twijfel? Hij heeft gewoon een plaatje ingevoegd, kan dat wel mobiel? Ik zeg het je hij wilde gewoon kijken of hij ermee weg kon komen de duivel.quote:
Ik ben een goed mensquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geef je hem nu ook nog het voordeel van de twijfel? Hij heeft gewoon een plaatje ingevoegd, kan dat wel mobiel? Ik zeg het je hij wilde gewoon kijken of hij ermee weg kon komen de duivel.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef renwan het volgende:
Fuck kan morgenochtend als ik uit werk kom niet fatsoenlijk pilsen, moet om half 3 weer wakker kunnen worden
Eigen schuld, moet ik maar geen voetbal willen kijkenquote:
Onterechte klacht dan, fuck de voetbal man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet ik maar geen voetbal willen kijken
Gelukkig is de TS okéquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man met deze kut op is de sfeer er goed uit zeg.
We laten ons niet kennen door een opquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man met deze kut op is de sfeer er goed uit zeg.
NOOITquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Onterechte klacht dan, fuck de voetbal man.
quote:
Dat is waar Geerd, ik ben gewoon niet helemaal mezelf man doordat ik geen klote pils kan zuipen verdomme.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
We laten ons niet kennen door een op
Ik word wel machinistquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Fuck man je vertyft het gewoon voor ons. Geerd is een baas, jij kan nooit op zijn plek staan, anders was jij de hoofdconducteur maar dat is Geerd al...
Ik snap het Sneeuw-Leeuw kusje op je paarse lansquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar Geerd, ik ben gewoon niet helemaal mezelf man doordat ik geen klote pils kan zuipen verdomme.
Ik stop wel met mijn studie danquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je kan hooguit de treinen schoonmaken. Of bij de smullers frietenbakken.
Bedankt Geerd, jij bent zo goed voor iedereen ik pink hier bijna een traantje weg. Geerd jongen ik zou mijn leven voor je geven. Kusje op je linkerteelbal en aai over je rechterbips.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap het Sneeuw-Leeuw kusje op je paarse lans
Kunnen we straks een hele FOK!-trein makenquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kunnen we straks een hele FOK!-trein maken
Sneeuwleeuw wordt wel rail catering
Die heeft Pausnicolaas vertyft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:16 schreef Cassius het volgende:
Wat is de gedachtegang achter die OP?
Flapdrol.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die heeft Pausnicolaas vertyft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |