Toen was ik oprecht mad.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn meest favoriete buitenspelgoal blijft de 0-1 van NEC bij Feyenoord.
Ok Davy.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV wint dit nog wel, maar het is toch grappig
is dit het einde van Van Gaal en Koeman Stijn?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC heeft al sinds 31 augustus niet meer gewonnen.
tweede ronde pak je meer geld dan kampioen ere.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik word liever kampioen dan dat ik de tweede ronde haal in de Champions League. De tactiek van Ajax pakt dus prima uit.
Koeman verdient krediet en Louis is gewoon een leugenaar en klootzak.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is dit het einde van Van Gaal en Koeman Stijn?
Ik spreek geen Duits.quote:
Ik presteer liever Europees eigenlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik word liever kampioen dan dat ik de tweede ronde haal in de Champions League. De tactiek van Ajax pakt dus prima uit.
Ajax heeft al genoeg geldquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tweede ronde pak je meer geld dan kampioen ere.
Maar zo'n 2de ronde geeft niet echt bragging rights, ik word liever kampioen zodat ik me een heel seizoen kan voeden met de tranen van de concurrentie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik presteer liever Europees eigenlijk
Echt wel, Gudelj en Sinkgravenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze doen er alleen niets mee.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar zo'n 2de ronde geeft niet echt bragging rights, ik word liever kampioen zodat ik me een heel seizoen kan voeden met de tranen van de concurrentie.
Nou dit inderdaad, ik word nu gewoon echt gruwelijk mad.quote:
Muah als je in het seizoen erna meteen achterstaat in punten boeit dat een stuk minderquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar zo'n 2de ronde geeft niet echt bragging rights, ik word liever kampioen zodat ik me een heel seizoen kan voeden met de tranen van de concurrentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |