Er zijn wereldwijd meer dan 50 miljoen vluchtelingen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Polen is dan ook niet echt vergelijkbaar met Syrië.
Dat kan, maar dat doen we niet. Armoede alleen is namelijk geen argument om mensen op te vangen, zo hebben we afgesproken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn wereldwijd meer dan 50 miljoen vluchtelingen.
Overigens bijna 900 miljoen mensen die in extreme armoede moeten leven, vaak is dat nog schrijnender.
We kunnen dus nog wel even doorgaan met nieuwe-Nederlanders importeren.
We doen gewoon wat we afgesproken hebben, hoeven we er ook niet meer over na te denken of we wel het goede doen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat doen we niet. Armoede alleen is namelijk geen argument om mensen op te vangen, zo hebben we afgesproken.
Je geeft zelf al argumenten waarom armoede geen grond is voor een asielaanvraag.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We doen gewoon wat we afgesproken hebben, hoeven we er ook niet meer over na te denken of we wel het goede doen.
Uiteraard staat het je vrij om het er niet mee eens te zijn. Ik zie het echter als onze plicht om vluchtelingen op te vangen, en dat ze voorrang krijgen komt dus vooral voort uit pragmatisme.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We doen gewoon wat we afgesproken hebben, hoeven we er ook niet meer over na te denken of we wel het goede doen.
De vraag hoe jouw post relevant is voor een topic waarin het gaat over geweld tegen asielzoekers is niet relevant? Ok.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om antwoord te geven op een irrelevante vraag die bedoeld is om mij weg te zetten als iemand die geweld jegens asielzoekers goed zou keuren.
De Syriër die geen geweld gezien heeft omdat hij in veilig gebied zat, bijvoorbeeld Koerdistan of het westen van het land, krijgt hier gratis gezondheidszorg, een huurwoning en uitkering.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je geeft zelf al argumenten waarom armoede geen grond is voor een asielaanvraag.
Ok, bai.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef luxerobots het volgende:
Ik reageer hier trouwens niet meer. Kunnen jullie lekker babbelen over het oorspronkelijke onderwerp, het geweld in Duitsland, wat ik ten zeerste afkeur.
Nee, ik ben niet in Marokko geweest. En er is ook geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om erheen te gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt in Marokko geweest? Ik heb meer dikke inkijken, hotpants en drank gezien dan hoofddoeken en baarden. Zelfde geldt voor Turkije, ben beide landen doorgeweest. En ik ben geen all-inclusive tokkie. Nu snap ik die Marokkanen en Turken wel waarom ze meestal een hekel hebben aan hun mede-Marokkaanse/Turkse Nederlanders.
De religie is minder ja (alle religies zijn sowieso kut, ik maak geen onderscheid), maar de islam in zijn geheel uitbannen is onmogelijk.
Het zijn asielaanvragers en de IND beoordeeld of het vluchtelingen of economische migranten zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Vluchtelingen zijn geen immigranten. Het zijn vluchtelingen.
Terwijl hier in Nederland 3 van de 5 gezinnen in de problematische schulden zitten , bejaarden hun zorg te huis uit gezet worden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Syriër die geen geweld gezien heeft omdat hij in veilig gebied zat, bijvoorbeeld Koerdistan of het westen van het land, krijgt hier gratis gezondheidszorg, een huurwoning en uitkering.
Terwijl ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |