Thanksquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:54 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/npo-politiek
Hier ook trouwens:quote:
Ik ben absoluut geen PVV- of Martin Bosma-fan, maar ik moet zeggen: als hij (als lid van het presidium) een kamerdebat voorzit, dan doet hij dat prima. Hij zou best kamervoorzitter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef Falco het volgende:
Martin Bosma:
Jongens, dit moet toch geen kamervoorzitter worden
Klopt, ik ben ook absoluut geen voorstander van Bosma als politicus, maar als voorzitter van de Tweede Kamer deed hij het altijd enorm goed. Van mij mag hij het worden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen PVV- of Martin Bosma-fan, maar ik moet zeggen: als hij (als lid van het presidium) een kamerdebat voorzit, dan doet hij dat prima. Hij zou best kamervoorzitter kunnen zijn.
Ik denk echter dat men de PVV zo'n post niet gunt en dat de keuze valt op een VVD- of PvdA-kandidaat. Wellicht iemand die nu al in het presidium zit, zoals Khadija Arib (eerste ondervoorzitter) of Ton Elias.
Idem bij mij idd. Voorzitterschap is een belangrijke procesfunctie, Bosma doet dat erg scherp.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook absoluut geen voorstander van Bosma als politicus, maar als voorzitter van de Tweede Kamer deed hij het altijd enorm goed. Van mij mag hij het worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |