abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158194725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoewel Bosma de voorzittersrol altijd prima vervult: die man is gestoord en dus sowieso niet betrouwbaar genoeg.
Dat moet je dus scheiden. Voorzitter is een procesfunctie geen inhoudsfunctie en dat doet hij wmb uitstekend.
I´m back.
pi_158194780
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat moet je dus scheiden. Voorzitter is een procesfunctie geen inhoudsfunctie en dat doet hij wmb uitstekend.
Enig antecedentenonderzoek lijkt me niet ongepast in dezen. Die man doet aan geschiedsvervalsing, vermoedt de meest debiele complotten en is daarom totaal ongeschikt voor deze functie. Vergeet niet: hij zit dan niet alleen de Kamer voor, hij is dan ook de vertegenwoordiger ervan.
pi_158194843
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Enig antecedentenonderzoek lijkt me niet ongepast in dezen. Die man doet aan geschiedsvervalsing, vermoedt de meest debiele complotten en is daarom totaal ongeschikt voor deze functie. Vergeet niet: hij zit dan niet alleen de Kamer voor, hij is dan ook de vertegenwoordiger ervan.
Ik denk dat je dat moet scheiden, ik denk ook dat Bosma zelf ook wel weet dat-ie een aantal omstreden meningen vertegenwoordigt die hij als vz niet zo maar klakkeloos de wereld in mag werpen.
I´m back.
pi_158194886
Overigens de vraag is nog even: ze stapt als Kamervoorzitter op, maar stapt ze ook als Kamerlid op?
I´m back.
pi_158194915
Zoveel zal het niet veranderen. Komt gewoon weer een nieuwe voor in de plaats.

Had liever gezien dat Rutte opstapte.
pi_158194920
Krijgt de Tweede Kamer nu nog wel de beantwoording op de vragen die zijn gesteld rondom haar handelwijze, nu ze opstapt?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 december 2015 @ 16:04:43 #37
862 Arcee
Look closer
pi_158194937
Teletekst heeft er al zin in:

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_158194946
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:04 schreef Arcee het volgende:
Teletekst heeft er al zin in:

[ afbeelding ]
Ze is dan ook al opgestapt.
pi_158194949
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:03 schreef Infection het volgende:
Zoveel zal het niet veranderen. Komt gewoon weer een nieuwe voor in de plaats.

Had liever gezien dat Rutte opstapte.
Rutte heeft de kamer verkeerd geïnformeerd. Vroeger stond daar altijd een motie van wantrouwen (en dus een vertrek) op. Maar tegenwoordig wordt alles met de mantel der liefde bedekt en wil men het kabinet in het zadel houden ten koste van alles (zelfs ten koste van de geloofwaardigheid).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_158194951
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Krijgt de Tweede Kamer nu nog wel de beantwoording op de vragen die zijn gesteld rondom haar handelwijze, nu ze opstapt?
Denk het niet, wrs schuift dat door naar Rutte dan...
I´m back.
pi_158194958
Nare vrouw met nare en rare eigenschappen.

In een ongeschikte (moeilijke) functie.

Ik zal haar niet missen.
pi_158194993
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Rutte heeft de kamer verkeerd geïnformeerd. Vroeger stond daar altijd een motie van wantrouwen (en dus een vertrek) op. Maar tegenwoordig wordt alles met de mantel der liefde bedekt en wil men het kabinet in het zadel houden ten koste van alles (zelfs ten koste van de geloofwaardigheid).
En daarom is het ook gewoon een nepparlement. Niets democratisch meer aan.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:07:54 #43
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158195006
Martin Bosma:

Jongens, dit moet toch geen kamervoorzitter worden :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158195043
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef DrMabuse het volgende:

Ik zal haar niet missen.
Dit inderdaad. Volgensmij houdt ze ook wel van een witte neus halen.
pi_158195079
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef Falco het volgende:
Martin Bosma:

Ik zie geen probleem zolang hij zich maar niet zwart sminkt of een hoofddoekje opdoet tijdens de TK vergaderingen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158195103
Zonder wachtgeld opgestapt mag ik hopen???
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158195108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk het niet, wrs schuift dat door naar Rutte dan...
Lijkt me sterk. AvM is immers geen lid van het kabinet of de regering.
pi_158195129
quote:
Martin Bosma:

Nee dan iemand waarvaan de loyaliteit ligt bij de koning van Marokko
pi_158195146
Blijft ze wel lid van de TK??
pi_158195151
quote:
Martin Bosma:

Een PVV'er als kamervoorzitter, dat is al een stap in de goede richting.
pi_158195161
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Evertjan het volgende:
Waarschijnlijk wel. Teeven zit ook nog steeds in de Tweede Kamer. :')
pi_158195170
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:05 schreef DrMabuse het volgende:

Ik zal haar niet missen.
De eerste VVD'er die ik zou missen, moet nog geboren worden.
pi_158195236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Evertjan het volgende:
Dat is de vraag. Volgens mij kan dat gewoon nl.
I´m back.
pi_158195237
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Zo doen ze dat bij de VVD hé. :')

Geen VVD-er die zich druk maakt over integriteit. Dat kunnen ze zich ook veroorloven, want de gemiddelde VVD-stemmer interesseert zich volgens mij ook niet voor integere politici maar stemt puur met z'n portemonnee.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:19:54 #55
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_158195268
Wat een incompetent zootje is het daar bij de VVD zeg...

Ze zal wel uiteindelijk in Brussel of bij 1 of andere multinational eindigen dus medelijden hoeven we niet met haar te hebben....
pi_158195273
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Teeven zat niet in de TK als staatssecretaris en is teruggekomen op een opengevallen plaats en omdat-ie strikt genomen na zijn aftreden dan als eerste in aanmerking kwam doordat-ie op de kieslijst stond bij verkiezingen.
I´m back.
pi_158195315
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Teeven zat niet in de TK als staatssecretaris en is teruggekomen op een opengevallen plaats en omdat-ie strikt genomen na zijn aftreden dan als eerste in aanmerking kwam doordat-ie op de kieslijst stond bij verkiezingen.
Dus? Het is alsnog hypocriet om terug te gaan. Hij had gewoon weg moeten blijven.
pi_158195332
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zo doen ze dat bij de VVD hé. :')

Geen VVD-er die zich druk maakt over integriteit. Dat kunnen ze zich ook veroorloven, want de gemiddelde VVD-stemmer interesseert zich volgens mij ook niet voor integere politici maar stemt puur met z'n portemonnee.
Kamerleden zijn het allang niet meer in ieder geval. Eigenlijk gewoon verkapte zakenmensen met een maffia-mentaliteit.
pi_158195361
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Dus? Het is alsnog hypocriet om terug te gaan. Hij had gewoon weg moeten blijven.
Tja Teeven is zelf vertrokken nadat Opstelten min of meer gedwongen werd. Dus voor de VVD treft hem geen blaam.
I´m back.
pi_158195392
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja Teeven is zelf vertrokken nadat Opstelten min of meer gedwongen werd. Dus voor de VVD treft hem geen blaam.
Mwah. Het is alsnog de Teeven-deal. Hij werd ook wel min of meer gedwongen. Zou gek zijn als hij niet opgestapt was naar aanleiding van zijn eigen zaakjes met de onderwereld. Dat zo iemand nu weer in de Tweede Kamer zit is naar mijn mening dan ook erg vreemd. Het vertrouwen in de regering is er voor mij niet meer in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')