De devaluatie van de term "islamofoob" in de praktijk. De islam is totaal niet compatible met westerse normen en waarden. In veel gevallen staat het er zelfs haaks op.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:18 schreef martijnde3de het volgende:
Trump is zo kansloos kuch kuch
[ afbeelding ]
Ik heb de grafiek niet gemaakt hehquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De devaluatie van de term "islamofoob" in de praktijk. De islam is totaal niet compatible met westerse normen en waarden. In veel gevallen staat het er zelfs haaks op.
O'Malley is de minst leugenachtige van de huidige presidentskandidaten. En het gekke is: het verbaast me niet eens.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:28 schreef Monolith het volgende:
Stukje van de NYT over de resultaten van 'fact checken' per kandidaat:
http://nyti.ms/21WlDkJ
Dat beweerde ik ook niet hè?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik heb de grafiek niet gemaakt heh
O'Malley grossiert wel in halve waarheden volgens het diagrammetje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O'Malley is de minst leugenachtige van de huidige presidentskandidaten. En het gekke is: het verbaast me niet eens.
[..]
Dat beweerde ik ook niet hè?
Was ook te mooi om waar te zijn, maar wat nog niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
63% stemmen op Bernie SandersGeen poll maar een troll.
Het is net als met het libertarisme, veel groter online dan in de echte wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
Tja. De rangschikking is toch echt gemaakt op basis van de hoeveelheid leugens. Ik stel vast dat O'Malley in perfect gezelschap verkeert: Barack Obama en Bill Clinton.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
O'Malley grossiert wel in halve waarheden volgens het diagrammetje.
Beetje kritisch kijken naar informatie lijkt me geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja. De rangschikking is toch echt gemaakt op basis van de hoeveelheid leugens. Ik stel vast dat O'Malley in perfect gezelschap verkeert: Barack Obama en Bill Clinton.
Welke 'we' bedoel je precies?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:52 schreef berko13 het volgende:
Die Sanders maakt geen schijn van kans.
De Amerikanen zitten echt niet op een 2de europa te wachten. Wat we nu nodig hebben, zijn sterke en christelijke leiders die de belangen van hun volk laten primeren.
Lijkt het inderdaad wel op ja. Flinke online-aanhang, maar dat vertaalt zich slecht naar het gehele electoraat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is net als met het libertarisme, veel groter online dan in de echte wereld.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Of hij is gewoon populairder bij de mensen die hier hebben gestemd. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Hillary is iemand die als lakei van de grote bedrijven en de miljardairs werkt en die tot de meest rechtse vleugel van de partij behoort, Sanders is een echte sociaaldemocraat die voor het volk werkt. Zo gek is het niet als hij in Nederland bij linkse mensen populairder is, lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
En dat inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is net als met het libertarisme, veel groter online dan in de echte wereld.
Het was natuurlijk meer een retorische vraag. Hij schreef abusievelijk 'we' waar hij 'ik' bedoelde.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:53 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
En "Wat we nu nodig hebben, zijn sterke en christelijke leiders die de belangen van hun volk laten primeren"? Mwah, het volk bestaat uit meer dan boze blanke christelijke mannen, het enige waar die 2 gluiperds voor opkomen.
Met zo'n combinatie worden Canada, Mexico of Puerto Rico toch best interessant.
Zo christelijk is dat westen niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Tijd om die evolutie om te keren dus.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo christelijk is dat westen niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |