Aannames hè....quote:

Ja, rondgelopen en wat gehangen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:02 schreef Nober het volgende:
Heeft ze wel rond 2:00 die discotheek verlaten of klopte dat ook niet? En wat heeft ze in die overige uren gedaan?

Jij kan alles wat niet met jouw eigen aannames strookt wel zeer vermoeiend vinden...quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aannames hè....
Misschien hebben ze de berichten wel gewist ---> Er zouden berichten gewist zijn ---> De vriendinnen hebben de berichten bewust gewist....
Zo vermoeiend

Officiële verklaring van gewiste berichten?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij kan alles wat niet met jouw eigen aannames strookt wel zeer vermoeiend vinden...
Ik ga af op officiele verklaringen die steeds weer veranderd worden. Daar valt niet tegenop te zuchten...
Maar ik zou het prettig vinden als je mijn gedachten niet steeds met jouw eigen aannames van de vloer veegt. Dank je!

Waar stond dat berichten gewist zijn?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij kan alles wat niet met jouw eigen aannames strookt wel zeer vermoeiend vinden...
Ik ga af op officiele verklaringen die steeds weer veranderd worden. Daar valt niet tegenop te zuchten...
Maar ik zou het prettig vinden als je mijn gedachten niet steeds met jouw eigen aannames van de vloer veegt. Dank je!

alles online is waar?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat is online te vinden mensen! Ik ga niet alles delen wat ik tegenkom! Zoek zelf maar!

En als je nu net als mij hier amper nog leest, en al helemaal niet meer op dat soort onzin gaat reagerenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aannames hè....
Misschien hebben ze de berichten wel gewist ---> Er zouden berichten gewist zijn ---> De vriendinnen hebben de berichten bewust gewist....
Zo vermoeiend

Want dat zeg ik ook? Echt, wat een niveau.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
want iedereen met alcohol en drugs op gaat s ochtends zeer vroeg voor de trein staan.

Als je een behoorlijke bron had, dan zou je die wel plaatsen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat is online te vinden mensen! Ik ga niet alles delen wat ik tegenkom! Zoek zelf maar!

Zo werkt het niet in NWS.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:

Ja mensen! Zelf zoeken mensen! Alles staat online mensen! En dat is allemaal waar mensen! Mensen mensen! Mensen!quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:

welke filmpje bekijk jij dan ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef joers1 het volgende:
Ben ik dan de enige die op dat filmpje toch twee mensen ziet lopen...en niet één? loopt toch iemand pal naast r en halverwege het filmpje zelfs iets voor dr....

wat ik op twitter begreep van iemand van hart van nederland; vader heeft exclusieve overeenkomst getekend met pauw, dus mocht andere pers (op aantal lokale kranten na) niet meer te woord staan, peter bied zijn hulp vervolgens aan, want hij mag wel met andere media praten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is de woordvoerder van de familie.

Bron?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Tiemie het volgende:
[..]
wat ik op twitter begreep van iemand van hart van nederland; vader heeft exclusieve overeenkomst getekend met pauw, dus mocht andere pers (op aantal lokale kranten na) niet meer te woord staan, peter bied zijn hulp vervolgens aan, want hij mag wel met andere media praten.

het is wel gek, jij stel 'het kwam door drank/drugs' als dat zo zou zijn zou er elk weekend een hoos van jongeren zijn die voor de trein gaan staan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:40 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Want dat zeg ik ook? Echt, wat een niveau.
Niet weten wat je doet is een gevolg van (veel) alcohol en drugsgebruik; dus het is niet zo heel gek.

Niet dus.... Mevrouw Monsma gaat graag tekeer over wat eventueel had kunnen zijn, maar heeft gewoon haar interview gekregen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Tiemie het volgende:
[..]
wat ik op twitter begreep van iemand van hart van nederland; vader heeft exclusieve overeenkomst getekend met pauw, dus mocht andere pers (op aantal lokale kranten na) niet meer te woord staan, peter bied zijn hulp vervolgens aan, want hij mag wel met andere media praten.
twitter:MennoSwart twitterde op donderdag 03-12-2015 om 21:48:09Claimcultuur. @pauwnl @jeroenpauw zetten @HartvNL buitenspel. En dat is niet ok. Lees en huiver. #daschagraafsma https://t.co/CYwGmOi9y8 reageer retweet

Ja, kennelijk zie je meer dan degenen die de beschikking hebben over de raw footage.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef joers1 het volgende:
Ben ik dan de enige die op dat filmpje toch twee mensen ziet lopen...en niet één? loopt toch iemand pal naast r en halverwege het filmpje zelfs iets voor dr....

Wat zei ik in tig topics terug? Dom van die ouders dat ze maar niet wilden geloven dat hun "altijd vrolijke" dochter zelfmoord heeft gepleegd.quote:

Ik zou nog even een paar topis wachten met dit soort uitspraken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wat zei ik in tig topics terug? Dom van die ouders dat ze maar niet wilden geloven dat hun "altijd vrolijke" dochter zelfmoord heeft gepleegd.
"Nee, dat doet mijn dochter écht niet!"
Wel dus!

"al die uitroeptekens", er staan er 2 in.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou nog even een paar topis wachten met dit soort uitspraken.
En het woord "dom" en al die uitroeptekens zijn ook niet echt nodig.
Wanneer is de prijsuitreiking trouwens?

Het lijkt inderdaad alsof er iemand naast haar loopt, dat viel me gisteravond ook op.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
welke filmpje bekijk jij dan ?
vond er ook al iets vreemds aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |