de prelims zijn nu bezig, het gevecht zelf zal rond 6.15 uur zijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 02:25 schreef superniger het volgende:
Hoelaat is de mendes Edgar fight?
twitter:UFC_Nederland twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 12:07:39The Ultimate Fighter finalist Saul Rogers ontslagen, Door Visum problemen kon seizoen 22… https://t.co/VYd71ELaGp https://t.co/T3cEEDF8O3 reageer retweet
Heb alleen die eerste prelim gekeken toen gaan slapen. Die TUF bouts hoeven van mij niet zo. Even googlen of Gonzaga gewonnen heeft.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan moet je morgen vechten en dan sta je even een gevecht te analyseren voor Fox sports.
Gonzaga vs Rus een fight noemen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb alleen die eerste prelim gekeken toen gaan slapen. Die TUF bouts hoeven van mij niet zo. Even googlen of Gonzaga gewonnen heeft.
[..]
Wie?
Heb er niks van gezien dus weet ook niet hoe of wat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gonzaga vs Rus een fight noemen?
rockhold was aan het analyseren, na zijn weigh in.
Fuck dat, Ferguson verdient nog geen title shot. Zeker niet over Nurmiquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef Nober het volgende:
Dos Anjos/Cerrone vs Ferguson
Nurmagomedov vs Pettis/Alvarez
MAKE IT HAPPEN!!
[..]
Heb er niks van gezien dus weet ook niet hoe of wat.
Ik ben de grootste Khabib fan op het forum hier denk ik, maar damn. El Cucuyquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fuck dat, Ferguson verdient nog geen title shot. Zeker niet over Nurmi
Niet om Edgar slecht weg te zetten of McGregor beter, maar het verschil is wel dat de een kon trainen voor een worstelaar met bijbehorende bewegingen en de andere trainde voor en standup fighter die vervangen werd door een worstelaar. Alsnog zeer knappe prestatie van Edgarquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben de grootste Khabib fan op het forum hier denk ik, maar damn. El CucuyIk zie niemand in de LW divisie hem verslaan. Zou hem graag die rare Canthony Pettis af willen zien maken om vervolgens daarna voor de titel te gaan. Ben zelfs bang dat Khabib geen antwoord voor Ferguson heeft, die man is zo compleet.
En EdgarZet ff McGregor volledig in perspectief.
Ferguson heeft nu een 7 fight win streak, won net als Khabib van Trujilo en Tibau alleen dan niet via decision.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fuck dat, Ferguson verdient nog geen title shot. Zeker niet over Nurmi
Verschil is wel dat Mendes ook dit keer een full camp heeft. Kijk Mendes is een hele goede vechter, dus ik vind dat beiden krediet ervoor moeten krijgen, maar ik vind deze KO van Edgar wel heel erg knap.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet om Edgar slecht weg te zetten of McGregor beter, maar het verschil is wel dat de een kon trainen voor een worstelaar met bijbehorende bewegingen en de andere trainde voor en standup fighter die vervangen werd door een worstelaar. Alsnog zeer knappe prestatie van Edgar
Het is sowieso een knappe KO van Edgar, bedoelde meer dat het voor Connor lastiger was om de eigenaardigheden van Mendez goed te doorgronden. Kan me voorstellen dat hij voor Aldo beter voorbereid is dan voor Mendez (hoe het gevecht ook gaat trouwens)quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Mendes ook dit keer een full camp heeft. Kijk Mendes is een hele goede vechter, dus ik vind dat beiden krediet ervoor moeten krijgen, maar ik vind deze KO van Edgar wel heel erg knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |