de prelims zijn nu bezig, het gevecht zelf zal rond 6.15 uur zijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 02:25 schreef superniger het volgende:
Hoelaat is de mendes Edgar fight?
twitter:UFC_Nederland twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 12:07:39The Ultimate Fighter finalist Saul Rogers ontslagen, Door Visum problemen kon seizoen 22… https://t.co/VYd71ELaGp https://t.co/T3cEEDF8O3 reageer retweet
Heb alleen die eerste prelim gekeken toen gaan slapen. Die TUF bouts hoeven van mij niet zo. Even googlen of Gonzaga gewonnen heeft.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan moet je morgen vechten en dan sta je even een gevecht te analyseren voor Fox sports.
Gonzaga vs Rus een fight noemen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb alleen die eerste prelim gekeken toen gaan slapen. Die TUF bouts hoeven van mij niet zo. Even googlen of Gonzaga gewonnen heeft.
[..]
Wie?
Heb er niks van gezien dus weet ook niet hoe of wat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gonzaga vs Rus een fight noemen?
rockhold was aan het analyseren, na zijn weigh in.
Fuck dat, Ferguson verdient nog geen title shot. Zeker niet over Nurmiquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef Nober het volgende:
Dos Anjos/Cerrone vs Ferguson
Nurmagomedov vs Pettis/Alvarez
MAKE IT HAPPEN!!
[..]
Heb er niks van gezien dus weet ook niet hoe of wat.
Ik ben de grootste Khabib fan op het forum hier denk ik, maar damn. El Cucuyquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fuck dat, Ferguson verdient nog geen title shot. Zeker niet over Nurmi
Niet om Edgar slecht weg te zetten of McGregor beter, maar het verschil is wel dat de een kon trainen voor een worstelaar met bijbehorende bewegingen en de andere trainde voor en standup fighter die vervangen werd door een worstelaar. Alsnog zeer knappe prestatie van Edgarquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben de grootste Khabib fan op het forum hier denk ik, maar damn. El CucuyIk zie niemand in de LW divisie hem verslaan. Zou hem graag die rare Canthony Pettis af willen zien maken om vervolgens daarna voor de titel te gaan. Ben zelfs bang dat Khabib geen antwoord voor Ferguson heeft, die man is zo compleet.
En EdgarZet ff McGregor volledig in perspectief.
Ferguson heeft nu een 7 fight win streak, won net als Khabib van Trujilo en Tibau alleen dan niet via decision.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fuck dat, Ferguson verdient nog geen title shot. Zeker niet over Nurmi
Verschil is wel dat Mendes ook dit keer een full camp heeft. Kijk Mendes is een hele goede vechter, dus ik vind dat beiden krediet ervoor moeten krijgen, maar ik vind deze KO van Edgar wel heel erg knap.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet om Edgar slecht weg te zetten of McGregor beter, maar het verschil is wel dat de een kon trainen voor een worstelaar met bijbehorende bewegingen en de andere trainde voor en standup fighter die vervangen werd door een worstelaar. Alsnog zeer knappe prestatie van Edgar
Het is sowieso een knappe KO van Edgar, bedoelde meer dat het voor Connor lastiger was om de eigenaardigheden van Mendez goed te doorgronden. Kan me voorstellen dat hij voor Aldo beter voorbereid is dan voor Mendez (hoe het gevecht ook gaat trouwens)quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Mendes ook dit keer een full camp heeft. Kijk Mendes is een hele goede vechter, dus ik vind dat beiden krediet ervoor moeten krijgen, maar ik vind deze KO van Edgar wel heel erg knap.
QFT Geo!quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
Tering![]()
Did not see that coming, Edgar blijft presteren..
En Barbosa vs Furgeson was ook echt top
Weet niet of ik het live ga zienquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
QFT Geo!
Zo'n zin in UFC194!!! GODDAMN!
Ik welquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of ik het live ga zien
Vond het ook een terechte stoppage btw.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:35 schreef THEFXR het volgende:
Mendes heeft geen kin neus meer and is done.
Ja, ook al reageert hij daarna alert, het kwam gewoon door die 2 klappen erna, toen werd hij wakker, dat zie je vaker. Maar bij de klap die hem neer liet gaan zag je echt dat zn hersens uitgeschakeld waren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vond het ook een terechte stoppage btw.
Klopt, buiten het feit om dat hij helemaal out was, Frankie was ook gelijk all over hem. Daar was nog een flinke GnP overheen gekomen als de scheids niet gelijk had ingegrepen, hij had nooit kunnen herstellen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ook al reageert hij daarna alert, het kwam gewoon door die 2 klappen erna, toen werd hij wakker, dat zie je vaker. Maar bij de klap die hem neer liet gaan zag je echt dat zn hersens uitgeschakeld waren.
Komt/kwam ie niet op foxsports?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is er een manier om de card legaal te kunnen kijken vanavond via de UFC site oid?
FOX om 4:00 uur.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is er een manier om de card legaal te kunnen kijken vanavond via de UFC site oid?
Fox & Fox Sports 2quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt/kwam ie niet op foxsports?
Oh dat is wel een goede. Heb geen kabeltv maar volgens mij kan ik gewoon een 24 uurs pas nemen voor 8 euro en hem dan online kijken. Dat zou wel chill zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt/kwam ie niet op foxsports?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede. Heb geen kabeltv maar volgens mij kan ik gewoon een 24 uurs pas nemen voor 8 euro en hem dan online kijken. Dat zou wel chill zijn.
Check de fox sports dagpas voor 8 euro:quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wat. heb je daar een link van/voor? Dat is wel interessant want ik heb ook geen tv abo.
Ja ik ook, goede tipquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Check de fox sports dagpas voor 8 euro:
http://www.foxsports.nl/abonneren/
daar zou het mee moeten lukken toch? 8 euro voor dit event vind ik prima te doen.
Ja wsl wel maar schijt. Dit is de makkelijkste manier... ga mooi live kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik ook, goede tip![]()
En postte hierboven al, het kan ook via airmiles, dan voelt het als gratis![]()
Ook al zijn er veel streams tegenwoordig, wil deze toch wel graag in HD en zonder gezeur..
Oh wacht, dan heb je zeker wel Nederlands commentaar?
"Vroeger" kocht je de PPV nog voor 7 euro, dat heb ik 3x gedaan, maar nu is die naar 18euroquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja wsl wel maar schijt. Dit is de makkelijkste manier... ga mooi live kijkenSuper veel zin in deze event en morgen geen tijd om te kijken overdag.
FoxSports = Roganquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]..
Oh wacht, dan heb je zeker wel Nederlands commentaar?
Eerder 6:00 denk ik.. zou het er niet op gokken dat het 7:00 isquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:53 schreef Revolverocelot het volgende:
Ik hoor dat het event rond 4 uur begint. Hoe laat kan ik Mcgregor- Aldo verwachten? ik hoor vooral de tijd half 7 of 7 uur.
quote:
De gratis FOX (kanaal 11) heeft Nederlands commentaar en Fox Sports heeft altijd het UFC broadcast teamquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik zie UFC 194 in de tvgids, dat is dus met Goldie en Rogan?![]()
Dacht dat ze dan een ander team van NL'ers erop gooide, of is dat bij fox cards?
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De gratis FOX (kanaal 11) heeft Nederlands commentaar en Fox Sports heeft altijd het UFC broadcast team
Leo Oldenburger en Remco Pardoelquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:03 schreef Wintar het volgende:
WIe doen dat Nederlands commentaar op Fox?
Ok, was even bang voor Koert Westerman of zo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Leo Oldenburger en Remco Pardoel
Lolquote:
wil echt wel om 3.50 uur carny korner horen, JOE die keihard door die mic schreeuwtquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
FOX om 4:00 uur.
Get with the program
Die zitten tegenwoordig toch echt in Eindhoven hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
Krijg je ineens van die vieze stink casuals, daar zit niemand op te wachten. Van die 'ik kijk geen voetbal alleen als Nederland moet en ik ben voor Ajax'-volk.
Ben een groot Conor fan, not trolling. Hij is echt het mannetjequote:Op zaterdag 12 december 2015 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Conor? de UFC hype heeft je gegrepen?
Hahahaquote:
Vermoedelijk ik+vriendin (LittleBrownie)quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie kijken er live?? Even melden!!
Prelims gaan beginnen! (over 20minuutjes)quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vermoedelijk ik+vriendin (LittleBrownie)![]()
Twijfel nog om nu ff te gaan slapen..
Dadelijk fff stream zoekenquote:
Alles fout, best knap.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:42 schreef irish.joe het volgende:
Holloway
Nelson
Jacare
Rockhold
McGregor
Die is 15 man!quote:
Zeker kijken wij live, over 10 minuten de Early Prelimsquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie kijken er live?? Even melden!!
Good ol'Geo flikt het weer!quote:Op zondag 13 december 2015 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Jeejjeyeyaahhhhh vanavond UFC live in HD
Chips en cola, like the good old days
Gaat het nog invloed hebben dat jij Romero gesproken hebt aangezien je ook Miller hebt gesproken en die verloor gisteren.quote:
Sprak ook met Conor... oh no!!quote:Op zondag 13 december 2015 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaat het nog invloed hebben dat jij Romero gesproken hebt aangezien je ook Miller hebt gesproken en die verloor gisteren.
Gewoon wakker blijven, prelims kijken!quote:Op zondag 13 december 2015 00:52 schreef over_hedge het volgende:
Oke 10 voor 1 nu.... Nu is de vraag ga ik slapen of wakker blijven
Fox sports zend die niet uitquote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven, prelims kijken!
Oh really?quote:Op zondag 13 december 2015 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig internet en daar kun je streams kijken.
Ze willen volgende week nog een keer.quote:Op zondag 13 december 2015 01:27 schreef THEFXR het volgende:
man, geen schade aan de gezichten, sparring partij?
ja,cola of koffie manquote:Op zondag 13 december 2015 01:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn ogen vallen nu al dicht... damn this shit
Spaart zich voor main cardquote:
Dat is erger ja. Kon je net zo goed meteen gaan slapen.quote:Op zondag 13 december 2015 01:28 schreef over_hedge het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat ik wakker blijf tot 4 uur en dan inslaap val
Eppie!!!quote:Op zondag 13 december 2015 01:31 schreef Eppie_NL het volgende:
Voorspelling:
Aldo
Rockhold
Romero
Maia
Holloway
hij is nu al blut, heb jij hem reebok zien dragen? hij wilde voor dit gevecht meer geld en de UFC zei FU.quote:Op zondag 13 december 2015 01:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie Conor er wel voor aan dat hij na zijn carrière al het geld er doorheen heeft gejaagd. Die man is verslaafd aan het "rijke" leven terwijl UFC niet eens zo goed betaalt. Lekker alles opmaken aan auto's en pakken.
Nopequote:Op zondag 13 december 2015 01:25 schreef Nober het volgende:
Krijgen we weer allemaal beslissingen tot aan de laatste prelim?
Nee man!quote:
Als je voor iemand bent betekent het nog niet dat je ook denkt dat ze winnen he.quote:Op zondag 13 december 2015 01:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo heeft een 18 fight win streak maar jij denkt dus McGregor?
Staand zal het wel redelijk gelijk op gaan maar op de grond is het normaal gesproken Aldo.quote:Op zondag 13 december 2015 01:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je voor iemand bent betekent het nog niet dat je ook denkt dat ze winnen he.Maar ik heb te weinig gevechten van ze gezien om ook maar een zinnig woord te zeggen over wie er gaat winnen.
quote:Op zondag 13 december 2015 01:52 schreef THEFXR het volgende:
Conor is gewoon een na-aper, een copycat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer kijk je en waarom??quote:Op zondag 13 december 2015 01:41 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben voor Conor. Maar moet eerlijk bekennen dat ik ze alle 2 paar maanden geleden nog niet kende.Ik volg UFC nog niet zo heel lang.
quote:Op zondag 13 december 2015 01:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zie je, je bent eruit en gelijk de tijd vergeten
5:48.37quote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef superniger het volgende:
Vanaf hoelaat beginnen de title fights?
als jij slaaptquote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef superniger het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2015 01:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik 3x gepost deze week, je bladert maar een pagina terug, luie hond
Weet je van te voren niet.quote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef superniger het volgende:
Tijdens Mayweather vs Manny was FOK! pure aids.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
Krijg je ineens van die vieze stink casuals, daar zit niemand op te wachten. Van die 'ik kijk geen voetbal alleen als Nederland moet en ik ben voor Ajax'-volk.
Dan kon ik toch niet op fok posten, achterlijkequote:Op zondag 13 december 2015 01:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel een kut ISP heb je als je google kapot is
Sinds 5 maanden oid. Er was een aanbieding voor fox sports dat je voor het zelfde geld als normaal alleen eredivisie nu fox sport compleet kon kopen. Dus ik heb dat gedaan en daar zat UFC dus ook bij.quote:
lol, zegt diegene die niet op het inet kan vinden hoe laat de main card begintquote:Op zondag 13 december 2015 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kon ik toch niet op fok posten, achterlijke
Ja of je doet niet zo ongesteld en zegt het gewoon evenquote:Op zondag 13 december 2015 02:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, zegt diegene die niet op het inet kan vinden hoe laat de main card begint
Hij vraagt toch niks raars?quote:Op zondag 13 december 2015 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Het topic is al een stuk rustiger geworden dus ga nieuwe mensen niet weg zitten jagen aub![]()
Vooral niet op Nober letten.
Dat is die hater van Sage northcuttquote:Op zondag 13 december 2015 02:00 schreef Nober het volgende:
Kevin Lee is nog even een krans leggen bij Bruce, hij komt eraan!
Maar goed ookquote:Op zondag 13 december 2015 02:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Geo is voor PSV, die heeft zijn dag weer eens niet.
Opperkwal!!!quote:
vond haar iig goed uit zien tijdens de weigh inquote:Op zondag 13 december 2015 02:06 schreef Nober het volgende:
Gaat Torres eens een kieer winnen zonder de jury?
Conor krijgt that Reebok fuck money.quote:Op zondag 13 december 2015 01:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie Conor er wel voor aan dat hij na zijn carrière al het geld er doorheen heeft gejaagd. Die man is verslaafd aan het "rijke" leven terwijl UFC niet eens zo goed betaalt. Lekker alles opmaken aan auto's en pakken.
Wil ik net zeggenquote:Op zondag 13 december 2015 02:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vond haar iig goed uit zien tijdens de weigh in
Ik snap niet wat er zo lekker is aan vrouwelijke vechtsters.quote:Op zondag 13 december 2015 02:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vond haar iig goed uit zien tijdens de weigh in
daar krijgt hij niks voorquote:Op zondag 13 december 2015 02:17 schreef Nober het volgende:
Kevin Lee dus winnaar want Santos verlaat het gebouw.
daar heb ik ook best last van, vooral gisteren was er echt veel reclame tussendoorquote:Op zondag 13 december 2015 02:19 schreef superniger het volgende:
3 nachten Ufc kijken heeft echt mijn ritme verneukt.
Ik heb de main cards niet live gekeken.quote:Op zondag 13 december 2015 02:19 schreef superniger het volgende:
3 nachten Ufc kijken heeft echt mijn ritme verneukt.
Nope. Al moet ik echt niet op de bank gaan kijken straks.quote:
Was vorige maand ook, werd het een drawquote:
de odds that happening againquote:Op zondag 13 december 2015 02:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was vorige maand ook, werd het een draw
Hoop het niet.quote:
Dos Anjos/Cerrone en Khabib misschien? Zit een beetje de opties door te nemen.quote:Op zondag 13 december 2015 02:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoop het niet.
Joanna en Gadelha zou grappig zijn.
Niemand die ze verstaat
RDA en Cerrone vechten toch volgende week,manquote:Op zondag 13 december 2015 02:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dos Anjos/Cerrone en Khabib misschien? Zit een beetje de opties door te nemen.
Daar gaat je record...quote:Op zondag 13 december 2015 02:45 schreef McNulty het volgende:
Veel plezier met de maincard boys. Ik tik af.![]()
Geen spoiler in de TT morgen a.u.b.
We predict these things is geen spoiler toch?quote:Op zondag 13 december 2015 02:45 schreef McNulty het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2015 02:46 schreef Nober het volgende:
[..]
We predict these things is geen spoiler toch?
you pussyquote:Op zondag 13 december 2015 02:45 schreef McNulty het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2015 02:45 schreef McNulty het volgende:
Vochtquote:
Gatverquote:
ja niet echt charmant die foto. Maar zou haar nog steeds wel doen.quote:
Video van Jones en Silva.twitter:soathehulk twitterde op zondag 13-12-2015 om 02:42:34@SpiderAnderson and @JonnyBones getting things started early at #UFC194 https://t.co/8CbhAJ4yNx reageer retweet
Buik thoquote:Op zondag 13 december 2015 02:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja niet echt charmant die foto. Maar zou haar nog steeds wel doen.[ afbeelding ]
twitter:sonnench twitterde op zondag 13-12-2015 om 02:24:04An Irish fan just handed me these. https://t.co/CGIx9l3ZtW reageer retweet
Red Panty Night!quote:Op zondag 13 december 2015 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sonnench twitterde op zondag 13-12-2015 om 02:24:04An Irish fan just handed me these. https://t.co/CGIx9l3ZtW reageer retweet
Wie zou je het liefst doen als je een kerel was?quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 02:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja niet echt charmant die foto. Maar zou haar nog steeds wel doen.[ afbeelding ]
Van MMA of algemeen?quote:Op zondag 13 december 2015 02:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie zou je het liefst doen als je een kerel was?
Mij uiteraard, maar even alleen MMAquote:
Uhm, Vanzant denk ikquote:Op zondag 13 december 2015 02:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mij uiteraard, maar even alleen MMA
Mwa nee. Die ziet er over paar maanden gewoon weer zo uit.quote:
gewoon pauze houdenquote:Op zondag 13 december 2015 03:06 schreef Nober het volgende:
Grootst blunder ooit die vrouwen in de UFC.
Valt vaak weinig meer te zien als ze afgetraind zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 03:06 schreef superniger het volgende:
Vrouwen moeten gewoon topless vechten.
Leuk gevecht welquote:
twitter:ufc twitterde op zondag 13-12-2015 om 03:55:52The featherweight King @JoseAldoJunior has arrived @MGMGrand! #UFC194 https://t.co/aMPHNLMv18 reageer retweet
quote:
Ik heb idd ook 2 blikjes op.quote:Op zondag 13 december 2015 04:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Redbull doet wonderen als je wakker wilt blijven.
Gebruik het altijd voor autorijden in de avond.quote:
quote:
Dat is de betaalde versie, jaquote:Op zondag 13 december 2015 04:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC op Fox HD is ook in het Engels.
gelukkig welquote:Op zondag 13 december 2015 04:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC op Fox HD is ook in het Engels.
Nope kanaal 11. Maar kijk zelf op Fox sports international.quote:
aah, goed om te wetenquote:Op zondag 13 december 2015 04:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope kanaal 11. Maar kijk zelf op Fox sports international.
ken jij ze allemaal?quote:Op zondag 13 december 2015 04:09 schreef Nober het volgende:
In principe zouden ze toch elk event wel in staat moeten zijn om een geweldige main card in elkaar te flansen met 500+ fighters.l
is dat een abo of eenmalig?quote:Op zondag 13 december 2015 04:08 schreef over_hedge het volgende:
Ik kijk via fox sports go. Lekker allemaal Engels
Abonnement. foxsport go compleet.quote:
Heb hem ook aan staan, heerlijk scherpquote:Op zondag 13 december 2015 04:08 schreef over_hedge het volgende:
Ik kijk via fox sports go. Lekker allemaal Engels
Heb net 2 uurtjes op bed gelegen, kon niet slapen maar wel gerust. Nu wat frisdrank, dan moet het vast lukken bij mijquote:Op zondag 13 december 2015 04:16 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb te veel cola en energie drank op denk ikZal je zien dan ik straks om 07:00 niet meer inslaap val.
quote:Op zondag 13 december 2015 04:16 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb te veel cola en energie drank op denk ikZal je zien dan ik straks om 07:00 niet meer inslaap val.
Wie wilt dat nou nietquote:
Ik heb nu Max by finish @ 2,95quote:Op zondag 13 december 2015 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Nou beter win ik mijn bets om mijn verlies van PSV goed te maken
No glove touch @ Aldo - McGregor en any fighter to win by KO/TKO/DQ
Nee man, dat event was binnen een uurtje uitverkochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |