SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou mensen kinders willen jullie zien hoeveel chocola ik heb gekregen voor mn verjaardag?!Wtf heb je dat gevraagd ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Nou mensen kinders willen jullie zien hoeveel chocola ik heb gekregen voor mn verjaardag?!Die spiegel kan écht niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is algemeen bekend dat ik chocoladeverslaafd ben, blijkbaar ....quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wtf heb je dat gevraagd ofzo?
Nee halloquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heb je ook houten letters in de vensterbank?
Niks van dat alles. Zelfs geen steigerhout.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent hier het oudje, wss heb jij ze
Nice. Dan ga ik maar op pics van mezelf rukken vanavond.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen ben jij een lkkr mokkel
Omg it's a shemalequote:Op zaterdag 12 december 2015 17:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nice. Dan ga ik maar op pics van mezelf rukken vanavond.
Dit wilde ik niet wetenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb net op je pics gefapt.
.rar?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb net op je pics gefapt.
Nou mensen kinders willen jullie zien hoeveel chocola ik heb gekregen voor mn verjaardag?!#viesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |