Ben niet van plan veel geld uit te gaan geven, misschien nog een beetje met vrienden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga jij nog vuurwerk afsteken kerel>
Ik ga denk ik gewoon lekker binnen zitten... Beetje op de bank chillen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben niet van plan veel geld uit te gaan geven, misschien nog een beetje met vrienden.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fapje maggen en naar de treinen of?
Beetje chillen, biertjes klappen en een nieuwjaarsbeurtquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon lekker binnen zitten... Beetje op de bank chillen.
Man ik ga gewoon zuipen en op tijd naar bed of zo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje chillen, biertjes klappen en een nieuwjaarsbeurt
Ik moet waarschijnlijk nog werken ook op oudjaarsdagquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Man ik ga gewoon zuipen en op tijd naar bed of zo.
Fuck man werken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk nog werken ook op oudjaarsdag![]()
Kan wel lekker paar biertjes doen daar
Het is allemaal de schuld van de rabobank gvd!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man werken.![]()
Waren de uitkeringen maar wat hoger, dan hoefde je ook niet zoveel te doen.
Ik haat de rabobank.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank gvd!
Je kan beter al je geld omzetten in bitcoins!quote:
Heb me nooit in bitcoins verdiept, weet geen eens wat het inhoudt eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan beter al je geld omzetten in bitcoins!
Heb ooit nog eens een maandje een server bitcoins laten draaien, leverde uiteindelijk niet zoveel op. Mijn toenmalige huisbaas is waarschijnlijk meer kwijt geweest aan energie kosten dan het mij opleverdequote:Op zaterdag 12 december 2015 16:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb me nooit in bitcoins verdiept, weet geen eens wat het inhoudt eigenlijk.Weet wel als je zo'n file kwijt bent weg geld.
Ja fuck, je moet er ook een machine voor hebben, vind het maar een vaag gedoe. Universiteiten hebben van die supercomputers misschien slaan die er wel wat geld uit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ooit nog eens een maandje een server bitcoins laten draaien, leverde uiteindelijk niet zoveel op. Mijn toenmalige huisbaas is waarschijnlijk meer kwijt geweest aan energie kosten dan het mij opleverde
Veel succes man, mag Sint Braadslee over je waken in je reis naar het werkt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
Toch maar eens richting mijn werk vertrekken.
Tot vanavond vrinden!
Nice ben ik ook je vrind?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
Toch maar eens richting mijn werk vertrekken.
Tot vanavond vrinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |