SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de doorgewinterde quizzers onder ons:
Wat is de connectie tussen Earth en Nirvana?Ik begrijp Kurt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef Cee het volgende:
Mexi, klopt het dat Earth 2 1 uur en 13 minuten duurt?
lijkt me wel, beetje intiem ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ze dit in de club hadden gedraaid, was ik in slaap gevallen. Hier valt toch niet op te dansen?
Geen bier meer voor mij vanavond. Heb al een beetje koppijn van die 2e van eerder vanavondquote:
kreeg je die van 10%?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen bier meer voor mij vanavond. Heb al een beetje koppijn van die 2e van eerder vanavond![]()
Met mezelf? Gezellig.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me wel, beetje intiem ook
Het zat nog onder 10% zeiden ze, maar veel zal het niet hebben gescheeld. Ik weet alleen niet welke van de 16 of 18 bieren het was, want lekker was hij wel.quote:
Dit is toch geen muziek meer? Een banketbakker kakt toch ook niet heel z'n vitrine vol en zegt "vreet dit, want ik ben banketbakker dus het moet wel goed zijn?"quote:
Deze is van hetzelfde album, misschien net wat leuker voor in de club. Toffe clip ook welquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ze dit in de club hadden gedraaid, was ik in slaap gevallen. Hier valt toch niet op te dansen?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zat nog onder 10% zeiden ze, maar veel zal het niet hebben gescheeld. Ik weet alleen niet welke van de 16 of 18 bieren het was, want lekker was hij wel.
Ceequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is toch geen muziek meer? Een banketbakker kakt toch ook niet heel z'n vitrine vol en zegt "vreet dit, want ik ben banketbakker dus het moet wel goed zijn?"
Ik ben hier wellicht te commercieel en oppervlakkig voor.
Ik denk deze: http://www.kaapsebrouwers.nl/nl/onze-bieren/gozerquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu ben ik alleen wel nieuwsgierig welke
klinktquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk deze: http://www.kaapsebrouwers.nl/nl/onze-bieren/gozer
Inderdaad. Het is dat m'n pa niet zo veel bier meer drinkt anders had ik het perfecte kerstcadeau gevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinktik ben dol op dat soort bieren. Even bookmarken
volgende meet in Rotterdamquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat m'n pa niet zo veel bier meer drinkt anders had ik het perfecte kerstcadeau gevonden.
Ik wilde eigenlijk het bierplankje doen met iemand, maar om in m'n eentje nou 6 bier weg te drinken is ook weer zowat natuurlijk
Ik begrijp je punt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is toch geen muziek meer? Een banketbakker kakt toch ook niet heel z'n vitrine vol en zegt "vreet dit, want ik ben banketbakker dus het moet wel goed zijn?"
Ik ben hier wellicht te commercieel en oppervlakkig voor.
Sinds wanneer is dat een probleem dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
Ik wilde eigenlijk het bierplankje doen met iemand, maar om in m'n eentje nou 6 bier weg te drinken is ook weer zowat natuurlijk
Goed plan.quote:
Ik drink niet zo snel en de rest dronk alleen maar frisdrank. Dus dan vind ik het een beetje apart om daarbij bier te gaan zitten drinken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een probleem dan?
inclusief rondleiding?quote:
Rechtstreeks vanaf CS naar de kroeg.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanaf CS naar de kroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |