Is triphop niet vrijwel altijd 90 bpmquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tempo van alle triphopnummers is ook bijna hetzelfde, denk ook aan Glory Box van Portishead, ook zo'n tempo.
in verschillende beddenquote:
Ja om en nabij 80-90 bij echte klassieke triphopquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Is triphop niet vrijwel altijd 90 bpm
Niet gelaagd genoeg, wel slim en gewoon lekker. Dat is Muse eigenlijk altijd wel, het vermaakt me goed, maar ik snap het gedweep met de nieuwere platen ook weer niet zo, als je Fillip hoort is dit toch gewoon middelmaat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:39 schreef richolio het volgende:
Psycho is een goed nummer, maar niet zo'n nummer dat je duizend keer kan luisteren zonder dat die verveelt. Althans niet bij mij.
Dit loopje vind ik eigenlijk het fijnste stuk in het nummer, waarbij ze dat 'im a psycho killer' roepen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:38 schreef Cee het volgende:
Hier zit zo'n toonverandering in bij de gitaren, in de riff (?), ZO LEKKER.
van Southpark?quote:
Oh mien God, nee!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou soms willen dat de Ma van Mint ook een FOK! account had.
Ja en ze heeft vast ook hele wijze raad voor het leven enzo.quote:
Dat stukje waarin Matt 'your ass belongs to me now' begint te zingen, dat stukje, maar dan zonder de zang.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit loopje vind ik eigenlijk het fijnste stuk in het nummer, waarbij ze dat 'im a psycho killer' roepen.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal me benieuwen of de TT klopt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Ja maar iedereen met een beetje hersens had het toch moeten weten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
Op http://3voor12.vpro.nl/ni(...)2015-de-top-100.html wordt in de tekst van de nr.2 de nr. 1 al verklapt.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Dan kan ik naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Dingen als Hyper Chondriac Music vind pas tof ook. Dit is wel gewoon leuk ook inderdaad, maar iets als OoS zal het ook wel niet meer wordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gelaagd genoeg, wel slim en gewoon lekker. Dat is Muse eigenlijk altijd wel, het vermaakt me goed, maar ik snap het gedweep met de nieuwere platen ook weer niet zo, als je Fillip hoort is dit toch gewoon middelmaat.
Fillip staat wat mij betreft mijlenver boven de rest.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Dingen als Hyper Chondriac Music vind pas tof ook. Dit is wel gewoon leuk ook inderdaad, maar iets als OoS zal het ook wel niet meer worden
Space Dementia en Sunburn zijn mijn favo
Ik snap dat echt niet. Is ook totaal geflopt, nooit in de hitlijsten gestaan, niet-3fm luisteraars weten amper wat een impala is. Ze zullen wel een die-hard hardcore fanbase hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar iedereen met een beetje hersens had het toch moeten weten.
Volledig terechte nummer 1. Vraag me af of ie ook hoog binnenkomt in de top 2000 dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |