Jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:34 schreef Breekfast het volgende:
Haha, Anouk d'r gezicht na dat commentaar van Sanne
4 anoukjesquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hopelijk volgend jaar alleen anouk
true , niet te missen , Anouk deed eenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:34 schreef Breekfast het volgende:
Haha, Anouk d'r gezicht na dat commentaar van Sanne
Ik miste het van Anouk-Wendy?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:36 schreef DKUp het volgende:
Anouk-Wendy
Sanne-Martijn
Dit is een fantastische uitzending
eens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die sik die hij heeft is overigens wel goor.
Die wil een stoere rrrrrockchic zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:35 schreef Lkw het volgende:
Pfff, die Sanne met dat fokking fokking altijd, ze lijkt wel een debiel of zo.
Ook nog minderjarig... toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:36 schreef DKUp het volgende:
Maantje is fragiel, daar is Marco dol op
Smullenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:36 schreef DKUp het volgende:
Anouk-Wendy
Sanne-Martijn
Dit is een fantastische uitzending
En dan niet live meeposten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
goedenavond allen, afgaande op jullie posts is t waarschijnlijk een goed idee om deze show morgen terug te kijken
quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
goedenavond allen, afgaande op jullie posts is t waarschijnlijk een goed idee om deze show morgen terug te kijken
Ze zei ik vroeg nog aan Wendy mag ik nog iets zeggen over Jared maar de camera werd al weggedraaidquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:38 schreef Studiotje het volgende:
Ik moet dus straks 10 reclames op rtlxl bekijken zodat ik Anouks sneer naar Wendy kan zien?ik miste 'm
Om eerlijk te zijn... Ik zat naar mijn laptopscherm te kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij vond dit alleen goed omdat het fap materiaal is
quote:
Is dat de nieuwe puntige knieën?quote:
Je kunt nu nog inhakenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]ja daar baal ik wel een beetje van
live is altijd leuker
Blijkbaar niet. Moet ook niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt, mannelijk behaard. Is er nou niemand die daar denkt van goh, laten we dat even harsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |