Ik geloof dat ik vorige maand mijn winterjack een paar dagen aan heb gehad maar rij nu alweer weken in shirt lange mouw met een mouwloze windstopper erover. Winterhandschoenen ook nog niet aan gehad zowat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:20 schreef poiuytr het volgende:
Moet eigenlijk alleen nog setje winterhandschoenen hebben die goed over de mouw heen vallen. Vorige week voor het eerst echt mijn Alpha jacket getest, godsklere wat is dat ding warm zeg. Was ongeveer 5 graden, maar geen moment koud gehad zelfs met opstappen niet. Desondanks vind ik de prijs nog steeds belachelijk 200¤+, gelukkig had ik een mooie deal anders had ik m niet gekocht.
same herequote:Op dinsdag 15 december 2015 12:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vorige maand mijn winterjack een paar dagen aan heb gehad maar rij nu alweer weken in shirt lange mouw met een mouwloze windstopper erover. Winterhandschoenen ook nog niet aan gehad zowat.
Ik heb deze. Zitten in ieder geval goed, heb er nog niet mee gefietst.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:20 schreef poiuytr het volgende:
Moet eigenlijk alleen nog setje winterhandschoenen hebben die goed over de mouw heen vallen.
...
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Same same, Roden vermijd ik om die reden ook liever als de pest.
Die spatborden zie ik vaker, houdt je eigen kont mooi droog maar de mensen achter je hebben er niet veel aanquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:12 schreef Patroon het volgende:
Ik ben nu ook mooi zichtbaar in het donker. Had nog achterlicht van Lezyne in mijn hand, maar 25 euro kan goedkoper. Deze 4,95 bij ANWB.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die spatborden zie ik vaker, houdt je eigen kont mooi droog maar de mensen achter je hebben er niet veel aan
Of Patty rijdt gewoon zo hard dat er niemand achter rijdt zeker?
Dat krijg je nou eenmaal als je meer opties hebt dan alleen maar een rondje ringvaart of slalommen tussen bejaarden in de duinen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:44 schreef muzas het volgende:
guttegut, boertjes komen een dorpje tegen met meer dan 3 straten en een postkantoor... Meteen van slag.
Assen-Oost zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:44 schreef Yankee het volgende:
Assen, als echte burgerlul ga ik uiteraard daar wonen
Man man man, van Groningen naar Assen. Wat voor onderhandelingsspel was dat met je vriendin dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:44 schreef Yankee het volgende:
Assen, als echte burgerlul ga ik uiteraard daar wonen
Mijn ervaring is juist dat mensen achter mij juist ook droog blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die spatborden zie ik vaker, houdt je eigen kont mooi droog maar de mensen achter je hebben er niet veel aan
Of Patty rijdt gewoon zo hard dat er niemand achter rijdt zeker?
quote:Op woensdag 16 december 2015 08:06 schreef Fretwork het volgende:
Ik dacht dat Drenthe enkel akkers en hunebedden was. De ruimte tussen Groningen en de rest van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |