SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral voor tactische dingen als drukzetten en wie weet als vriendje van Frankquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Loserkid het volgende:
Daarom is Trustfull toch ook aangetrokken?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik had ooit ergens gelezen of gehoord dat het ook goed uitkwam dat hij dan mee kon Europa in, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral voor tactische dingen als drukzetten en wie weet als vriendje van Frank
En:Ik heb ook vliegangst, en niet zo'n beetje op, maar ik zet me er ook gewoon overheen, en dan voor een veel minder salaris dan meneer Bergkamp.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beetje vent laat zich van zo'n kinderlijke angst afhelpen.![]()
Zou best kunnen hoor, die reden van druk zetten wist ik in ieder geval zekerquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik had ooit ergens gelezen of gehoord dat het ook goed uitkwam dat hij dan mee kon Europa in, maar pin me er niet op vast.
En:
[..]
Ik heb ook vliegangst, en niet zo'n beetje op, maar ik zet me er ook gewoon overheen, en dan voor een veel minder salaris dan meneer Bergkamp.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote]Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft natuurlijk wel een punt. De uitblinkers zijn een (voornamelijk) controlerend spelende middenvelder en een (voornamelijk) verdedigend goede rechtsback. Natuurlijk is dat niet de hoofdreden waarom de tribunes niet vol zitten, maar het helpt niet mee dat er geen spelers zijn die iets spectaculairs laten zien.
Uiteraard slaat de vergelijking met Feyenoord nergens op, want als je 11 varkens op het veld loslaat, dan hebben die per varken gemiddeld meer techniek en balgevoel dan de hele selectie van Feyenoord bij elkaar.
[/quote]
Jij snapt niets met de vergelijking met Feyenoord
Waarom is de kuip wel vol in tegensteling met de Arena?
Voetbal gaat niet alleen maar om kwalitatieve vergelijking op het veld....Het publiek moet een binding voelen met wat er op het veld staat...
Feyenoord heeft echt karakter jongens...
Kuijt, Elia, Kramer, Kazim, Karsdorp en ik kan de namen wel langsgaan, dat zijn gewoon karakterjongens die iets uitstralen. Het publiek wil dat gewoon graag.
Laten we eerlijk zijn ajax heeft een kleurloos karakterloos elftal. Er Zit bij Feyenoord gewoon meer karakter in het team.
in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ze gaan met elkaar op vakantie dus dan weet je het welquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral voor tactische dingen als drukzetten en wie weet als vriendje van FrankRED ONS HENNIEGOD![]()
Wil in principe niet zeggen dat hij niks kan natuurlijk maar de schijn heb je niet mee, zeker niet als ik zie hoe de rest van het beleid ingevuld wordtquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gaan met elkaar op vakantie dus dan weet je het welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij snapt geen niets met de vergelijking met Feyenoordquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft natuurlijk wel een punt. De uitblinkers zijn een (voornamelijk) controlerend spelende middenvelder en een (voornamelijk) verdedigend goede rechtsback. Natuurlijk is dat niet de hoofdreden waarom de tribunes niet vol zitten, maar het helpt niet mee dat er geen spelers zijn die iets spectaculairs laten zien.
Uiteraard slaat de vergelijking met Feyenoord nergens op, want als je 11 varkens op het veld loslaat, dan hebben die per varken gemiddeld meer techniek en balgevoel dan de hele selectie van Feyenoord bij elkaar.
Voetbal gaat niet alleen maar om kwalitatieve vergelijking op het veld....Het publiek moet een binding voelen met wat er op het veld staat...
Kuijt, Elia, Kramer, Kazim, Karsdorp en ik kan de namen wel langsgaan, dat zijn gewoon karakterjongens die iets uitstralen. Het publiek wil dat gewoon graag.
Laten we eerlijk zijn ajax heeft een kleurloos karakterloos elftal. Er Zit bij Feyenoord gewoon meer karakter in het team.
in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af.
[/quote]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quotefaal![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij snapt geen niets met de vergelijking met Feyenoord
in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quotefaal
[/quote]
Quoteception![]()
Jij snapt niets met de vergelijking met Feyenoordquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af.
[/quote]
Hier gaat iets misVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij snapt niets met de vergelijking met Feyenoord
[/quote]
Hier ook![]()
Klaas heeft posts met een compleet eigen karakter. Maar dat willen de lezers graag zien. Die krijgen dan meer voeling met de inhoud.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik zag hem altijd meer als een soort vertrouwensman.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Loserkid het volgende:
Daarom is Trustfull toch ook aangetrokken?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
WHAT THE FUCK MOET DIT WEER VOORSTELLEN...
jullie proberen me gewoon weer een ban van 3 maanden aan te naaien he...![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Rustaaaghquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Better call Van Benthem.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nou. Nou.....quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
madquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Nee vanwege van aanvallend tactisch vermogen, en het moet gezegd, dat is verbeterd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zag hem altijd meer als een soort vertrouwensman.![]()
Vind ik niet. Frank is in de veronderstelling dat het ligt aan het aantal mensen dat in de 16 staat en dat er sneller een lange bal naar voren moet worden gespeeld ipv dat er kansen worden gecreëerd door middel van goed positiespelquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee vanwege van aanvallend tactisch vermogen, en het moet gezegd, dat is verbeterd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: