abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158178182
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:50:15 #2
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158178187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Loserkid het volgende:
Daarom is Trustfull toch ook aangetrokken?
Vooral voor tactische dingen als drukzetten en wie weet als vriendje van Frank
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:52:02 #3
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158178238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik had ooit ergens gelezen of gehoord dat het ook goed uitkwam dat hij dan mee kon Europa in, maar pin me er niet op vast.

En:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beetje vent laat zich van zo'n kinderlijke angst afhelpen.
Ik heb ook vliegangst, en niet zo'n beetje op, maar ik zet me er ook gewoon overheen, en dan voor een veel minder salaris dan meneer Bergkamp.
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:52:50 #4
446803 Tagliano
pi_158178257
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik had ooit ergens gelezen of gehoord dat het ook goed uitkwam dat hij dan mee kon Europa in, maar pin me er niet op vast.

En:

[..]

Ik heb ook vliegangst, en niet zo'n beetje op, maar ik zet me er ook gewoon overheen, en dan voor een veel minder salaris dan meneer Bergkamp.
Zou best kunnen hoor, die reden van druk zetten wist ik in ieder geval zeker :)
pi_158178439
quote]0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft natuurlijk wel een punt. De uitblinkers zijn een (voornamelijk) controlerend spelende middenvelder en een (voornamelijk) verdedigend goede rechtsback. Natuurlijk is dat niet de hoofdreden waarom de tribunes niet vol zitten, maar het helpt niet mee dat er geen spelers zijn die iets spectaculairs laten zien.

Uiteraard slaat de vergelijking met Feyenoord nergens op, want als je 11 varkens op het veld loslaat, dan hebben die per varken gemiddeld meer techniek en balgevoel dan de hele selectie van Feyenoord bij elkaar.
[/quote]

Jij snapt niets met de vergelijking met Feyenoord

Waarom is de kuip wel vol in tegensteling met de Arena?

Voetbal gaat niet alleen maar om kwalitatieve vergelijking op het veld....Het publiek moet een binding voelen met wat er op het veld staat...

Feyenoord heeft echt karakter jongens...

Kuijt, Elia, Kramer, Kazim, Karsdorp en ik kan de namen wel langsgaan, dat zijn gewoon karakterjongens die iets uitstralen. Het publiek wil dat gewoon graag.

Laten we eerlijk zijn ajax heeft een kleurloos karakterloos elftal. Er Zit bij Feyenoord gewoon meer karakter in het team.

in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:00:40 #6
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158178445
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ze gaan met elkaar op vakantie dus dan weet je het wel
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:01:31 #7
446803 Tagliano
pi_158178467
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ze gaan met elkaar op vakantie dus dan weet je het wel
Wil in principe niet zeggen dat hij niks kan natuurlijk maar de schijn heb je niet mee, zeker niet als ik zie hoe de rest van het beleid ingevuld wordt
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:02:21 #8
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158178488
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft natuurlijk wel een punt. De uitblinkers zijn een (voornamelijk) controlerend spelende middenvelder en een (voornamelijk) verdedigend goede rechtsback. Natuurlijk is dat niet de hoofdreden waarom de tribunes niet vol zitten, maar het helpt niet mee dat er geen spelers zijn die iets spectaculairs laten zien.

Uiteraard slaat de vergelijking met Feyenoord nergens op, want als je 11 varkens op het veld loslaat, dan hebben die per varken gemiddeld meer techniek en balgevoel dan de hele selectie van Feyenoord bij elkaar.
Jij snapt geen niets met de vergelijking met Feyenoord

Voetbal gaat niet alleen maar om kwalitatieve vergelijking op het veld....Het publiek moet een binding voelen met wat er op het veld staat...

Kuijt, Elia, Kramer, Kazim, Karsdorp en ik kan de namen wel langsgaan, dat zijn gewoon karakterjongens die iets uitstralen. Het publiek wil dat gewoon graag.

Laten we eerlijk zijn ajax heeft een kleurloos karakterloos elftal. Er Zit bij Feyenoord gewoon meer karakter in het team.

in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af.
[/quote]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Quotefaal
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:03:01 #9
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158178508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jij snapt geen niets met de vergelijking met Feyenoord

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Quotefaal
[/quote]

Quoteception
pi_158178512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

[/quote]
Hier gaat iets mis
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:03:45 #11
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158178522
Klaasweetalles heeft Fok gesloopt, bedankt Klaas.
pi_158178534
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis
[/quote]
Hier ook
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:04:58 #13
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158178546
Klaas heeft posts met een compleet eigen karakter. Maar dat willen de lezers graag zien. Die krijgen dan meer voeling met de inhoud.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_158178586
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Brammess het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis
Hier ook
[/quote]
Hier ook
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:09:28 #15
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158178651
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Loserkid het volgende:
Daarom is Trustfull toch ook aangetrokken?
Ik zag hem altijd meer als een soort vertrouwensman.
pi_158178656
WHAT THE FUCK MOET DIT WEER VOORSTELLEN...

jullie proberen me gewoon weer een ban van 3 maanden aan te naaien he... :( :( :(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_158178671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:

jullie proberen me gewoon weer een ban van 3 maanden aan te naaien he... :( :( :(
Rustaaagh
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:11:04 #18
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158178689
quote:

Better call Van Benthem.
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:21:38 #19
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158178974
quote:

Nou. Nou.....
pi_158179057
quote:

mad
Ik ben inmiddels overleden.
pi_158179311
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik zag hem altijd meer als een soort vertrouwensman.
Nee vanwege van aanvallend tactisch vermogen, en het moet gezegd, dat is verbeterd.
pi_158179634
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee vanwege van aanvallend tactisch vermogen, en het moet gezegd, dat is verbeterd.
Vind ik niet. Frank is in de veronderstelling dat het ligt aan het aantal mensen dat in de 16 staat en dat er sneller een lange bal naar voren moet worden gespeeld ipv dat er kansen worden gecreëerd door middel van goed positiespel
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  vrijdag 11 december 2015 @ 21:00:44 #23
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158180259
Jong Ajax _O_
Jaap Stam _O_
pi_158180275
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:00 schreef FritzWepper het volgende:
Jong Ajax _O_
Jaap Stam _O_
Stam zit met zijn gedachten natuurlijk al in Engeland
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  vrijdag 11 december 2015 @ 21:03:24 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158180343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:00 schreef FritzWepper het volgende:
Jong Ajax _O_
Jaap Stam _O_
Potentie _O_ _O_
pi_158182468
Vraag me toch af of Bergkamp en Spijkerman ook niet aan vervanging toe zijn. Bergkamp was in mijn ogen altijd een soort halfgod, maar zijn reputatie als enigszins kneuzige assistent-trainer heeft hem in Nederland geen goed gedaan. Ik vind het ook moeilijk inschatten in hoever hij nou echt verstand van voetbal heeft. Het is een slimme jongen dacht ik, (hoog opgeleid) maar die indruk wekt hij niet op de bank.
pi_158183856
Kieft overigens met uitstekende analyses vandaag bij voetbal inside.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:04:23 #28
446803 Tagliano
pi_158184244
Cerny werd overigens rust gegund na een weekje ziekte, volgens Ajax
pi_158188856
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kieft overigens met uitstekende analyses vandaag bij voetbal inside.
Kieft en uitstekende analyses... :|W
pi_158189283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vraag me toch af of Bergkamp en Spijkerman ook niet aan vervanging toe zijn. Bergkamp was in mijn ogen altijd een soort halfgod, maar zijn reputatie als enigszins kneuzige assistent-trainer heeft hem in Nederland geen goed gedaan. Ik vind het ook moeilijk inschatten in hoever hij nou echt verstand van voetbal heeft. Het is een slimme jongen dacht ik, (hoog opgeleid) maar die indruk wekt hij niet op de bank.
Als je jarenlang in het topvoetbal meeloopt heb je vanzelfsprekend meer verstand van voetbal dan dit hele forum bij elkaar.

En waarom zo'n probleem maken van zijn rustige uitstraling eigenlijk, dan zijn Cocu en Gio ook kneuzen. Ik weet dus niet waar je die indruk op baseert.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:13:46 #31
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158189288
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:11 schreef Donnis het volgende:

[..]

Als je jarenlang in het topvoetbal meeloopt heb je vanzelfsprekend meer verstand van voetbal dan dit hele forum bij elkaar.

Nee hoor. Natuurlijk niet 'vanzelfsprekend'.
pi_158189399
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja hoor. Natuurlijk wel 'vanzelfsprekend'. Iemand die ook maar een beetje oplet tijdens zijn carričre pikt meer kennis op dan wij ooit zullen krijgen.

En natuurlijk heb je uitzonderingen, zoals pingelaars die zich niet met tactiek bezighouden of extreem domme voetballers.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:41:00 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158189401
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
De meeste assistent trainers doen weinig op de bank, als ze te veel doen is het weer "stoelpoten afzagen etc." Om dat soort mensen te beoordelen moet je bij de trainingen gaan kijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:45:20 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158189425
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:40 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ja hoor. Natuurlijk wel 'vanzelfsprekend'. Iemand die ook maar een beetje oplet tijdens zijn carričre pikt meer kennis op dan wij ooit zullen krijgen.

En natuurlijk heb je uitzonderingen, zoals pingelaars die zich niet met tactiek bezighouden of extreem domme voetballers.
Dus niet vanzelfsprekend.
pi_158189556
quote:

[..]

E
ik zou Barcelona kunnen trainen, dat weet iedereen hier.
pi_158189565
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:40 schreef Donnis het volgende:

[..]

Klopt Messi is een domme voetballer..... :+
pi_158189887
quote:

[..]

En waarom zo'n probleem maken van zijn rustige uitstraling eigenlijk, dan zijn Cocu en Gio ook kneuzen. Ik weet dus niet waar je die indruk op baseert.
En toch is dat opnieuw een drogreden. Veel mensen hier op het forum volgen niet voor niets al hun hele leven het voetbal en hebben meer wedstrijden gezien dan 'gewone' voetballers ooit zullen kijken. Denken dat je simpelweg verstand van voetbal hebt omdat je zelf goed hebt gevoetbald is dus onzin.

Denk je nou echt dat kneuzen als Kluivert, Bogarde, Van der Meijden, en noem alle zeer laagopgeleide voetballers maar op, meer verstand hebben van voetbal dan wij hier op dit forum? Tuurlijk niet. En als je Cruijff vaak hoort lullen dan denk je: Waar heeft de man het over?

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat gaat er blijkbaar ontzettend moeilijk in.
pi_158189919
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 05:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor je goed beargumenteerde weerwoord :') Kieft is de enige die zijn analyses nog regelmatig onderbouwt. Zoals gisteren dus met Ajax, waarbij uitgebreid werd uitgelegd dat Ajax inderdaad gefaald heeft om PSV op lichtjaren achterstand te zetten. Overmars werd kritisch benaderd, het scoutingssysteem van Ajax werd kritisch benaderd. Allemaal terecht.

Bij Gijp was het gisteren: "Ja als je die poule van Ajax nog 10 keer speelt, gebeurt dit nooit meer" Wat lult die vent nou? Denk ik dan. Dit gebeurt al jaren, maar Gijp is altijd van de onzinnige one-liners. Zelden een echt goed argument gehoord van die man.
pi_158189988
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor je goed beargumenteerde weerwoord :') Kieft is de enige die zijn analyses nog regelmatig onderbouwt. Zoals gisteren dus met Ajax, waarbij uitgebreid werd uitgelegd dat Ajax inderdaad gefaald heeft om PSV op lichtjaren achterstand te zetten. Overmars werd kritisch benaderd, het scoutingssysteem van Ajax werd kritisch benaderd. Allemaal terecht.

Bij Gijp was het gisteren: "Ja als je die poule van Ajax nog 10 keer speelt, gebeurt dit nooit meer" Wat lult die vent nou? Denk ik dan. Dit gebeurt al jaren, maar Gijp is altijd van de onzinnige one-liners. Zelden een echt goed argument gehoord van die man.
Je snapt toch zelf wel dat van der gijp daar alleen zit om debiel te lullen en de lachers op zijn hand te krijgen anders kijkt niemand meer naar dat achterlijke programma vol met debiel gelul zonder inhoud.
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:37:22 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158190067
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf wel dat van der gijp daar alleen zit om debiel te lullen en de lachers op zijn hand te krijgen anders kijkt niemand meer naar dat achterlijke programma vol met debiel gelul zonder inhoud.
Ik ben het volledig met je eens. Ook als je ziet hoe vaak zo'n Derksen zijn mening aanpast aan de smaak van de dag. Te treurig gewoon, het is zo slecht dat het zelfs geen cabaret meer is.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:02:20 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158190305
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens. Ook als je ziet hoe vaak zo'n Derksen zijn mening aanpast aan de smaak van de dag. Te treurig gewoon, het is zo slecht dat het zelfs geen cabaret meer is.
Van hun kan ik het wel hebben omdat ze niet pretenderen serieus te zijn, dat er mensen zijn die het wel serieus nemen ligt ook meer aan die mensen.
Bij SV hangen ze allemaal de voetbal professor uit en lullen dezelfde grote onzin.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:11:57 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158190382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Van hun kan ik het wel hebben omdat ze niet pretenderen serieus te zijn, dat er mensen zijn die het wel serieus nemen ligt ook meer aan die mensen.
Bij SV hangen ze allemaal de voetbal professor uit en lullen dezelfde grote onzin.
Ik kijk het geen van allen. Zijn maar weinig analisten waar ik langer dan een minuut naar kan luisteren. Bij vrijwel allemaal klinkt de liefde voor (of het wrok tegen) de diverse clubs zo hard door, dat er bijna geen coherent verhaal meer uitkomt.
pi_158190404
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik kijk het geen van allen. Zijn maar weinig analisten waar ik langer dan een minuut naar kan luisteren. Bij vrijwel allemaal klinkt de liefde voor (of het wrok tegen) de diverse clubs zo hard door, dat er bijna geen coherent verhaal meer uitkomt.
Natafelen met Kees is doorgaans een prima discussieprogramma. Perez heeft geen enkele clubvoorkeur omdat hij bij bijna alle topclubs in Nederland gespeeld heeft. Ronald is licht voor Ajax maar kan toch behoorlijk objectief over voetbal praten. Van Halst vind ik (ondanks dat hij veel wordt afgezeken) niet slecht. Bruggink is een wereldgozer met prima analyses.
pi_158190412
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gijp neemt zichzelf echt wel serieus hoor, als hij over voetbal praat. Arrogante lul dat het is.

Mee eens wat betreft SV.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:17:09 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158190427
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Natafelen met Kees is doorgaans een prima discussieprogramma. Perez heeft geen enkele clubvoorkeur omdat hij bij bijna alle topclubs in Nederland gespeeld heeft. Ronald is licht voor Ajax maar kan toch behoorlijk objectief over voetbal praten. Van Halst vind ik (ondanks dat hij veel wordt afgezeken) niet slecht. Bruggink is een wereldgozer met prima analyses.
Ronald de Boer vind ik rond wedstrijden van PSV altijd prima. Die heeft een redelijk goede blik. Bruggink vind ik één van de beste, al komt hij nu bij PSV in dienst, dus even afwachten of hij blijft analyseren.

Perez vind ik zuur en vrijwel altijd te negatief. Bij Perez is de antipathie tegen PSV ook overduidelijk.

Halst is kampioen open deuren.
pi_158190688
PieterZwartNL twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 11:30:17 Edwin van der Sar, die in maart Plan Cruijff voor het eerst las, gaat instaan voor de uitvoer van Plan Cruijff. Gelukkig. reageer retweet
GENOT
pi_158190774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:42 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Vind ik niet. Frank is in de veronderstelling dat het ligt aan het aantal mensen dat in de 16 staat en dat er sneller een lange bal naar voren moet worden gespeeld ipv dat er kansen worden gecreëerd door middel van goed positiespel
Apart vind ik dat, ik zie een significant verschil. Wat ook onderschreven wordt door de statistieken trouwens, Ajax creëert dit seizoen per wedstrijd zo'n 15% meer kansen dam vorig seizoen.
pi_158190810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:43 schreef Cavaliers het volgende:
PieterZwartNL twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 11:30:17 Edwin van der Sar, die in maart Plan Cruijff voor het eerst las, gaat instaan voor de uitvoer van Plan Cruijff. Gelukkig. reageer retweet
GENOT
Überhaupt is het plan Cruijff lezen niet de beste optie. Je moet het er gewoon een uur per week met het orakel over hebben.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:59:10 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158190875
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Überhaupt is het plan Cruijff lezen niet de beste optie. Je moet het er gewoon een uur per week met het orakel over hebben.
Dat lijkt me ook niet verstandig maar het plan Cruijff kan je net zo ingewikkeld of simpel maken als je zelf wil, het komt er gewoon op neer dat je de spelers individueel opleidt ipv naar teamprestaties te kijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:03:44 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158190948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Perez is toch echt wel Ajacied. Altijd zijn favoriete club geweest, heeft hij ook niet bepaald onder banken of stoelen geschoven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158191159
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 05:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Het was anders wel zo. Jeugdopleiding prima, maar met alleen talent kom je nergens in Europa. Waanzinnige aankopen waar PSV met De Jong en Guardado het veel beter deed. Ajax drie spelers boven de 23, waarvan 1 keeper, en PSV een stuk of 8. Dat maakt Europees een verschil.

Waarbij we wel moeten constateren dat PSV in een poule met PSG en Real ook niet zou hebben overleefd en zij er in de EL de afgelopen jaren ook een zooi van maakten. Dus of dit structureel is is zeer de vraag.
pi_158191192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet verstandig maar het plan Cruijff kan je net zo ingewikkeld of simpel maken als je zelf wil, het komt er gewoon op neer dat je de spelers individueel opleidt ipv naar teamprestaties te kijken.
Jij en ik weten dat het beleid niet staat of valt bij het plan Cruijff, maar bij de kwaliteiten van de mensen die het uitvoeren. Je moet luisteren naar de verrassend innovatieve ideeën van Cruijff, en dan afwegen wat je wel en wat je niet gaat toepassen. Alleen, men heeft verkeerde ideeën overgenomen (zoals het niet aanbieden van contracten aan 16-jarigen en te veel vertrouwen in het label ex-topvoetballer) en goede ideeën laten varen (alleen directe versterkingen halen, dus in een andere (prijs)categorie dan Overmars over het algemeen gedaan heeft). Ze lijken nu nog verder in de verkeerde richting te lopen, want als je puur naar acties kijkt en niet naar woorden, dan zetten ze in tegen straatvoetbal, zaalvoetbal, individuele training, en in feite tegen de algemene lijn van de Jeugdopleiding in de afgelopen jaren. Doodzonde.
pi_158191217
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:17 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Het was anders wel zo. Jeugdopleiding prima, maar met alleen talent kom je nergens in Europa. Waanzinnige aankopen waar PSV met De Jong en Guardado het veel beter deed. Ajax drie spelers boven de 23, waarvan 1 keeper, en PSV een stuk of 8. Dat maakt Europees een verschil.

Waarbij we wel moeten constateren dat PSV in een poule met PSG en Real ook niet zou hebben overleefd en zij er in de EL de afgelopen jaren ook een zooi van maakten. Dus of dit structureel is is zeer de vraag.
Daar valt geen speld tussen te krijgen. Wel is een nuancering op zijn plaats; er zijn tientallen miljoenen winst gemaakt. Dat is ook wat waard.
pi_158191406
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Daar valt geen speld tussen te krijgen. Wel is een nuancering op zijn plaats; er zijn tientallen miljoenen winst gemaakt. Dat is ook wat waard.
Klopt maar ik vraag me wel af of ze ooit wat met die miljoenen gaan doen, anders heb je er vrij weinig aan natuurlijk
pi_158191416
quote:

[..]

Jamaar het is een voetbalclub. Sportieve prestaties prefereren boven financiele, al moet het natuurlijk wel hand in hand gaan. Ook positief is de doorstroom van talenten. Met Bazoer, Tete, Riedewald en nu ook Van de Beek zie ik toch wel grote potentie, die ook weer heel veel geld kan opleveren.

Maar hoe het ook zij: Ajax zal zijn winst moeten halen op het vlak van het aankoopbeleid. Want dat is ronduit ruk geweest en vooral internationaal breekt je dat op. In de eredivisie zal je op basis van het talent nog wel ergens bovenin blijven meehobbelen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:59:28 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158191803
quote:

[..]

Liever 5 miljoen winst en sportieve vooruitgang, dan tientallen miljoenen winst en sportieve achteruitgang.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:21:36 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192092
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Liever 5 miljoen winst en sportieve vooruitgang, dan tientallen miljoenen winst en sportieve achteruitgang.
Helemaal mee eens al hangt dat wel af van de mate van die vooruit- of achteruitgang.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:23:58 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192133
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Helemaal mee eens al hangt dat wel af van de mate van die vooruit- of achteruitgang.
Zonder flauw te worden, maar ik vind de balans bij PSV wat dat betreft over de afgelopen 2/3 jaren beter dan bij Ajax.
pi_158192211
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zonder flauw te worden, maar ik vind de balans bij PSV wat dat betreft over de afgelopen 2/3 jaren beter dan bij Ajax.
Psv heeft wel een veel leuker elftal dan 2/3 jaar geleden. Geldt ook voor Ajax vind ik.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:29:04 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192217
quote:

[..]

Dat is wel flauw, ik kan een jaar erbij pakken en dan hetzelfde over Ajax beweren
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:34:55 #61
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is wel flauw, ik kan een jaar erbij pakken en dan hetzelfde over Ajax beweren
Ik heb het niet over 'een jaar'. Ajax maakt al jaren bakken met winst terwijl de selectie steeds minder wordt. Alleen dit jaar zit er weer wat voorzichtige progressie in de basiself. Maar in de breedte is het weer heel matig allemaal.

PSV is drie jaar geleden begonnen met een financiele herstructurering en een nieuwe opbouw van de selectie. Gelijktijdig met het stevig verbeteren van de selectie is ook de financiele positie beter geworden. Zeg wat je wilt, maar dat is gewoon een puike prestatie.

Dat gaat niet over 1 jaar, dat is gewoon een goede beleidsmatige aanpak.
pi_158192301
Cruyff is een idioot die in de jaren 70 is blijven steken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_158192310
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb het niet over 'een jaar'. Ajax maakt al jaren bakken met winst terwijl de selectie steeds minder wordt. Alleen dit jaar zit er weer wat voorzichtige progressie in de basiself. Maar in de breedte is het weer heel matig allemaal.

PSV is drie jaar geleden begonnen met een financiele herstructurering en een nieuwe opbouw van de selectie. Gelijktijdig met het stevig verbeteren van de selectie is ook de financiele positie beter geworden. Zeg wat je wilt, maar dat is gewoon een puike prestatie.

PSV heeft volgens mij 30 miljoen geleend en er in 1 keer doorheen gejaagd.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:36:48 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

PSV heeft volgens mij 30 miljoen geleend en er in 1 keer doorheen gejaagd.
Volgens mij heb je er weinig van begrepen. Van wie hebben ze dat geld dan geleend volgens jou?
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:37:12 #65
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192333
PSV weet nu te overwinteren in de Champions League en dat is Ajax de afgelopen jaren niet gelukt. Maar feit blijft wel dat hetzelfde PSV ook jáááren keihard heeft lopen falen in de Europa League. Dus het huidige Europese succes mag nog niet structureel genoemd gaan worden, dat moet nog blijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:38:43 #66
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192356
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij heb je er weinig van begrepen. Van wie hebben ze dat geld dan geleend volgens jou?
Begin hier aub niet over. Dat was gewoon ongeoorloofde staatssteun.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:39:01 #67
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192359
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:37 schreef FritzWepper het volgende:
PSV weet nu te overwinteren in de Champions League en dat is Ajax de afgelopen jaren niet gelukt. Maar feit blijft wel dat hetzelfde PSV ook jáááren keihard heeft lopen falen in de Europa League. Dus het huidige Europese succes mag nog niet structureel genoemd gaan worden, dat moet nog blijken.
Ik zeg toch ook niet dat het succes structureel is? Ik geef alleen aan dat er in 3 jaar gebouwd is aan een veel betere selectie, terwijl de financiele positie ook verbeterd is.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:39:50 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192371
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jij vindt de selectie van PSV beter worden maar dat ben ik helemaal niet met je eens, ook PSV gaat achteruit.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:40:01 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:38 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Begin hier aub niet over. Dat was gewoon ongeoorloofde staatssteun.
Los van of het dat wel of niet was, was het in ieder geval geen lening van PSV.
pi_158192444
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ronald de Boer vind ik rond wedstrijden van PSV altijd prima. Die heeft een redelijk goede blik. Bruggink vind ik één van de beste, al komt hij nu bij PSV in dienst, dus even afwachten of hij blijft analyseren.

Perez vind ik zuur en vrijwel altijd te negatief. Bij Perez is de antipathie tegen PSV ook overduidelijk.

Halst is kampioen open deuren.
Perez is niet altijd negatief hoor, zeker rondom het Nederlands elftal was hij de enige doe er nog een positieve draai aan wist te geven. Verder ben ik het wel met ie eens.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:47:17 #71
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192508
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Jij vindt de selectie van PSV beter worden maar dat ben ik helemaal niet met je eens, ook PSV gaat achteruit.
Over de afgelopen 3 jaar? Dan ben je echt niet wijs. Het verschil tussen 2013-2014 en 2014-2015 is enorm geweest. Echt een enorme stap gemaakt dat jaar.

En dit jaar, ten opzichte van vorig jaar, ook zeker niet minder. Als Ritzmaier, Rekik, Wijnaldum, Tamata en Depay vertrekken en je krijgt daar Lestienne, Pereiro, Moreno, Poulsen en Pröpper voor terug... En je telt daarbij de ontwikkeling van wat jong talent (Brenet, Hendrix o.a.) bij op, dan ben je echt blind als je niet ziet dat dat vooruitgang is.

Ja, ze zijn met het vertrek van Depay en Wijnaldum wat automatismen kwijtgeraakt en daardoor hebben ze in de competitie nu 1 punt minder dan vorig jaar op dit moment. Maar dat is natuurlijk verwaarloosbaar. Vergeet ook niet dat Lestienne en Willems er al lang niet bij zijn.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:47:48 #72
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Los van of het dat wel of niet was, was het in ieder geval geen lening van PSV.
Nee, het was geen lening. Maar het hoeft geen lening of subsidie oid te zijn om als ongeoorloofde staatssteun gezien te worden. Zie huidige problematiek rond Starbucks, daar gaat het om belastingvoordelen. Of een gronddeal zoals bij gem. Eindhoven/PSV of huurverlagingen die in Nederland schering en inslag zijn bij voetbalclubs.

Maar goed, PSV heeft dat geld in ieder geval niet aan twee Sulejmani's uitgegeven, dus daarvoor iig kudos.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:50:07 #73
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192562
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:47 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Nee, het was geen lening. Maar het hoeft geen lening of subsidie oid te zijn om als ongeoorloofde staatssteun gezien te worden. Zie huidige problematiek rond Starbucks, daar gaat het om belastingvoordelen. Of een gronddeal zoals bij gem. Eindhoven/PSV of huurverlagingen die in Nederland schering en inslag zijn bij voetbalclubs.

Maar goed, PSV heeft dat geld in ieder geval niet aan twee Sulejmani's uitgegeven, dus daarvoor iig kudos.
Dat zeg ik ook nergens, ik reageerde alleen op de opmerking van Raptorix dat er sprake zou zijn van een lening. Voor de rest kun je bij elke club in Nederland wel een voorbeeld geven waarbij de gemeente in de afgelopen jaren de hand op de één of andere manier heeft uitgestoken. En ja, ook bij Ajax heeft de gemeente de hand flink uitgestoken.
pi_158192574
Ben het met jullie eens hoor, het is verre van optimaal. Maar liever slechte spelers kopen en grote winsten maken, dan slechte spelers kopen en geen winst maken (redelijke open deur :P. Maar dat was wel wat er gebeurde in de jaren voorafgaand aan de revolutie). Ik vind het op zich wel knap om in de opportunistische voetbalwereld op de lange termijn te denken en niet meteen alle beschikbare miljoenen uit te geven. Velen, onder wie ik, riepen om Narsingh en Maher. Overmars zij dank dat die naar PSV zijn gegaan.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:54:32 #75
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192616
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens, ik reageerde alleen op de opmerking van Raptorix dat er sprake zou zijn van een lening. Voor de rest kun je bij elke club in Nederland wel een voorbeeld geven waarbij de gemeente in de afgelopen jaren de hand op de één of andere manier heeft uitgestoken. En ja, ook bij Ajax heeft de gemeente de hand flink uitgestoken.
Dat zou in geen enkel geval moeten gebeuren. Clubs horen zelf de broek op te kunnen houden.

Maar die deal met de gemeente kwam voor PSV wel op een cruciaal moment, de club stond er financieel niet goed voor. Als dat geld niet was gekomen zouden de transferinkomsten naar sanering zijn gegaan en had je de selectie niet zo op peil kunnen houden (zie Feyenoord).

Nu is daar bij mij geen sprake van rancune, want als er een club is die op dit moment op een berg geld zit is het Ajax wel. En die doen er werkelijk niets nuttigs mee.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:54:47 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192619
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben het met jullie eens hoor, het is verre van optimaal. Maar liever slechte spelers kopen en grote winsten maken, dan slechte spelers kopen en geen winst maken (redelijke open deur :P. Maar dat was wel wat er gebeurde in de jaren voorafgaand aan de revolutie). Ik vind het op zich wel knap om in de opportunistische voetbalwereld op de lange termijn te denken en niet meteen alle beschikbare miljoenen uit te geven. Velen, onder wie ik, riepen om Narsingh en Maher. Overmars zij dank dat die naar PSV zijn gegaan.
Het zou me niets verbazen als Maher zich bij Ajax heel anders had ontwikkeld. Zeker als Ajax met hem met de punt naar voren was gaan spelen. PSV dacht van hem een CM te kunnen maken, dat was gewoon een domme faal.

Narsingh is gewoon een miskoop geweest. 100% counterspeler, al was hij voor zijn blessure wel een stukje beter in het passeren van zijn man. Heeft veel explosiviteit ingeleverd.

Verder heb je wel een punt, maar het gaat (zoals met alles) om balans. Nogmaals, als Brands een speler uit een andere competitie wil, dan vliegt hij 3x de wereld over. Overmars belt een keer, spreekt de speler met de verkeerde naam aan en schakelt vervolgens over op plan B als de speler niet meteen in het vliegtuig springt (ietwat gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel).
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:56:47 #77
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192648
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dat zou in geen enkel geval moeten gebeuren. Clubs horen zelf de broek op te kunnen houden.

Maar die deal met de gemeente kwam voor PSV wel op een cruciaal moment, de club stond er financieel niet goed voor. Als dat geld niet was gekomen zouden de transferinkomsten naar sanering zijn gegaan en had je de selectie niet zo op peil kunnen houden (zie Feyenoord).

Nu is daar bij mij geen sprake van rancune, want als er een club is die op dit moment op een berg geld zit is het Ajax wel. En die doen er werkelijk niets nuttigs mee.
Overigens, Europa heeft zich over de PSV-deal nog steeds niet uitgesproken. Natuurlijk was het noodzakelijk voor PSV, maar over de hele looptijd van de pachtovereenkomst maakt de gemeente Eindhoven wel een behoorlijke winst. Dus het is vooral een win-win deal geweest.
pi_158192651
pi_158192662
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Overigens, Europa heeft zich over de PSV-deal nog steeds niet uitgesproken. Natuurlijk was het noodzakelijk voor PSV, maar over de hele looptijd van de pachtovereenkomst maakt de gemeente Eindhoven wel een behoorlijke winst. Dus het is vooral een win-win deal geweest.
AZ wilde een vergelijkbare deal, en daar deed AZ een stuk meer in het zakje.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:58:01 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192666
quote:
Ja precies. Slechte bron die voorbarig nieuws bracht. Geen lening. Die SP-dame had geen idee waar ze het over had.

Overigens is het artikel later ook aangepast. Ik zie nu dat de tekst het ook niet meer over een lening heeft, maar keurig de pachtdeal uitlegt. De kop slaat dan ook nergens meer op.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:58:30 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192675
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gewoon slim gedaan en ook verder geen probleem hoor want stel je voor dat het niet was gelukt, wat een armoe hadden we dan gehad in de eredivisie
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:03:42 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

AZ wilde een vergelijkbare deal, en daar deed AZ een stuk meer in het zakje.
AZ heeft voor Alkmaar dan ook heel wat minder betekenis dan PSV voor Eindhoven.

Verder zegt de situatie bij AZ natuurlijk niets over of de deal tussen PSV en de gemeente wel of niet een goede zet was voor beide.
pi_158192777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Maher zich bij Ajax heel anders had ontwikkeld. Zeker als Ajax met hem met de punt naar voren was gaan spelen. PSV dacht van hem een CM te kunnen maken, dat was gewoon een domme faal.

Narsingh is gewoon een miskoop geweest. 100% counterspeler, al was hij voor zijn blessure wel een stukje beter in het passeren van zijn man. Heeft veel explosiviteit ingeleverd.

Verder heb je wel een punt, maar het gaat (zoals met alles) om balans. Nogmaals, als Brands een speler uit een andere competitie wil, dan vliegt hij 3x de wereld over. Overmars belt een keer, spreekt de speler met de verkeerde naam aan en schakelt vervolgens over op plan B als de speler niet meteen in het vliegtuig springt (ietwat gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel).
We zijn het eens denk ik ^O^
pi_158192815
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

AZ heeft voor Alkmaar dan ook heel wat minder betekenis dan PSV voor Eindhoven.

Verder zegt de situatie bij AZ natuurlijk niets over of de deal tussen PSV en de gemeente wel of niet een goede zet was voor beide.
Het punt was dat AZ het stadion bouwde op een stuk industrieterrein wat tamelijk weinig waard was.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:07:49 #85
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192827
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het punt was dat AZ het stadion bouwde op een stuk industrieterrein wat tamelijk weinig waard was.
PSV had al een stadion. En heeft dat nog steeds.
pi_158192852
Waarom gaat het hier over PSV ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:10:27 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192870
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:08 schreef Pedroso het volgende:
Waarom gaat het hier over PSV ?
Jaloezie.
pi_158192890
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jaloezie.
''Hoe het wel kan''
pi_158192901
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jaloezie.
Waarom ben je jaloers dan ?
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:13:18 #90
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:11 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom ben je jaloers dan ?
Op de recente Europese successen van Ajax natuurlijk. En alle topaankopen van Marc Netto.

Ik wou dat PSV ook een Gudelj, Sanogo en Fischer had. :'(
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:15:29 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192968
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op de recente Europese successen van Ajax natuurlijk. En alle topaankopen van Marc Netto.

Maar hij heeft wel gelijk dat jouw posts hier meestal over PSV gaan, direct of indirect, ik maak me er dan ook schuldig aan door erop in te gaan.
pi_158193037
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Och, Gudelj gaat het wel redden. En Fischer gaat niet de topper worden wat ie leek te gaan worden maar ik zie weinig tot geen betere buitenspelers in Nederland (Elia misschien als ie het op z'n heupen heeft).
Sanogo is een mishit ja, gelukkig gehuurd dus die kun je zo terugsturen.
En dat PSV voor het eerst sinds een jaar of 9 een prestatie neerzet in Europa is nu ook niet echt om trots op te zijn.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:35:31 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk dat jouw posts hier meestal over PSV gaan, direct of indirect, ik maak me er dan ook schuldig aan door erop in te gaan.
Dat er vergeleken wordt is logisch, dat mijn vergelijking 9 van de 10x wordt gebruikt om een PSV-bash te starten, daar kan ik niet zo veel aan doen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:38:04 #94
446803 Tagliano
pi_158193339
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat er vergeleken wordt is logisch, dat mijn vergelijking 9 van de 10x wordt gebruikt om een PSV-bash te starten, daar kan ik niet zo veel aan doen.
quote:

[..]

zaterdag 12 december 2015 @ 14:39:09 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193362
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:19 schreef Pedroso het volgende:

En dat PSV voor het eerst sinds een jaar of 9 een prestatie neerzet in Europa is nu ook niet echt om trots op te zijn.
Natuurlijk is dat wel iets om trots op te zijn. Zeker gelet op de (financiële) verhoudingen in Europa.

Als je daar al niet trots op zou mogen zijn, dan kun je beter stoppen met supporter zijn.
pi_158193369
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja :'(
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:39:41 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

[..]

Precies, een vergelijking.

Edit: goede ninja-edit van je. Gelukkig zag je zelf op tijd in dat je copy-paste stukje alleen mijn punt versterkte.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:39:56 #98
446803 Tagliano
pi_158193379
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daarvoor ging het niet over PSV, althans niet in deze subdiscussie of hoe je dat ook wil noemen
pi_158193404
PSV kampioen
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:41:43 #100
446803 Tagliano
pi_158193407
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Edit: goede ninja-edit van je. Gelukkig zag je zelf op tijd in dat je copy-paste stukje alleen mijn punt versterkte.
Ik vond mijn uitleg inderdaad ietwat kort door de bocht, dus ik wilde zo weer wat trollen van jouw kant voorkomen. Ik zal me verder inhouden tegenover je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')