abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158178182
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:50:15 #2
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158178187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Loserkid het volgende:
Daarom is Trustfull toch ook aangetrokken?
Vooral voor tactische dingen als drukzetten en wie weet als vriendje van Frank
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:52:02 #3
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158178238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik had ooit ergens gelezen of gehoord dat het ook goed uitkwam dat hij dan mee kon Europa in, maar pin me er niet op vast.

En:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beetje vent laat zich van zo'n kinderlijke angst afhelpen.
Ik heb ook vliegangst, en niet zo'n beetje op, maar ik zet me er ook gewoon overheen, en dan voor een veel minder salaris dan meneer Bergkamp.
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:52:50 #4
446803 Tagliano
pi_158178257
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik had ooit ergens gelezen of gehoord dat het ook goed uitkwam dat hij dan mee kon Europa in, maar pin me er niet op vast.

En:

[..]

Ik heb ook vliegangst, en niet zo'n beetje op, maar ik zet me er ook gewoon overheen, en dan voor een veel minder salaris dan meneer Bergkamp.
Zou best kunnen hoor, die reden van druk zetten wist ik in ieder geval zeker :)
pi_158178439
quote]0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft natuurlijk wel een punt. De uitblinkers zijn een (voornamelijk) controlerend spelende middenvelder en een (voornamelijk) verdedigend goede rechtsback. Natuurlijk is dat niet de hoofdreden waarom de tribunes niet vol zitten, maar het helpt niet mee dat er geen spelers zijn die iets spectaculairs laten zien.

Uiteraard slaat de vergelijking met Feyenoord nergens op, want als je 11 varkens op het veld loslaat, dan hebben die per varken gemiddeld meer techniek en balgevoel dan de hele selectie van Feyenoord bij elkaar.
[/quote]

Jij snapt niets met de vergelijking met Feyenoord

Waarom is de kuip wel vol in tegensteling met de Arena?

Voetbal gaat niet alleen maar om kwalitatieve vergelijking op het veld....Het publiek moet een binding voelen met wat er op het veld staat...

Feyenoord heeft echt karakter jongens...

Kuijt, Elia, Kramer, Kazim, Karsdorp en ik kan de namen wel langsgaan, dat zijn gewoon karakterjongens die iets uitstralen. Het publiek wil dat gewoon graag.

Laten we eerlijk zijn ajax heeft een kleurloos karakterloos elftal. Er Zit bij Feyenoord gewoon meer karakter in het team.

in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:00:40 #6
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158178445
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ze gaan met elkaar op vakantie dus dan weet je het wel
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:01:31 #7
446803 Tagliano
pi_158178467
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ze gaan met elkaar op vakantie dus dan weet je het wel
Wil in principe niet zeggen dat hij niks kan natuurlijk maar de schijn heb je niet mee, zeker niet als ik zie hoe de rest van het beleid ingevuld wordt
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:02:21 #8
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158178488
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft natuurlijk wel een punt. De uitblinkers zijn een (voornamelijk) controlerend spelende middenvelder en een (voornamelijk) verdedigend goede rechtsback. Natuurlijk is dat niet de hoofdreden waarom de tribunes niet vol zitten, maar het helpt niet mee dat er geen spelers zijn die iets spectaculairs laten zien.

Uiteraard slaat de vergelijking met Feyenoord nergens op, want als je 11 varkens op het veld loslaat, dan hebben die per varken gemiddeld meer techniek en balgevoel dan de hele selectie van Feyenoord bij elkaar.
Jij snapt geen niets met de vergelijking met Feyenoord

Voetbal gaat niet alleen maar om kwalitatieve vergelijking op het veld....Het publiek moet een binding voelen met wat er op het veld staat...

Kuijt, Elia, Kramer, Kazim, Karsdorp en ik kan de namen wel langsgaan, dat zijn gewoon karakterjongens die iets uitstralen. Het publiek wil dat gewoon graag.

Laten we eerlijk zijn ajax heeft een kleurloos karakterloos elftal. Er Zit bij Feyenoord gewoon meer karakter in het team.

in principe kan je gewoon stellen dat FRANK gewoon niets van dit soort voetballers moet hebben. Bij Frank gaat gewoon elke week om een taak uitvoeren. Kun je dat niet, dan val je af.
[/quote]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Quotefaal
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:03:01 #9
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158178508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jij snapt geen niets met de vergelijking met Feyenoord

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Quotefaal
[/quote]

Quoteception
pi_158178512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

[/quote]
Hier gaat iets mis
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:03:45 #11
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158178522
Klaasweetalles heeft Fok gesloopt, bedankt Klaas.
pi_158178534
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis
[/quote]
Hier ook
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:04:58 #13
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158178546
Klaas heeft posts met een compleet eigen karakter. Maar dat willen de lezers graag zien. Die krijgen dan meer voeling met de inhoud.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_158178586
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Brammess het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis
Hier ook
[/quote]
Hier ook
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:09:28 #15
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158178651
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Loserkid het volgende:
Daarom is Trustfull toch ook aangetrokken?
Ik zag hem altijd meer als een soort vertrouwensman.
pi_158178656
WHAT THE FUCK MOET DIT WEER VOORSTELLEN...

jullie proberen me gewoon weer een ban van 3 maanden aan te naaien he... :( :( :(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_158178671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:

jullie proberen me gewoon weer een ban van 3 maanden aan te naaien he... :( :( :(
Rustaaagh
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:11:04 #18
198365 Morendo
The Real Deal
pi_158178689
quote:

Better call Van Benthem.
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:21:38 #19
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158178974
quote:

Nou. Nou.....
pi_158179057
quote:

mad
pi_158179311
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik zag hem altijd meer als een soort vertrouwensman.
Nee vanwege van aanvallend tactisch vermogen, en het moet gezegd, dat is verbeterd.
pi_158179634
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee vanwege van aanvallend tactisch vermogen, en het moet gezegd, dat is verbeterd.
Vind ik niet. Frank is in de veronderstelling dat het ligt aan het aantal mensen dat in de 16 staat en dat er sneller een lange bal naar voren moet worden gespeeld ipv dat er kansen worden gecreëerd door middel van goed positiespel
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  vrijdag 11 december 2015 @ 21:00:44 #23
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158180259
Jong Ajax _O_
Jaap Stam _O_
pi_158180275
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:00 schreef FritzWepper het volgende:
Jong Ajax _O_
Jaap Stam _O_
Stam zit met zijn gedachten natuurlijk al in Engeland
  vrijdag 11 december 2015 @ 21:03:24 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158180343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:00 schreef FritzWepper het volgende:
Jong Ajax _O_
Jaap Stam _O_
Potentie _O_ _O_
pi_158182468
Vraag me toch af of Bergkamp en Spijkerman ook niet aan vervanging toe zijn. Bergkamp was in mijn ogen altijd een soort halfgod, maar zijn reputatie als enigszins kneuzige assistent-trainer heeft hem in Nederland geen goed gedaan. Ik vind het ook moeilijk inschatten in hoever hij nou echt verstand van voetbal heeft. Het is een slimme jongen dacht ik, (hoog opgeleid) maar die indruk wekt hij niet op de bank.
pi_158183856
Kieft overigens met uitstekende analyses vandaag bij voetbal inside.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:04:23 #28
446803 Tagliano
pi_158184244
Cerny werd overigens rust gegund na een weekje ziekte, volgens Ajax
pi_158188856
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kieft overigens met uitstekende analyses vandaag bij voetbal inside.
Kieft en uitstekende analyses... :|W
pi_158189283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vraag me toch af of Bergkamp en Spijkerman ook niet aan vervanging toe zijn. Bergkamp was in mijn ogen altijd een soort halfgod, maar zijn reputatie als enigszins kneuzige assistent-trainer heeft hem in Nederland geen goed gedaan. Ik vind het ook moeilijk inschatten in hoever hij nou echt verstand van voetbal heeft. Het is een slimme jongen dacht ik, (hoog opgeleid) maar die indruk wekt hij niet op de bank.
Als je jarenlang in het topvoetbal meeloopt heb je vanzelfsprekend meer verstand van voetbal dan dit hele forum bij elkaar.

En waarom zo'n probleem maken van zijn rustige uitstraling eigenlijk, dan zijn Cocu en Gio ook kneuzen. Ik weet dus niet waar je die indruk op baseert.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:13:46 #31
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158189288
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:11 schreef Donnis het volgende:

[..]

Als je jarenlang in het topvoetbal meeloopt heb je vanzelfsprekend meer verstand van voetbal dan dit hele forum bij elkaar.

Nee hoor. Natuurlijk niet 'vanzelfsprekend'.
pi_158189399
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja hoor. Natuurlijk wel 'vanzelfsprekend'. Iemand die ook maar een beetje oplet tijdens zijn carrière pikt meer kennis op dan wij ooit zullen krijgen.

En natuurlijk heb je uitzonderingen, zoals pingelaars die zich niet met tactiek bezighouden of extreem domme voetballers.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:41:00 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158189401
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
De meeste assistent trainers doen weinig op de bank, als ze te veel doen is het weer "stoelpoten afzagen etc." Om dat soort mensen te beoordelen moet je bij de trainingen gaan kijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:45:20 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158189425
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:40 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ja hoor. Natuurlijk wel 'vanzelfsprekend'. Iemand die ook maar een beetje oplet tijdens zijn carrière pikt meer kennis op dan wij ooit zullen krijgen.

En natuurlijk heb je uitzonderingen, zoals pingelaars die zich niet met tactiek bezighouden of extreem domme voetballers.
Dus niet vanzelfsprekend.
pi_158189556
quote:

[..]

E
ik zou Barcelona kunnen trainen, dat weet iedereen hier.
pi_158189565
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:40 schreef Donnis het volgende:

[..]

Klopt Messi is een domme voetballer..... :+
pi_158189887
quote:

[..]

En waarom zo'n probleem maken van zijn rustige uitstraling eigenlijk, dan zijn Cocu en Gio ook kneuzen. Ik weet dus niet waar je die indruk op baseert.
En toch is dat opnieuw een drogreden. Veel mensen hier op het forum volgen niet voor niets al hun hele leven het voetbal en hebben meer wedstrijden gezien dan 'gewone' voetballers ooit zullen kijken. Denken dat je simpelweg verstand van voetbal hebt omdat je zelf goed hebt gevoetbald is dus onzin.

Denk je nou echt dat kneuzen als Kluivert, Bogarde, Van der Meijden, en noem alle zeer laagopgeleide voetballers maar op, meer verstand hebben van voetbal dan wij hier op dit forum? Tuurlijk niet. En als je Cruijff vaak hoort lullen dan denk je: Waar heeft de man het over?

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat gaat er blijkbaar ontzettend moeilijk in.
pi_158189919
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 05:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor je goed beargumenteerde weerwoord :') Kieft is de enige die zijn analyses nog regelmatig onderbouwt. Zoals gisteren dus met Ajax, waarbij uitgebreid werd uitgelegd dat Ajax inderdaad gefaald heeft om PSV op lichtjaren achterstand te zetten. Overmars werd kritisch benaderd, het scoutingssysteem van Ajax werd kritisch benaderd. Allemaal terecht.

Bij Gijp was het gisteren: "Ja als je die poule van Ajax nog 10 keer speelt, gebeurt dit nooit meer" Wat lult die vent nou? Denk ik dan. Dit gebeurt al jaren, maar Gijp is altijd van de onzinnige one-liners. Zelden een echt goed argument gehoord van die man.
pi_158189988
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor je goed beargumenteerde weerwoord :') Kieft is de enige die zijn analyses nog regelmatig onderbouwt. Zoals gisteren dus met Ajax, waarbij uitgebreid werd uitgelegd dat Ajax inderdaad gefaald heeft om PSV op lichtjaren achterstand te zetten. Overmars werd kritisch benaderd, het scoutingssysteem van Ajax werd kritisch benaderd. Allemaal terecht.

Bij Gijp was het gisteren: "Ja als je die poule van Ajax nog 10 keer speelt, gebeurt dit nooit meer" Wat lult die vent nou? Denk ik dan. Dit gebeurt al jaren, maar Gijp is altijd van de onzinnige one-liners. Zelden een echt goed argument gehoord van die man.
Je snapt toch zelf wel dat van der gijp daar alleen zit om debiel te lullen en de lachers op zijn hand te krijgen anders kijkt niemand meer naar dat achterlijke programma vol met debiel gelul zonder inhoud.
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:37:22 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158190067
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf wel dat van der gijp daar alleen zit om debiel te lullen en de lachers op zijn hand te krijgen anders kijkt niemand meer naar dat achterlijke programma vol met debiel gelul zonder inhoud.
Ik ben het volledig met je eens. Ook als je ziet hoe vaak zo'n Derksen zijn mening aanpast aan de smaak van de dag. Te treurig gewoon, het is zo slecht dat het zelfs geen cabaret meer is.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:02:20 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158190305
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens. Ook als je ziet hoe vaak zo'n Derksen zijn mening aanpast aan de smaak van de dag. Te treurig gewoon, het is zo slecht dat het zelfs geen cabaret meer is.
Van hun kan ik het wel hebben omdat ze niet pretenderen serieus te zijn, dat er mensen zijn die het wel serieus nemen ligt ook meer aan die mensen.
Bij SV hangen ze allemaal de voetbal professor uit en lullen dezelfde grote onzin.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:11:57 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158190382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Van hun kan ik het wel hebben omdat ze niet pretenderen serieus te zijn, dat er mensen zijn die het wel serieus nemen ligt ook meer aan die mensen.
Bij SV hangen ze allemaal de voetbal professor uit en lullen dezelfde grote onzin.
Ik kijk het geen van allen. Zijn maar weinig analisten waar ik langer dan een minuut naar kan luisteren. Bij vrijwel allemaal klinkt de liefde voor (of het wrok tegen) de diverse clubs zo hard door, dat er bijna geen coherent verhaal meer uitkomt.
pi_158190404
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik kijk het geen van allen. Zijn maar weinig analisten waar ik langer dan een minuut naar kan luisteren. Bij vrijwel allemaal klinkt de liefde voor (of het wrok tegen) de diverse clubs zo hard door, dat er bijna geen coherent verhaal meer uitkomt.
Natafelen met Kees is doorgaans een prima discussieprogramma. Perez heeft geen enkele clubvoorkeur omdat hij bij bijna alle topclubs in Nederland gespeeld heeft. Ronald is licht voor Ajax maar kan toch behoorlijk objectief over voetbal praten. Van Halst vind ik (ondanks dat hij veel wordt afgezeken) niet slecht. Bruggink is een wereldgozer met prima analyses.
pi_158190412
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gijp neemt zichzelf echt wel serieus hoor, als hij over voetbal praat. Arrogante lul dat het is.

Mee eens wat betreft SV.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:17:09 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158190427
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Natafelen met Kees is doorgaans een prima discussieprogramma. Perez heeft geen enkele clubvoorkeur omdat hij bij bijna alle topclubs in Nederland gespeeld heeft. Ronald is licht voor Ajax maar kan toch behoorlijk objectief over voetbal praten. Van Halst vind ik (ondanks dat hij veel wordt afgezeken) niet slecht. Bruggink is een wereldgozer met prima analyses.
Ronald de Boer vind ik rond wedstrijden van PSV altijd prima. Die heeft een redelijk goede blik. Bruggink vind ik één van de beste, al komt hij nu bij PSV in dienst, dus even afwachten of hij blijft analyseren.

Perez vind ik zuur en vrijwel altijd te negatief. Bij Perez is de antipathie tegen PSV ook overduidelijk.

Halst is kampioen open deuren.
pi_158190688
PieterZwartNL twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 11:30:17 Edwin van der Sar, die in maart Plan Cruijff voor het eerst las, gaat instaan voor de uitvoer van Plan Cruijff. Gelukkig. reageer retweet
GENOT
pi_158190774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:42 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Vind ik niet. Frank is in de veronderstelling dat het ligt aan het aantal mensen dat in de 16 staat en dat er sneller een lange bal naar voren moet worden gespeeld ipv dat er kansen worden gecreëerd door middel van goed positiespel
Apart vind ik dat, ik zie een significant verschil. Wat ook onderschreven wordt door de statistieken trouwens, Ajax creëert dit seizoen per wedstrijd zo'n 15% meer kansen dam vorig seizoen.
pi_158190810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:43 schreef Cavaliers het volgende:
PieterZwartNL twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 11:30:17 Edwin van der Sar, die in maart Plan Cruijff voor het eerst las, gaat instaan voor de uitvoer van Plan Cruijff. Gelukkig. reageer retweet
GENOT
Überhaupt is het plan Cruijff lezen niet de beste optie. Je moet het er gewoon een uur per week met het orakel over hebben.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:59:10 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158190875
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Überhaupt is het plan Cruijff lezen niet de beste optie. Je moet het er gewoon een uur per week met het orakel over hebben.
Dat lijkt me ook niet verstandig maar het plan Cruijff kan je net zo ingewikkeld of simpel maken als je zelf wil, het komt er gewoon op neer dat je de spelers individueel opleidt ipv naar teamprestaties te kijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:03:44 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158190948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Perez is toch echt wel Ajacied. Altijd zijn favoriete club geweest, heeft hij ook niet bepaald onder banken of stoelen geschoven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158191159
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 05:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Het was anders wel zo. Jeugdopleiding prima, maar met alleen talent kom je nergens in Europa. Waanzinnige aankopen waar PSV met De Jong en Guardado het veel beter deed. Ajax drie spelers boven de 23, waarvan 1 keeper, en PSV een stuk of 8. Dat maakt Europees een verschil.

Waarbij we wel moeten constateren dat PSV in een poule met PSG en Real ook niet zou hebben overleefd en zij er in de EL de afgelopen jaren ook een zooi van maakten. Dus of dit structureel is is zeer de vraag.
pi_158191192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet verstandig maar het plan Cruijff kan je net zo ingewikkeld of simpel maken als je zelf wil, het komt er gewoon op neer dat je de spelers individueel opleidt ipv naar teamprestaties te kijken.
Jij en ik weten dat het beleid niet staat of valt bij het plan Cruijff, maar bij de kwaliteiten van de mensen die het uitvoeren. Je moet luisteren naar de verrassend innovatieve ideeën van Cruijff, en dan afwegen wat je wel en wat je niet gaat toepassen. Alleen, men heeft verkeerde ideeën overgenomen (zoals het niet aanbieden van contracten aan 16-jarigen en te veel vertrouwen in het label ex-topvoetballer) en goede ideeën laten varen (alleen directe versterkingen halen, dus in een andere (prijs)categorie dan Overmars over het algemeen gedaan heeft). Ze lijken nu nog verder in de verkeerde richting te lopen, want als je puur naar acties kijkt en niet naar woorden, dan zetten ze in tegen straatvoetbal, zaalvoetbal, individuele training, en in feite tegen de algemene lijn van de Jeugdopleiding in de afgelopen jaren. Doodzonde.
pi_158191217
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:17 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Het was anders wel zo. Jeugdopleiding prima, maar met alleen talent kom je nergens in Europa. Waanzinnige aankopen waar PSV met De Jong en Guardado het veel beter deed. Ajax drie spelers boven de 23, waarvan 1 keeper, en PSV een stuk of 8. Dat maakt Europees een verschil.

Waarbij we wel moeten constateren dat PSV in een poule met PSG en Real ook niet zou hebben overleefd en zij er in de EL de afgelopen jaren ook een zooi van maakten. Dus of dit structureel is is zeer de vraag.
Daar valt geen speld tussen te krijgen. Wel is een nuancering op zijn plaats; er zijn tientallen miljoenen winst gemaakt. Dat is ook wat waard.
pi_158191406
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Daar valt geen speld tussen te krijgen. Wel is een nuancering op zijn plaats; er zijn tientallen miljoenen winst gemaakt. Dat is ook wat waard.
Klopt maar ik vraag me wel af of ze ooit wat met die miljoenen gaan doen, anders heb je er vrij weinig aan natuurlijk
pi_158191416
quote:

[..]

Jamaar het is een voetbalclub. Sportieve prestaties prefereren boven financiele, al moet het natuurlijk wel hand in hand gaan. Ook positief is de doorstroom van talenten. Met Bazoer, Tete, Riedewald en nu ook Van de Beek zie ik toch wel grote potentie, die ook weer heel veel geld kan opleveren.

Maar hoe het ook zij: Ajax zal zijn winst moeten halen op het vlak van het aankoopbeleid. Want dat is ronduit ruk geweest en vooral internationaal breekt je dat op. In de eredivisie zal je op basis van het talent nog wel ergens bovenin blijven meehobbelen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:59:28 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158191803
quote:

[..]

Liever 5 miljoen winst en sportieve vooruitgang, dan tientallen miljoenen winst en sportieve achteruitgang.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:21:36 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192092
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Liever 5 miljoen winst en sportieve vooruitgang, dan tientallen miljoenen winst en sportieve achteruitgang.
Helemaal mee eens al hangt dat wel af van de mate van die vooruit- of achteruitgang.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:23:58 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192133
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Helemaal mee eens al hangt dat wel af van de mate van die vooruit- of achteruitgang.
Zonder flauw te worden, maar ik vind de balans bij PSV wat dat betreft over de afgelopen 2/3 jaren beter dan bij Ajax.
pi_158192211
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zonder flauw te worden, maar ik vind de balans bij PSV wat dat betreft over de afgelopen 2/3 jaren beter dan bij Ajax.
Psv heeft wel een veel leuker elftal dan 2/3 jaar geleden. Geldt ook voor Ajax vind ik.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:29:04 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192217
quote:

[..]

Dat is wel flauw, ik kan een jaar erbij pakken en dan hetzelfde over Ajax beweren
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:34:55 #61
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is wel flauw, ik kan een jaar erbij pakken en dan hetzelfde over Ajax beweren
Ik heb het niet over 'een jaar'. Ajax maakt al jaren bakken met winst terwijl de selectie steeds minder wordt. Alleen dit jaar zit er weer wat voorzichtige progressie in de basiself. Maar in de breedte is het weer heel matig allemaal.

PSV is drie jaar geleden begonnen met een financiele herstructurering en een nieuwe opbouw van de selectie. Gelijktijdig met het stevig verbeteren van de selectie is ook de financiele positie beter geworden. Zeg wat je wilt, maar dat is gewoon een puike prestatie.

Dat gaat niet over 1 jaar, dat is gewoon een goede beleidsmatige aanpak.
pi_158192301
Cruyff is een idioot die in de jaren 70 is blijven steken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_158192310
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb het niet over 'een jaar'. Ajax maakt al jaren bakken met winst terwijl de selectie steeds minder wordt. Alleen dit jaar zit er weer wat voorzichtige progressie in de basiself. Maar in de breedte is het weer heel matig allemaal.

PSV is drie jaar geleden begonnen met een financiele herstructurering en een nieuwe opbouw van de selectie. Gelijktijdig met het stevig verbeteren van de selectie is ook de financiele positie beter geworden. Zeg wat je wilt, maar dat is gewoon een puike prestatie.

PSV heeft volgens mij 30 miljoen geleend en er in 1 keer doorheen gejaagd.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:36:48 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

PSV heeft volgens mij 30 miljoen geleend en er in 1 keer doorheen gejaagd.
Volgens mij heb je er weinig van begrepen. Van wie hebben ze dat geld dan geleend volgens jou?
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:37:12 #65
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192333
PSV weet nu te overwinteren in de Champions League en dat is Ajax de afgelopen jaren niet gelukt. Maar feit blijft wel dat hetzelfde PSV ook jáááren keihard heeft lopen falen in de Europa League. Dus het huidige Europese succes mag nog niet structureel genoemd gaan worden, dat moet nog blijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:38:43 #66
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192356
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij heb je er weinig van begrepen. Van wie hebben ze dat geld dan geleend volgens jou?
Begin hier aub niet over. Dat was gewoon ongeoorloofde staatssteun.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:39:01 #67
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192359
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:37 schreef FritzWepper het volgende:
PSV weet nu te overwinteren in de Champions League en dat is Ajax de afgelopen jaren niet gelukt. Maar feit blijft wel dat hetzelfde PSV ook jáááren keihard heeft lopen falen in de Europa League. Dus het huidige Europese succes mag nog niet structureel genoemd gaan worden, dat moet nog blijken.
Ik zeg toch ook niet dat het succes structureel is? Ik geef alleen aan dat er in 3 jaar gebouwd is aan een veel betere selectie, terwijl de financiele positie ook verbeterd is.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:39:50 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192371
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jij vindt de selectie van PSV beter worden maar dat ben ik helemaal niet met je eens, ook PSV gaat achteruit.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:40:01 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:38 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Begin hier aub niet over. Dat was gewoon ongeoorloofde staatssteun.
Los van of het dat wel of niet was, was het in ieder geval geen lening van PSV.
pi_158192444
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ronald de Boer vind ik rond wedstrijden van PSV altijd prima. Die heeft een redelijk goede blik. Bruggink vind ik één van de beste, al komt hij nu bij PSV in dienst, dus even afwachten of hij blijft analyseren.

Perez vind ik zuur en vrijwel altijd te negatief. Bij Perez is de antipathie tegen PSV ook overduidelijk.

Halst is kampioen open deuren.
Perez is niet altijd negatief hoor, zeker rondom het Nederlands elftal was hij de enige doe er nog een positieve draai aan wist te geven. Verder ben ik het wel met ie eens.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:47:17 #71
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192508
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Jij vindt de selectie van PSV beter worden maar dat ben ik helemaal niet met je eens, ook PSV gaat achteruit.
Over de afgelopen 3 jaar? Dan ben je echt niet wijs. Het verschil tussen 2013-2014 en 2014-2015 is enorm geweest. Echt een enorme stap gemaakt dat jaar.

En dit jaar, ten opzichte van vorig jaar, ook zeker niet minder. Als Ritzmaier, Rekik, Wijnaldum, Tamata en Depay vertrekken en je krijgt daar Lestienne, Pereiro, Moreno, Poulsen en Pröpper voor terug... En je telt daarbij de ontwikkeling van wat jong talent (Brenet, Hendrix o.a.) bij op, dan ben je echt blind als je niet ziet dat dat vooruitgang is.

Ja, ze zijn met het vertrek van Depay en Wijnaldum wat automatismen kwijtgeraakt en daardoor hebben ze in de competitie nu 1 punt minder dan vorig jaar op dit moment. Maar dat is natuurlijk verwaarloosbaar. Vergeet ook niet dat Lestienne en Willems er al lang niet bij zijn.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:47:48 #72
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Los van of het dat wel of niet was, was het in ieder geval geen lening van PSV.
Nee, het was geen lening. Maar het hoeft geen lening of subsidie oid te zijn om als ongeoorloofde staatssteun gezien te worden. Zie huidige problematiek rond Starbucks, daar gaat het om belastingvoordelen. Of een gronddeal zoals bij gem. Eindhoven/PSV of huurverlagingen die in Nederland schering en inslag zijn bij voetbalclubs.

Maar goed, PSV heeft dat geld in ieder geval niet aan twee Sulejmani's uitgegeven, dus daarvoor iig kudos.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:50:07 #73
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192562
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:47 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Nee, het was geen lening. Maar het hoeft geen lening of subsidie oid te zijn om als ongeoorloofde staatssteun gezien te worden. Zie huidige problematiek rond Starbucks, daar gaat het om belastingvoordelen. Of een gronddeal zoals bij gem. Eindhoven/PSV of huurverlagingen die in Nederland schering en inslag zijn bij voetbalclubs.

Maar goed, PSV heeft dat geld in ieder geval niet aan twee Sulejmani's uitgegeven, dus daarvoor iig kudos.
Dat zeg ik ook nergens, ik reageerde alleen op de opmerking van Raptorix dat er sprake zou zijn van een lening. Voor de rest kun je bij elke club in Nederland wel een voorbeeld geven waarbij de gemeente in de afgelopen jaren de hand op de één of andere manier heeft uitgestoken. En ja, ook bij Ajax heeft de gemeente de hand flink uitgestoken.
pi_158192574
Ben het met jullie eens hoor, het is verre van optimaal. Maar liever slechte spelers kopen en grote winsten maken, dan slechte spelers kopen en geen winst maken (redelijke open deur :P. Maar dat was wel wat er gebeurde in de jaren voorafgaand aan de revolutie). Ik vind het op zich wel knap om in de opportunistische voetbalwereld op de lange termijn te denken en niet meteen alle beschikbare miljoenen uit te geven. Velen, onder wie ik, riepen om Narsingh en Maher. Overmars zij dank dat die naar PSV zijn gegaan.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:54:32 #75
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158192616
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens, ik reageerde alleen op de opmerking van Raptorix dat er sprake zou zijn van een lening. Voor de rest kun je bij elke club in Nederland wel een voorbeeld geven waarbij de gemeente in de afgelopen jaren de hand op de één of andere manier heeft uitgestoken. En ja, ook bij Ajax heeft de gemeente de hand flink uitgestoken.
Dat zou in geen enkel geval moeten gebeuren. Clubs horen zelf de broek op te kunnen houden.

Maar die deal met de gemeente kwam voor PSV wel op een cruciaal moment, de club stond er financieel niet goed voor. Als dat geld niet was gekomen zouden de transferinkomsten naar sanering zijn gegaan en had je de selectie niet zo op peil kunnen houden (zie Feyenoord).

Nu is daar bij mij geen sprake van rancune, want als er een club is die op dit moment op een berg geld zit is het Ajax wel. En die doen er werkelijk niets nuttigs mee.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:54:47 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192619
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben het met jullie eens hoor, het is verre van optimaal. Maar liever slechte spelers kopen en grote winsten maken, dan slechte spelers kopen en geen winst maken (redelijke open deur :P. Maar dat was wel wat er gebeurde in de jaren voorafgaand aan de revolutie). Ik vind het op zich wel knap om in de opportunistische voetbalwereld op de lange termijn te denken en niet meteen alle beschikbare miljoenen uit te geven. Velen, onder wie ik, riepen om Narsingh en Maher. Overmars zij dank dat die naar PSV zijn gegaan.
Het zou me niets verbazen als Maher zich bij Ajax heel anders had ontwikkeld. Zeker als Ajax met hem met de punt naar voren was gaan spelen. PSV dacht van hem een CM te kunnen maken, dat was gewoon een domme faal.

Narsingh is gewoon een miskoop geweest. 100% counterspeler, al was hij voor zijn blessure wel een stukje beter in het passeren van zijn man. Heeft veel explosiviteit ingeleverd.

Verder heb je wel een punt, maar het gaat (zoals met alles) om balans. Nogmaals, als Brands een speler uit een andere competitie wil, dan vliegt hij 3x de wereld over. Overmars belt een keer, spreekt de speler met de verkeerde naam aan en schakelt vervolgens over op plan B als de speler niet meteen in het vliegtuig springt (ietwat gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel).
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:56:47 #77
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192648
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dat zou in geen enkel geval moeten gebeuren. Clubs horen zelf de broek op te kunnen houden.

Maar die deal met de gemeente kwam voor PSV wel op een cruciaal moment, de club stond er financieel niet goed voor. Als dat geld niet was gekomen zouden de transferinkomsten naar sanering zijn gegaan en had je de selectie niet zo op peil kunnen houden (zie Feyenoord).

Nu is daar bij mij geen sprake van rancune, want als er een club is die op dit moment op een berg geld zit is het Ajax wel. En die doen er werkelijk niets nuttigs mee.
Overigens, Europa heeft zich over de PSV-deal nog steeds niet uitgesproken. Natuurlijk was het noodzakelijk voor PSV, maar over de hele looptijd van de pachtovereenkomst maakt de gemeente Eindhoven wel een behoorlijke winst. Dus het is vooral een win-win deal geweest.
pi_158192651
pi_158192662
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Overigens, Europa heeft zich over de PSV-deal nog steeds niet uitgesproken. Natuurlijk was het noodzakelijk voor PSV, maar over de hele looptijd van de pachtovereenkomst maakt de gemeente Eindhoven wel een behoorlijke winst. Dus het is vooral een win-win deal geweest.
AZ wilde een vergelijkbare deal, en daar deed AZ een stuk meer in het zakje.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:58:01 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192666
quote:
Ja precies. Slechte bron die voorbarig nieuws bracht. Geen lening. Die SP-dame had geen idee waar ze het over had.

Overigens is het artikel later ook aangepast. Ik zie nu dat de tekst het ook niet meer over een lening heeft, maar keurig de pachtdeal uitlegt. De kop slaat dan ook nergens meer op.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:58:30 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192675
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gewoon slim gedaan en ook verder geen probleem hoor want stel je voor dat het niet was gelukt, wat een armoe hadden we dan gehad in de eredivisie
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:03:42 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192762
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

AZ wilde een vergelijkbare deal, en daar deed AZ een stuk meer in het zakje.
AZ heeft voor Alkmaar dan ook heel wat minder betekenis dan PSV voor Eindhoven.

Verder zegt de situatie bij AZ natuurlijk niets over of de deal tussen PSV en de gemeente wel of niet een goede zet was voor beide.
pi_158192777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Maher zich bij Ajax heel anders had ontwikkeld. Zeker als Ajax met hem met de punt naar voren was gaan spelen. PSV dacht van hem een CM te kunnen maken, dat was gewoon een domme faal.

Narsingh is gewoon een miskoop geweest. 100% counterspeler, al was hij voor zijn blessure wel een stukje beter in het passeren van zijn man. Heeft veel explosiviteit ingeleverd.

Verder heb je wel een punt, maar het gaat (zoals met alles) om balans. Nogmaals, als Brands een speler uit een andere competitie wil, dan vliegt hij 3x de wereld over. Overmars belt een keer, spreekt de speler met de verkeerde naam aan en schakelt vervolgens over op plan B als de speler niet meteen in het vliegtuig springt (ietwat gechargeerd, maar je snapt wat ik bedoel).
We zijn het eens denk ik ^O^
pi_158192815
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

AZ heeft voor Alkmaar dan ook heel wat minder betekenis dan PSV voor Eindhoven.

Verder zegt de situatie bij AZ natuurlijk niets over of de deal tussen PSV en de gemeente wel of niet een goede zet was voor beide.
Het punt was dat AZ het stadion bouwde op een stuk industrieterrein wat tamelijk weinig waard was.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:07:49 #85
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192827
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het punt was dat AZ het stadion bouwde op een stuk industrieterrein wat tamelijk weinig waard was.
PSV had al een stadion. En heeft dat nog steeds.
pi_158192852
Waarom gaat het hier over PSV ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:10:27 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192870
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:08 schreef Pedroso het volgende:
Waarom gaat het hier over PSV ?
Jaloezie.
pi_158192890
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jaloezie.
''Hoe het wel kan''
pi_158192901
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jaloezie.
Waarom ben je jaloers dan ?
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:13:18 #90
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:11 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom ben je jaloers dan ?
Op de recente Europese successen van Ajax natuurlijk. En alle topaankopen van Marc Netto.

Ik wou dat PSV ook een Gudelj, Sanogo en Fischer had. :'(
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:15:29 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158192968
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op de recente Europese successen van Ajax natuurlijk. En alle topaankopen van Marc Netto.

Maar hij heeft wel gelijk dat jouw posts hier meestal over PSV gaan, direct of indirect, ik maak me er dan ook schuldig aan door erop in te gaan.
pi_158193037
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Och, Gudelj gaat het wel redden. En Fischer gaat niet de topper worden wat ie leek te gaan worden maar ik zie weinig tot geen betere buitenspelers in Nederland (Elia misschien als ie het op z'n heupen heeft).
Sanogo is een mishit ja, gelukkig gehuurd dus die kun je zo terugsturen.
En dat PSV voor het eerst sinds een jaar of 9 een prestatie neerzet in Europa is nu ook niet echt om trots op te zijn.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:35:31 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk dat jouw posts hier meestal over PSV gaan, direct of indirect, ik maak me er dan ook schuldig aan door erop in te gaan.
Dat er vergeleken wordt is logisch, dat mijn vergelijking 9 van de 10x wordt gebruikt om een PSV-bash te starten, daar kan ik niet zo veel aan doen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:38:04 #94
446803 Tagliano
pi_158193339
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat er vergeleken wordt is logisch, dat mijn vergelijking 9 van de 10x wordt gebruikt om een PSV-bash te starten, daar kan ik niet zo veel aan doen.
quote:

[..]

zaterdag 12 december 2015 @ 14:39:09 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193362
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:19 schreef Pedroso het volgende:

En dat PSV voor het eerst sinds een jaar of 9 een prestatie neerzet in Europa is nu ook niet echt om trots op te zijn.
Natuurlijk is dat wel iets om trots op te zijn. Zeker gelet op de (financiële) verhoudingen in Europa.

Als je daar al niet trots op zou mogen zijn, dan kun je beter stoppen met supporter zijn.
pi_158193369
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja :'(
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:39:41 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

[..]

Precies, een vergelijking.

Edit: goede ninja-edit van je. Gelukkig zag je zelf op tijd in dat je copy-paste stukje alleen mijn punt versterkte.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:39:56 #98
446803 Tagliano
pi_158193379
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daarvoor ging het niet over PSV, althans niet in deze subdiscussie of hoe je dat ook wil noemen
pi_158193404
PSV kampioen
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:41:43 #100
446803 Tagliano
pi_158193407
quote:

[..]

Edit: goede ninja-edit van je. Gelukkig zag je zelf op tijd in dat je copy-paste stukje alleen mijn punt versterkte.
Ik vond mijn uitleg inderdaad ietwat kort door de bocht, dus ik wilde zo weer wat trollen van jouw kant voorkomen. Ik zal me verder inhouden tegenover je
pi_158193414
quote:

[..]

Natuurlijk is dat wel iets om trots op te zijn. Zeker gelet op de (financiële) verhoudingen in Europa.

Als je daar al niet trots op zou mogen zijn, dan kun je beter stoppen met supporter zijn.
Uiteraard is deze prestatie wel iets om trots om te zijn, maar daarvoor was het ook al een jaar of 8 huilen met de pet op in Europa.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:43:57 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158193450
OK nu weer over ons aller AJAX
pi_158193452
Morgen rond deze tijd weer 3 punten meer in de knip.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:44:37 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158193460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef Pedroso het volgende:
Morgen rond deze tijd weer 3 punten meer in de knip.
Dat hoop ik wel ja, Utrecht is toch altijd moeilijk
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:44:43 #105
446803 Tagliano
pi_158193464
Fijn dat Tete zondag weer rechtsback staat, wat een verademing is dat zeg. Daar werd ik me afgelopen donderdag weer eens extra bewust van
pi_158193501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat hoop ik wel ja, Utrecht is toch altijd moeilijk
Tuurlijk, al 6 jaar niet meer gewonnen daar (op een bekerzege na).
Toch zie ik het nu zonniger in dan de laatste jaren het geval was, dit Ajax is talentvoller dan de laatste jaren het geval is geweest.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:47:47 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193521
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Daarvoor ging het niet over PSV, althans niet in deze subdiscussie of hoe je dat ook wil noemen
Nee, ik maakte de vergelijking met PSV, omdat ik die club goed ken.

Maar goed, je wilt nu een meta-discussie over iets waar je niet over wilt discussiëren?
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:48:21 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193527
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:41 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Uiteraard is deze prestatie wel iets om trots om te zijn, maar daarvoor was het ook al een jaar of 8 huilen met de pet op in Europa.
Dat geldt voor alle Nederlandse clubs.
pi_158193540
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat geldt voor alle Nederlandse clubs.
Klopt, zijn we het daar over eens.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:51:43 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Klopt, zijn we het daar over eens.
Des te meer reden toch om trots te zijn als het een keer wel lukt?

Ik hoop in elk geval dat we snel de structurele aansluiting met de subtop in Europa kunnen maken als Nederlandse clubs. En dat kan echt wel, want die rijke topclubs hebben, op +/- 4 na, allemaal dezelfde valkuilen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:52:06 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158193594
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Tuurlijk, al 6 jaar niet meer gewonnen daar (op een bekerzege na).
Toch zie ik het nu zonniger in dan de laatste jaren het geval was, dit Ajax is talentvoller dan de laatste jaren het geval is geweest.
Dat is waar en Utrecht is ook wat meer aan het voetballen ipv hakken lijkt het dus dat moet je op kwaliteit kunnen beslissen
pi_158193667
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Des te meer reden toch om trots te zijn als het een keer wel lukt?

Ik hoop in elk geval dat we snel de structurele aansluiting met de subtop in Europa kunnen maken als Nederlandse clubs. En dat kan echt wel, want die rijke topclubs hebben, op +/- 4 na, allemaal dezelfde valkuilen.
Ik denk dat we idd wel uit het dal aan het kruipen zijn. In tegenstelling tot velen vond ik met de doelstelling van De Boer weinig mis, halve finale EL.
Ik denk dat PSV en Ajax dat kunnen halen als het meezit en ze de juiste spirit hebben.
Zal niet structureel zijn maar als doelstelling prima.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:57:24 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193676
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is waar en Utrecht is ook wat meer aan het voetballen ipv hakken lijkt het dus dat moet je op kwaliteit kunnen beslissen
Utrecht is niveautje Molde, waarbij ik de voorhoede van Utrecht nog wel een klasse beter vind.

Molde had alleen een goed strijdplan. Utrecht zal er wel weer naïef opportunistisch inknallen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:58:53 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158193701
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Utrecht is niveautje Molde, waarbij ik de voorhoede van Utrecht nog wel een klasse beter vindt.

Molde had alleen een goed strijdplan. Utrecht zal er wel weer naïef opportunistisch inknallen.
Het niveau is misschien hetzelfde maar de benadering anders, Utrecht heeft geen handbalverdediging
pi_158193710
quote:

[..]

Utrecht heeft genoeg kwaliteit om vanuit de reactie te spelen dus ik denk niet dat ze zomaar de rode loper uitleggen zondag. AD kopt ook dat Utrecht het op zijn Europees wil doen.
pi_158193721
quote:

[..]

We zullen het zien, heb wel de indruk dat ze minder snel van de leg zijn tegen dit soort tegenstanders. Voorgaande jaren gaven ze veel weg tegen bv Utrecht uit maar nu zit het veel beter in elkaar (zal je net zien dat ze morgen een offday hebben).
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:05:51 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158193784
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Utrecht heeft genoeg kwaliteit om vanuit de reactie te spelen dus ik denk niet dat ze zomaar de rode loper uitleggen zondag. AD kopt ook dat Utrecht het op zijn Europees wil doen.
Daar moet je ook het geduld voor hebben en dat zit er in NL niet echt in, maar het blijft een aparte tegenstander
pi_158193809
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar moet je ook het geduld voor hebben en dat zit er in NL niet echt in, maar het blijft een aparte tegenstander
Ze hebben wel een leuker team, blijft wel wisselvallig, dan vorig jaar. Vooral Barazite heeft zich verrassend goed ontwikkeld deze eerste seizoenshelft. Je zag ook dat ze bij PSV uit nog prima konden voetballen. Alleen hadden ze het probleem dat acties veel te ver werden doorgevoerd.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:13:05 #119
446803 Tagliano
pi_158193909
John van Zweden overweegt ook nog De Boer te vragen voor Swansea, daarbij zit hij wel tussen 20 andere namen dus hoe groot die kans is kun je je afvragen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:14:12 #120
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze hebben wel een leuker team, blijft wel wisselvallig, dan vorig jaar. Vooral Barazite heeft zich verrassend goed ontwikkeld deze eerste seizoenshelft. Je zag ook dat ze bij PSV uit nog prima konden voetballen. Alleen hadden ze het probleem dat acties veel te ver werden doorgevoerd.
Utrecht heeft gewoon één van de beste voorhoedes in de Eredivisie. Top 5 materiaal sowieso. Alleen wel erg matig verdedigend, mede vanwege een tamelijk naïef tactisch plan.

Hopelijk kunnen ze tegen Ajax eens iets anders laten zien, want hun normale strijdplan tegen Ajax gaat dit jaar een backfire geven. Dit Ajax laat zich niet verrassen door een strijdende middenmotor. Daar staat het veel te defensief voor.
pi_158193927
Plan Cruijf of wat voor plan dan ook die verzonnen wordt is allemaal bullshit!!

Voetballers kan je tot op een zekere hoogte opleiden de rest is allemaal aangeboren talent. Anders zouden we 1000den bergkampjes kunnen opleiden.

FEIT IS dat jochies die gewoon klootzakken zijn en niet naar de leiders willen luisteren vaak de beste zouden kunnen worden, maar die vallen af.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:14:44 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158193929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:13 schreef Tagliano het volgende:
John van Zweden overweegt ook nog De Boer te vragen voor Swansea, daarbij zit hij wel tussen 20 andere namen dus hoe groot die kans is kun je je afvragen.
Swansea zal hij toch ook niet heen willen
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:14:59 #123
446803 Tagliano
pi_158193935
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Swansea zal hij toch ook niet heen willen
Lijkt mij ook niet inderdaad
pi_158193938
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Zit Frank daar zelf wel op te wachten?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:15:30 #125
446803 Tagliano
pi_158193945
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zit Frank daar zelf wel op te wachten?
Ik denk het dus niet, maar de interesse is er blijkbaar vanuit Swansea :+
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:15:32 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158193946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Plan Cruijf of wat voor plan dan ook die verzonnen wordt is allemaal bullshit!!

Voetballers kan je tot op een zekere hoogte opleiden de rest is allemaal aangeboren talent. Anders zouden we 1000den bergkampjes kunnen opleiden.

FEIT IS dat jochies die gewoon klootzakken zijn en niet naar de leiders willen luisteren vaak de beste zouden kunnen worden, maar die vallen af.
Goede analyse. Super bedankt, mijn ogen zijn geopend.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:16:49 #127
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158193969
Frank heeft niet zoveel meer te willen na al die blamages in Europa
RED ONS HENNIEGOD
pi_158194019
Farnk de boer kan beter bondscoach worden, in die blind heb ik totaal geen vertrouwen...
De volgende eindronde missen we ook gewoon...

Hoe kan je nou bondscoach blijven als je 3 van de 4 wedstrijden verliest en niet kwalificeert...

de knjb is gestoord.

Van mij mag Frank de nieuwe BC worden.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:20:03 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158194027
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Van mij mag hij blijven hoor dus alleen maar beter
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:21:45 #130
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158194053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Farnk de boer kan beter bondscoach worden, in die blind heb ik totaal geen vertrouwen...
De volgende eindronde missen we ook gewoon...

Hoe kan je nou bondscoach blijven als je 3 van de 4 wedstrijden verliest en niet kwalificeert...

de knjb is gestoord.

Van mij mag Frank de nieuwe BC worden.

Frank heeft ruimschoots aangetoond te weten hoe je je door poulefases heen moet werken.
pi_158194072
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Frank heeft ruimschoots aangetoond te weten hoe je je door poulefases heen moet werken.
Joh wat lul je nou joh...

alsof het allemaal frank de boer zijn schuld is dat hij met dit ajax niets europees kan presteren...

het is toch voor iedereen duidelijk dat dit ajax europees gezien gewoon middelmatige kut spelers heeft...
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:23:36 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_158194078
A1 bij rust op 5-0 tegen FC Twente. Goals van Sierhuis (2), De Wit (2) en Walian.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:24:38 #133
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158194095
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Joh wat lul je nou joh...

alsof het allemaal frank de boer zijn schuld is dat hij met dit ajax niets europees kan presteren...

het is toch voor iedereen duidelijk dat dit ajax europees gezien gewoon middelmatige kut spelers heeft...
Na Fener gewoon verreweg de beste selectie in de poule, individueel gezien. Tactisch faalde Ajax gewoon.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:25:54 #134
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158194116
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
10 duels
2 gewonnen (Jablonec- en Celtic-thuis)
6 gelijk
2 verloren (Rapid- en Fenerbahce-uit)

1,2 punt per duel. Als we een volledige competitie zouden spelen met die cijfers ontloop je maar net nacompetitie hoor :'(
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:26:06 #135
446803 Tagliano
pi_158194121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:23 schreef Silenus het volgende:
A1 bij rust op 5-0 tegen FC Twente. Goals van Sierhuis (2), De Wit (2) en Walian.
Sierhuis weer eens on fire, die scoort toch ook aardig wat. Toch heb ik niet het idee dat dat nou een fantastische speler is, ook al zie ik de jeugd niet zo vaak spelen
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:28:13 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_158194160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:26 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Sierhuis weer eens on fire, die scoort toch ook aardig wat. Toch heb ik niet het idee dat dat nou een fantastische speler is, ook al zie ik de jeugd niet zo vaak spelen
Dat idee heb ik ook niet, maar hij scoort bizar veel. Vind het een Huntelaar-type, ook geen wereldvoetballer maar dodelijk in de 16.
Gourmetten of steengrillen?
pi_158194163
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Na Fener gewoon verreweg de beste selectie in de poule, individueel gezien. Tactisch faalde Ajax gewoon.
Beste selectie....

Voor de degene die er geen fuk verstand van hebben de beste selectie...

Er lopen op dit moment alleen maar middelmatige rotzooi bij ajax. Dat ziet het ajax publiek ook en die blijven ook weg...

Je moet het verhaal niet mooier maken dat het is, wel realistische blijven

Heel het nederlands voetbal is tegenwoordig zwaar kut, het is niet zo raar dat we ons niet kwalificeren

psv doet alleen maar europees omdat het buitenlandse toppers heb lopen...

zoals ik van de week al hier tiepte, het gaat om 1 of 2 spelers met buitengewone klasse die het verschil moeten maken europees gezien..

ajax wil daar niet in investeren met hun 100 mijoen op de bank, dan moeten ze ook niet janken dat ze er zelfs in europa liga niet eens mee kunnen doen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:29:41 #138
446803 Tagliano
pi_158194188
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook niet, maar hij scoort bizar veel. Vind het een Huntelaar-type, ook geen wereldvoetballer maar dodelijk in de 16.
Zou mooi zijn als hij zich ook nog eens tot dat niveau kan ontwikkelen
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:31:20 #139
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158194218
quote:

[..]

Positioneel vrij sterk, redelijk twee benig en een aardige kopper. Beetje een type de Jong. Het zal niet de toekomstige superspits van Barcelona worden, maar met wat mazzel haalt hij het eerste wel.

Moet wel zeggen dat ik hem maar 3x heb zien spelen (live althans).
pi_158194244
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Beste selectie....

Voor de degene die er geen fuk verstand van hebben de beste selectie...

Er lopen op dit moment alleen maar middelmatige rotzooi bij ajax. Dat ziet het ajax publiek ook en die blijven ook weg...

Je moet het verhaal niet mooier maken dat het is, wel realistische blijven

Heel het nederlands voetbal is tegenwoordig zwaar kut, het is niet zo raar dat we ons niet kwalificeren

psv doet alleen maar europees omdat het buitenlandse toppers heb lopen...

zoals ik van de week al hier tiepte, het gaat om 1 of 2 spelers met buitengewone klasse die het verschil moeten maken europees gezien..

ajax wil daar niet in investeren met hun 100 mijoen op de bank, dan moeten ze ook niet janken dat ze er zelfs in europa liga niet eens mee kunnen doen.
Kun je iets meer witregels gebruiken? Dit is niet te lezen zo.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:40:52 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158194425
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:25 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

10 duels
2 gewonnen (Jablonec- en Celtic-thuis)
6 gelijk
2 verloren (Rapid- en Fenerbahce-uit)

1,2 punt per duel. Als we een volledige competitie zouden spelen met die cijfers ontloop je maar net nacompetitie hoor :'(
Gelukkig maar dat die Atlantic Liek van Harry van Raaij er nooit doorheen is gekomen
RED ONS HENNIEGOD
pi_158195023
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus niet vanzelfsprekend.
We hadden het over Bergkamp.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:12:09 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158195101
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef Donnis het volgende:

[..]

We hadden het over Bergkamp.
Dus je roept een algemeenheid, maar je hebt het over één speler?

Je had het over 'iemand die'...
pi_158195184
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dus je roept een algemeenheid, maar je hebt het over één speler?
Het was een generalisatie, daarbij zijn er altijd uitzonderingen. Kreeg allemaal quote alerts over vd Meijde, ja goh. :')

Maar okay op fok hebben we allemaal 30cm piemels en meer verstand van voetbal dan alle Nederlandse legendes bij elkaar. Dom dat ik dat vergat.
pi_158195818
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef Donnis het volgende:

[..]

Het was een generalisatie, daarbij zijn er altijd uitzonderingen. Kreeg allemaal quote alerts over vd Meijde, ja goh. :')

Maar okay op fok hebben we allemaal 30cm piemels en meer verstand van voetbal dan alle Nederlandse legendes bij elkaar. Dom dat ik dat vergat.
HOU MIJN 3,1 CM PIEMEL ER BUITEN ja...hij kan soms erg boos worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-12-2015 16:57:24 (Haha, klaas heeft een micropiemel) ]
  zaterdag 12 december 2015 @ 17:09:15 #146
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158196219
quote:

[..]

Er zitten hier best wel wat mensen die meer verstand hebben van voetbal dan Andy vd Meyden ja.

Sowieso, iedereen hier kijkt veel voetbal en volgt ook hun club beleidsmatig. Dat af doen met 'iedereen die op hoog niveau gevoetbald heeft weet er vanzelfsprekend meer vanaf' is veel te algemeen en zelfs wat dommig.

Gemiddelde IQ en (vooral)opleiding van een profvoetballer is niet zo hoog. Betekent ook dat zaken als oorzaak en gevolg op een meer strategisch niveau moeilijker te volgen is en dat compenseer je niet met ervaring, zeker niet in een veranderende wereld. Dan blijf je al snel stug hangen in redenaties en oplossingen van vroeger. Neem van Hanegem, de Kerkhofjes, Swart (en Cruijff, maar dat mag ik hier niet zeggen) als sprekende voorbeelden.

Je laat iemand die dertig jaar riolen heeft schoongemaakt toch ook geen rioolstelsel ontwerpen voor een nieuwe wijk?
pi_158196325
Ajax speelt morgen een 12.30 uur wedstrjd en dan ook nog is uit tegen utrecht w/ w/ w/
pi_158196403
quote:

[..]

Iedereen(behalve Litmanenafca) hier op het forum had door dat aankopen als Duarte, Van der Hoorn, Gudelj en Viergever gingen falen bij Ajax. Hoe kun je dan met droge ogen beweren dat je automatisch verstand van voetbal hebt als je oud-voetballer bent?
pi_158196404
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax speelt morgen een 12.30 uur wedstrjd en dan ook nog is uit tegen utrecht w/ w/ w/
ongeslagen in half 1 wedstrijden :)
pi_158196532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:17 schreef Brammess het volgende:

[..]

ongeslagen in half 1 wedstrijden :)
hoeveel keer hebben ze dit seizoen dan een half 1 wedstrijd gespeeld....

ik dacht dat ajax daar slecht in was.....
pi_158196546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
3 punten dus.
pi_158196547
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoeveel keer hebben ze dit seizoen dan een half 1 wedstrijd gespeeld....

ik dacht dat ajax daar slecht in was.....
Ben jij John Troost toevallig of niet?
pi_158196557
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:25 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ben jij John Troost toevallig of niet?
wtf is john troost,,.,,,
pi_158197081
quote:

[..]

Geef mij maar een goede spits hoor, op een of andere manier is dat in Nederland een uitstervend ras geworden. 40 jaar wereldspitsen gehad en ineens niets meer.
pi_158197196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:17 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Iedereen(behalve Litmanenafca) hier op het forum had door dat aankopen als Duarte, Van der Hoorn, Gudelj en Viergever gingen falen bij Ajax. Hoe kun je dan met droge ogen beweren dat je automatisch verstand van voetbal hebt als je oud-voetballer bent?
Aankoopbeleid gaat natuurlijk samen met andere talenten, als je slecht onderhandelt of netwerk hebt kom je ook met troep aanzetten. Neemt niet weg dat ook oud-voetballers domme beslissingen nemen. Puur op het tactisch gedeelte hebben ze er vaak meer verstand van though.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er zitten hier best wel wat mensen die meer verstand hebben van voetbal dan Andy vd Meyden ja.

Sowieso, iedereen hier kijkt veel voetbal en volgt ook hun club beleidsmatig. Dat af doen met 'iedereen die op hoog niveau gevoetbald heeft weet er vanzelfsprekend meer vanaf' is veel te algemeen en zelfs wat dommig.

Gemiddelde IQ en (vooral)opleiding van een profvoetballer is niet zo hoog. Betekent ook dat zaken als oorzaak en gevolg op een meer strategisch niveau moeilijker te volgen is en dat compenseer je niet met ervaring, zeker niet in een veranderende wereld. Dan blijf je al snel stug hangen in redenaties en oplossingen van vroeger. Neem van Hanegem, de Kerkhofjes, Swart (en Cruijff, maar dat mag ik hier niet zeggen) als sprekende voorbeelden.

Je laat iemand die dertig jaar riolen heeft schoongemaakt toch ook geen rioolstelsel ontwerpen voor een nieuwe wijk?
Ik reageerde dan ook vooral op een post over Bergkamp, maar vind het ook in algemeen opgaan. Een slimme voetballer die jarenlang in de top speelde pakt ervaringen mee waar wij nooit in de buurt komen. Weet hoe het in de kleedkamer aan toegaat, kan precies beoordelen welke aanpak fijn was en welke niet. Is bijna elke dag van zijn leven met voetbal bezig geweest. Dat is al een voordeel en als je dan ook nog een beetje intelligentie hebt begrijp je het spelletje al snel beter dan de meeste 'kenners' hier.

Natuurlijk heb je ook veel domme spelers maar zelfs dan kan je een ploeg goed aan het spelen krijgen, hebben Cruijff en in minder mate Van Hanegem ook bewezen. De echte downies als Sjaak Polak hoef je dan weer niet om een analyse te vragen inderdaad.
  zaterdag 12 december 2015 @ 17:59:11 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158197200
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Geef mij maar een goede spits hoor, op een of andere manier is dat in Nederland een uitstervend ras geworden. 40 jaar wereldspitsen gehad en ineens niets meer.
Spitspositie is zo belangrijk geworden dat er niet meer vaak kansen worden gegeven aan jong talent, in de betere elftallen. En dan breekt er dus ook niemand door.
pi_158197209
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Laatste vergelijking is wat onzinnig maar verder heb je gelijk ja. Van Hanegem lult ook al jaren maar een eind weg. "Ja je ziet toch dat die gasten kunnen voetballen of niet dan?" Dat soort quotes zijn standaard in de voetballerij. Nee Willem, die jonkies zijn helemaal niet zo goed, (kneus Clasie als overhyped dieptepunt) kijk aub even realistisch.

Waar de oude spelers vaak wel de juiste snaar raken is wat betreft de instelling van veel spelers nu. Alhoewel, ik zeg dat nu wel, maar als je Cruijff na de wk-finale van 74 hoorde:"het is wel weer mooigeweest, we gaan lekker naar huis" dan was die instelling vroeger ook niet altijd goed.
  zaterdag 12 december 2015 @ 18:01:39 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158197245
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:58 schreef Donnis het volgende:

[..]

[..]

Ik reageerde dan ook vooral op een post over Bergkamp, maar vind het ook in algemeen opgaan. Een slimme voetballer die jarenlang in de top speelde pakt ervaringen mee waar wij nooit in de buurt komen. Weet hoe het in de kleedkamer aan toegaat, kan precies beoordelen welke aanpak fijn was en welke niet. Is bijna elke dag van zijn leven met voetbal bezig geweest. Dat is al een voordeel en als je dan ook nog een beetje intelligentie hebt begrijp je het spelletje al snel beter dan de meeste 'kenners' hier.

Natuurlijk heb je ook veel domme spelers maar zelfs dan kan je een ploeg goed aan het spelen krijgen, hebben Cruijff en in minder mate Van Hanegem ook bewezen. De echte downies als Sjaak Polak hoef je dan weer niet om een analyse te vragen inderdaad.
Maar dus niet vanzelfsprekend ;-).

Je brengt het steeds genuanceerder, als je nou gewoon in één keer toegeeft dat je generalisatie nergens op sloeg, dan ben je eerder klaar.
pi_158197263
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar dus niet vanzelfsprekend ;-).

Je brengt het steeds genuanceerder, als je nou gewoon in één keer toegeeft dat je generalisatie nergens op sloeg, dan ben je eerder klaar.
Ik ben van het ongenuanceerd de deur intrappen en dan op hangende pootjes de boel weer lopen uitleggen.
pi_158197266
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Spitspositie is zo belangrijk geworden dat er niet meer vaak kansen worden gegeven aan jong talent, in de betere elftallen. En dan breekt er dus ook niemand door.
Is dat zo ja? Als je naar de eredivisie kijkt heb je gelijk. Zo'n Zivkovic zou je gewoon een halfjaar moeten laten staan in het eerste van Ajax. (Net als Kluivert en Van Basten destijds) Maar dat gebeurt niet en zoveel oude goede spitsen zijn er ook niet meer.

Het amateurvoetbal kan ik wat dat betreft minder goed inschatten.
pi_158197278
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Als je naar de eredivisie kijkt heb je gelijk. Zo'n Zivkovic zou je gewoon een halfjaar moeten laten staan in het eerste van Ajax. (Net als Kluivert en Van Basten destijds) Maar dat gebeurt niet en zoveel oude goede spitsen zijn er ook niet meer.

Zivkovic lukt het nu niet om bepalend te zijn voor Willem II en jij wilt hem een half jaar lang bij Ajax 1 in de spits zetten?
pi_158197351
Valt me trouwens wel vaak op dat commentatoren dingen roepen zoals: "Die kans moet er in", terwijl een speler vanuit een uiterst moeilijke positie moet schieten ofzo. Dan denk ik, volgens mij heb je zelf nooit in die positie gestaan. (Al is het voor een beetje amateurvoetballer ook echt niet zo moeilijk om in te schatten of een kans moeilijk te scoren is of niet)
pi_158197374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:04 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Zivkovic lukt het nu niet om bepalend te zijn voor Willem II en jij wilt hem een half jaar lang bij Ajax 1 in de spits zetten?
Het gaat om het principe dat je een jonge spits bij de topclubs gewoon kansen moet geven. Zivkovic doet het niet super maar speelt natuurlijk bij een kutclubje waarbij je niet veel kansen krijgt. Ajax scoort in de eredivisie de laatste tijd elke pot 4 keer, dan pikt hij zijn doelpunten ook echt wel mee hoor.
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:19:12 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158198973
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zivkovic is gewoon een miskoop. Die moet ergens naast Narsingh in een counterploegje gaan spelen. Echt geen materiaal voor de top.

Locadia heeft twee seizoenen terug ook de nodige kansen gekregen. Meer jonge potentiële aardige Nederlandse spitsen zijn er momenteel niet in de Eredivisie. Ja, Janssen bij AZ. Die speelt gelukkig, maar of die de stap gaat kunnen maken?
pi_158198988
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zivkovic is gewoon een miskoop. Die moet ergens naast Narsingh in een counterploegje gaan spelen. Echt geen materiaal voor de top.

Locadia heeft twee seizoenen terug ook de nodige kansen gekregen. Meer jonge potentiële aardige Nederlandse spitsen zijn er momenteel niet in de Eredivisie. Ja, Janssen bij AZ. Die speelt gelukkig, maar of die de stap gaat kunnen maken?
Ja maar je punt was toch juist dat jonge spitsen geen kansen meer kregen in teams? Dan is je conclusie uiteindelijk dus dat we helemaal geen goede spitsentalenten meer hebben?

Loca zou ik niet zomaar afschrijven, het is echt een pure spits. Volmaakt tweebenig en kan ook nog aardig koppen. Maar goed, als je hem linksbuiten zet dan gaat hij niet veel scoren nee.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 19:21:21 ]
  zaterdag 12 december 2015 @ 20:00:25 #166
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158199859
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zivkovic is gewoon een miskoop.
Ik weiger een speler van 19 zo snel af te schrijven. Een Ruud van Nistelrooij liep op die leeftijd nog bij FC Den Bosch rond en een Huntelaar bij de Graafschap.
  zaterdag 12 december 2015 @ 20:07:44 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158200052
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:00 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik weiger een speler van 19 zo snel af te schrijven. Een Ruud van Nistelrooij liep op die leeftijd nog bij FC Den Bosch rond en een Huntelaar bij de Graafschap.
Alleen verwachten ze hier dat het Kluivert 2 is.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 12 december 2015 @ 20:42:20 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158201081
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:00 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ja, maar die werkte toen elke dag keihard om beter te worden en wisten drommels goed dat ze het op hun talent alleen niet gingen redden. Zivko dacht twee jaar geleden al dat hij 'Gods gift to football' was.

Geen zelfreflectie=geen topsporter.
pi_158201120
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, maar die werkte toen elke dag keihard om beter te worden en wisten drommels goed dat ze het op hun talent alleen niet gingen redden. Zivko dacht twee jaar geleden al dat hij 'Gods gift to football' was.

Geen zelfreflectie=geen topsporter.
Het is een naar mannetje ja, dat zie je meteen aan hem. Toch zag ik in dat Groningen-jaar nog wel iets in hem.
pi_158202825
Meevaller van PSV met het oog op morgen.
pi_158203217
Morgen winnen. feyenoord punten laten liggen in het hoge noorden en wij staan nog wat meer punten los.
pi_158203273
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Meevaller van PSV met het oog op morgen.
PSV is ook niet zo goed als dat er wordt voorgesteld. Als De Jong zijn dag niet heeft dan blijft er niet veel van over.
Als Ajax morgen wint (wat uiteraard niet vanzelfsprekend is) dan moet PSV eigenlijk 7 punten inlopen (incl. doelsaldo). En de laatste wedstrijd voor de winterstop is voor Ajax een zekerheidje qua 3 punten (De Graafschap thuis) en PSV moet eerst maar is winnen van PEC Zwolle.
pi_158203308
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het is een naar mannetje ja, dat zie je meteen aan hem. Toch zag ik in dat Groningen-jaar nog wel iets in hem.
Wat is er mis met nare mannetjes...

Het probleem van het nederlands voetbal is juist dat we te lieve jongens hebben lopen

homofielen

mietjes

tering wijfen....

Nederlandse voetballers kunnen heus wel voetballen, het probleem is mentaliteit en duelkracht.

tjsa en als je dan niet eens nigel de jong gaat opstellen in cruciale wedstrijden dan snappen we het niet zo goed in nederland geloof ik...gewoon mietjes blijven opstellen die 10 keer de bal heen weer spelen ^O^

DALEY BLIND is wel het grootste voorbeeld van een mietje in het nederlands voetbal..
die goser hoort echt niet bij manu thuis en helemaal niet in oranje
pi_158203547
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het probleem van het nederlands voetbal is juist dat we te lieve jongens hebben lopen

homofielen

mietjes

tering wijfen....

Nederlandse voetballers kunnen heus wel voetballen, het probleem is mentaliteit en duelkracht.

tjsa en als je dan niet eens nigel de jong gaat opstellen in cruciale wedstrijden dan snappen we het niet zo goed in nederland geloof ik...gewoon mietjes blijven opstellen die 10 keer de bal heen weer spelen ^O^

DALEY BLIND is wel het grootste voorbeeld van een mietje in het nederlands voetbal..
Klaas, gozert. Doe nou eens rustig...
BFF met GGMM
pi_158205361
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

homofielen

mietjes

tering wijfen....

Waarvan akte.
pi_158208046
Kunnen we een Ajax topic oprichten zonder Klaas, Sunri5e en badder?
  zondag 13 december 2015 @ 01:53:49 #177
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158208082
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 01:51 schreef Brammess het volgende:
Waren er maar mods...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  FOK!fotograaf zondag 13 december 2015 @ 01:54:43 #178
364681 over_hedge
pi_158208091
quote:
http://www.wijzijnvoetbal(...)verein-koploper.html veel plezier.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158208188
quote:
Dat is met als een SOA overleven om 10 minuten later je ballen in een magnetron te stouwen
pi_158210454
quote:
Je vergeet Johan a.k.a biaconeri, al is die hier niet zo vaak.
pi_158211101
3-4-3

pi_158211137
0-4
pi_158211262
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 11:21 schreef Syntix het volgende:
3-4-3

[ afbeelding ]
Serero _O_

Wel verrassend, ben benieuwd.
  zondag 13 december 2015 @ 11:46:17 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158211433
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 11:21 schreef Syntix het volgende:
3-4-3

[ afbeelding ]
Prima opstelling.
Oh.
pi_158211488
Verrassende opstelling, zonder linksback spelen. Gaat een leuke wedstrijd worden met kansen over en weer denk ik.
pi_158211796
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 11:49 schreef Pedroso het volgende:
Verrassende opstelling, zonder linksback spelen. Gaat een leuke wedstrijd worden met kansen over en weer denk ik.
Riedewald is wel een beetje linksback / cv hybride, zelfde geldt voor Tey-Tey aan de andere kant.
pi_158211871
Stiekem wel een beetje nerveus :D
pi_158211936
Gunstige uitslag van PSV gisteren zie ik.
  zondag 13 december 2015 @ 12:19:21 #189
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158211940
3-4-3. Die Frank toch!

~edit en geen Fischer?! Zo zeg!
pi_158212056
Serero :{
  zondag 13 december 2015 @ 12:28:39 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158212085
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef wieisboos het volgende:
Serero :{
Is een baasje.

Beter dan Gudelj
Oh.
pi_158212105
Ik dacht dat Bergkamp wat zei, maar hij kauwde op kauwgom :').
pi_158212115
3-4-3, dat kan dramatisch aflopen :D
  zondag 13 december 2015 @ 12:31:32 #194
446803 Tagliano
pi_158212153
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:30 schreef Scorpie het volgende:
3-4-3, dat kan dramatisch aflopen :D
6-4 zou geinig zijn
  zondag 13 december 2015 @ 12:31:33 #195
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158212155
Nu winnen zou zo lekker zijn
pi_158212244
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is een baasje.

Beter dan Gudelj
Dat is niet de norm mag ik hopen
  zondag 13 december 2015 @ 12:35:18 #197
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158212245
Waarom Gudelj en Bazoer niet omdraaien?
  zondag 13 december 2015 @ 12:39:52 #198
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_158212316
Ziet er weer goed uit :{
  zondag 13 december 2015 @ 12:40:19 #199
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_158212326
Wat mij opvalt is dat Nederlandse keepers amper tot niet de bal fatsoenlijk weg kunnen trappen, veel gaan er over de zijlijn... eigenlijk best wel triest. Heb dat nu al bij beide keepers gezien.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_158212335
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:40 schreef MrStock het volgende:
Wat mij opvalt is dat Nederlandse keepers amper tot niet de bal fatsoenlijk weg kunnen trappen, veel gaan er over de zijlijn... eigenlijk best wel triest. Heb dat nu al bij beide keepers gezien.
Dat is bij Cillessen sowieso een zwak punt.
pi_158212741
Wat is El Ghazi toch een overschatte kutspeler. 100x liever Cerny
pi_158212775
Wat is het plan van Drank deze week? zie totaal geen lijn in het spel.
Narf!
pi_158212832
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:00 schreef Sickert het volgende:
3-4-3 vanwege het feit dat Utrecht met twee spitsen speelt. Op zich prima, alleen lijkt het vooralsnog nergens op.
pi_158212867
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:00 schreef Sickert het volgende:
Middenvelders moeten het spel breed houden en onze backs moeten de opbouw verzorgen
  zondag 13 december 2015 @ 13:08:36 #205
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158212973
Wat een jankpubliek heeft dat Utrecht toch :')
pi_158212974
Wat is dit voor gekke opstelling. Slechts 3 man achterin!?
pi_158213040
Anwar komt echt zijn tegenstander niet voorbij :´)
Narf!
pi_158213106
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:11 schreef Sickert het volgende:
SPOILER
  zondag 13 december 2015 @ 13:15:00 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158213119
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:14 schreef wieisboos het volgende:

[..]

SPOILER
Laat Derk hier even buiten aub.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158213143
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:11 schreef Sickert het volgende:
Heeft wel wat voortzetten gegeven, maar de bezetting in het strafschopgebied is ook steeds zwaar beroerd.
  zondag 13 december 2015 @ 13:19:01 #211
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158213217
Ach, normaal wordt je hier afgebluft.

We zouden zomaar eens kunnen winnen vandaag.
pi_158213221
El Ghazi lijkt alleen goed te spelen als het weer flink rellen is tussen Palestina en Israël.
pi_158213238
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 13:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heeft wel wat voortzetten gegeven, maar de bezetting in het strafschopgebied is ook steeds zwaar beroerd.
De voorzetten waren alleen van een lachwekkend niveau.
pi_158213256
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef FritzWepper het volgende:
Ach, normaal wordt je hier afgebluft.

We zouden zomaar eens kunnen winnen vandaag.
Als je het positief wilt benaderen dan kun je inderdaad zeggen dat ze zich in ieder geval niet laten afbluffen in de duels. Daar ging het in voorgaande wedstrijden vaak mis.
  zondag 13 december 2015 @ 13:20:50 #215
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_158213268
68% balbezit _O_ Er wordt weer gedomineerd in Utrecht
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_158213303
Die acties met Younes hadden wel grotere kansen mogen opleveren, verder is het niet zoveel.

El Ghazi valt tegen :{
  zondag 13 december 2015 @ 13:27:05 #217
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_158213397
Younes is echt heel sterk sterk. Zou jammer zijn als die eruit moet.

Verder is Ajax toch wel heel veel beter dan Utrecht, maar met dat ''laffe'' spel van Utrecht is het ook heel lastig om er doorheen te komen. Je kan ook zeggen, Utrecht staat goed en nemen verder geen risico's.
pi_158213438
Utrecht staat defensief best goed, kan Ajax verder vrij weinig mee. Ghazi valt inderdaad wel erg tegen, daar valt nog wel wat winst te halen. Jammer dan Younes er waarschijnlijk uit gaat... de enige met echt veel dreiging
  zondag 13 december 2015 @ 13:29:19 #219
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_158213441
Ik word een beetje moe van Nederlands publiek in uitwedstrijden die zich drukker maken om Ajax dan hun eigen ploeg...
  zondag 13 december 2015 @ 13:29:51 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158213455
Nee dit gaat Ajax niet meer winnen.

Zit veel te weinig in
Oh.
  zondag 13 december 2015 @ 13:29:57 #221
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_158213457
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:27 schreef GwaiLow het volgende:
Younes is echt heel sterk sterk. Zou jammer zijn als die eruit moet.

Verder is Ajax toch wel heel veel beter dan Utrecht, maar met dat ''laffe'' spel van Utrecht is het ook heel lastig om er doorheen te komen. Je kan ook zeggen, Utrecht staat goed en nemen verder geen risico's.
Utrecht drukt vaak door tot onze verdediging. Die staan echt niet laf te spelen
  zondag 13 december 2015 @ 13:31:47 #222
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158213503
De Boer is eigenlijk een zoontje van van Gaal...alle creativiteit moet dood
  zondag 13 december 2015 @ 13:33:26 #223
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158213545
Fischer = alles in de hoogste versnelling...tenminste wel een beetje dreiging

Het loopt allemaal wel een Ajaxshirt maar of het Ajax-waardig is pfff
pi_158213614
lijkt nergens op geen enkel schot op doel gezien van ajax
pi_158213641
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:36 schreef Karzai het volgende:
Eentje in de eerste helft, vrij pover inderdaad.
  zondag 13 december 2015 @ 13:38:21 #226
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_158213657
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:31 schreef vincenzo78 het volgende:
De Boer is eigenlijk een zoontje van van Gaal...alle creativiteit moet dood
Uitgesproken van Gaal adept ;) . Niet zo verwonderlijk ook dat hij alle Cruijff adviezen in de wind slaat.
  zondag 13 december 2015 @ 13:39:15 #227
446803 Tagliano
pi_158213681
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:36 schreef Karzai het volgende:
1
  zondag 13 december 2015 @ 13:41:28 #228
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158213733
Ik stel een competitie voor met Man Utd, Ajax en Bay M. Kunnen ze de doelen weglaten, want het wordt een wedstrijdje "wie heeft het hoogste percentage balbezit?"
pi_158213886
Niet om aan te zien deze wedstrijd.
pi_158214004
Wat een ongelofelijke oncreatieve klote pot. Vrijdag in de Jupiler meer voetbal gezien dan dit. Zit al een uur lang naar iets te kijken wat dat iets is?
Narf!
pi_158214086
Dit is de dag dat je goed afstand kan nemen van waarschijnlijk ook Feyenoord. En hoe sta je op het veld? Stelletje zakken hooi :r
Narf!
pi_158214172
Fischer, El Ghazi, Milik, Klaassen, Gudelj, Serero. Allemaal onvoldoende
pi_158214183
#EXITFRANK
  zondag 13 december 2015 @ 14:00:33 #234
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158214222
Utrecht was aanvankelijk ook niets, maar nu ruiken ze bloed, en dat heb je helemaal aan jezelf te danken.
pi_158214235
Slechtste wedstrijd ooit onder Frank.
pi_158214263
Hopen op een goaltje uit een vrije trap of een bevlieging van één of twee spelers, andere opties zie ik niet vandaag.
  zondag 13 december 2015 @ 14:02:23 #237
446803 Tagliano
pi_158214266
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:01 schreef Scorpie het volgende:
Slechtste wedstrijd ooit onder Frank.
Het is nog slechter geweest dan dit
pi_158214283
Kan iemand mij uitleggen wat nou de meerwaarde van Gudelj is bij Ajax?
Narf!
pi_158214301
Fischer :') die hoef ik echt voorlopig niet meer in de basis te zien. Mafklapper.
  zondag 13 december 2015 @ 14:03:44 #240
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_158214310
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Fischer :') die hoef ik echt voorlopig niet meer in de basis te zien. Mafklapper.
Stond niet in de basis
pi_158214350
Ze komen geen man voorbij
  zondag 13 december 2015 @ 14:07:33 #242
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158214384
Punt vasthouden en hopen op Groningen dadelijk. Dan is het op papier geen slecht weekend geweest.
pi_158214396
Zie de wedstrijd niet maar heeft Utrecht de bus geparkeerd of zo? Want na 80 min heeft Ajax nog steeds geen goal gemaakt.
pi_158214409
Volgens mij was gewoon 4-3-3 hier beter geweest. Van 'tikkie terug Thulani' wordt het ook niet beter.
pi_158214429
Utrecht heeft de beste kansen gehad ajax tot nu toe 1 schot op doel :')
  zondag 13 december 2015 @ 14:10:32 #246
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158214451
Schitterende pass op Dijks was dat.
pi_158214515
Dijks is alleen opvulling die gozer kan niet voetballen
pi_158214560
Haha zo voorspelbaar dit
pi_158214569
:W om te janken dit
  zondag 13 december 2015 @ 14:15:01 #250
446803 Tagliano
pi_158214575
Dit zat er al een minuut of 87 aan te komen
  zondag 13 december 2015 @ 14:15:02 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158214576
Sjonge jonge
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158214577
Typisch.
pi_158214605
dure punten :'( had niet gehoeven
pi_158214623
Tering Utrecht ook altijd. Spelen altijd als een natte krant behalve tegen dit laffe kut Ajax.
Naja wel verdiend. Sterf lafbekken elftal sterf!

Frank opdonderen svp.
Narf!
pi_158214626
De goal waarvan je wist dat zou komen.
pi_158214639
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:15 schreef Scorpie het volgende:
De goal waarvan je wist dat zou komen.
pi_158214641
Ook al 2 jaar geen thuisdoelpunt gemaakt en dan uiteraard tegen Ajax scoren
  zondag 13 december 2015 @ 14:16:23 #258
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158214645

Winterkampioenschap weg!
  zondag 13 december 2015 @ 14:16:25 #259
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158214647
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:15 schreef Sickert het volgende:
Tering Utrecht ook altijd. Spelen altijd als een natte krant behalve tegen dit laffe kut Ajax.
Naja wel verdiend. Sterf lafbekken elftal sterf!

Frank opdonderen svp.
8)7
  Redactie Sport zondag 13 december 2015 @ 14:16:43 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158214659
Utrecht uit, altijd lastig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_158214663
Milik :')
  zondag 13 december 2015 @ 14:16:53 #262
446803 Tagliano
pi_158214665
Ik ben ernstig benieuwd naar het interview met Frank
pi_158214677
Ik begrijp er ook geen moer van altijd tegen Utrecht 8)7
pi_158214684
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:16 schreef Loserkid het volgende:

[..]

8)7
Jij doet je naam eer aan.
Narf!
pi_158214689
Ik ben klaar met Frank trouwens, onlogische opstellingen en oogaids voetbal wat hij laat spelen. Eruit met hem.
pi_158214695
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:59 schreef Ooku het volgende:
#EXITFRANK
pi_158214697
Dat mensen dit nog iets boeit of verrast. Ajax is al weken kut en Frank is een enorme debiel. Gelukkig zit Bergkamp naast hem, die heeft hier nog werk te verrichten O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 13 december 2015 @ 14:17:53 #268
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158214702
Milik moet niet proberen de achterlijn te halen..
  zondag 13 december 2015 @ 14:18:08 #269
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_158214706
revolutie

ik zeg het nog maar een keer.
graag op anoniem
  zondag 13 december 2015 @ 14:18:38 #270
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158214724
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:17 schreef Sickert het volgende:

[..]

Jij doet je naam eer aan.
En jij bent erg orgineel, en om over namen maar te zwijgen.. :P
Je kunt ook iets minder snuiven en gewoon normaal posten.
pi_158214728
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2015 14:17 schreef Seam het volgende:
Dat mensen dit nog iets boeit of verrast. Ajax is al weken kut en Frank is een enorme debiel. Gelukkig zit Bergkamp naast hem, die heeft hier nog werk te verrichten O+
We spelen de laatste paar wedstrijden juist beter, 15 goals in drie wedstrijden dach ik
pi_158214737
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben ernstig benieuwd naar het interview met Frank
Ik niet, domineren dit dat, geen kans gecreerd. Maar we hebben een goed elftal en ik zag weer progressie "frons frons"

Ik ben helemaal klaar met Frank en wil ook niks meer van hem horen.
Narf!
  zondag 13 december 2015 @ 14:19:05 #273
446803 Tagliano
pi_158214739
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef KingRoland het volgende:
revolutie

Ik sta aan je zijde
pi_158214748
Cillissen die ook weer eens geen poot uitsteekt :')
pi_158214749
AFC lange bal :')
  zondag 13 december 2015 @ 14:19:31 #276
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158214751
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben klaar met Frank trouwens, onlogische opstellingen en oogaids voetbal wat hij laat spelen. Eruit met hem.
Eens
  zondag 13 december 2015 @ 14:19:33 #277
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_158214752
Ach, elke club heeft zo zijn eigen tegenstanders waar ze slecht tegen spelen.. Ajax tegen Utrecht, Psv tegen Roda...
pi_158214754
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef Gruisman het volgende:

[..]

We spelen de laatste paar wedstrijden juist beter, 15 goals in drie wedstrijden dach ik
Ja streep de Europese wedstrijden maar weg en vergeet maar dat het veldspel ook de overwinningen erg matig is.
  zondag 13 december 2015 @ 14:19:50 #279
446803 Tagliano
pi_158214758
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik niet, domineren dit dat, geen kans gecreerd. Maar we hebben een goed elftal en ik zag weer progressie "frons frons"

Ik ben helemaal klaar met Frank en wil ook niks meer van hem horen.
Als hij dergelijke teksten gaat verkondigen wordt het tijd om het bestuur tegen de muur te zetten
  zondag 13 december 2015 @ 14:20:07 #280
446803 Tagliano
pi_158214767
Maar, wie bepaalt eigenlijk of Frankie aanblijft of niet?
  zondag 13 december 2015 @ 14:20:53 #281
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158214789
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:20 schreef Tagliano het volgende:
Maar, wie bepaalt eigenlijk of Frankie aanblijft of niet?
Frank denk ik..
pi_158214798
Gelukkig hebben we wel gedomineerd _O_
  zondag 13 december 2015 @ 14:21:25 #283
446803 Tagliano
pi_158214804
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:20 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Frank denk ik..
Meest logische optie is Overmars of het TH waar Van der Sar voorzitter is

:')
  zondag 13 december 2015 @ 14:21:53 #284
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_158214816
Fischer en Milik :')

Iedereen eigenlijk :')
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 13 december 2015 @ 14:22:07 #285
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158214825
pi_158214836
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Reemi het volgende:
Fischer en Milik :')

Iedereen eigenlijk :')
Frank moet oprotten.
  zondag 13 december 2015 @ 14:22:23 #287
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_158214842
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Seam het volgende:
Gelukkig hebben we wel gedomineerd _O_
Balbezit vriend!!!!
  zondag 13 december 2015 @ 14:23:04 #288
446803 Tagliano
pi_158214864
Het laatste schot van Ajax in de 36e minuut volgens FOX :D
  zondag 13 december 2015 @ 14:23:13 #289
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_158214870
Jammer jongens.
pi_158214871
quote:
Frank denkt dat de Europese top voor hem klaarstaat :')
pi_158214874
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef Tagliano het volgende:
Het laatste schot van Ajax in de 36e minuut volgens FOX :D
_O_ En dat terwijl je 343 speelt :')
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 december 2015 @ 14:23:42 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158214880
FOXSportsnl twitterde op zondag 13-12-2015 om 14:22:04 UITSLAG: FC Utrecht-Ajax 1-0. Laatste schot van Ajax was in de 36e minuut. #utraja https://t.co/Otw4i4X5K7 reageer retweet
Laatste schot in de 36e minuut is toch wel een beetje treurig ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 13 december 2015 @ 14:23:57 #293
446803 Tagliano
pi_158214888
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef Seam het volgende:

[..]

_O_ En dat terwijl je 343 speelt :')
4-5-1 schieten van afstand is een nog betere optie
pi_158214891
vintage Ajax _O_
pi_158214911
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef KingRoland het volgende:
revolutie

Hoe zie je dit voor je? Wie moet de kar trekken?
pi_158214916
_O_
pi_158214922
Doe maar Guardiola halen. Die schijnt wel aardig voetbal in een team te kunnen brengen.
  Redactie Sport zondag 13 december 2015 @ 14:24:57 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158214924
Mooi aanvallend gespeeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_158214926
1 schot op doel de hele wedstrijd godskolere waar ben je dan in godsnaam mee bezig
  zondag 13 december 2015 @ 14:25:07 #300
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158214928
Wat dramatisch slecht dit.
Dit, dus.
  zondag 13 december 2015 @ 14:25:13 #301
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158214935
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef Tagliano het volgende: