Is 6B ook hetzelfde als A, hoe dan?quote:Op maandag 14 december 2015 17:50 schreef Mitch1972 het volgende:
Is 6c van hetzelfde soort/gedachtengang als a en b (die heb ik al wel) of moet ik daar anders gaan denken??
quote:Op maandag 14 december 2015 18:11 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Is 6B ook hetzelfde als A, hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 18:15 schreef NewHorizon het volgende:
[..]Zie het echt niet hoor hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 17:17 schreef Stripedown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 18:27 schreef Booyah het volgende:
[..]Thanks, had hem ondertussen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door NewHorizon op 14-12-2015 18:30:52 (srry) ]
quote:Op maandag 14 december 2015 18:33 schreef Fietsenlamp het volgende:
7B iemand een denkrichting voor me? En hoe geef ik bij 7a het laatste getal weer in mijn antwoord?
quote:Op maandag 14 december 2015 18:30 schreef NewHorizon het volgende:
[..]Heel anders jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik teveel gedaan heb vandaag haha
quote:Op maandag 14 december 2015 18:39 schreef NewHorizon het volgende:
Even over 4JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 18:39 schreef NewHorizon het volgende:
Even over 4Als heel de rij exact hetzelfde is als daar kan je er vanuit gaan dat het wel klopt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het, zit je inhoudelijk te zoeken of puur naar de woorden te kijken?quote:Op maandag 14 december 2015 18:45 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Die is heel irritant, telkens als ik denk iets ontdekt te hebben, klopt het net niet
Inhoudelijke oplossing of alleen de letters voldoende?quote:Op maandag 14 december 2015 18:45 schreef Stripedown het volgende:
[..]
5 heb ik opgelost, is wel klein beetje vergezocht en ook wat flauw.. maar het klopt
quote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Inhoudelijke oplossing of alleen de letters voldoende?
quote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef Stripedown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens let goed op bij 5: ze willen een groep die 1 woord bevat, een groep die 2 woorden bevat,...... en groep die 7 woorden bevat. Het trucje zelf hoeft niet met 1-7 te maken hebben
quote:Op maandag 14 december 2015 18:51 schreef Stripedown het volgende:
[..]Aah, op die fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens let goed op bij 5: ze willen een groep die 1 woord bevat, een groep die 2 woorden bevat,...... en groep die 7 woorden bevat. Het trucje zelf hoeft niet met 1-7 te maken hebbenMaakt de lekkerste wraps :9
Aangezien jullie 23 al hebben.... heb je nog een hint?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:21 schreef Inaithnir het volgende:
Met mijn onderzoeksgroep al lekker bezig. We hebben zojuist 23 opgelost (we doen ze niet in volgorde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |