Laat me wat weten als je een richting hebt hahaquote:Op maandag 14 december 2015 16:53 schreef bamibij het volgende:
Ik zit me al een uur rot te googlen en iets logisch proberen te bedenken voor die jaartallen van vraag 4. Maar zie het nog niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht heeft het niks met de jaartallen te maken, maar juist met de woorden of getallen. Geen hint overigens, maar pure speculatiequote:Op maandag 14 december 2015 16:53 schreef bamibij het volgende:
Ik zit me al een uur rot te googlen en iets logisch proberen te bedenken voor die jaartallen van vraag 4. Maar zie het nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 16:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]wat je wilt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef Stripedown het volgende:
hint voor 4Ja, dat dacht ik idd al, ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. maar er komt nog niets binnen bij me![]()
quote:Op maandag 14 december 2015 17:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik idd al, of@vinnow voor 7a, welke richting/onderwerp moet ik (op)denken behalveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. maar er komt nog niets binnen bij meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 17:03 schreef Stripedown het volgende:
[..]
@vinnow voor 7a, welke richting/onderwerp moet ik (op)denken behalveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 17:03 schreef Stripedown het volgende:
[..]
@vinnow voor 7a, welke richting/onderwerp moet ik (op)denken behalveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt tegenquote:Op maandag 14 december 2015 17:03 schreef Vinnow het volgende:
Goed googlen voor 4 en je hebt vrijwel direct het antwoord
Hintje voor 2Bquote:Op maandag 14 december 2015 17:12 schreef Booyah het volgende:
Verslavend die puzzel!
Ik heb 1 a + b, 2 b, 4, 7 a en b, 11 c en een deel van 15 a.
Ik baal echt dat ik niet verder kom met 3. Ik denk helemaal in de verkeerde richting volgens mij. Dus als iemand mij nog op weg kan helpen, graag.
quote:
Weet niet zeker of ik het bij het correcte eind heb maar:quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 17:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik het bij het correcte eind heb maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2015 17:21 schreef Stripedown het volgende:
[..]Ik zit helemaal verkeerd te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die scores ervoor maken het verwarrend. Hint was voor 1b en niet voor 2b
Ik heb C ook nog niet, maar de kerstpuzzel kenndende wel. Elke opdracht heeft eenzelfde soort 'thema'.quote:Op maandag 14 december 2015 17:50 schreef Mitch1972 het volgende:
Is 6c van hetzelfde soort/gedachtengang als a en b (die heb ik al wel) of moet ik daar anders gaan denken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |