Liever geen antwoorden. Hints achter een spoilertag. Er moet wat te puzzelen overblijvenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat is precies de bedoeling eigenlijk in dit topic? Antwoorden in een spoiler met een beschrijving wat de spoiler is, of alleen zeggen welke antwoorden je hebt?
Okéquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:00 schreef Mill61 het volgende:
[..]
Liever geen antwoorden. Hints achter een spoilertag. Er moet wat te puzzelen overblijven
zie DMquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
OkéIk ben namelijk wel benieuwd wat jij dacht dat ik bij 11b heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too obvious? Hier nog één:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik hem
Edit: Een aantal mensen stellen mij vragen over onder meer deze hint, maar ik ben nog geen week lid, dus ik kan deze vragen niet per PM of DM beantwoorden.
[ Bericht 7% gewijzigd door ZeGrandeMousey op 13-12-2015 10:37:39 ]
haha, rustig aan hoor, je hebt tot 11 januari de tijdquote:Op zondag 13 december 2015 13:40 schreef CarloV het volgende:
ik zie het nu 2 dagen te laat dat die kerstpuzzel er weer is, dus maar gauw bezig gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door rhubarb op 13-12-2015 14:20:47 ]
Kijk dan naar de tweede tip:quote:Op zondag 13 december 2015 13:45 schreef taarten4life het volgende:
ZeGrandMousey,
Geen geweldige tip die je geeft. Dat plaatje heeft tientallen stippen die je op honderd manieren kan volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Edit: Mocht je er nog steeds niet uitkomen (als je het écht zelf wilt doen, kijk niet verder! Je bent gewaarschuwd!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door ZeGrandeMousey op 13-12-2015 14:37:06 ]
2a of b?quote:Op zondag 13 december 2015 14:24 schreef xABCx het volgende:
Blijkbaar heeft ZeGrandeMousey daar een patroon in gevonden wat wij nog niet zien... ik zoek ook nog
Jij hebt dus al een antwoord bij 2b?quote:Op zondag 13 december 2015 14:15 schreef ZeGrandeMousey het volgende:
@rhubarb Ik heb je berichtje gelezen, maar ik kan nog geen gebruik maken van PM/DM. Aan de reactie die ik van je zag kan ik echter al zeggen dat onze antwoorden bij 2b niet overeen komen.
ZGM, let erop dat je je hints in spoilers zet, thanksquote:Op zondag 13 december 2015 14:01 schreef ZeGrandeMousey het volgende:
[..]
Kijk dan naar de tweede tip:
Noted + editedquote:Op zondag 13 december 2015 14:34 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
ZGM, let erop dat je je hints in spoilers zet, thanks
In dat geval komen onze antwoorden precies overeenquote:Op zondag 13 december 2015 14:33 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Jij hebt dus al een antwoord bij 2b?
quote:Op zondag 13 december 2015 14:56 schreef rhubarb het volgende:
Dat denk ik ook.
2b deelantwoordje bent er bijna. Misschien een laatste tip om je naar het antwoord te helpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei moet ik nog, maar ik doelde nu opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook.
2b deelantwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 14:59 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
je bent er bijna. Misschien een laatste tip om je naar het antwoord te helpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 december 2015 15:03 schreef Sara1991 het volgende:
[..]Bedankt, kwam toevalligerwijs op hetzelfde neer, maar nu klopt ie helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet toevallig zo ontworpen, maar tofquote:Op zondag 13 december 2015 15:14 schreef rhubarb het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, kwam toevalligerwijs op hetzelfde neer,
Dat denk ik ook.
2b AntwoordClose, maar ik zie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |