Heeft ze bijzonderheden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer RingBewoner,
Hartelijk dank voor uw reactie & compliment!
Mag ik u, voor 50% van de prijs, Fadiza aanbieden? Zij is 19 jaar en komt uit Libanon.
[ afbeelding ]
Vriendelijke groet,
Gino Zonnebloem,
AEV Klantenservice medewerker
Dag RingBewoner,quote:
Ik hou niet van melk maar kan wel met die afwijking leven. Stuur maar op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dag RingBewoner,
Bedankt voor uw reactie.
Fadiza is een heel bijzonder meisje. Zij heeft liefst 15 tepels, dit is een aangeboren afwijking genaamd Tumorsyphilisitisosis. Deze tepels produceren elke dag, tezamen, zo'n 0.75 liter melk. Een leuk extraatje lijkt mij zo!
Met vriendelijke groet,
Gino Overbloem
Klantenservice stichting AEV
Beste HPLC,quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:18 schreef HPLC het volgende:
Goed topic, nu kunnen alle gutmenschen van FOK! eindelijk een gelukszoeker in huis nemen. Stelletje landverraders!
Beste RingBewoner,quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hou niet van melk maar kan wel met die afwijking leven. Stuur maar op.
Ik bied 10.000 bahtquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste HPLC,
Bedankt voor uw respons.
Wij zouden het bijzonder waarderen als ook u een vluchteling adopteert.
Daarom bieden wij u, tijdelijk voor 50% van de prijs, Tasmali, 22 jaar uit Laos.
[ afbeelding ]
Tasmali is bij een autobom haar onderbenen (tot aan haar knieën) kwijtgeraakt. Mocht u interesse hebben dan vragen wij u of dit geen probleem is.
Met vriendelijke groet,
Gino van der Bloem
Laat het weekend maar beginnen!quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste RingBewoner,
Hartelijk dank voor uw aankoop!
Wilt u het bedrag, 225 euro, z.s.m. overmaken naar onze bankrekening?
Zodra wij dit ontvangen hebben sturen wij Fadiza met Malaysian Airlines naar Schiphol toe. Daar kunt u haar dan afhalen, mocht het vliegtuig niet vermist raken of uit de lucht geschoten worden door Russische boemannen.
Met vriendelijke groet,
Gino Bloemstra
Beste Bloemenmans,quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Graag in euro's bieden.
Gino Overbloem
Klantenservice AEV
Beste Leon van der Hans,quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste Bloemenmans,
Als zolderkamerfapper kon ik deze vrouw natuurlijk niet negeren. Ik zou daarom graag een bod willen uitbrengen. Ik dacht zelf aan ¤499,95 inclusief verzenden. Graag hoor ik of u akkoord gaat met dit bod of anders een schappelijk tegenbod geeft.
Hoogachtend,
Leon van der Hans
Beste Bino Gloembek,quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Leon van der Hans,
Akkoord! U kunt haar, na het overmaken van het bedrag, morgen ophalen op Schiphol Airport. Wij zullen er voor zorgen dat zij klaar hangt aan de kerstboom.
Met vriendelijke groet,
Gino Bloembek
Klantenservice AEV
Beste Leon,quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste Bino Gloembek,
Ik had nog een vraag. Krijg ik haar moeder erbij of moet ik die los aanschaffen?
Met vriendelijke groet
Hans Leon
Beste Nazi Gino,quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Leon,
Haar moeder is al bezet. Zij woont bij een kalende 42-jarige man in Oostende, Belgie.
Met vriendelijke groet
Gino Nazibloem
Beste Willem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:02 schreef giepen het volgende:
Hallo,
Zijn er ook nog vluchtelingen in de categorie meisje en 8 jaar ?
grtgrt
Beste Leon,quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste Nazi Gino,
Dan zou ik graag een andere verlepte tang willen kopen. Leeftijd maakt niet uit, als ze maar een kunstgebit heeft en kan afwassen. Ik zoek er eentje in de prijsklasse 100 tot 105 euro.
Heeft u die toevallig in uw magazijn liggen?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Leon Hansma
Beste heer Kastgino,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Beste Leon,
De oudste vluchteling die wij hebben is 73 jaar. We hebben maar één vluchteling met een kunstgebit maar dat is een man van 27 jaar, Bob uit Irak.
Mvg
Gino Kastbloem
Beste Hans,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste heer Kastgino,
Doe die dan maar, heeft u toevallig nog foto's van deze man?
Groet,
Hans Leonsma
Beste Herman,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
zijn er nog 14 jarige meisjes beschikbaar?
Beste Working_Class_Hero,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb je ook vluchtelingen uit Thailand? Ik weet nog wel een adres
Beste Gino,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Herman,
Dank voor uw vraag.
Ik ben helaas genoodzaakt de AIVD in te lichten.
Met vriendelijke groet,
Gino HahaIkNeukLekkerWel14-JarigenBloem.
Ah mooi, je kan ze afleveren in Oostende Rotterdam... ik zal aan mijn loeder vragen of ze een kamertje klaar wil maken, eerst even jankenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Working_Class_Hero,
WIj hebben inderdaad een aantal vluchtelingen uit Pattaya, Thailand.
Graag horen wij meer van u.
Mvg,
Gino Grafbloem
Beste Herman,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Beste Gino,
ik snap niet waarom u de AIVD hebt ingelicht, de enige reden dat ik om een 14 jarig meisje vroeg is omdat ik met haar seks wilde hebben
Groetjes groetjes,
Hermann
Beste WCH,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah mooi, je kan ze afleveren in Oostende Rotterdam... ik zal aan mijn loeder vragen of ze een kamertje klaar wil maken, eerst even janken
Beste Tarwebrood,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Hans,
Helaas hebben wij geen foto's van Bob, omdat hij zich altijd direct af begint te trekken zodra ghij mensen ziet. Hopelijk kunt hier mee omgaan.
Mvg,
Gino Tarwebloem
Beste Noel,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste Tarwebrood,
Laat maar zitten dan, ik neem genoegen met die beenloze werkster. Als ik haar adopteer, krijg ik dan ook een gratis Miele?
Met vriendelijke groet,
Noel Snah
Beste Jimmy Neutron,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef JimmyDean het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Aangezien een aantal weken geleden een geliefde en trouwe huisslaafbediende is overleden aan een gevreesde Afrikaanse ziekte, wens ik gaarne een vluchteling te adopteren. Mijn voorkeur gaat uit naar een gespierde jongeman, tussen de 20 en de 30, van het Afrikaans continent.
Ervaring met schoenenpoetsen en sjouwwerk is niet vereist, maar zeker een pre.
Graag hoor ik van u of er een geschikte neger voor mij geregeld kan worden.
Met de meeste hoogachting,
Jimmy Roland Winsemius Olaf Carolus Melanchton Niels Agnetius Maria Kees Fabricius Petroneus Dean
Beste Tarwe Ginobloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Noel,
Wij zijn geen filantropische instelling.
Mvg
Gino Tarwebloem
Beste Faeroer,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Faeroer het volgende:
Geachte AEV,
Wij hebben interesse in een Perzische vrouw, het liefst met kookkunsten maar ze moet in ieder geval goed met haar handen zijn. Ik bied ¤ 749,99 met, of ¤ 499,99 zonder hijabi. Een foto van haar wordt zeer op prijs gesteld alvorens wij de overeenkomst aan kunnen gaan.
Ik neem aan dat dit inclusief reiskosten (en net voor de kerst) geregeld kan worden?
Dank bij voorbaat,
Faeroer
Beste Leon,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste Tarwe Ginobloem,
Dit vind ik zeer schokkend om te lezen. Ik ben een trouwe klant en dan komt u met dit antwoord. Ik zou graag in contact willen komen met uw baas om het een en ander onder zijn bureau te regelen.
Hoogachtend,
Leon Hans Jr.
Geachte AEV,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Faeroer,
In de aanbieding heb ik voor u Raisa, 20 jaar uit Perzië... uh Mongolië.
Hieronder een foto:
[ afbeelding ]
Raisa is erg bekwaam mt haar handen, kan heerlijk koken en woont nu in Ulaanbaatar, de hoofdstad van Mongolië. Zodra het geld op onze rekening staat sturen wij haar met GYM airlines naar Schiphol. Verdere bijzonderheden zijn dat Raisa vroeger een piemeltje had, maar hier merkt u niets meer van.
Met vriendelijke groet,
Gino Bloemstra
Beste Faeroer,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geachte AEV,
Dank voor uw snelle service. Raisa is precies wat wij zoeken! Ik zal meteen onze boekhouder het geld laten overmaken.
Met vriendelijke groet,
Faeroer
Beste Karel Anker,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef Monopoly het volgende:
Geachte AEV,
Ik zoek een vluchteling om klusjes te laten doen in en rondom het huis te helpen ze een betere kans te geven in de maatschappij.
Ik heb geen geld maar wel 450 lege flesjes Pitt bier, ik hoop dat ik hiermee een betaling kan doen.
Mvg
Karel Anker.
Ik hoef geen supporters van PSV in huis. Ik hoorde ook iets over Fatimieke? Die zou zichzelf wel als Pamela Anderson maken begreep ik?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Karel Anker,
Dank voor u reactie.
Wij kunnen u Seek (zie openingspost) bieden. Seek vindt het niet erg om betaald te worden met 450 flesjes bier, ook al zijn ze leeg, dan heeft hij weer wat te sorteren. Seek is een harde werker zolang hij af en toe een Spaanse aan mag douwen.
Mvg,
Gino Pelbloem
zeer wel vriendelijk bedankt hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Jimmy Neutron,
Ik ga voor u op zoek in Benin.
Met vriendelijke groet,
Gino Zwartbloem
Beste Karel,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoef geen supporters van PSV in huis. Ik hoorde ook iets over Fatimieke? Die zou zichzelf wel als Pamela Anderson maken begreep ik?
Haar zoon was opgepakt wegens het overvallen van een brandstofopslagplaats met een hakbijl.
Beste Guus Geluk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ewa AEV-zemmels,
Hebben jullie nog lekkere chicks tienermeisjes in nood die een veilig thuis nodig hebben? Ondanks mijn nog jonge leeftijd ben ik een uitstekend vaderfiguur en ik heb er alle vertrouwen in dat ze niet zullen ontsnappen het naar hun zin zullen hebben.
Met vriendelijke groet,
Guus Geluk
Beste Hans de Leon,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:59 schreef HPLC het volgende:
Beste mijnheer Zonnebloem,
Ik wilde graag nog een extra bestelling plaatsen. Pas geleden had ik een enorme financiële meevaller; ik had namelijk een busje gevonden met allerlei dure apparatuur en deze wist ik te verkopen aan een Roemeen. Hierdoor heb ik geld over voor de hele familie van Tasmali.
Als er niet te veel neven en nichten bij zitten, ben ik bereid hier 450.000 euro voor neer te tellen.
Hoogachtend,
Hans de Leon
Geachte Pieter Ginobloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Guus Geluk,
Voor uw en onze veiligheid gaan wij u eerst natrekken om zeker te weten dat u geen kkstallekje bent. Hierna zoeken wij een Filipijnse vluchteling voor u op.
Mvg,
Gino Pieterbloem
Beste Guus Geluk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geachte Pieter Ginobloem,
Worden deze wel gecontroleerd op HIV/AIDS en andere SOA's? (ik vraag dit voor een vriend)
Hoogachtend,
Guus Geluk
Beste Faeroer,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef Faeroer het volgende:
Geachte AEV,
Raisa en ik zijn erg gelukkig, maar wij kunnen geen kinderen krijgen doordat zij vroeger een penor had. Nu hebben wij besloten dat ik een nieuwe vrouw mag uitzoeken, ten behoeve van ons nageslacht.
Wij zaten te denken aan een Arabische of Turkse vrouw, hijabi is ditmaal wel een vereiste want Raisa is best wel sletterig en ik wil niet weer diezelfde fout maken. ¤ 749,99 zoals gewoonlijk incl. verzending?
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet,
Faeroer
Geachte heer Koolbloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Guus Geluk,
Al onze vluchtelingen hebben HIV.
Met vriendelijke groet,
Gino Pieterbloemkool.
Geachte heer Onderbloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Faeroer,
Wij hebben Rolo voor u in de aanbieding. Deze dame is 21 jaar, maagd, heeft wél HIV maar verder geen andere soa's. U mag haar overnemen voor het genoemde bedrag.
Met vriendelijke groet,
Gino Onderbloem
Beste Dirk Akloos,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef noodgang het volgende:
Beste AEV,
Momenteel zit ik wat krap bij kas, dus ik vroeg me af of er nog outlet-vluchtelingen beschikbaar waren?
Verder ben ik benieuwd hoe het zit met retourneren, wanneer de vluchteling niet naar behoren blijkt te werken.
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Dirk Akloos
Beste heer Zonnebloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Hans de Leon,
Gefeliciteerd.
\Wij sturen u Tasmali + al haar nichten (neven) op.
Met vriendelijke groet,
Gino Zonnebloem
Positief dus, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Dirk Akloos,
Voor u hebben wij Latisha in de aanbieding.
[ afbeelding ]
22 jaar, HIV-positief en slechts vijf tientjes.
Retourneren is niet mogelijk. Ik verzoek u in dat geval een milieuvriendelijke oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Gino Boterbloem.
Geachte Guus Geluk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geachte heer Koolbloem,
Ik ga er vanuit dat de extra tijd die u krijgt door het natrekken van mijn persoon u ook wel genoeg tijd geeft om een SOA-vrije vluchteling te zoeken, niet?
Groeten,
Guus Geluk
Beste Faeroer,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geachte heer Onderbloem,
Na overleg met mijn vrouw Raisa hebben wij besloten dat wij dit eigenlijk wel een kinky idee vinden. Heeft u een foto van Rolo, dan maken wij direct het geld over en wachten wij in spanning af.
Met vriendelijke groet,
Faeroer
Beste heer Oliebol,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geachte Guus Geluk,
Ik ga mijn uiterste best voor u doen.
Met vriendelijke groet,
Gino oliebloem
Beste heer Leon Hans,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste heer Zonnebloem,
Wanneer kan ik ze verwachten? Ik moet namelijk nog ruimte maken in mijn vriezer.
Met vriendelijke groet,
Leon Hansie Hansie
Geachte heer Dirk Akloos,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Positief dus, dat klinkt goed!
Doe mij die maar!
Beste Guus,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste heer Oliebol,
Dat stel ik zeer op prijs. Is er ook sprake van een niet goed geld terug-garantie?
Mvg,
Guus Geluk
Beste meneer Zalftoeter,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geachte heer Dirk Akloos,
Graag zien wij uw betaling tegemoet.
Mvg,
Gino Zalfbloem
Beste Zon Bloem,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste heer Leon Hans,
U kunt ze uiterlijk zondagmiddag verwachten op Schiphol.
Mvg,
Gino Zonnebloem
Beste Gino,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Guus,
Helaasb ieden wij geen garantie.
Mvg,
Gino Oliebloem
Beste Dirk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beste meneer Zalftoeter,
Ik ga mijn begeleider vragen het geld zo snel mogelijk over te maken.
groetjes
Dirk
Beste Hans Leonie,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste Zon Bloem,
Ik heb helaas een probleem met het overboeken van het geld. Kan ik ook een koffer met geld overhandigen? En zou ik trouwens nog die gratis Miele mogen krijgen?
Met vriendelijke groet,
Hans Leonie Leonie
Beste Guus Geluk,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste Gino,
Dat is geen groot probleem, maar houd u er dan wel rekening mee dat ik bij een kwalitatief tegenvallend product ben genoodzaakt om een klacht achter te laten op klacht.nl?
Mvg,
Guus Geluk
Geachte Gino,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Guus Geluk,
Het is houdt.
En dat is uw goed recht.
Mvg,
Gino Taalbloem
Beste Guus,quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geachte Gino,
Binnen welke termijn kan ik mijn vluchtelinge verwachten?
Groeten,
Guus Geluk
Beste Leon,quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef HPLC het volgende:
Hallo Giovanni,
Het vliegtuig met alle gelukzoekers is van de radar verdwenen. Heb ik nog garantie en recht op die Miele?
Groet,
Leon Hansema
Thanks bijna naamgenootquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef ToT het volgende:
[ONZ]-topic van een ouderwets goed niveau zoals je zelden meer tegenkomt!
Ik doe m'n best in de painttopics!quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks bijna naamgenoot
Tis idd zonde, ONZ heeft echt meer leven nodig
Beste heer Regenboog,quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Leon,
U krijgt de Miele, verder heeft u zoals gezegd geen garantie.
Mvg
Gino Regenbloem
AEV
Beste Hansquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste heer Regenboog,
IK VIND HET ABSOLUUT SCHANDALIG DAT IK 450K MOET BETALEN VOOR ALLEEN EEN MIELE. IK EIS MIJN GELD TERUG.
Met vriendelijke groet,
Hans Pieter Leon Cornelissen
Geachte versloafde teringlijer Rombout,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Huubke,
Bende gij ook geinteresseerd in uw eigen vluchteling?
Gr gr
Gino Romboutsbloem
Geachte zoon,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geachte versloafde teringlijer Rombout,
Ik wil woal z'on kindje opensnijen
Hoogachtend ,
Je versloafde zoon
Beste Rombout,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geachte zoon,
Hoeveel heeft u te besteden?
Groeten,
De partymaker van Oeteldonk
Beste Hein,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste Rombout,
25 euro en een klokkenspel gejat uit dat hoerenland
Groetjes,
Hein van H
Beste Gino,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Hein,
Voor die prijs bied ik u Thimphu, een vrouw van 23 uit Bangladesh zonder armen en benen.
Groet,
Gino Kachelbloem
Beste Gino,quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste Gino,
Ik wil hierbij u graag mededelen dat ik verzekerd ben op aids en ebola
Gr gR
-
Beste Faeroer,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beste Gino,
Raisa en Rolo maken het goed, maar wij zouden graag een Griekse vrouw zonder snor erbij willen hebben zodat we het op z'n Grieks kunnen doen.
Een soort kwartet, maar dan anders.
Gaarne foto alvorens ik het geld ad ¤ 749,99 over maak.
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet,
Faeroer
Beste John,quote:Op maandag 14 december 2015 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zetten ze de poten wel goed? Of moet ik dat zelf doen, de vorige keer ging iets mis met de haak.
Ja ik heb wel blo gedaan, maar wetboek ken ik ook. Zetten ze die poten goed erop? Bij zo'n vluchteling? En zit er niet zo zo'n haak onder het gras?quote:Op maandag 14 december 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste John,
Wat bedoelt u?
Mvg
Gino Lekkerbloem
Beste heer Lepelbloem,quote:
Beste heer de Beer,quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beste heer Lepelbloem,
Heeft u ook Masai? Is handig voor bij de hoge keukenkastjes.
[ afbeelding ]
Groeten,
I. de Beer
Doe maar eentje uit Eritrea.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste heer de Beer,
Deze hebben wij uit Tsjaad, Botswana of Eritrea. U mag kiezen.
Mvg
Gino Lepelbloem
Beste Gino,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Faeroer,
Wij gaan voor u op zoek.
Mvg
Gino Grootbloem
Beste Haags,quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er nog wat vluchtelingen over? En dan bedoel ik levenden, dus niet mensjes die tussen kant en wal zijn geraakt.
ze heeft een cursus stofzuigen gehad in de al aqsa moskee?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Haags,
Voor u heb ik nog een vluchteling uit Jemen in de aanbieding. Het betreft de 22-jarige Annira, ze heeft kort zwart haar en is ongeveer 1m60 lang. Ze is soms wat agressief maar een erg goede schoonmaakster. Haar grootste kwaliteit is zuigen.
Met vriendelijke groet,
Gino Bloemolie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |