Het begint mij op te vallen dat ik een Turkse groepsgenoot heb in mijn studie, die heel goed is in het laten lijken alsof hij hard aan het werk is, maar in werkelijkheid niets bijdraagt aan het team!
Heeft de luidste stem tijdens teammeetings, maar voegt eigenlijk niets toe. Stelt hele zware deadlines voor, waar hij zich vervolgens als enige niet aan houd (als in, iedereen schrijft een draft version van een rapport, hij komt zonder draft versie aanzetten...).
En nou bleek dat wij voor een werkstuk een stukje vergeten waren, maar de docent staat ons toe om na de les dat stuk nog even af te maken. Omdat twee andere teamgenoten al het leeuwendeel van dit onderdeel gedaan hadden, ga ik met de Turk naar de studieruimte om eraan te werken. Lees: Ik heb dat hele stuk geschreven terwijl hij 15 minuten op de WC zat te schijten!
Nou had ik het nog snel even naar de andere teamgenoten gestuurd om te laten controleren of zij het er mee eens waren. Was toch iets mis, maar ik was ondertussen al aan het hardlopen. Maar gelukkig zegt de turk in de what's app groep dat hij er wel naar zou kijken zodra hij klaar was met de lunch!
Stuur ik een berichtje nadat ik klaar ben met rennen of het gelukt is: Sorry bro, I didn't get wat the others wanted... they didn't send me the documents... Je hebt FUCKING bijna 3 uur de tijd gehad om dat te vragen en het document had ik ook naar zijn email gestuurd!!! -_-'
Echt, zo word je vanzelf wel een racist! Als die gast nog even zo doorgaat krijg ik nog sympathy voor PVV stemmers!
MBO struggles 4 life!