quote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef kalinhos het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij forummen niet direct de associatie maak met de kots van je dronken maten van de wc schrapen maar prima vergelijking![]()
Ik vind de policy omtrent notes ook gay. Ik heb er 1 en t irriteert me al maanden dat ik niet kan inzien (tenzij ik betaal) waar ik die voor gekregem heb
erg he, je clean record besmeurt. dan voel je je zo dirty.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef kalinhos het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij forummen niet direct de associatie maak met de kots van je dronken maten van de wc schrapen maar prima vergelijking![]()
Ik vind de policy omtrent notes ook gay. Ik heb er 1 en t irriteert me al maanden dat ik niet kan inzien (tenzij ik betaal) waar ik die voor gekregem heb
In het Parijstopic praat ik nu als user tegen Tingo, niet als mod.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:22 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe vaak kan iemand een waarschuwing krijgen?
Aangezien de gene maar door blijft gaan met zijn draai aan een onderwerp, waar al meerdere malen over gesproken is dat het nu wel eens genoeg is geweest.
Topic gaat nu alleen maar over hem en zijn visie..
Ik doel op het Parijs topic.
Oke,quote:Op donderdag 24 december 2015 13:05 schreef jogy het volgende:
[..]
In het Parijstopic praat ik nu als user tegen Tingo, niet als mod.
Valt er dus weinig 'te straffen' als het niet (meer) verboden is.quote:
Ik zeg zelf nergens dat het verboden is.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Valt er dus weinig 'te straffen' als het niet (meer) verboden is.
Ik begrijp niet heel goed wat je bedoelt eigenlijk? Een opsomming maken van Tingo's insteek en het daar mee afsluiten tot er nieuwe info komt? Zoiets?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zeg zelf nergens dat het verboden is.
Maar opsommingen doen er dus ook niet meer toe ?
Op naar het nieuwe jaarquote:Op zondag 27 december 2015 02:55 schreef Ali_boo het volgende:
Mary xmas Tingo![]()
En de rest van de users uiteraard ook
Dagelijkse kost, niks mis mee.quote:Op zondag 27 december 2015 11:56 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Big Pharma voor Lambiekje
Hoe kan het dat zo'n post mag blijven staan overigens? Alle artsen/werkers in de gezondheidszorg omschrijven als moordenaars is gewoon laster. En strafbaar.
Dit BNW / Big Pharma voor Lambiekjequote:Op zondag 27 december 2015 11:56 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Big Pharma voor Lambiekje
Hoe kan het dat zo'n post mag blijven staan overigens? Alle artsen/werkers in de gezondheidszorg omschrijven als moordenaars is gewoon laster. En strafbaar.
Gaat me niet om het topic maar om die specifieke post. Maar goed, duidelijk. Laster mag dus gewoonquote:Op zondag 27 december 2015 15:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit BNW / Big Pharma voor Lambiekje
Anders was die allang dichtgegooid omdat er al een topic was.
In ieder geval opgeschoond nu en de scherpe randjes verwijderd.quote:Op zondag 27 december 2015 15:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gaat me niet om het topic maar om die specifieke post. Maar goed, duidelijk. Laster mag dus gewoon
Want in dat andere topic is hij gewoon net zo op die manier bezig.
Lambiekje heeft een speciale status voor de mods en kan veel verder gaan dan de gemiddeld persoon. Raar maar waar.quote:Op zondag 27 december 2015 15:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gaat me niet om het topic maar om die specifieke post. Maar goed, duidelijk. Laster mag dus gewoon
Want in dat andere topic is hij gewoon net zo op die manier bezig.
Dat staat toch in het reglement? bepaalde users mogen meer dan anderen.quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lambiekje heeft een speciale status voor de mods en kan veel verder gaan dan de gemiddeld persoon. Raar maar waar.
Ongeschreven regel schijnbaar, met twee maten meten is schering en inslag.quote:Op zondag 27 december 2015 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat staat toch in het reglement? bepaalde users mogen meer dan anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |