ik lees het boek nu. Bigpharma is echt te bespottelijk. Nog criminele dan ik al vind dat ze zijn. Kennelijk is realiteit nog erger. En dat wordt maximaal benut.quote:Op zondag 29 november 2015 21:16 schreef Bart2002 het volgende:
http://www.ftm.nl/exclusi(...)ring-van-big-pharma/
Het lijkt er sterk op dat een volhardend mens het eens echt heeft uitgezocht... en dat de verdenkingen gegrond zijn.
Het moet anders
Het moet anders, zegt Gøtzsche, en dat begint volgens hem bij erkennen dat de farmaceutische industrie winst voor het welzijn van de patiënt stelt. 'Het markteconomische gebod om winst te maken leidt niet tot de maatschappelijke voordelen die het volgens bepleiters van de vrije markt zou hebben.' Dat op geneesmiddelen een patent kan rusten noemt de schrijver principieel immoreel. 'Als we denken dat andere producten waar een patent op rust te duur zijn, en we heel goed buiten ze kunnen, kopen we ze gewoon niet. Maar als we ons een gepatenteerd levensreddend medicijn niet kunnen veroorloven, gaan we misschien dood.' Dat mag klinken als een radicale opvatting - maar Gøtzsche's punt wordt ongemakkelijk genoeg vet onderstreept door de recente - na zijn boek aan het licht gekomen - problemen met het nieuwe levensreddende maar krankzinnig dure hepatitismedicijn Sovaldi. Dat kwam op de markt voor 1.000 dollar per pil en is daardoor slechts toegankelijk voor een paar procent van de behoeftige patiënten.
Je krijgt met terugwerkende kracht op een soort profetische manier gelijk. En dat vind ik mooi.quote:Op zondag 29 november 2015 21:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik lees het boek nu. Bigpharma is echt te bespottelijk. Nog criminele dan ik al vind dat ze zijn. Kennelijk is realiteit nog erger. En dat wordt maximaal benut.
Wetenschappers zijn marketing lui die zelfs reclamecode aan hun laars lappen. Zo laag is t ondertussen geworden. Immoreel foute mensen.
kijk de docu earthlings.quote:Op zondag 29 november 2015 21:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je krijgt met terugwerkende kracht op een soort profetische manier gelijk. En dat vind ik mooi.
Nu rest de vraag: wat gaan we hier aan doen?
Overigens echt ongelofelijk voor mij welke hoge levels of "evil" men kan en wil bereiken.
Een mens is in principe goed, dat geloof ik. Hoe men anderen willens en wetens zo wil benadelen begrijp ik niet.
hoe zo profetisch? .. als je met alle losse berichten zelf gaat puzzelen, wat door de je jaren heen gepubliseerd zijn, kun je ook alleen maar concluderen dat bigpharma en medische zorg verwerpelijk crimineel is. Doortrapt tot op het bot.quote:Op zondag 29 november 2015 21:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je krijgt met terugwerkende kracht op een soort profetische manier gelijk. En dat vind ik mooi.
Nu rest de vraag: wat gaan we hier aan doen?
Omdat 'de elite' niet bestaat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom bestaat bigpharma dan uberhaupt.
.. en wat maakt het voor jou dat er geen oldboys netwerken bestaan?quote:
Dat beweer ik niet. Ik zeg niet dat er geen elite is, maar 'de elite', die bestaat niet.quote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. en wat maakt het voor jou dat er geen oldboys netwerken bestaan?
Dat idee heb ik ook waar het bv gaat om de moderne gezondheidszorg en de positie die bv de medicijnfabrikanten daarbinnen innemen..quote:Op zondag 29 november 2015 21:16 schreef Bart2002 het volgende:
'Het markteconomische gebod om winst te maken leidt niet tot de maatschappelijke voordelen die het volgens bepleiters van de vrije markt zou hebben.'
... En dus wordt er moedwillig mensen ziek gepraat.quote:Op maandag 21 december 2015 12:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook waar het bv gaat om de moderne gezondheidszorg en de positie die bv de medicijnfabrikanten daarbinnen innemen..
enkel, dan heb je het niet over een 'centraal aangestuurd complot' ... maar vooral om zaken waar een kapitalistische samenleving misloopt doordat ze financiele belangen als leidend nemen en het collectief geconfronteerd wordt met eigenlijk weinig werkelijke individuele werkelijk nut, maar eerder een 'zoethoudend' met vaak verslavende medicatie die mensen krijgen als 'beloning' voor bepaalde diagnose-labeltjes die deze mensen zelf ook graag opzoeken, als hetw at tegenzit in het leven (ADHD, ADD, Borderline, allerhande psychiatrische aandoeningen) .
De Vraag is echter ook hoe je dit kunt veranderen..
veel mensen met zulke diagnoses willen zelf helemaal net anders, hen hun medicijnen afnemen is alsof je een speeltje wegneemt (of de junk zn spuit).
Overigens, ik luisterde recentelijk ook een interessante en zorgwekkende documentaire over de opkomst van steeds populaire 'leeftijdschecks' waarbij mensen aangezet worden om op vaste momenten zich te laten checken, bv bloeddruk meten en andere zaken en hoe vaak dat uitmondde in het voorschrijven van allerhande medicijnen, danwel bloeddruk verhogende of juist verlagende....
wat de documentaire weergaf is dat de 'normen' om zulke medicaties voor te schrijven steeds verder verringt wordt... je geld nu al als iemand met een gevaarlijk hoge bloedruk, op een niveau dat voor 10 jaar geleden als volledig gezond gold
Ik denk dat je heel erg moet oppassen met zulke kort-door-de-bocht conclusies en het doen alsof er enkel 'kwaadaardige ' mensen achterzitten.quote:Op maandag 21 december 2015 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... En dus wordt er moedwillig mensen ziek gepraat.
Lees het boek van gøtzsche.quote:Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel erg moet oppassen met zulke kort-door-de-bocht conclusies en het doen alsof er enkel 'kwaadaardige ' mensen achterzitten.
terwijl het allemaal zo simpel is eventjes vast te stellen dat een andere weg 'véél beter is'..
Vaak zijn er bv erg veel verschillende onderzoeken met verschillende eindconclusies maar ooke en veelvoud aan specifieke omstandigheden die soms de ene conclusie bevoordelen of soms een andere..
het is zeker zo dat in zulk een siutatie dan ook financiele voordelen sterk kunnen meespelen en een fabrikant die bv een duur middel geintroduceert heeft zal dit gewon willen promoten...
Het probleem is echter dat in die situatie een evenwichts-herstel ontbreekt.. de financiele belangen kunnen al snel de weegschaal doen uitslaan.
Tevens is het domweg zo dat als mensen een arts opzoeken of zelf klachten uitten, ook de artsen en medici onder druk gezet worden 'iets voor te schrijven'.
Dat heeft an sich niet te maken met 'boze kwaaddoeners' die moedewillig corruptie plegen, maar kan bv een gevolg zijn van bepaalde processen in onze samenleving
overigens, het ging om deze radiocoducmentaire, wel in het duits
http://www.swr.de/swr2/pr(...)4/122shxc/index.html:
Morbus Grenzwert: Wie Gesunde zu Patienten gemacht werden
specifiek over de steds strengere richtlijnen rondom bloeddruk en medicaties deze te doen dalen.. maar ook bv de invloed die 'regelmatige gezondheid-checks' hierop kunnen hebben.
(het bleek dat mensen die regelmatoge checkups deden vaker als 'ongezond gediagnosticeerd werden.. een bepaald onderzoek liet artsen gezonde mensen diagnosticeren die geen klachten hadden en de artsen gaven aan dat 86% van de 'patienten' direkt behandeld moest worden).
Uit zulke onderzoeken ontstaat ook een beeld van enerzijds artsen die misschien onder druk staan diagnoses te stellen die mensen een aandoening 'bevestigen'... maar dat komt zelf ook deels omdat veel mensen naar een arts gaan omdat ze ook 'ziek-geschreven' _willen_ worden..
Die mensen willen soms/vaak ook gewoon een diagnose of verklaring voor klachten/gevoelens, en niet horen van een arts: "U bent kern-gezond"
en wat stel je voor om dat te verbeteren...quote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lees het boek van gøtzsche.
Er is louter bedrog en besodemietereing. Een werkzaam medicijn bestaat niet. Bijwerking is hoofddoel. Elk onderzoek wat maar ook in richting van negatief aspect, nutteloosheid of inferieur aan voorloper van een willekeurige medicijn gaat wordt stelselmatig gemanipuleerd, gefraudeert, omgekocht, intimidaties. Of beland achter slot en grendel dat niemand het bestaan weet van bullshit van het medicijn.
En arrogante stupide arts schrijft de kwalijke kutrommel voor.
Meedogenloos straffen en niet met zielige miljardjes als er ook maar fraude wordt gepleegd. Starttarief 1 biljoen dollar boete, 10 jaar marktverbod voor bedrijf en uiteraard doodstraf voor betreffende wetenschappers en managers. Levenslang voor artsen die willens en wetens de kutrommel voorschreven hebben. Geen deals en gesloten deuren maar life tv, de rechtzaakquote:Op maandag 21 december 2015 16:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en wat stel je voor om dat te verbeteren...
ben je voor een staatsmonopolie op de hele medicijnfabrikatie, alle gezondheidsdiensten nationaliseren en bv kapitalistische apsecten uit de gezondheidsbranche weghalen, als datd e bron van al het kwade is?
Enkel roepen dat alles 'Kwaad' en 'Corrupt' is is het ene ding, maar interssant is voroal hoe je denkt dat iets te verbeteren is,
als we dit gaan uitvoeren, blijft er niemand meer over om voor de zieken te zorgen.quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meedogenloos straffen en niet met zielige miljardjes als er ook maar fraude wordt gepleegd. Starttarief 1 biljoen dollar boete, 10 jaar marktverbod voor bedrijf en uiteraard doodstraf voor betreffende wetenschappers en managers. Levenslang voor artsen die willens en wetens de kutrommel voorschreven hebben. Geen deals en gesloten deuren maar life tv, de rechtzaak
Kwalijke bullshit wat ze afgelopen 100 jaar aangericht moet met huid en haar uitgeroeid worden.
Ook in Europa dient doodstraf weer heringevoerd te worden voor personen die beroepsmatig met medicatie werken en over de schreef gaan.
Acuut stoppen met wo2-chemo. 99% van de medicatie van de markt halen. Alle doublures weg. Plafondprijs instellen. Marketing van medicatie geheel verbieden.
Universiteiten sluiten. Geneeskunde hernoemen naar genocidologie. Artsen hun diploma ongeldig verklaren en verplicht op herscholing met wel accurate kennis.
Alles publiceren wat doelbewust ongepubliceerd is.
Op alle nationale tv zenders wereldwijd verkondigen dat vaccins en medicatie niet werkt en nooit gewerkt hebben.
het spijt me .. maar met zo'n post ga je weer met een zevensmijls-sprong van een serieuze discussiedeelnemer, met wie je kunt praten over bepaalde ideeeen.quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meedogenloos straffen en niet met zielige miljardjes als er ook maar fraude wordt gepleegd. Starttarief 1 biljoen dollar boete, 10 jaar marktverbod voor bedrijf en uiteraard doodstraf voor betreffende wetenschappers en managers. Levenslang voor artsen die willens en wetens de kutrommel voorschreven hebben. Geen deals en gesloten deuren maar life tv, de rechtzaak
Kwalijke bullshit wat ze afgelopen 100 jaar aangericht moet met huid en haar uitgeroeid worden.
Ook in Europa dient doodstraf weer heringevoerd te worden voor personen die beroepsmatig met medicatie werken en over de schreef gaan.
(...)
Universiteiten sluiten. Geneeskunde hernoemen naar genocidologie. Artsen hun diploma ongeldig verklaren en verplicht op herscholing met wel accurate kennis.
Alles publiceren wat doelbewust ongepubliceerd is.
Op alle nationale tv zenders wereldwijd verkondigen dat vaccins en medicatie niet werkt en nooit gewerkt hebben.
Er had al veel eerder rigoreuze straffen moeten uitgedeeld. Nu zijn het aparte closed-door deals buiten justitie om. Niks geen openheid.quote:Op maandag 21 december 2015 17:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het spijt me .. maar met zo'n post ga je weer met een zevensmijls-sprong van een serieuze discussiedeelnemer, met wie je kunt praten over bepaalde ideeeen.
Bovenal ook iemand wiens ideen ik zelf ook deels deel (bv kritiek op de huidige winstbejag-instelling in de financiering van de gezondheidszorg)..
naar iemand die ideen uit die ik eigenlijk nog veel enger vind dan waarover we het hebben van het probleem dat bv de medicijnfabrikatie 'big business' is wat ertoe leidt dat er over-medicatie optreed en sommige patienten te lang en te zwaar behandelt worden met teveel medicatie...
Sorry, maar ik vind juist die geuitte ideeen over overheidspropagandae tegen vaiccantie, en het invoeren vand e doodstraf tegen artsen die bv niet willen voldoen aan jouw mening of vervolgen van wetenschappers die onderzoeksresultaten publiceren die niet passen bij jouw 'mening',
eigenlijk een veel engere 'BNW' opleveren.
ah dus je geeft toe dat het z'n verrotte corruptie is dat het een slachtveld wordt van failliete farmabedrijven door de nieuwe strafmaat.quote:Op maandag 21 december 2015 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als we dit gaan uitvoeren, blijft er niemand meer over om voor de zieken te zorgen.
Verder zou het een chaos van wereldorde veroorzaken, dus dit lijkt mij geen goed voorstel.
scherp... het is inderdaad 'het elite'quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg niet dat er geen elite is, maar 'de elite', die bestaat niet.
would you please elaborate?quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:40 schreef Wantie het volgende:
Shit, je hebt me
Enfin, wat ik bedoel te zeggen dat je elite in allerlei soorten en maten hebt, dus dat het niet 1 kleine hechte groep is.
Wat een gigantische nonsens...quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
De algemene bacterietheorie berust dus op quatsch. Uiteraard was Pasteur een bedrieger.
Bedankt voor de tip, TS. Ik overweeg serieus om dat boek te bestellen.quote:Op zondag 29 november 2015 21:16 schreef Bart2002 het volgende:
http://www.ftm.nl/exclusi(...)ring-van-big-pharma/
Het lijkt er sterk op dat een volhardend mens het eens echt heeft uitgezocht... en dat de verdenkingen gegrond zijn.
Het moet anders
Het moet anders, zegt Gøtzsche, en dat begint volgens hem bij erkennen dat de farmaceutische industrie winst voor het welzijn van de patiënt stelt. 'Het markteconomische gebod om winst te maken leidt niet tot de maatschappelijke voordelen die het volgens bepleiters van de vrije markt zou hebben.' Dat op geneesmiddelen een patent kan rusten noemt de schrijver principieel immoreel. 'Als we denken dat andere producten waar een patent op rust te duur zijn, en we heel goed buiten ze kunnen, kopen we ze gewoon niet. Maar als we ons een gepatenteerd levensreddend medicijn niet kunnen veroorloven, gaan we misschien dood.' Dat mag klinken als een radicale opvatting - maar Gøtzsche's punt wordt ongemakkelijk genoeg vet onderstreept door de recente - na zijn boek aan het licht gekomen - problemen met het nieuwe levensreddende maar krankzinnig dure hepatitismedicijn Sovaldi. Dat kwam op de markt voor 1.000 dollar per pil en is daardoor slechts toegankelijk voor een paar procent van de behoeftige patiënten.
de engelse variant is online te vinden...quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, TS. Ik overweeg serieus om dat boek te bestellen.
Ten eerste is het echt achterlijk om alle mensen met een autistische stoornis zo weg te zetten. Zo derail je de discussie wel erg vakkundig weer maar dat is men hier blijkbaar van jou gewend.quote:Op zondag 27 december 2015 11:32 schreef Lambiekje het volgende:
´Vaccins wel degelijk oorzaak van autisme ´
Autisme komt onder kinderen sinds 2000 drie maal meer voor. Het verband met vaccinatie wordt steeds ontkend.
Een nieuwe studie versterkt echter het vermoeden dat dit niet veroorzaakt wordt door de metalen bij de ontwikkeling van vaccins, maar door de toepassing van menselijke foetale cellen.
Volgens Theresa Deisher, oprichtster van Sound Choice Pharmaceutical Institute in Seattle, is het tijd wakker te worden. Er lijkt een duidelijk verband te bestaan tussen autisme bij kinderen en vaccins tegen waterpokken en hepatitis A. “Niet alleen worden deze met menselijke foetale cellen besmette vaccins in verband gebracht met autisme door heel de wereld”, zegt zij, “maar ook met epidemische kinderleukemie en lymphomen (kanker van lymfecellen – red.).”
http://www.ggznieuws.nl/h(...)oorzaak-van-autisme/
----------
Iedere ouder wil niets liever dan een kwijlende josti
1. Vaccins heeft godsgruwelijk veel schade aangericht. Je kunt zonder enig twijfel stellen dat vaccins de hoofdschuldige is. Period.quote:Op zondag 27 december 2015 12:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ten eerste is het echt achterlijk om alle mensen met een autistische stoornis zo weg te zetten. Zo derail je de discussie wel erg vakkundig weer maar dat is men hier blijkbaar van jou gewend.
Ten tweede, Life Site News? Dat zijn die pro-life christengekkies uit Canada. Erg betrouwbaar yo.
Gesproken als een True Believerquote:Op zondag 27 december 2015 12:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Vaccins heeft godsgruwelijk veel schade aangericht. Je kunt zonder enig twijfel stellen dat vaccins de hoofdschuldige is. Period.
2. Bron doet er niet toe. Vaccins weken niet. Dat is ook nimmer de doelstelling geweest.
Over voedsel wordt, net zoals het medische, zoveel bedrog verkondigd.quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Vance het volgende:
Ahem *kuch*
Ik doe wel eens vaak een smootie. dat zijn bv aardbeien,kiwi, banaan, spinazie, sinaasappel, appel, komkommer etc etc allemaal samen in een blender.
De Blender ragt dan alles door elkaar, Ik hou dus lekker sap over.
Nu las ik laast ergens dat blenderen ook helemaal verkeerd was en dat je juist ipv blenderen alleen juist hele complete vruchten moet eten.
Ik begrijp het allemaal niet meer.
dan mag je spinazie niet opwarmen en juist later weer wel. .. Dan zijn bananen weer ongezond en later juist weer wel .. dan kiwi.. schijnt nu ineens weer ongezond te zijn ?
Het lijkt wel alsof niks meer eten en alleen water ( en dan alleen oerwater) het enige is wat je mag innemen om gezond te blijven.
Vraag ik me ook af wat is gezond? Mijn zusje leefde gezond rookte nooit geen drugs at goed en met 34 jaar overleed ze aan K.
Mijn Opa rookte als een ketter , zoop liter jenever per dag. at nooit goed en zeker geen fruit en is toch dik 90 geworden.
Ik snap het allemaal niet meer.
Mag ik nu spinazie wel of niet opwarmen?
Take Care.
Het artikel dat je post begint met een verwijzing naar een fictief persoon en gaat vanaf daar verder. Zelfs als je dat negeert bewijst die tekst niet dat medicijnen niet werken: hooguit dat als je je eigen bevolking bang wilt maken met een verhaal over een dodelijke ziekte, dat je dan beter af bent met chemische wapens dan met het inzetten van een virus of bacterie en te hopen op het 'beste'.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
The primary fact is: no matter what kind of germ you’re talking about or where it came from, releasing it intentionally does not guarantee predictable results. Far from it.
For instance, people whose immune systems are at different levels of strength are going to react differently.
The perpetrators may find that less than 2% of people exposed get sick and die.
But there is another strategy that should be understood:
The use of a germ as a cover story for a chemical.
In other words, there is no germ attack. It’s called a germ attack, but that’s a lie.
[..]
It’s a soap opera, except real people are dying.
The medical cartel promotes fear of the germ.
All controlling entities get to obtain their piece of the terrorist pie.
Finally, the doctors announce they have isolated the germ causing the death in the small town, and researchers are rushing to develop a vaccine (which they produce in record time).
Everyone everywhere must be vaccinated, now. No choice. Do it or be quarantined or jailed.
In this declared martial law situation, the doctors are the heroes. The doctors and the Army. And the government, and even the media.
Then, after a few weeks, when the potency of the secret chemical has dispersed, it’s over.
When you think about it, this scenario is a rough approximation of what happens every day, all over the world, in doctors’ offices. The doctors are prescribing chemicals (drugs) whose effects are far more dangerous than germs that may (or may not) be causing patients to be ill.
In other words, a chem-war attack is being leveled at people all over the world all the time.
http://www.activistpost.c(...)bioterror-event.html
------------
Kortom alles van bigpharma is volstrekt onzinnig. Compleet kwaadaardig.
Zonder de interventie van bigpharma kan iemands immuun bacteriën gewoon aan. Zo niet dan was die persoon sowieso te zwak.
Door bigpharma is de mens zwakker dan ooit.
De algemene bacterietheorie berust dus op quatsch. Uiteraard was Pasteur een bedrieger.
Bigpharma was ook de hoofdschuldige van beide wereldoorlogen. Financieel en materieel. En uiteraard van alle ziektes, aandoeningen en allergieën.
Maar door ze te blenderen krijg je toch de complete vrucht binnen?quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Vance het volgende:
Ahem *kuch*
Ik doe wel eens vaak een smootie. dat zijn bv aardbeien,kiwi, banaan, spinazie, sinaasappel, appel, komkommer etc etc allemaal samen in een blender.
De Blender ragt dan alles door elkaar, Ik hou dus lekker sap over.
Nu las ik laast ergens dat blenderen ook helemaal verkeerd was en dat je juist ipv blenderen alleen juist hele complete vruchten moet eten.
Dat is vreselijk om te horen.quote:Vraag ik me ook af wat is gezond? Mijn zusje leefde gezond rookte nooit geen drugs at goed en met 34 jaar overleed ze aan K.
Tja, het ligt allemaal dan ook een stuk ingewikkelder dan mensen denken. Het is niet zo zwart/wit dat als je een bepaald levenspatroon aanhangt je daardoor gegarandeerd een bepaalde levensverwachting hebt.quote:Mijn Opa rookte als een ketter , zoop liter jenever per dag. at nooit goed en zeker geen fruit en is toch dik 90 geworden.
Ik snap het allemaal niet meer.
Dus jij vind jezelf ook niet goed in de basis?quote:Op zondag 29 november 2015 21:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk de docu earthlings.
Ik heb geen fiducie in dat we in de basis goed zijn.
Toch wel hoor. Er behoren natuurlijk hele verschillende mensen met verschillende belangen bij een club als "de elite". Maar ze hebben ook allemaal bepaalde dingen gemeen. Waaronder het bekangrijkste: BLIJVEN ZITTEN WAAR JE ZIT. Oftewel de huidige macht/geld behouden ten koste van alle andere mensen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg niet dat er geen elite is, maar 'de elite', die bestaat niet.
Zou je sieren als je Lambiekje nou eens gelijk zou geven ipv weer te komen sarren.quote:Op maandag 21 december 2015 17:02 schreef ems. het volgende:
Propaganda vervangen met propaganda en vervolging. Goed idee man
Tja zo kan je alles wat van stichting Skepsis ook als skeptische disinfo gekkies wegzetten.quote:Op zondag 27 december 2015 12:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ten eerste is het echt achterlijk om alle mensen met een autistische stoornis zo weg te zetten. Zo derail je de discussie wel erg vakkundig weer maar dat is men hier blijkbaar van jou gewend.
Ten tweede, Life Site News? Dat zijn die pro-life christengekkies uit Canada. Erg betrouwbaar yo.
Ja goed idee man. Alle dokters afmaken. Slim.quote:Op maandag 28 december 2015 12:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zou je sieren als je Lambiekje nou eens gelijk zou geven ipv weer te komen sarren.
Ten koste van alle andere mensen, dus ook ten koste van andere elite-groepen als dat nodig is.quote:Op maandag 28 december 2015 12:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Er behoren natuurlijk hele verschillende mensen met verschillende belangen bij een club als "de elite". Maar ze hebben ook allemaal bepaalde dingen gemeen. Waaronder het bekangrijkste: BLIJVEN ZITTEN WAAR JE ZIT. Oftewel de huidige macht/geld behouden ten koste van alle andere mensen.
Nou, ben wel benieuwd waarin jij Lambiekje gelijk geeft.quote:Op maandag 28 december 2015 12:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zou je sieren als je Lambiekje nou eens gelijk zou geven ipv weer te komen sarren.
Er zit nog een heel spectrum tussen iemand met autisme en een kwijlende josti.quote:Op zondag 27 december 2015 11:32 schreef Lambiekje het volgende:
Iedere ouder wil niets liever dan een kwijlende josti
Nee dat zegt hij niet. Hij post al jaren over de corruptie van Big Pharma en jij loopt hem daar al jaren over te sarren. Nu krijgt hij steeds meer gelijk en wat doe jij? Je blijft gewoon doorsarren. Zielig is het...quote:Op maandag 28 december 2015 12:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja goed idee man. Alle dokters afmaken. Slim.
Ze zijn dus wel homogeen in een bepaald doel. Namelijk aan de top/in de macht blijven....quote:Op maandag 28 december 2015 12:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ten koste van alle andere mensen, dus ook ten koste van andere elite-groepen als dat nodig is.
Dat bedoel ik te zeggen, het is niet 1 homogene groep.
Nou, Lambiekje gaat wel een stuk verder dan alleen de corruptie van de farmaceutische industrie aan de kaak stellen.quote:Op maandag 28 december 2015 12:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet. Hij post al jaren over de corruptie van Big Pharma en jij loopt hem daar al jaren over te sarren. Nu krijgt hij steeds meer gelijk en wat doe jij? Je blijft gewoon doorsarren. Zielig is het...
Dat zegt hij wel.quote:
Omdat hij nimmer iets concreets heeft gepost. Het is altijd geklaag gemixed met propaganda.quote:Hij post al jaren over de corruptie van Big Pharma en jij loopt hem daar al jaren over te sarren.
Hij krijgt niet steeds meer gelijk. En als je het zielig vindt moet je er vooral niet op reagerenquote:Nu krijgt hij steeds meer gelijk en wat doe jij? Je blijft gewoon doorsarren. Zielig is het...
Jij hebt oogkleppen op van hier tot Tokio. Hij post constant links die hardstikke concreet zijn. En JA hij krijgt wel steeds meer gelijk te zien aan de groter wordende kritiek op Big Pharma uit verschillende betrouwbare hoeken.quote:Op maandag 28 december 2015 12:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel.
[..]
Omdat hij nimmer iets concreets heeft gepost. Het is altijd geklaag gemixed met propaganda.
[..]
Hij krijgt niet steeds meer gelijk. En als je het zielig vindt moet je er vooral niet op reagerenBeetje zielig van je om zo dom te reageren. Neem in ieder geval de moeite om te lezen.
Kan je 5 concrete links aanwijzen?quote:Op maandag 28 december 2015 12:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij hebt oogkleppen op van hier tot Tokio. Hij post constant links die hardstikke concreet zijn. En JA hij krijgt wel steeds meer gelijk te zien aan de groter wordende kritiek op Big Pharma uit verschillende betrouwbare hoeken.
En jij bent een ja-knikkende lemming die al het onrecht in de wereld van zich af wil schuiven op dingen die hij niet kan zien. Zijn we nu klaar met beledigingen uitwisselen?quote:Op maandag 28 december 2015 12:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij hebt oogkleppen op van hier tot Tokio.
Nope. Hij heeft nog nooit een 'concrete' link gepost.quote:Hij post constant links die hardstikke concreet zijn.
Helaas ook weer een leugen. Jammer dat je je moet verlagen tot zoiets om je gelijk te halen.quote:En JA hij krijgt wel steeds meer gelijk te zien aan de groter wordende kritiek op Big Pharma uit verschillende betrouwbare hoeken.
Dat dik gedrukte, ik stel voor dat iedereen het voor zichzelf en anderen met een 'ja' beantwoord.quote:Op maandag 28 december 2015 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
En jij bent een ja-knikkende lemming die al het onrecht in de wereld van zich af wil schuiven op dingen die hij niet kan zijn. Zijn we nu klaar met beledigingen uitwisselen?
[..]
Nope. Hij heeft nog nooit een 'concrete' link gepost.
[..]
Helaas ook weer een leugen. Jammer dat je je moet verlagen tot zoiets om je gelijk te halen.
Wat moet je dan als iemand gewoon keihard zit te liegen?quote:Op maandag 28 december 2015 12:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte, ik stel voor dat iedereen het voor zichzelf en anderen met een 'ja' beantwoord.
Als je argumenten sterk genoeg zijn en het bewijs solide dan valt elke leugen door de mand.quote:Op maandag 28 december 2015 13:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat moet je dan als iemand gewoon keihard zit te liegen?
Zie de begingpost van dit topic. Mensen uit Big Pharma zelf die vertellen hoe compleet corrupt het is. Daar heb je dus gelijk de twee punten in 1, nl de steeds groter wordende kritiek op Big Pharma en de concrete link aangezien Biekje dit ook al eerder heeft gepost. Dus wie liegt hier nou?quote:Op maandag 28 december 2015 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
En jij bent een ja-knikkende lemming die al het onrecht in de wereld van zich af wil schuiven op dingen die hij niet kan zien. Zijn we nu klaar met beledigingen uitwisselen?
[..]
Nope. Hij heeft nog nooit een 'concrete' link gepost.
[..]
Helaas ook weer een leugen. Jammer dat je je moet verlagen tot zoiets om je gelijk te halen.
En dus moeten dokters dood en als ik daar wat over zeg ben ik blindquote:Op maandag 28 december 2015 13:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zie de begingpost van dit topic. Mensen uit Big Pharma zelf die vertellen hoe compleet corrupt het is.
2 mensen met een mening. Nou, stop de persen! En wat doe je dan met al die meningen die het niet met je eens zijn? Die tellen zeker weer niet meequote:Daar heb je dus gelijk de twee punten in 1, nl de steeds groter wordende kritiek op Big Pharma
Nee, je knikt ja bij alles wat tegen de autoriteiten aanschopt.quote:En als ik een jaknikkende lemming was geweest had ik tegen jou en braaf tegen de autoriteiten ja geknikt. Wat ik dus absoluut niet van plan ben.
Jij schuift alles van je af en de hele wereld is erop uit om je te naaien. Zo dacht ik ook toen ik nog 14 was maar ondertussen ben ik daar toch wel een beetje klaar mee. Jij blijkbaar niet.quote:En het onrecht in de wereld schuif ik ook voor een groot deel af op het financiele systeem wat wij hebben wat je heel goed kunt zien. Dus slaat echt werkelijk nergens op hoe je me typeert.
Het zijn er natuurlijk veel meer. Ga alle posts en links van Biekje (of mij) maar na van de laatste jaren. Ik heb jou nog nooit concrete posts zien maken van mensen die Big Pharma alle lof toezwaaien of iets dergelijks. Wel even onderbouwen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:13 schreef ems. het volgende:
[..]
En dus moeten dokters dood en als ik daar wat over zeg ben ik blind
[..]
2 mensen met een mening. Nou, stop de persen! En wat doe je dan met al die meningen die het niet met je eens zijn? Die tellen zeker weer niet mee
[..]
Nee, je knikt ja bij alles wat tegen de autoriteiten aanschopt.
[..]
Jij schuift alles van je af en de hele wereld is erop uit om je te naaien. Zo dacht ik ook toen ik nog 14 was maar ondertussen ben ik daar toch wel een beetje klaar mee. Jij blijkbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |