abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 december 2015 @ 13:55:33 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158236442
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wasteland 2 is wel een aanrader btw.

Planescape Torment is ge-ni-aal. Er zijn patches voor HD weergave e.d., doe daar je voordeel mee :)
Heb ik geprobeerd, de gameplay en interface is gewoon te irritant. Kan de game niets aan doen verder maar ik ga niet spelen als ik me alleen maar erger.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 december 2015 @ 14:00:59 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158236543
Vanmiddag maar eens verder met 4. Ik ga denk ik nu gewoon eindelijk eens de main quest afmaken. Of in ieder geval zo goed als. Op naar de Glowing Sea.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 december 2015 @ 14:20:43 #63
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158236810
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

QFT. Ik wou dat Bethesda er eens een voorbeeld aan nam. ;( De dialogen in Fallout 1 en 2 zijn simpelweg geweldig. :)

[..]

Volgens mij wel, maar ik vind het een waardeloze settlement.
De turrets die daar staan switchen niet naar de speler wanneer je de boel overneemt. En als je ze sloopt dan blijven hun brandende wrakken er voor eeuwig staan.
De lijken worden ook al niet opgeruimd, en verder zijn items in het kamp nog steeds gemarkeerd alszijnde niet van jou.

Jammer, want het is verder een erg makkelijk verdedigbare plek.
Die je eerst kapot moet schieten voordat je zelf een turret plaatst. Anders gaan de turrets elkaar te lijf :')
  Redactie Frontpage maandag 14 december 2015 @ 14:58:24 #64
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_158237440
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 10:49 schreef Mirel het volgende:
Ben benieuwd hoe het zou zijn als Bungie een RPG zoals Fallout zou maken.
Waarschijnlijk al 6 dlc's voordat je ook maar in Diamond City bent :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_158238198
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat settlement builden blijft verslavend. Nu net de Jamaican Plains locatie ontdekt en opgeruimd. De te bebouwen ruimte is vrij gering en er staan kapotte huizen in de weg maar tussen de huizen is een stuk goed plat te maken. Heb er nu een soort Chinese courtyard van gemaakt met tuintje in het midden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heb heel lang zonder power armor gespeeld maar laatst vond ik de X-01 variant en die ziet er wel tof uit, dus ben het nu toch een tijdje aan het proberen. Kan alleen nog geen jetpack inbouwen helaas. :'(
Bouw je dit in god mode?

Ik heb als ik aan het bouwen ben steeds een tekort aan resources...
pi_158238672
Ik ben een week niet thuis en kijk nu elke keer jaloers naar dit topic. ;(
  maandag 14 december 2015 @ 16:27:54 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158238944
Feit blijft wel dat het potentieel van dit spel door de build-options gigantisch zijn geworden. Zelfs nog pre-G.E.C.K. donderen de mods het internet op. Nu moet je nog een beetje aanklootviolen voor je krijgt wat je wil krijgen maar straks is dat helemaal klaar. Ik denk dat een week na het releasen van G.E.C.K. Je volledig in te stellen nieuwe settlements neer kan gooien die je een naam kan geven en volledig in het spel kan weven met trading routes en alles. Nu is het wel grappig om een workbench neer te plempen en te kijken wat je kan doen maar het is wel nog een beetje behelpen.

En vergeleken met Fallout new vegas en nu fallout 4 zie ik ondanks alle nadelen (gemis aan diepte van het verhaal onder anderen) dat ik zelfs nu ik het verhaal helemaal uitgespeeld heb dat ik nog steeds 's avonds jeuk krijgt dat ik verder wil spelen want dan heb ik weer een goed idee of zo ;(.

Nu nog even de mod downloaden dat je 400 extra items kan gebruiken en dan testen of ik mijn pc dusdanig over de zeik kan krijgen dat het begint te roken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 december 2015 @ 17:04:53 #68
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158239771
Wanneer wordt de eerste DLC verwacht? Ik heb iets van 3 quests over om te doen zo te zien :P
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 14 december 2015 @ 17:05:46 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158239793
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb de GoG versie gekocht en die werken altijd wel. Maar ik wil de save games overzetten naar mijn telefoon en dat werkt alleen als ik opsla in Win XP. Ach, die virtuele machine had ik toch al.

[..]

Nee als je goed kijkt is er alleen wat diepgang in de gesprekken met belangrijke karakters. Voor de rest begin je met een lange lijst opties die eigenlijk allemaal of hetzelfde vragen of nutteloos zijn omdat iemand gewoon antwoordt met 'geen idee'. Er zijn eigenlijk altijd maar een of twee opties die daadwerkelijk informatie geven. Dat bedoel ik met diepgang. En zoals ik al eerder gezegd heb, het is geen gesprek maar een keuzemenu van een 0900 nummer. Op zich niets mis mee maar dan is het systeem van F4 veel beter natuurlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven of quests afsluiten zonder dat dat vantevoren duidelijk is. Dat wapens die op de grond liggen vrijwel onzichtbaar zijn, vooruit. Maar dat alle quests simpelweg uit een zin bestaan die alleen het einddoel aangeven vind ik wel erg karig.

De daadwerkelijke teksten zijn wel beter, dat ben ik met je eens. Ik heb al regelmatig hardop gelachen. Dat is ook de reden dat ik het speel, de makers hebben hun best gedaan met de beperkte middelen destijds en de sfeer hebben ze uitstekend neergezet.
Wel supergrof deze generatie mensen. Het dialoog(systeem) beter vinden in fallout 4. Pure desecratie dit.
pi_158240963
Game valt gewoon super tegen :( Bagger bah :r
pi_158240998
Ik vond planescape echt geweldig, maar als ik die nu voor het eerst zou spelen zou ik me ook kapot ergeren. Tand des tijd enzo.

Sanctuary, tot ik mn vuurtoren af heb is mijn vaste uitvalsbasis, maar wordt nooit aangevallen. Sowieso is het retelang geleden dat er een settlement uberhaupt is aangevallen.. Is daar een reden voor?
-nee-
  maandag 14 december 2015 @ 18:17:24 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158241024
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 18:15 schreef Marsenal het volgende:

Sanctuary, tot ik mn vuurtoren af heb is mijn vaste uitvalsbasis, maar wordt nooit aangevallen. Sowieso is het retelang geleden dat er een settlement uberhaupt is aangevallen.. Is daar een reden voor?
Is je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 december 2015 @ 19:13:52 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158242378
Obsidian maakte de interactie met NPCs toch een stuk humoristischer in New Vegas dan Bethesda in Fallout 4.
  maandag 14 december 2015 @ 21:46:23 #74
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_158247244
wie weet hoe ik een beetje snel door die pip-boy kan navigeren als ik hem aandoe kom ik altijd bij mijn stats terecht, terwijl ik altijd bij mijn inventory wil zijn. Nu klik ik elke keer met mijn muis handmatig op 'inv' en dat is kut
  maandag 14 december 2015 @ 21:48:35 #75
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158247314
quote:
5s.gif Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Is je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.
Heb godverdomme al 44 uur playtime op m'n 2de playthrough en hier rekening mee gehouden.

+- 100 water + Food
10 defence

0 keer aangevallen.

Dat algoritme is kut
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 14 december 2015 @ 21:53:51 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158247439
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:46 schreef Ypmaha het volgende:
wie weet hoe ik een beetje snel door die pip-boy kan navigeren als ik hem aandoe kom ik altijd bij mijn stats terecht, terwijl ik altijd bij mijn inventory wil zijn. Nu klik ik elke keer met mijn muis handmatig op 'inv' en dat is kut
Druk op i.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 december 2015 @ 21:53:58 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158247442
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 21:48 schreef leeell het volgende:

[..]

Heb godverdomme al 44 uur playtime op m'n 2de playthrough en hier rekening mee gehouden.

+- 100 water + Food
10 defence

0 keer aangevallen.

Dat algoritme is kut
Damn ja. Dat is wel gaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 december 2015 @ 21:57:18 #78
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158247548
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 21:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Damn ja. Dat is wel gaar.
Had liever gezien dat je een fortress kon maken en aan de hand van je relatie met factions door ze aangevallen kan worden (binnen een soort van tijdslimiet die je kan "accepteren" of weigeren (met gevolgen natuurlijk). Zodat je steeds grotere / sterkere waves af moet slaan naarmate je ze afslacht in de commonwealth.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 14 december 2015 @ 21:59:25 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158247613
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 21:57 schreef leeell het volgende:

[..]

Had liever gezien dat je een fortress kon maken en aan de hand van je relatie met factions door ze aangevallen kan worden (binnen een soort van tijdslimiet die je kan "accepteren" of weigeren (met gevolgen natuurlijk). Zodat je steeds grotere / sterkere waves af moet slaan naarmate je ze afslacht in de commonwealth.
Er zal vast wel een mod voor komen. Lijkt me briljant! Het is wachten op het uitkomen van GECK :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 december 2015 @ 22:34:10 #80
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158248881
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hoeveel diepgang verwacht je van onbelangrijke personages en wat is de voorwaarde voor een belangrijk personage?
Ik weet niet hoe ver je bent, maar ben wel benieuwd naar wat voorbeelden. Ik herken wat je zegt namelijk totaal niet.

Afgaande op je screenshot (mits dat je huidige progress is) ben je nog niet zo lang bezig (40hp, east-side van The Den, veelal de derde bezochte locatie).

Heb je lang vertoefd in Klamath? Het is een van de minder prominente locaties in de game maar heeft al een hele lijst aan beschikbare quests en bijbehorende personages die m.i. toch aardig wat te vertellen hebben. In ieder geval om je op weg te helpen met de MQ (Vic) maar ook sidequests met een eigen stukje verhaal (Smiley the trapper, Brahmins/Torr verdedigen, distilleerderij fiksen, de 'Rat God' pwnen _O_ , je eerste hint naar een functionerende auto, Buck & Chuck Dunton met vrij hilarische dialoogopties, de Ierse bokser (John Lawrence Sullivan) in de Golden Gecko pub die héél veel gespreksstof heeft en je unarmed skill kan leren).

Die vergelijking met een keuzemenu heb ik ook vaker gehoord.
Bedoel je daarmee dat alleen de juiste volgorde van keuzes tot het gewenste resultaat leiden?
Dat is toch in alle gamedialoog wel een beetje het geval?

Ik ben inderdaad nog niet zo ver. Klamath helemaal gedaan en de Den nu ook. Misschien dat het beter wordt zodra ik nog wat meer bekend raak met de gameplay. De combat is wel geinig maar ook traag :P.

Mijn punt is dat de lui waar je mee praat een hoop lullen maar weinig zeggen. De opties voor een 'gesprek' zijn altijd hetzelfde. Het begint met een lijst vragen die altijd 1 antwoord hebben, dan kun je of terug naar het beginmenu of uit het gesprek. De meeste van die vragen worden simpelweg beantwoordt met 'geen idee' of een lang verhaal dat leuk is voor de sfeer maar verder geen invloed heeft op de game. Dus terug naar het hoofdmenu. Dan is er 1 functionele optie die nodig is voor de quest of de bonus of wat je ook van dat karakter wil. Dat doet daadwerkelijk iets en dat kan soms ook fout gaan als je de verkeerde optie kiest of een speech-check faalt enzovoort. De rest is inconsequentieel (behalve de optie om een klootzak te zijn die er soms is maar dan ga je gewoon naar combat) omdat je dus altijd terug kunt naar dat hoofdmenu. Dat is geen gesprek, want je moet eigenlijk altijd elke optie aanklikken om te kijken of er wat te halen valt. Zo werkt een gesprek in de echte wereld natuurlijk niet.

Die hele waslijst aan keuzes bij het begin van het gesprek lijkt dus leuk maar het is voornamelijk fluff. Niets mis mee, maar van een gesprek is geen sprake.

quote:
Nee. Gewoon nee :7 (agree to disagree natuurlijk)

Het hangt er vanaf wat je dus wil. Ik wil liever een daadwerkelijk gesprek zoals mensen dat zouden kunnen voeren in plaats van een textueel doolhof waar je elke keer teruggaat om te kijken of er in dat ene gangetje nog wat ligt. Dat doe ik in de daadwerkelijke game al genoeg.

quote:
"belachelijke willekeurige paden die willekeurige bonussen geven". Kun je dat toelichten?
Dat alle quests uit één zin bestaan... In de Pipboy onder 'quests' bedoel je?
Je krijgt soms korting bij shops als je blijft doorvragen om korting maar soms ook niet en ik heb zelfs een keer gehad dat ik dikke korting kreeg toen ik een quest voor iemand deed, maar die korting de tweede keer dat ik barter opende verdwenen was. En de game legt gewoon niet uit waarom, terwijl het gesprek exact hetzelfde blijft. En dat is schijnbaar ook geen bug.

En ja de Pipboy is bijna volledig zinloos. Als je vergeet wat een willekeurig karakter de vorige speelsessie tegen je heeft gezegd moet je eigenlijk de facto de quest opnieuw beginnen omdat er gewoon geen informatie is.

Dus daarom zeg ik. Qua sfeer en verhaal en tekstschrijven is de kwaliteit ongekend hoog. Maar het daadwerkelijke systeem van de gesprekken is toch echt tamelijk primitief en het is goed om dat in het verleden te laten rusten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_158250066
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:05 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wel supergrof deze generatie mensen. Het dialoog(systeem) beter vinden in fallout 4. Pure desecratie dit.
Inderdaad. In de middeleeuwen gingen mensen voor minder op de brandstapel. :(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158251706
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:46 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Bouw je dit in god mode?

Ik heb als ik aan het bouwen ben steeds een tekort aan resources...
Deze met god mode gedaan inderdaad. Vorige allemaal gewoon met shipments en sloop vanuit andere locaties. Heb nu eigenlijk maar drie serieuze settlements. Castle, Starlight en dit is de volgende.

Maar ik merk dat ik met dat bouwen gewoon veel wil proberen en klooien en er is geen "undo" knop dus als je iets plaatst en dan scrapt omdat je iets anders wil plaatsen dan verlies je al een deel van je resources. Dat kon ik wel accepteren de eerste twee keer maar nu vind ik het wel mooi geweest. ;) Ik probeer liever een hoop zodat het er goed uitziet. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158251897
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Deze met god mode gedaan inderdaad. Vorige allemaal gewoon met shipments en sloop vanuit andere locaties. Heb nu eigenlijk maar drie serieuze settlements. Castle, Starlight en dit is de volgende.

Maar ik merk dat ik met dat bouwen gewoon veel wil proberen en klooien en er is geen "undo" knop dus als je iets plaatst en dan scrapt omdat je iets anders wil plaatsen dan verlies je al een deel van je resources. Dat kon ik wel accepteren de eerste twee keer maar nu vind ik het wel mooi geweest. ;) Ik probeer liever een hoop zodat het er goed uitziet. :P
Dan moet je -als je iets weghaalt- 't ook niet scrappen maar storen he... dan kun je het later hergebruiken.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_158252243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 00:35 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Dan moet je -als je iets weghaalt- 't ook niet scrappen maar storen he... dan kun je het later hergebruiken.
Ja, en wat als je het niet wil hergebruiken? ;') Ik steek veel tijd in de settlements dus vaak werk ik iets uit maar passen er dingen niet dus dan bouw ik het geheel weer net iets anders waarbij ik minder bepaalde onderdelen nodig heb en meer andere.

Laat ik het zo zeggen, als ik daar ook nog de resources voor bij elkaar moet zoeken dan had ik uren moeten spenderen om alles tot de laatste cap mee te nemen en te verkopen en daarna de vendors te bezoeken die shipments verkopen. Dat kost ook weer extra tijd want je moet dan tussen verschillende locaties gaat travelen. En als ze geen shipments meer hebben moet je wachten tot hun stock weer hernieuwd is. Ik piel nu gewoon lekker. Als de mod tools uit zijn en de settlement mods stable zijn, gaat het helemaal los. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 15 december 2015 @ 08:08:35 #85
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158253912
Afgezien van faction quests waar ik niet bij kan heb ik nu nog 1 quest te gaan, en dat is de companion quest van Valentine. Een paar dagen terug vroeg ik nog naar een quest want ik kon niks vinden. Heb sindsdien welgeteld 2 quests gedaan en al die radio distress calls zoeken. Best leuk dat laatste :)

Wat trouwens tof is, pak stukken armor met een Endurance multiplier. Dat heb ik voor m'n hoed, torso en volgens mij ook een handstuk, en voor voeten elk +10% walking speed. Endurance staat op 10, maar met de armor erbij op 17. Had geteld hoe lang ik onafgebroken kan sprinten: 1 minuut en 24 seconden :D Ik zoek nu nog een onderliggend kledingstuk die me ook agility kan geven. Iemand tips?

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirel op 15-12-2015 20:18:27 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_158253934
quote:
5s.gif Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Is je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.
Helder, thanks.
-nee-
pi_158255813
quote:
5s.gif Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Is je defense rating hoger dan je voedsel/water/population rating? Dan word je amper aangevallen.
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Ik werd continu aangevallen, op de meest "NU! EVEN! NIET!" momenten, terwijl m'n defense in die settlements ruim het dubbele is van het aantal voedsel/water. Dus dat amper aangevallen worden is bij mij niet het geval. :?

Heb uiteindelijk deze mod geinstalleerd:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4180/?
Ben ik lekker van het gezeur af en kan ik m'n eigen ding doen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 15 december 2015 @ 11:14:52 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158256098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 10:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik kan er geen touw aan vast knopen. Ik werd continu aangevallen, op de meest "NU! EVEN! NIET!" momenten, terwijl m'n defense in die settlements ruim het dubbele is van het aantal voedsel/water. Dus dat amper aangevallen worden is bij mij niet het geval. :?

Heb uiteindelijk deze mod geinstalleerd:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4180/?
Ben ik lekker van het gezeur af en kan ik m'n eigen ding doen. :)
Hm, gezien alle gekkigheid in dit topic heeft het misschien toch een andere oorzaak of je wel of niet aangevallen wordt _O-. Bij mij leek het op zich wel te kloppen iig. Het is niet zo dat ik geen aanvallen krijg bij settlements met een hoge defenserating maar wel een stuk minder. Ah ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158256334
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Hm, gezien alle gekkigheid in dit topic heeft het misschien toch een andere oorzaak of je wel of niet aangevallen wordt _O-. Bij mij leek het op zich wel te kloppen iig. Het is niet zo dat ik geen aanvallen krijg bij settlements met een hoge defenserating maar wel een stuk minder. Ah ja.
Het ligt er ook aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt en welk level je bent geloof ik. Je defenserating is meer een soort waarschuwing voor aanvallers maar vijanden van hogere levels hebben daar lak aan. Ben 1x aangevallen door Raiders door een te lage defensie. De rest waren voornamelijk super Mutants en bijna altijd bij mijn grootste settlement met de meeste defense.
  dinsdag 15 december 2015 @ 11:44:01 #90
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158256614
Ik zou wel wat vaker aangevallen willen worden :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')