Toch denk ik dat hij wel een leuke vader was. Was in die docu toen ook wel te zien. Wel een rare vader.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die man was een junk en iedereen is positief, nu ook weer.
Deed geen koe kwaad.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die man was een junk en iedereen is positief, nu ook weer.
Dit. En mooie avatar trouwens.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die eeuwige verheerlijking van Brood
Nou laten we wel wezen, het was gewoon een junk. Dat zal echt niet altijd lachen gieren brullen zijn geweestquote:Op donderdag 10 december 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij wel een leuke vader was. Was in die docu toen ook wel te zien. Wel een rare vader.
Ja, laten we het niet romantiseren.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou laten we wel wezen, het was gewoon een junk. Dat zal echt niet altijd lachen gieren brullen zijn geweest
Nee en ze laten natuurlijk alleen de leuke stukjes zien. Maar hij was wel ook een beetje een kind denk dat kinderen dat wel aanspreekt.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou laten we wel wezen, het was gewoon een junk. Dat zal echt niet altijd lachen gieren brullen zijn geweest
Dankjequote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit. En mooie avatar trouwens.
Wel een creative junk die de samenleving wat kleur gaf.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kijk Vaders & Zonen met Marcel Brood. Hij liet een klein kind achter in een circus zodat hij drugs kon gaan gebruiken.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij wel een leuke vader was. Was in die docu toen ook wel te zien. Wel een rare vader.
En sinds Pieter Storms de schandknaap van Nina Brink is.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
TV is dood sinds Peter R de Vries niet meer achter oplichters aanrent en Willibrord niet meer achterna wordt gezeten.
Laat ik het nuanceren: denk dat hij sons een leuke vader was.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk Vaders & Zonen met Marcel Brood. Hij liet een klein kind achter in een circus zodat hij drugs kon gaan gebruiken.
Je hebt er allebei geen reet aan als vader.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Herman Brood > André Hazes?
Zeg het maar jongens.
Breekijzer was inderdaad ook goud. Nu moeten we het doen met een figuur als Albert Stegeman.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En sinds Pieter Storms de schandknaap van Nina Brink is.
Na hun dood zijn ze wel een goudmijntje voor weduwe & nabestaanden.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt er allebei geen reet aan als vader.
Worden ze vast gelukkig van.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Na hun dood zijn ze wel een goudmijntje voor weduwe & nabestaanden.
Brood.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Herman Brood > André Hazes?
Zeg het maar jongens.
Morgen is het weer vrijdag en dat betekent meestal cultuurshowgenot.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt het morgen net zo gezellig.
Schiet op met je topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
Ik geef de uitzending een 5.43 en dit topic een 2.43.
Oant moarn.
Waar is je specularium haat-topic?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
Ik geef de uitzending een 5.43 en dit topic een 2.43.
Oant moarn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |