Morgen is het weer vrijdag en dat betekent meestal cultuurshowgenot.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt het morgen net zo gezellig.
Schiet op met je topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
Ik geef de uitzending een 5.43 en dit topic een 2.43.
Oant moarn.
Waar is je specularium haat-topic?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
Ik geef de uitzending een 5.43 en dit topic een 2.43.
Oant moarn.
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gaat 'em niet meer worden. Ik heb me bedacht.
twitter:TofikDibi twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 11:33:58Spannend zeg: vanavond voor 't eerst als politiek commentator bij @pauwnl https://t.co/0ReAbqBPSy reageer retweet
Mooi schnabbel voor deze werkloze drol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:TofikDibi twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 11:33:58Spannend zeg: vanavond voor 't eerst als politiek commentator bij @pauwnl https://t.co/0ReAbqBPSy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Vluchtelingen zijn kinderenquote:Embarmelijke omstandigheden in Macedonische vluchtelingenopvang
"Kindvluchtelingen in Europa lopen groot gevaar” zo waarschuwde Kinderombudsman Marc Dullaert vandaag. Hoofdredacteur van Fabulous Mama, Phaedra Werkhoven reisde met hem mee naar Macedonië om de omstandigheden in de vluchtelingenopvang met eigen ogen te zien. Wat ze daar aantrof was ronduit verschrikkelijk. Net terug van haar reis doet ze vanavond in Pauw verslag.
Deel 2 van de Stem des Dolfs
Dolf Jansen houdt voor Pauw ‘De conference van de straat’ en daarvoor schakelden we jullie hulp in. Welke gebeurtenissen bleven u bij? En wie trok de aandacht? De afgelopen weken verzamelde Dolf de onderwerpen waarmee hij de drie laatste vrijdagen van het jaar te gast zal zijn. Vanavond de tweede aflevering met Dolf in de De Stem des Dolfs. Deze vrijdag: wie viel er op in 2015?
Iris de Groot illustreert haar moeizame jeugd
Morgen presenteert Iris de Groot haar bijzondere stripboek 'Mamma?' Een boek over haar moeizame jeugd bij haar licht verstandelijk beperkte moeder – zonder dat iemand het gezin begeleidde. ‘Ik was eenzaam.’ Vanavond vertelt Iris haar verhaal bij Pauw.
Ik denk dat er moeilijk om Wilders kan worden gewandeld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:40 schreef Szura het volgende:
En jongens, wat worden de nominaties voor politicus van het jaar?
Klaver zal er wel bij zitten, Dijkhoff verwacht ik ook.
Het zou een schande zijn als je met een beetje dom populistisch en demagogisch gillen politicus van het jaar kunt worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er moeilijk om Wilders kan worden gewandeld.
Dijkhoff zou het wel verdienen...hij heeft misschien wel de lastigste baan van Nederland en vertegenwoordigt prima het geluid van het redelijke midden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:40 schreef Szura het volgende:
En jongens, wat worden de nominaties voor politicus van het jaar?
Klaver zal er wel bij zitten, Dijkhoff verwacht ik ook.
Punt is: hij heeft, wat je ook vindt van zijn uitspraken, het debat het afgelopen jaar stevig naar zijn hand gezet. In de arena maar ook op straat. Dat doen andere politici niet makkelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zou een schande zijn als je met een beetje dom populistisch en demagogisch gillen politicus van het jaar kunt worden.
Nah zijn optreden in Oranje was niet echt sterkquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dijkhoff zou het wel verdienen...hij heeft misschien wel de lastigste baan van Nederland en vertegenwoordigt prima het geluid van het redelijke midden.
Hij kon er ook niks aan doen dat Hildagodin voor die dikke BMW sprong.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah zijn optreden in Oranje was niet echt sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |