Ja lastig, ik Libië ontstaat nu ook een IS.. ze kwamen al uit Irak natuurlijk.. maar dan hadden ze wel de grenzen beter kunnen beschermen, wellicht een stevig VN ingrijpen.. Assad heeft natuurlijk weinig gedaan aan ISquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan? Een Libië 2.0 waar net zo goed iedereen wegvlucht voor die salafistische mafketels?
Lol je hebt geen flauw benul van de situatie in Syrië hè.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja lastig, ik Libië ontstaat nu ook een IS.. ze kwamen al uit Irak natuurlijk.. maar dan hadden ze wel de grenzen beter kunnen beschermen, wellicht een stevig VN ingrijpen.. Assad heeft natuurlijk weinig gedaan aan IS
Als vluchteling bedoel ik he, dat is voor een kind misschien minder erg, geef m een step en dan is ie weer blijquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Dat kind kan net zo goed voor zich zelf zorgen en opkomen. Geldt ook voor die vrouwen die zichzelf maar de zwakkere vinden als het hen uitkomt.
Jij wel natuurlijk, jij volgt de media, tis ook maar net wat je leest. Ik baseer het op een boek van Jan Jaap Melissen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol je hebt geen flauw benul van de situatie in Syrië hè.
Komt net uit havo 5 toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:19 schreef Martinello het volgende:
Die Gijs ziet er voor zijn 37 jaar best jong uit.
Men prikt vanzelf door de goedkope retoriek van Wilders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Wilders blijft stijgen zolang de Linkse dromen achterhaald blijven worden.
Eg nie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Men prikt vanzelf door de goedkope retoriek van Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |