Alleen jouquote:Op donderdag 10 december 2015 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je hebt wel beetje gemist
Wat heb je allemaal gedaan met al die vrije tijd?!quote:Op donderdag 10 december 2015 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen jou.
Tot m'n eigen verbazing niet, FOK!'13 '14 > FOK! '15.
Buff as fuck door gym, CEO geworden, huis gekocht en wereldreis gemaakt.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan met al die vrije tijd?!
quote:Op donderdag 10 december 2015 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Buff as fuck door gym, CEO geworden, huis gekocht en wereldreis gemaakt.
Watquote:
Dit ben ik tijdens het werk:quote:Op donderdag 10 december 2015 23:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maak nu een foto vanuit een andere hoek
Misschien moet je weer als dWc gaan posten.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen jou.
Tot m'n eigen verbazing niet, FOK!'13 '14 > FOK! '15.
DWCquote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij me een pic DM't kan ik iig raden dat jij nog een maag hebt.
Als je diep genoeg gaat, ontmaag je me misschien welquote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij me een pic DM't kan ik iig raden dat jij nog een maag hebt.
4quote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit ben ik tijdens het werk:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
broodje kroket, broodje beenham, raspatat
Lolquote:Op donderdag 10 december 2015 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je diep genoeg gaat, ontmaag je me misschien wel![]()
Verdomme, wat heb je tegen pvv'ers?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
4
30
maagd
Rookt niet
Drinkt niet
Niet appen
Wist niet een dat hij een pvv'ers was, hij is gewoon lelijkquote:Op donderdag 10 december 2015 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, wat heb je tegen pvv'ers?
Eten? Jaquote:
Dat is toch die ene die Fleur Agema neukt.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, wat heb je tegen pvv'ers?
Misschien is het wel tijd voor een 3e usernamequote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je weer als dWc gaan posten.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je diep genoeg gaat, ontmaag je me misschien wel![]()
Leon jaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch die ene die Fleur Agema neukt.
Mrhandsquote:Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijd voor een 3e username.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]Moet nu denken aan die kerel met een geperforeerde darm. Door een paard
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahw.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou met jou naar show van
Rhod gilbert gaan. Omdat rants en omdat wij
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beoordeel deze eens SE. Graag ook een beoordeling van het kapsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beoordeel deze eens SE. Graag ook een beoordeling van het kapsel.is dat een foto van jimmydean?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
zou penis wassenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.
Moet je wel eerst douchen.
Zin in kaasplankje gekregen.quote:
Beoordeel deze eens SE. Graag ook een beoordeling van het kapsel.Kapsel: 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0
50
maagd
Rookt
Drinkt
Niet appen
hoge drukspuit lenen je weet. Worth it thoughquote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n halve soepkeuken dat je eraf spoelt.
Jij bent wel kieskeurig zegquote:Op donderdag 10 december 2015 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kapsel: 0
0
50
maagd
Rookt
Drinkt
Niet appen
Was vandaag proeverij met deze nieuwe (?) Holland Master kaas, srs goeie shitquote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zin in kaasplankje gekregen.
overgegeven en hard gewordenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zin in kaasplankje gekregen.
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jullie posten gewoon mensen met een lelijk hoofd
Heb srs zin in kaas nu gvdquote:Op donderdag 10 december 2015 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was vandaag proeverij met deze nieuwe (?) Holland Master kaas, srs goeie shit.
[ afbeelding ]
8,5quote:Op donderdag 10 december 2015 23:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geef jij maar een cijfer
[ afbeelding ]
Zwart van buitenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was vandaag proeverij met deze nieuwe (?) Holland Master kaas, srs goeie shit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
8,5
25
ontmaagd
Rookt niet
Drinkt niet
Zou appen
hey Hans, ik zat gisteren AoS te kijken en ze maakten een Mr Robot referentiequote:
Kan van het weekend pas kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Hans, ik zat gisteren AoS te kijken en ze maakten een Mr Robot referentie
spoot het plafond bijna vol
9.99quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was voetbal kijken #prioriteitenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je hebt vast heel weinig vrije tijd nu je zit te FOK!ken
funny cause jwzquote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent idd wit van binnen, ouwe snuifduif
Ik weet haar naam ook nietquote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
hey SE dat is die chick die Guus geil vindt en hij wist haar naam niet
wat een loser
Sinds wanneer ben jij daar vies van?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gegarandeerd kwaliteit vs homo's die tegen een bal aantrappen
haha homo
Afgrijselijk dat mensen dit over andere mensen kunnen rappen zeg. Respect is weer ver te zoeken.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
9.99
25
ontmaagd
Rookt niet
Drinkt niet
Niet appenJe kan het altijd proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds morgenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar vies van?![]()
wollah kkr bek dichtt voordat je kkr face wordt verbouwt kkr kehbaaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Afgrijselijk dat mensen dit over andere mensen kunnen rappen zeg. Respect is weer ver te zoeken.
Sure, name the placequote:Op donderdag 10 december 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
funny cause jwz
Chegaan we een keer rellen dan?
jaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:31 schreef HPLC het volgende:
Maakten ze nou ook een Star Wars referentie? Dacht iets te lezen met Tatooine
Mijn gutschmenslich hart brak door deze harde woorden. Waarom ageer je niet gewoon voor wereldvrede?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wollah kkr bek dichtt voordat je kkr face wordt verbouwt kkr kehbaa
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Afgrijselijk dat mensen dit over andere mensen kunnen rappen zeg. Respect is weer ver te zoeken.
Hou je bek eehh vieze eend, In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmelquote:Op donderdag 10 december 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn gutschmenslich hart brak door deze harde woorden. Waarom ageer je niet gewoon voor wereldvrede?
amenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmel
Wtf did I just read?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke thnx ik ga zo op haar fappen
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknaldquote:
Ik woon in Limburg. Daar lopen we 30 jaar achter.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hou je bek eehh vieze eend, In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmel
AIVD ingelicht.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknald
was vergeten dat ik aan je vroeg ''wil je aub fallout 4 spoilers posten?''quote:Op donderdag 10 december 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknald
moet je het maar meer spelenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was vergeten dat ik aan je vroeg ''wil je aub fallout 4 spoilers posten?''
wel raar hoofdquote:
bevalt het?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een paar uur yakuza 4 gespeeld vieze drol
gaat niet gebeuren, merendeel van die spellen bestaat uit cutscenesquote:Op donderdag 10 december 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
cutscenes mogen wel 90% korter
deed eerst nog de samenvattingen van Yakuza 1 t/m 3 kijken, duurde ook driekwartier ofzo. kon beter een film kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, merendeel van die spellen bestaat uit cutscenes
sorry hoorquote:
Je hebt iig smaakquote:Op donderdag 10 december 2015 23:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was niet srs
Maar zou het wel hebben gedaan als ik een man was
nja het is ook een beetje een interactieve film. Kan me bij die games ook echt goed voorstellen dat sommigen het aids vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed eerst nog de samenvattingen van Yakuza 1 t/m 3 kijken, duurde ook driekwartier ofzo. kon beter een film kijken
dacht dat het dress up hostess simulator wasquote:Op donderdag 10 december 2015 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het is ook een beetje een interactieve film. Kan me bij die games ook echt goed voorstellen dat sommigen het aids vinden.
dat ook jaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat het dress up hostess simulator was
neh dat is yakuza dan weer nietquote:Op donderdag 10 december 2015 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
beetje gaan fappen op 12 jarige hentai meisjes
daar wel iddquote:Op donderdag 10 december 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn lekkah tog?
[ afbeelding ]
dat is nou juist het leuke. je komt op die manier ook echt 100000 side missions tegenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
en dat je geen markers neer kunt zetten op de map is pas aids, moet godverdomme zelf steeds zoeken en kijken
das wel bietje oud iddquote:
vanaf 16 alquote:Op donderdag 10 december 2015 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog 3 jaartjes en dan kan ik er over heen
sidemissions kom ik toch ook tegen als ik dezelfde route loop maar dan zonder tussendoor 10x op de map te kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is nou juist het leuke. je komt op die manier ook echt 100000 side missions tegen
oh je bent te beperkt om de route in een keer te onthoudenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sidemissions kom ik toch ook tegen als ik dezelfde route loop maar dan zonder tussendoor 10x op de map te kijken
ik ga gelijk dat kutspel verwijderen, dit heb ik toch niet verdiendquote:Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh je bent te beperkt om de route in een keer te onthouden
daar kan ik ook niks aan doen
niet zo huilenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gelijk dat kutspel verwijderen, dit heb ik toch niet verdiend
csgo dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh je bent te beperkt om de route in een keer te onthouden
daar kan ik ook niks aan doen
bter 1.6quote:
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef HPLC het volgende:
Shit ik ben vergeten hoe Niels dat typte
Is niet mijn crush.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ahahah ziet 'm mad worden als we iets zeggen over zijn crush
nee ik ben te beperkt, alleen cod en fifa zitten nog in mijn gametoekomstquote:Op donderdag 10 december 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo huilen
ik ergerde me echt aan precies dezelfde shit, blijf gewoon spelen. het went vanzelf en het is echt een fucking bazenspel
aw heb ik je gekwetstquote:Op donderdag 10 december 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ben te beperkt, alleen cod en fifa zitten nog in mijn gametoekomst
Das een andere, maar is ook mooiquote:Op donderdag 10 december 2015 23:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
jawel, maar ik ben wel echt belachelijk slecht in shootersquote:Op donderdag 10 december 2015 23:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die man zet alles op super easy, denk niet dat hij online speelt
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
SORRY IK HOOR JE NIET OVER HET GELUID VAN MIJN KWIJLEN
pc masterracequote:Op donderdag 10 december 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
die nieuwe sale op PSN________________
Ik ook. Maar ik speel ze dan ook nooit. Op FIFA kom ik meestal nog wel mee.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben wel echt belachelijk slecht in shooters
quote:
was niet zo heel goed neequote:Op donderdag 10 december 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
aangezien het toch over shooters gaat kun je je weer iets beter over jezelf voelen hermann, aangezien jij mij hebt zien spelen in die beta van battlefront
gewoon Skate en guitar hero spelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik speel ze dan ook nooit. Op FIFA kom ik meestal nog wel mee.
PSNquote:Op donderdag 10 december 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
die nieuwe sale op PSN________________
neequote:
RAMquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PC is voor nerdjes die weten wat RAM is.
denken dat ik maar 1 waifu hebquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
val mij niet lastig ga je waifu neuken ofzo
Random-access memory, acroniem RAM, Engels voor geheugen met willekeurige toegang, is een computergeheugen, altijd intern, waarvan iedere geheugenplaats even snel toegankelijk is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een harde schijf waarbij gewacht moet worden tot de betreffende plek onder de leeskop doordraait). Ook kan bij RAM in willekeurige (random) volgorde data uit het geheugen gelezen worden of data geschreven worden in het geheugen. De naam "RAM-geheugen" wordt ook vaak gebruikt, wat echter een pleonasme is, aangezien de "M" al voor memory (geheugen) staat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PC is voor nerdjes die weten wat RAM is.
Ik wist dit niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Random-access memory, acroniem RAM, Engels voor geheugen met willekeurige toegang, is een computergeheugen, altijd intern, waarvan iedere geheugenplaats even snel toegankelijk is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een harde schijf waarbij gewacht moet worden tot de betreffende plek onder de leeskop doordraait). Ook kan bij RAM in willekeurige (random) volgorde data uit het geheugen gelezen worden of data geschreven worden in het geheugen. De naam "RAM-geheugen" wordt ook vaak gebruikt, wat echter een pleonasme is, aangezien de "M" al voor memory (geheugen) staat.
is je pa nerdjequote:Op vrijdag 11 december 2015 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wist dit niet.
Toen lachte pap me uit
Dit typen maar geen pics postenquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gister bij kapper geweest trouwens. Haartjes weer lekker #fresh
misschien is je pa de baas van vogeltjesdansquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wham, Savage Garden, George Michael en Elton John bijvoorbeeld
Mss morgen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dit typen maar geen pics posten
trustequote:
Bloodbornequote:
Hehequote:Op vrijdag 11 december 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is je pa de baas van vogeltjesdans
dit had ik hier al gepost, dropveterquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel mooi dat je je eerste gefilmd hebt
wtfquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel mooi dat je je eerste gefilmd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |