daar wel iddquote:Op donderdag 10 december 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn lekkah tog?
[ afbeelding ]
dat is nou juist het leuke. je komt op die manier ook echt 100000 side missions tegenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
en dat je geen markers neer kunt zetten op de map is pas aids, moet godverdomme zelf steeds zoeken en kijken
das wel bietje oud iddquote:
vanaf 16 alquote:Op donderdag 10 december 2015 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog 3 jaartjes en dan kan ik er over heen
sidemissions kom ik toch ook tegen als ik dezelfde route loop maar dan zonder tussendoor 10x op de map te kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is nou juist het leuke. je komt op die manier ook echt 100000 side missions tegen
oh je bent te beperkt om de route in een keer te onthoudenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sidemissions kom ik toch ook tegen als ik dezelfde route loop maar dan zonder tussendoor 10x op de map te kijken
ik ga gelijk dat kutspel verwijderen, dit heb ik toch niet verdiendquote:Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh je bent te beperkt om de route in een keer te onthouden
daar kan ik ook niks aan doen
niet zo huilenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gelijk dat kutspel verwijderen, dit heb ik toch niet verdiend
csgo dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh je bent te beperkt om de route in een keer te onthouden
daar kan ik ook niks aan doen
bter 1.6quote:
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef HPLC het volgende:
Shit ik ben vergeten hoe Niels dat typte
Is niet mijn crush.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ahahah ziet 'm mad worden als we iets zeggen over zijn crush
nee ik ben te beperkt, alleen cod en fifa zitten nog in mijn gametoekomstquote:Op donderdag 10 december 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo huilen
ik ergerde me echt aan precies dezelfde shit, blijf gewoon spelen. het went vanzelf en het is echt een fucking bazenspel
aw heb ik je gekwetstquote:Op donderdag 10 december 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ben te beperkt, alleen cod en fifa zitten nog in mijn gametoekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |