funny cause jwzquote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent idd wit van binnen, ouwe snuifduif
Ik weet haar naam ook nietquote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
hey SE dat is die chick die Guus geil vindt en hij wist haar naam niet
wat een loser
Sinds wanneer ben jij daar vies van?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gegarandeerd kwaliteit vs homo's die tegen een bal aantrappen
haha homo
Afgrijselijk dat mensen dit over andere mensen kunnen rappen zeg. Respect is weer ver te zoeken.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
9.99
25
ontmaagd
Rookt niet
Drinkt niet
Niet appenJe kan het altijd proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds morgenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar vies van?![]()
wollah kkr bek dichtt voordat je kkr face wordt verbouwt kkr kehbaaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Afgrijselijk dat mensen dit over andere mensen kunnen rappen zeg. Respect is weer ver te zoeken.
Sure, name the placequote:Op donderdag 10 december 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
funny cause jwz
Chegaan we een keer rellen dan?
jaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:31 schreef HPLC het volgende:
Maakten ze nou ook een Star Wars referentie? Dacht iets te lezen met Tatooine
Mijn gutschmenslich hart brak door deze harde woorden. Waarom ageer je niet gewoon voor wereldvrede?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wollah kkr bek dichtt voordat je kkr face wordt verbouwt kkr kehbaa
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Afgrijselijk dat mensen dit over andere mensen kunnen rappen zeg. Respect is weer ver te zoeken.
Hou je bek eehh vieze eend, In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmelquote:Op donderdag 10 december 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn gutschmenslich hart brak door deze harde woorden. Waarom ageer je niet gewoon voor wereldvrede?
amenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmel
Wtf did I just read?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke thnx ik ga zo op haar fappen
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknaldquote:
Ik woon in Limburg. Daar lopen we 30 jaar achter.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hou je bek eehh vieze eend, In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmel
AIVD ingelicht.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |