Das een andere, maar is ook mooiquote:Op donderdag 10 december 2015 23:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
jawel, maar ik ben wel echt belachelijk slecht in shootersquote:Op donderdag 10 december 2015 23:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die man zet alles op super easy, denk niet dat hij online speelt
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
SORRY IK HOOR JE NIET OVER HET GELUID VAN MIJN KWIJLEN
pc masterracequote:Op donderdag 10 december 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
die nieuwe sale op PSN________________
Ik ook. Maar ik speel ze dan ook nooit. Op FIFA kom ik meestal nog wel mee.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben wel echt belachelijk slecht in shooters
quote:
was niet zo heel goed neequote:Op donderdag 10 december 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
aangezien het toch over shooters gaat kun je je weer iets beter over jezelf voelen hermann, aangezien jij mij hebt zien spelen in die beta van battlefront
gewoon Skate en guitar hero spelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik speel ze dan ook nooit. Op FIFA kom ik meestal nog wel mee.
PSNquote:Op donderdag 10 december 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
die nieuwe sale op PSN________________
neequote:
RAMquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PC is voor nerdjes die weten wat RAM is.
denken dat ik maar 1 waifu hebquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
val mij niet lastig ga je waifu neuken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |