Als Cocu Narsingh nog speelminuten geeft...quote:Op donderdag 10 december 2015 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit hij allang weer op de bank
Ja indekken voor Ajax.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zei juist dat PSV het goed gaat doen.
Zelfs hoe ze dat uitvoeren is om te jankenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax heeft een uitstekend positiespel.
Richting Cillessen.
De beker is toch maar een troostprijs.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als jullie woensdag nog maar verliezen.
Sylvana misbruikt de anti-ZwartePiet rant voor geldmotieven. Dat vind ik kwalijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga nu huilen want dit kwetst me zo erg
Ik zou nergens van opkijken als ik PSV-fan wasquote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Cocu Narsingh nog speelminuten geeft...
In 1 seizoenshelft?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
Lestienne - de Jong - Pereiro
102 punten.
Voor PSV ja. Niet voor Feyenoord en Heracles.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beker is toch maar een troostprijs.
Je bent zelf bijzonder knapquote:Op donderdag 10 december 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1 seizoenshelft?
Dat is bijzonder knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen al die prominenten . Zijn vaak types die niet meer aan de bak komen .quote:Op donderdag 10 december 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sylvana misbruikt de anti-ZwartePiet rant voor geldmotieven. Dat vind ik kwalijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat wordt om half 9 zap naar rtl 5
Ex Robinsonquote:
Die worden gesubsidieerd door de Publieke Omroep. Sunny Bergman is zo'n voorbeeld. Heb je dat meegekregen wat betreft het Rijksmuseum?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doen al die prominenten . Zijn vaak types die niet meer aan de bak komen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |