Mooi.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Nu hij een keer een bal op de lat heeft geschoten denkt Goedelj dat hij weer genoeg krediet heeft om alle ballen vanaf de middenstip op doel te schieten.
Vieze racist , kutblankequote:Op donderdag 10 december 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Dijks is niet zwart.
Tenzij hij voor Zwarte Piet speelt.
Oostenrijk is te hoog niveau voor Ajax ja.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah als een Nederlandse club het doet is het een incident, maar als een Oostenrijkse ploeg het doet ligt het aan het niveau.
Die werden ook altijd kampioen.quote:
Ik voel de angst.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Om 1 of andere reden heb ik het gevoel dat PSV een Ajax'je gaat doen en een geweldige tweede seizoenshelft gaat draaien
Oosterwijk is meer het niveau van Ajax.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oostenrijk is te hoog niveau voor Ajax ja.
Feyenoordquote:Op donderdag 10 december 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord won vorig jaar van Sevilla.
Zegt toch geen reet
Willems is er dan weer joh.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Om 1 of andere reden heb ik het gevoel dat PSV een Ajax'je gaat doen en een geweldige tweede seizoenshelft gaat draaien
Kiek em indekken.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Met Willems aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Sylvana, ben jij dat?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vieze racist , kutblanke
GA JE SCHAMEN
Pereiroquote:Op donderdag 10 december 2015 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Na de winterstop zet Pereiro de boel naar zijn hand en verliezen we geen punt meer.
Dan zit hij allang weer op de bankquote:Op donderdag 10 december 2015 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Na de winterstop zet Pereiro de boel naar zijn hand en verliezen we geen punt meer.
Die zit nu gezellig bij DWDD.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |