Ik ook, leuk om de oude kandidaten terug te zien en natuurlijk met Martinequote:
Hoeveelste werd Anouk dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:43 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mis Anouk. Krijg nu antwoord op Twitter dat ze afwezig was ivm zwanger zijn.
ik hoor niks anders, even beter oplettenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Nizno het volgende:
Je hoort wel stiekem bij de voiceover dat het bedachtzamen is qua spraak. Maar ben blij dat het heerlijke sarcasme er wel is.
ik heb er ervaring mee nadat mijn oma ook er last mee heeft gehad.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik hoor niks anders, even beter opletten
was ook een dag na de finale al opgenomen toch?quote:
Martine had de voice-over al ingesproken want opname in juni.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Nizno het volgende:
Je hoort wel stiekem bij de voiceover dat het bedachtzamen is qua spraak. Maar ben blij dat het heerlijke sarcasme er wel is.
[..]
Hoeveelste werd Anouk dan?
nope. Voiceover is pas deze week gedaanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Martine had de voice-over al ingesproken want opname in juni.
ahaa, ja ik ben niet zo goed in mijn lange termijn geheugenquote:Anoukwerd tweede/derde samen met Beth nadat Menno de schaal won in seizoen 2. Dus ik had haar graag gezien.
was van de week toch in het nieuws dat ze deze thuis had ingesproken pas geleden?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Martine had de voice-over al ingesproken want opname in juni.
Is die voice over niet opgenomen in de zomer ?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Books1 het volgende:
Met het praten als voice-over hoor je inderdaad dat ze behoedzamer praat maar gelukkig wel met de Martine humor! Fijn dat ze er weer is...
Was niet zo'n fan van Jannie dat laatste aflevering.
Neequote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Is die voice over niet opgenomen in de zomer ?
Dat sowieso.quote:Martine, goed dan dat ze er weer is![]()
had dat nou niet gezegd!quote:
Ja flauw he!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef computergirl het volgende:
Bladerdeegbakje met bladerdeeg al aangeleverd
ja, ik denk dat ik die ook maar eens lekker ga kopen (echt niet zelf maken!)quote:
ja ik durf ook niet zo goed elke keer om alles te tikken wat ik denk, want dan is het topic zo Niznoquote:
lelijk irritant en lacht om allesquote:Op woensdag 16 december 2015 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gruwelijk lekker ding is die Martine toch![]()
#BakkerMartine #NotPresenterMartine
zulke slappe grappen horen er gewoon bijquote:Op woensdag 16 december 2015 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
De kerstman is altijd dichtbij *poef* Robert in beeld
nee nu stort die van michiel ter aardequote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoop niet dat die Kerstboom instort bij Jacques zoals dat huisje destijds
ik gok zomaar dat het een piek isquote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef Elvi het volgende:
Staat daar nou n gele piemel op die boom?
Piemelpiekquote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef Elvi het volgende:
Michiel zijn sterkste "punt" denk ikquote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef Elvi het volgende:
tuurlijk. There's no replacement for displacement. Afstand is allesquote:
ow dat was niet een reactie op jouw postquote:
Inderdaad. Erg fijn om haar stem er zo bij te horen en ook dat ze de teksten weer in kan spreken.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef TLC het volgende:
Mooie uitzending en ook goed om te horen dat Martine weer terug is
Ik ook ! Een hele opluchting dat Martine zo goed aan het herstellen is, toch goed nieuws zo aan het eind van dit -treurig- jaar !quote:Op woensdag 16 december 2015 21:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeetje ik dacht ook dat ze t in de zomer al had ingesproken! Wat super fijn dat ze dit al weer kan!Ben er helemaal blij door!
Heel naar mannetje is dat. Wil te graag.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:34 schreef Arcee het volgende:
Michiel had gewoon mazzel dat Farida een nog groter gedrocht had gemaakt.
die in het badje bij Martinequote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:02 schreef Negentiendertig het volgende:
Michielenige wat 'ie kan is mopperen en zeiken.
en hij wint ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:03 schreef TLC het volgende:
Michiel loopt weer over van positiviteit
schattige beestjes had hij geknutseldquote:Op woensdag 23 december 2015 21:18 schreef Nizno het volgende:
Niemand mag proeven van Michiels stalletje omdat hij zo mooi is... Ben ik het ook wel mee eens
dan deze lege stal..quote:Op woensdag 23 december 2015 21:20 schreef Negentiendertig het volgende:
Maar dit is toch geen kerststal? Dat van Michiel was pas een stal
Nee, de eerste keer...quote:Op woensdag 23 december 2015 21:25 schreef TLC het volgende:
Michiel voor de tweede op een volgende keer in de finale
hij werd 4equote:Op woensdag 23 december 2015 21:25 schreef TLC het volgende:
Michiel voor de tweede op een volgende keer in de finale
je hebt helemaal gelijk *zucht* ik ben ouder aan het wordenquote:
Wil ie zijn revanche nemen, ligt ie eruit voor de kerststal gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 23 december 2015 21:11 schreef TLC het volgende:
Dit was een leuke opdracht voor Jacques geweest
Michiel niet alleenquote:
noueuh, neuj, appelflappen gaan mij al ver genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
er is een CUL een oliebollen topic waar iemand ditjaar zuurkool met worst bollen gaat bakken
hmm, chocolade vind ik minder vreemd. Het is toch een soort van zoetig broodje.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Een bakker hier verderop verkoopt dit jaar Nutellabollen
enorme bezorgdheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Michiel's kop staat altijd op onweer
ja die logica snap ik ook niet helemaal, hoewel Corina wel de fout in ging door eerst de ingredienten te gaan verhakken.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Oceanonix het volgende:
Gaan zeiken op het rijzen. Je hebt ze maar 1 uur gegeven! Grmbl
ik was al fan, maar nu nog iets meerquote:
Dat wordt breienquote:
Maar goed. Ze hadden een excuus. 36 graden tijdens de opnames.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:31 schreef RobinOok het volgende:
Ik vond ze vandaag wel echt heel erg slecht. Niks zag er mooi uit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:51 schreef Xaryna het volgende:
Jammer dat Evert niet zover kwam, maar wel leuk hem weer eens te zien.
Ik acht een Narcis en een Corina toch hoger in dan Michiel. Michiel vind ik een light versie van Farida.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:23 schreef Aphrodyte het volgende:
Tsja; de beste van de slechtsten heeft gewonnen. Ik vond de aflevering geen spektakelstuk
Er komt een nieuw seizoen.twitter:heelhollandbakt twitterde op woensdag 06-01-2016 om 15:11:04Ben jij de Beste Thuisbakker van 2016? Geef je op voor #HHB! Aanmelden kan t/m 31 januari: https://t.co/uIjvH4qKb2. https://t.co/XxOrE3m3Gn reageer retweet
quote:Heel Holland Bakt-winnares zegt baan op
Heel Holland Bakt-winnares Sarena Solari heeft haar baan opgezegd en gaat haar droom achterna. "Het organiseren van culinaire reizen naar Italië."
Dat zegt ze vrijdag in Metro. “Na het programma is er veel veranderd. Ik werkte als communicatieadviseur in een jeugdinrichting, waar ik het heel erg naar mijn zin had. Toch heb ik besloten daar per 1 januari te stoppen”, vertelt Sarena. “Het ging niet meer naast het maken van dit kookboek en de vele workshops die ik geef.”
Sarena, die donderdag haar eigen kookboek presenteerde, kan dankzij haar deelname aan Heel Holland Bakt leven van het kokkerellen. Door ‘alle promotie’ en de contacten die ze heeft gelegd, kan ze nu haar droom achterna. In Italië, waar ze tot haar zesde woonde, leerde Sarena koken. “Mijn moeder was altijd in de keuken bezig en dan hielp ik graag mee. In Italië zat ik veel bij mijn oma in de keuken.”
Bron: Telegraaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |