Maar die persoon staat toevallig niet op de beelden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
of ze loopt zo snel door omdat er iemand achter haar aan loopt![]()
is wel een onguur buurtje daar bij het neuwegplein
Ja, die machinist die haar aanreed zei ook dat ze met haar armen over elkaar stond op het spoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
liep ze nu met haar armen over elkaar ?
Nee.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, die machinist die haar aanreed zei ook dat ze met haar armen over elkaar stond op het spoor.
Ik zeg dat het een mogelijkheid is dat het door drugsgebruik komt, en gezien het feit dat ze die avond drugs had gebruikt is dat helemaal niet zo vergezocht..quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan gebruik ik veel drugs zonder het te weten![]()
Dat kordate loopje kan ook een teken zijn van iemand die ergens naar op weg is.
Haha, "mijn dochter niet" blablablablaquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:48 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Peter R bevestigde anders inderdaad dat haar ouders haar herkenden aan haar loop, houding, etc
Daarnaast geeft hij aan dat alles gaat wijzen op suïcide en dat er een ruzie is geweest met vriendinnen vlak voor ze die toko verliet
Ja, want het is totaal ongelooflijk dat er buiten iemand op haar wachtte, achterna liep of dat er een dreigende situatie is ontstaan binnen of buiten die toko.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, "mijn dochter niet" blablablabla
En die posters hier die al zeker wisten wie haar had gedrogeerd en op de vluchtstrook had achtergelaten....
Sjongejongejonge.
De feiten wezen er niet opquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, want het is totaal ongelooflijk dat er buiten iemand op haar wachtte, achterna liep of dat er een dreigende situatie is ontstaan binnen of buiten die toko.
Sjongejongejonge,
Die 1 'claimde' niet, maar had een bruin vermoeden. GOED LEZEN en niet afgaan op anderen die er een eigen verhaaltje van maken!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
De feiten wezen er niet op
En d'r was er 1 die claimde de dader te kennen
Claimen of een bruin vermoeden hebben, ja, das echt heeeel wat andersquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die 1 'claimde' niet, maar had een bruin vermoeden. GOED LEZEN en niet afgaan op anderen die er een eigen verhaaltje van maken!
die 1 was/ben IK namelijk en ik weet zelf wel wat ik heb geschreven!
Dr. Snugglesquote:Ergens een donkerbruin vermoeden van hebben betekent dat je er vrijwel van overtuigd bent dat je de waarheid over iets weet. Je weet bijna zeker hoe iets zit of wat er zal gebeuren.
Ik ben nieuwsgierig. Welk bruin vermoeden heb / had je? Ik heb die post niet gelezen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die 1 'claimde' niet, maar had een bruin vermoeden. GOED LEZEN en niet afgaan op anderen die er een eigen verhaaltje van maken!
die 1 was/ben IK namelijk en ik weet zelf wel wat ik heb geschreven!
er zit wel degelijk een verschil tussen een donkerbruin vermoeden en claimen dat je weet wie de dader is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Claimen of een bruin vermoeden hebben, ja, das echt heeeel wat anders
[..]
Dr. Snuggles
Ik was nooit van plan geweest om te zeggen aan wie ik denk. Dus nu ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig. Welk bruin vermoeden heb / had je? Ik heb die post niet gelezen.
en er zit wel degelijk ook nog een verschil in of een ander van jou beweert gezegd te hebben dat je iets heb geclaimd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er zit wel degelijk een verschil tussen een donkerbruin vermoeden en claimen dat je weet wie de dader is.
maar laten we vooral even niet vergeten waarom dit topic op slot is gegooid gisteren!
Hou nou gewoon op verder.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
en er zit wel degelijk ook nog een verschil in of een ander van jou beweert gezegd te hebben dat je iets heb geclaimd.
zal ik doen. Ik heb mijn punt nu duidelijk gemaakt. Sommigen moeten niet denken te kunnen wegkomen met zoveel onnozelheid en als het om mij persoonlijk gaat heb ik het recht mij te verdedigen! Dat is nu gebeurd en wat mij betreft klaar.quote:
Die vriendinnen zijn ook door de mangel gehaald lijkt me.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:39 schreef computergirl het volgende:
Komen ze nu pas met die ruzie, of was dat al vanaf het begin bekend bij de familie
Via het IMEI nummer kan de politie de telefoon opsporen. Hij moet dan wel aanstaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef StaceySinger het volgende:
HILVERSUM - Dascha Graafsma (16) en drie vriendinnen hebben samen twee glazen wijn gekocht en opgedronken in Hilversumse disco Let's Get Down. Dat maakte de politie vrijdagavond bekend in RTL Boulevard.
Door Redactie Hilversum - 11-12-2015, 18:52 (Update 11-12-2015, 19:31)
De vriendinnen hebben bovendien voor ze de disco in gingen samen alcohol gedronken, blijkt uit hun verklaringen. Geen van de vriendinnen werd daar onwel van.
Verder staat vast dat er vlak voor Dascha uit de zaak vertrok ruzie was in het vriendinnenclubje. Daarbij is ook geslagen. De ruzie ging over een appje. Wat daarin stond, wil de politie niet kwijt.
Dascha vertrok kort na de klappen via een nooduitgang. Ongeveer een kwartier later, rond kwart over twee, liep ze over de Neuweg. Dat blijkt uit beveiligingsbeelden van daklozenopvang De Cocon. De familie heeft de beelden gezien en gaat er vanuit dat het om Dascha gaat. Ze is op dat moment alleen.
De politie is nog steeds op zoek naar de iphone 5s van het meisje.
De plek waar die het laatst was, is inmiddels nauwkeuriger uitgepeild. Het gaat om de omgeving van de Zeshoven in Hilversum, waar ook de ID-kaart van Dascha is gevonden.
Woordvoerder Bernhard Jens deed een oproep. ,,Heb je de telefoon gevonden, doe hem desnoods in een envelop door de bus bij het politiebureau. Voor ons is de telefoon heel belangrijk.''
http://www.gooieneemlande(...)in-Hilversumse-disco
Hoe zit het dan met dat bloed van Dascha in of bij dat volkstuintje?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:48 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Peter R bevestigde anders inderdaad dat haar ouders haar herkenden aan haar loop, houding, etc
Daarnaast geeft hij aan dat alles gaat wijzen op suïcide en dat er een ruzie is geweest met vriendinnen vlak voor ze die toko verliet
geen ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met dat bloed van Dascha in of bij dat volkstuintje?
Kan best gelijk bekend zijn geweest, kan zelfs de reden zijn geweest dat de vriendinnen zo snel de ouders gealarmeerd hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:39 schreef computergirl het volgende:
Komen ze nu pas met die ruzie, of was dat al vanaf het begin bekend bij de familie
Het verhaal word al iets anders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef StaceySinger het volgende:
HILVERSUM - Dascha Graafsma (16) en drie vriendinnen hebben samen twee glazen wijn gekocht en opgedronken in Hilversumse disco Let's Get Down. Dat maakte de politie vrijdagavond bekend in RTL Boulevard.
Door Redactie Hilversum - 11-12-2015, 18:52 (Update 11-12-2015, 19:31)
De vriendinnen hebben bovendien voor ze de disco in gingen samen alcohol gedronken, blijkt uit hun verklaringen. Geen van de vriendinnen werd daar onwel van.
Verder staat vast dat er vlak voor Dascha uit de zaak vertrok ruzie was in het vriendinnenclubje. Daarbij is ook geslagen. De ruzie ging over een appje. Wat daarin stond, wil de politie niet kwijt.
Dascha vertrok kort na de klappen via een nooduitgang. Ongeveer een kwartier later, rond kwart over twee, liep ze over de Neuweg. Dat blijkt uit beveiligingsbeelden van daklozenopvang De Cocon. De familie heeft de beelden gezien en gaat er vanuit dat het om Dascha gaat. Ze is op dat moment alleen.
De politie is nog steeds op zoek naar de iphone 5s van het meisje.
De plek waar die het laatst was, is inmiddels nauwkeuriger uitgepeild. Het gaat om de omgeving van de Zeshoven in Hilversum, waar ook de ID-kaart van Dascha is gevonden.
Woordvoerder Bernhard Jens deed een oproep. ,,Heb je de telefoon gevonden, doe hem desnoods in een envelop door de bus bij het politiebureau. Voor ons is de telefoon heel belangrijk.''
http://www.gooieneemlande(...)in-Hilversumse-disco
Bronloze roddel, vooralsnog.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:44 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met dat bloed van Dascha in of bij dat volkstuintje?
bron is net gepostquote:
Een aantal dagen geleden werd dat ook al genoemd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:39 schreef computergirl het volgende:
Niet bronloos. De bron is meer dan eens gepost. Vandaar ook mijn vraag, hoe het zit met dat bloed bij dat tuintje, als Peter nu toch richting suïcide denkt. Hoe komt haar bloed bij dat tuintje?quote:
Die meiden zijn ook 16 jarigen en redelijk van de rel. Het moet even inzinken. Er zal schuld gevoel zijn. Maar qua drank en drugs komt dat vast bovenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een aantal dagen geleden werd dat ook al genoemd.
Als haar bloed daar gevonden is wordt het een ander verhaal .quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Niet bronloos. De bron is meer dan eens gepost. Vandaar ook mijn vraag, hoe het zit met dat bloed bij dat tuintje, als Peter nu toch richting suïcide denkt. Hoe komt haar bloed bij dat tuintje?
Wellicht waren ze zelf op niet zo helder meer, en weten ze ook niet meer hoe alles precies ging.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meiden zijn ook 16 jarigen en redelijk van de rel. Het moet even inzinken. Er zal schuld gevoel zijn. Maar qua drank en drugs komt dat vast boven
Ik denk dat ze een bron van info zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wellicht waren ze zelf op niet zo helder meer, en weten ze ook niet meer hoe alles precies ging.
Dus een aanname dat bloed bij dat tuintje van Dascha zou kunnen zijn, is ineens haar bloed bij dat tuintje geworden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Niet bronloos. De bron is meer dan eens gepost. Vandaar ook mijn vraag, hoe het zit met dat bloed bij dat tuintje, als Peter nu toch richting suïcide denkt. Hoe komt haar bloed bij dat tuintje?
Absoluutquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een bron van info zijn.
ook weer zo speculatief en zijn woorden uit verband rukken... Peter R de Vries heeft gezegd dat het met de huidige info meer richting zelfmoord gaat dan een misdrijf, maar dat er nog wel vraagstukken zijn die beantwoord moeten wordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef RapaNui het volgende:
[..]
is ineens haar bloed bij dat tuintje geworden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef Leandra het volgende:
is ineens haar bloed bij dat tuintje geworden?
En als degene die het appje verzonden of ontvangen heeft het niet verwijderd heeft, dan hebben ze de tekst dus ook gewoon....quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er kan van alles in zo'n appje staan natuurlijk.
Oja, dat wilde ik nog zeggen. Ik las op facebook (maar weet echt niet meer waar preciesquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
en er schijnt geslagen te zijn.
Misschien was dat appje de druppel van iets dat langer speelde.
Maar als je 16 bent lijkt het bij sommige dingen ook of de wereld vergaat.
Zo'n emo troel houdt dat bij zichquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:57 schreef Loekie1 het volgende:
Stel ze heeft de telefoon weggegooid, waar zou ze dat doen? Ik denk in een prullebak.
Het staat nota bene letterlijk in die post die ik quote, voor jou even in de herhaling dan:quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is ineens haar bloed bij dat tuintje geworden?
heeft niemand gezegd
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zijn eigen telefoon weggooien?. Misschien heeft iemand die uit haar hand geslagen in die toko. Was ze immers niet zoekende geweest naar iets? leek het volgens bronnen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:57 schreef Loekie1 het volgende:
Stel ze heeft de telefoon weggegooid, waar zou ze dat doen? Ik denk in een prullebak.
Of met een flinke slinger de struiken in. Ik vroeg me ook al af of ze daar geen hond op kunnen zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:57 schreef Loekie1 het volgende:
Of ze was zo boos over dat appje dat ze de telefoon tegen een boom stuk heeft gegooid.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zijn eigen telefoon weggooien?. Misschien heeft iemand die uit haar hand geslagen in die toko. Was ze immers niet zoekende geweest naar iets? leek het volgens bronnen.
Dan kan ook verklaard worden waarom ze haar telefoon niet opnam/kon opnemen. Iemand anders is er aan de haal mee gegaan.
Oh, dat zou heel crue zijn, als mensen bij die vader op FB melden dat er een vechtpartij zou zijn geweest, en dat ze daarmee de ruzie tussen Dascha en haar vriendinnen bedoelden.... en dan dus kennelijk niet doorhadden dat Dascha daarbij betrokken wasquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, dat wilde ik nog zeggen. Ik las op facebook (maar weet echt niet meer waar preciesik denk bij die vader?) dat er mensen na tweeën weg zijn gegaan vanwege een vechtpartij. Of zou dat iets anders geweest zijn?
Er zou een vriendin gebeld hebben, en een vriendin met die eigenaar buiten gezocht hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan best gelijk bekend zijn geweest, kan zelfs de reden zijn geweest dat de vriendinnen zo snel de ouders gealarmeerd hebben.
Als ze de ruzie gemeld hebben (bij de politie ook), dan is dat waarschijnlijk eerder reden voor de politie geweest om het even op z'n beloop te laten, dan om gelijk actie te ondernemen.
Hond heeft ook even stil gestaan bij de volkstuintjesquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus een aanname dat bloed bij dat tuintje van Dascha zou kunnen zijn, is ineens haar bloed bij dat tuintje geworden?
Meer dan dat het mogelijk bloed van Dascha zou kunnen zijn is er niet over bekend, het kan dus ook bloed van iemand (of iets) anders zijn.
Meer dan dat ene artikel met die foto met daarbij die suggestieve tekst is er niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |