Lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 14 december 2015 11:33 schreef carebaer het volgende:
Als je mensen bedenktijd geeft, ontstaat dan niet de situatie dan mensen op voorhand gaan investeren zonder zich eerst in te lezen. Na de investering gaan lezen over de ins & outs van het plan en als vervolgens blijkt dat ze het niets vinden hun investering terug trekken. Als het gros van de mensen zo gaat investeren wordt het allemaal een onbetrouwbaar zooitje.
Zou het niet een beter plan zijn dat zodra een project online gezet wordt deze de eerste 24 uur nog op slot zit voor investeringen? Dan hebben mensen voldoende tijd te gaan lezen en onderzoeken of ze het project iets vinden en ze kunnen zien wanneer het project los gaat om te investeren. Zo krijg je niet de situatie dan mensen hun keutel terugtrekken en houden de ondernemers zekerheid dat de investering een bewuste investering is.
Bij mij is het bij de buren bezorgd (omdat ik niet thuis was), ik heb geen berichtje o.i.d. gezien.quote:Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Gijsbertus het volgende:
wilde die op collin meepakken, maar toch laten schieten..
Zeker op collin begin ik pas vanaf 7,50%.. Ondanks dit wel een mooi project was..
Ik lees dat de meesten de paddenstoelen hebben ontvangen..
Ook in regio Utrecht?
Laat namelijk de incentives bij mijn ouders bezorgen (zijn vaker thuis dan ik ben), maar die hebben nog niks ontvangen.. Bezorgen zij, bij niet thuis zijn, bij de buren en/of laten ze een bericht/ kaartje achter?
Aanwijzing kwam van mij.quote:Op maandag 14 december 2015 11:35 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ik mis even de concrete vraag. Had je aanwijzingen?
dat dusquote:Op maandag 14 december 2015 11:51 schreef mccrowd het volgende:
[..]
Aanwijzing kwam van mij.
Ik weet dat deze man langer in het wereldje zat. Is gestopt en nu overnieuw begint.
Ik heb geen idee waarom hij was gestopt.
Er werd door iemand geroepen dat het misschien door de scheiding kwam. Zou kunnen.
Hopelijk knalt hij met zijn racekleding net zoals m.verstappen heeft gedaan.
Maar ja, dan krijg je met die meervoudigepersoonlijkheidsstoornis van jou te makenquote:Op maandag 14 december 2015 11:54 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik ben al bezig een mooi scriptje te bouwen die standaard overal een bedrag in stopt.
Zodat ik later kan lezen of ik er ook daadwerkelijk in stap.
inderdaad een mooi project! Maar ja als je onderweg bent is het lastig investeren en ben je snel te laat. Op naar het volgende mooie project maar met zoveel zekerheden en een aardige rente als deze zijn er niet zo veel!quote:Op maandag 14 december 2015 11:13 schreef obligataire het volgende:
Nieuw: Energiefabriek Deventer op www.collincrowdfund.nl
Ziet er goed uit en loopt ook weer hard vol.......
Maar ik kan dan bij de psych mijn scriptje laten zien. Er zijn al wat platforms waar je 'automatisch kan inversteren'. In elk geval bij LaH.quote:Op maandag 14 december 2015 12:00 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Maar ja, dan krijg je met die meervoudigepersoonlijkheidsstoornis van jou te maken
even gescand, van 35k omzet naar 4 miljoen in 3 jaar tijdquote:Op maandag 14 december 2015 12:08 schreef vehkah het volgende:
Eiwitrijk ontbijten?
60 maanden lang, 8,0%, Class 5, CreditSafe 42, 90.000,=
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12808
ook bij KoM kan dat hoorquote:Op maandag 14 december 2015 12:09 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Maar ik kan dan bij de psych mijn scriptje laten zien. Er zijn al wat platforms waar je 'automatisch kan inversteren'. In elk geval bij LaH.
Ik las dat ook, ambitieusquote:Op maandag 14 december 2015 12:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
even gescand, van 35k omzet naar 4 miljoen in 3 jaar tijd
Als ik die lijn doortrek zetten ze over 18 jaar 34 triljoen om.quote:Op maandag 14 december 2015 12:10 schreef CaLeX het volgende:
even gescand, van 35k omzet naar 4 miljoen in 3 jaar tijd
Dat is vooral een beetje te veel voor mijn vrouw!quote:Je zou bijvoorbeeld een ontbijt van of 3-4 grote eieren, maar dat is veel te veel voor de meeste mensen.
Voor mij ook een dikke nee.quote:Op maandag 14 december 2015 12:08 schreef vehkah het volgende:
Eiwitrijk ontbijten?
60 maanden lang, 8,0%, Class 5, CreditSafe 42, 90.000,=
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12808
Holding die ook tekent en ondernemer ook privé.
Lendahand is geen crowdfunding. Je geeft geen lening aan separate projecten. Je leent geld via Lendahand aan de partner in het het verre buitenland. Feitelijk zijn er slecht 5 bedrijven waar je aan leent. De projectjes die men laat zien is feitelijk alleen marketing om je het goed gevoel te geven. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 14 december 2015 12:09 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Maar ik kan dan bij de psych mijn scriptje laten zien. Er zijn al wat platforms waar je 'automatisch kan inversteren'. In elk geval bij LaH.
Via “mijn account” en dan naar (onderin) naar automatisch investeren. Daar kan je dan weer een hele lijst mogelijkheden kiezen. Ziet er goed uit op zich.quote:Op maandag 14 december 2015 12:17 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Op basis waarvan kan je selecteren?
Jokkebrokquote:Op maandag 14 december 2015 12:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Je geeft geen lening aan separate projecten.
quote:Bij Lendahand crowdfunding is er sprake van een lening die via onze website wordt verstrekt door een investeerder (uitlener) aan een lokale partner die het op zijn beurt weer uitleent aan het betreffende bedrijf.
Heb geen account daarquote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Via “mijn account” en dan naar (onderin) naar automatisch investeren. Daar kan je dan weer een hele lijst mogelijkheden kiezen. Ziet er goed uit op zich.
Hier kan je op selecteren:quote:
Ik denk dat dat dus een geval van oplichting is waarin het toch echt zaak is dat KoM jouw belang op deze manier behartigd. Als je meer investeerders kent dan zou ik toch aktie ondernemen, liefst als groep. Daarom moeten de investeerders zich op een of andere manier verenigen.quote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef bambricks het volgende:
avigotti Saus
Bij kom is er een default waarbij in de Pitch staat dat het geld in Nederland worden aangewend om
product X te gaan verkopen. Verkopen dat hebben ze gedaan alleen wel in het verre buitenland en krijgen nu hun product niet betaalt.
Hierbij voel ik me ernstig misleid. Tevens staat er bij Kom in de onderlinge overeenkomst dat je de tegenpartij niet mag aanspreken. Nou volgens mij in dit geval juist wel!
We doen gewoon iets anders met het geld. Kom heeft een incasso procedure ingesteld echter hier wordt niemand beter van.
In deze heeft de lener zich niet gehouden aan zijn eigen pitch.
Er zijn bij landahand toch echt slechts 5 lening nemers en risico dragers. Meer kan ik er niet van maken.quote:
I see, thanks.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Hier kan je op selecteren:
Automatisch investeerbedrag
0
Selecteer categorieën waarin u geïnteresseerd bent:
Automotive
Bouw
Detailhandel
Groothandel
Horeca
ICT
Industrie