Hoop en verwachting zijn verschillende dingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:19 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ze houden het al ruim 2 jaar lang vol, waarom verwacht je bij iedere update dat ze het veranderen?
Voor mij dus 1 van de grootste redenen waarom ik die XBO dus nog niet heb aangeschaft. Te achterlijk voor woorden dat je niet gewoon Engels als taal in kunt stellen, zonder weer zaken als lokatie enzo te moeten veranderen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef hottentot het volgende:
Zoveelste update zonder keuzevrijheid voor de talen.
Als ze dit lang genoeg volhouden trap ik dit ding de deur uit.
Je denkt toch niet werkelijk dat MS Nederland daar ook maar iets mee te maken heeft?quote:
Ja en dan zoals nu elke weer weer terug naar een andere taal, opnieuw opstarten, dan pas iets in de shop kunnen kopen of een trailer zien, dan weer terug switchen en weer opnieuw opstarten. Nee lekker handig allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:35 schreef Buitendam het volgende:
Zet je regio-instellingen dan op Amerika, bijvoorbeeld.
Waarom koop je niet gewoon in de US-store? Het is nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja en dan zoals nu elke weer weer terug naar een andere taal, opnieuw opstarten, dan pas iets in de shop kunnen kopen of een trailer zien, dan weer terug switchen en weer opnieuw opstarten. Nee lekker handig allemaal.
Dit is gewoon zwaar kloten en ongelofelijk achterlijk want het dient geen doel.
Omdat dit niet kan misschienquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon in de US-store? Het is nog goedkoper ook.
Omdat ik al dat omslachtige gezeik niet wil hebben, en je hier in NL gewoon een andere taal dan NL moet kunnen aanvinken als Systeem-taal.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon in de US-store? Het is nog goedkoper ook.
Ja. Die horen namelijk te beseffen dat veel mensen in NL helemaal niet zitten te wachten op een interface die ze alleen op Nederlands kunnen zetten. Iets wat jaren geleden ook al duidelijk was met bijvoorbeeld Windows.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat MS Nederland daar ook maar iets mee te maken heeft?
Gast, wat lul je nou allemaal. Microsoft maakt het geen hol uit of jij een adres opgeeft uit Amerika. Koop lekker giftcards op internet voor de US store en speel je games in het Engels.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Omdat dit niet kan misschien
Ja of de boel faken en constant verplicht op een VPN moeten zitten, nee lekker handig allemaal.
Dit is dan ook het enige apparaat wat je bij de mediamarkt kunt kopen waarbij dit niet kan. Echt ongelofelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat ik al dat omslachtige gezeik niet wil hebben, en je hier in NL gewoon een andere taal dan NL moet kunnen aanvinken als Systeem-taal.
Ah, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Laat maar dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, wat lul je nou allemaal. Microsoft maakt het geen hol uit of jij een adres opgeeft uit Amerika. Koop lekker giftcards op internet voor de US store en speel je games in het Engels.
Dit is een wereldwijd probleem, en heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met MS Nederland te maken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja. Die horen namelijk te beseffen dat veel mensen in NL helemaal niet zitten te wachten op een interface die ze alleen op Nederlands kunnen zetten. Iets wat jaren geleden ook al duidelijk was met bijvoorbeeld Windows.
Mijn god.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Laat maar dan.
Ik kan vanaf mijn Zwitsers IP geen zooi downloaden uit de US-store.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Laat maar dan.
Ik kan vanaf mijn Zwitsers IP geen zooi downloaden of trailers/films kijken uit de US-store, dus zou ik mijn XboX verkeer achter een andere IP moeten zien te krijgen, nee lekker handig allemaal.
Lul toch niet zo dom gast, waarom krijg ik dan waarschuwingen dat ik vanuit mijn regio bepaalde dingen niet kan doen in de US store ongeacht wat voor adres ik heb ingevuld?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn god.
Je kunt gewoon je adres wijzigen en in de US-store kopen. Microsoft vergelijkt geen IP's met adressen.
Is goed. Succes ermee verder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom gast, waarom krijg ik dan waarschuwingen dat ik vanuit mijn regio bepaalde dingen niet kan doen in de US store ongeacht wat voor adres ik heb ingevuld?
Van MS Nederland verwacht ik gewoon dat ze doorspelen naar MS dat veel Nederlandse consumenten niet zitten te wachten op geforceerde lokalisatie, en vaak gewoon zelf de keus willen wat betreft de taal (vaak Engels).quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit is een wereldwijd probleem, en heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met MS Nederland te maken.
Wel als je giftcards koopt, met creditcard is dit een heel ander verhaalquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn god.
Je kunt gewoon je adres wijzigen en in de US-store kopen. Microsoft vergelijkt geen IP's met adressen.
Nee, maar dan krijg je gezeik met je CC-maatschappij. Niet met Microsoft, dat klopt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel als je giftcards koopt, met creditcard is dit een heel ander verhaal
Helemaal niet. Ik weet niet hoeveel euro ik heb bespaard door in de US en Braziliaanse store te kopen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
Laten we het erop houden dat het allemaal onnodig omslachtig is gemaakt, en dat het voor iedereen fijner en makkelijker zou zijn geweest als ze niet dat waardeloze Nederlands door onze strot zouden forceren, maar ons gewoon vrij zouden laten in welke taal we onze XBO willen instellen...
Die vrije taalinstelling ben ik ook absoluut voor. Ondanks dat je je locale kan veranderen en giftcards kan gebruiken: in de basis moet ik gewoon mijn Xbox op Engels kunnen zetten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
Laten we het erop houden dat het allemaal onnodig omslachtig is gemaakt, en dat het voor iedereen fijner en makkelijker zou zijn geweest als ze niet dat waardeloze Nederlands door onze strot zouden forceren, maar ons gewoon vrij zouden laten in welke taal we onze XBO willen instellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |