Hij heeft negerroots. Ik snap je wel.quote:
Mijn vader heeft wel eens gezegd dat negers als kind heel veel chocomel hebben gedronken. Klopt dit?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lichtbruin ja, als ik het hele jaar in de zon zit ben ik wel een stuk donkerder denk ik
Mwah... valt mee. Meer om de ophef erover. Of piet uiteindelijk van kleur verandert interesseert me echt geen hol. Dat een stel zure volwassenen een kinderfeest verneuken vind ik echter wel vervelend.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm jij moest ook grienen om je zwarte pietje
Is geen racisme.quote:
Ik zie een neger die een blanke wurgt.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is geen racisme.
Sjors en Sjimmie was vroeger ook beter.
[ afbeelding ]
Nee, dat is niet waar. Het zijn eigenlijk doorzichtige Duitsers, gevuld met diarree.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel eens gezegd dat negers als kind heel veel chocomel hebben gedronken. Klopt dit?
1961quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zie een neger die een blanke wurgt.
Mee eens. Paar posts hier zijn over het randje...quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Mods hier zijn zeker ook blank en trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |