Foto?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef Estrys het volgende:
Foute kersttrui voor de grote meneer gekocht bij AldiHet staat hem ook nog
Dan gaat ie van me scheiden vrees ikquote:Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef ingee het volgende:
[..]
Foto?
Ik kreeg deze er één van de primark en daarnaast deze vanuit Engeland:
[ afbeelding ]
Een rompertutupinguinjurk!
Oh, die grote meneer!quote:Op woensdag 9 december 2015 20:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan gaat ie van me scheiden vrees ik
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef Selvaria het volgende:
Haha wat een geweldig... ding ingee.![]()
Estrys.![]()
Beterschap fap, klinkt erg naar. Maarvoor je lieve Ro.
Zelfstandig zittende L.Wat een snelle dame!
N. heeft nu maat 68 (Next 62-68) en ik heb nu alvast 74 besteld.Zulk leuk spul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LuDann wat sneu voor jou en je meisjeVeel beterschap
Zusjevan, wat heftig zeg! Voor hen is het routine, maar voor jou is het nogal wat! Beroepsdeformatie, vrees ik..
Ingee![]()
Ik zag laatst zoiets ja, volgens mij hadden ze zelfs de foto's van de Next site gebruikt (zelfde model/kindje...). Vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar het is, als ze niet eens eigen foto's plaatsen? En die maten... Koreaans/ Chinees valt mini, Next groot, maar hoe vallen die ripoffs dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:45 schreef faptist het volgende:
selvaria,
weet niet hoe groot jouw liefde voor merken is, maar op alieexpress heb je alle next printjes, maar dan voor marktprijsjes.
Soms maakt de kwaliteit mij niet zo uit, omdat ze er toch zO uitgroeien..
ik denk dan.. zij maken de kleding, maar verkopen het nu niet eerst aan next, maar gelijk vanaf hun markt? Of b-keuze?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zag laatst zoiets ja, volgens mij hadden ze zelfs de foto's van de Next site gebruikt (zelfde model/kindje...). Vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar het is, als ze niet eens eigen foto's plaatsen? En die maten... Koreaans/ Chinees valt mini, Next groot, maar hoe vallen die ripoffs dan?
Ik heb het er dus nog niet op gewaagd, bij Next weet ik wat ik krijg, kan ik gratis retourneren, en heel duur vond ik t al niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was de keizersnee zelf heel bijzonder en mooi. Het was een gezinsvriendelijke keizersnee, dus ik mocht haar uit m'n buik zien komen en kreeg haar gelijk op mijn borst. Alleen onderweg naar de verkoever ben ik van haar gescheiden geweest en toen mocht lief bij haar blijven en haar eerste luiertje aandoen <3 En ik heb foto's van alles, gemaakt door de verpleegkundigen. Eigenlijk doen ze dat alleen bij geplande ks, maar er was een verpleegkundige 'over' <3
[ Bericht 14% gewijzigd door Bloesem. op 09-12-2015 21:09:59 ]
Ik zal morgen een foto makenquote:Op woensdag 9 december 2015 20:26 schreef ingee het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
Ik heb begin van de herfst wat spul voor 9 maanden besteld van next, maar het is eigenlijk nog allemaal flink te groot.
Maar wel Hele Leuke Dingen.
Mag ik even heel bot opmerken dat ik dat best egoïstische actie van je man vind? Sowieso, na een longontsteking mag je best even de tijd nemen om uit te zieken (mijn vriend is toen ook 2 weken thuis geweest, en dat is best uitzonderlijk). Maar dat hij nu ook nog eens jou opzadelt met de volledige zorg van wolk, terwijl jij ook nog energie nodig hebt om te leren, dat vind ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 9 december 2015 21:22 schreef LuDann het volgende:
Je gevoelens zijn herkenbaar hoor, Bloesem, al was het bij mij de bevalling en ks zelf die ik als erg heftig heb ervaren en niet de aanloop ernaar. Ik hoop dat het snel oke voor je gaat voelen allemaal.
Ik geloof dat het wat beter gaat in de ziekenboeg hier. Wolk slaapt sinds vanmiddag best veel. Heel onrustig maar ze slaapt wel en is dus niet meer constant aan het huilen. Dus dat lijkt me een goed teken van herstel. Ze drinkt ook wat meer, ik denk ongeveer 40 % van wat ze normaal drinkt. Gaat de goede kant op! Ze is verder nog wel heel sneu en ik moet echt op tijd denken aan de paracetamol want anders heeft ze zo weer hoge koorts en duidelijk pijn.
Iemand vroeg nog of ik het een beetje kon afwisselen met mijn man, maar die is thuis fulltime aan het werk, heeft zich weer beter gemeld () Daardoor heeft hij dus geen energie meer voor andere dingen. Ik heb het de afgelopen 2 dagen (en nachten
) dus vrijwel alleen gedaan.
Morgen neemt mijn moeder haar in de ochtend mee (als het uit een flesje drinken wil lukken). Ik heb namelijk 2 deadlines volgende week, de grote finales zeg maar van de vakken die ik heb. De afgelopen 3 dagen had ik ingepland om daaraan te werken met Wolk op het KDV. Needless to say, daar is dus niks van terecht gekomen.Ik moet echt hard aan de bak wil ik het nog halen allemaal.
Ben moe. Lees later wel bij.Beloof dat ik later weer ga reageren op iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoefde niet zo gek veel aan te passenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:01 schreef Phaidra het volgende:
Korte update over mijn baby:
Over 2 dagen 10 9 maanden oud
Nog 0 (nul) 7 tanden
Nog best weinig haar
Gaat sinds een paar dagen kontschuivend met z'n kont in de lucht de kamer door
Heel soms vaak lukt het ook om vooruit te tijgeren, maar soms is het ook frustrerend
Slaapt bijna nooit langer dan 20 minuten
Bouwwerken mollen van je broer is Je moeders veters zijn dé grootste motivatie om je te verplaatsen
Kan superlief spelen door blokjes duplo in en uit een bakje je mond te stoppen
Is gewoon een vrolijk lief jongetje
Hmm niet meer zo kort hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:26 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook nog wat plaatjeswat zit hij al mooi! Dat doet Michael dus echt nog niet he .. ja, in z'n stoel of tussen m'n benen zodat hij steun heeft ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ter vergelijking: kleine baby vs grote baby:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat zit hij al mooi! Dat doet Michael dus echt nog niet he .. ja, in z'n stoel of tussen m'n benen zodat hij steun heeft ...
ter vergelijking: kleine baby vs grote baby:Hihi heel verschil op de 2 foto's idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, A. zit al los sinds hij 5,5 maand was ongeveer. Dat heeft hij tot hogere kunst verheven, want rollen deed/doet hij niet (hij kan het wel, vooral met luiers verschonen maar nooit als hij niet op een matras/kussen ligt). En pas sinds een week dat hij zich verplaatst over de grond. Maar ook dat dus het liefst zittend. Het ziet er zo stom uit
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Wow, dan is die wieg wel echt miniscuul.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:55 schreef Estrys het volgende:
Wij stappen over als hij een maand of vier is want dan past hij er waarschijnlijk niet meer in. Dan blijft hij een tijdje helemaal plat zodat hij nog wel ligt. We hebben een stokke en die bak is gewoon erg klein. Je mag komen passen MariposasBij het zitje zit een verkleiner waardoor hij er al vroeg in kan en op lig stand ligt hij ook echt volledig horizontaal. Voor onze reflux klanten wel een goede oplossing want ze blijven wat rechter. Als ze ingezakt zitten is het te vroeg
![]()
Maar de wagen staat nu al 2 maanden stildus wellicht gaan we hem helemaal niet over. lang leven dragen!
72 cm lang, 16 diep en 35 breed.Ik meet hem net op.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:13 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wow, dan is die wieg wel echt miniscuul.65 cm ofzo? Wat onhandig zeg!
Zijn die van jou echt 72 cm met 4 maanden.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
72 cm lang, 16 diep en 35 breed.Ik meet hem net op.Ja de wagenbak van deze wagen is onhandig. Als ze eenmaal kunnen zitten is deze wagen de bom
Dat is een keus die we hebben gemaakt bij de aankoop. Maar waarom een wagen als je kan dragen
Nee maar ook wat sneu als ze zich aan de onderkant afzetten en dat bovenaan klem zitten.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zijn die van jou echt 72 cm met 4 maanden.Zo lang is L niet eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn man loopt met de wagen :p zaterdag ook, mensen vertederd kijken naar trotse papa, dan in de wagen, vol met zooi, en je ziet ze vervolgens zoekend kijken, waar is t kind danquote:Op donderdag 10 december 2015 09:46 schreef Selvaria het volgende:
Ik draag overigens ook liever, maar met boodschappen of als ik alleen de stad inga is de wagen wel makkelijk. Ik ga echt niet met doek en wagen lopen.
Ook als papa mee is gaat als ik draag de wagen niet mee.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn man loopt met de wagen :p zaterdag ook, mensen vertederd kijken naar trotse papa, dan in de wagen, vol met zooi, en je ziet ze vervolgens zoekend kijken, waar is t kind danHilarisch.
De week boodschappen doe ik online en heel soms vergeet ik iets (zoals laatst macaroni voor bij de macaroni) dat doe ik lopend.
wij deden sinterklaas inkopen, toen was hij verrekt handigquote:Op donderdag 10 december 2015 09:56 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ook als papa mee is gaat als ik draag de wagen niet mee.Man heeft dan een rugtas waar het meeste in kan. Ik vind het echt zo'n gedoe om met beide te lopen, nog niet echt je handen vrij.
Hier dus ook. Werd me ook aangeraden om dan de maxicosi te gebruiken. Hij valt er altijd in slaap maar als ik hem er net inleg dan is het huilen. Als ik de mc dan oppak slaapt A voordat hij in de auto staat. Ook wel makkelijker voor de stad want dan moet ik toch met de auto en hoef ik alleen onderstel mee te pakken.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:13 schreef pinquit het volgende:
Kinderwagenbak is lava hier. Maxicosi op de wagen wil wat beter. Zal door de reflux komen
gewoon een Tula kopenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:36 schreef Cassandra87 het volgende:
De tobi?
De wagen staat sinds dit weekend in de rommelkamer boven. Ik gebruik m nooit. Ben benieuwd hoe we t zondag gaan doen, dan gaan we naar de kerstmarkt in Laren. Als we in Almere blijven knoop ik in de garage. Maar als t slecht weer is dan moet ik daar op de parkeer plaats knopen. Misschien toch maar het onderstel mee en G. in de maxicosi, en dan een café in ofzo om wat te drinken en m in de doek te doen
Die heeft ze alquote:Op donderdag 10 december 2015 10:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
gewoon een Tula kopendie "knoop" je ook heel makkelijk buiten.
ik heb een Tulaquote:Op donderdag 10 december 2015 10:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
gewoon een Tula kopendie "knoop" je ook heel makkelijk buiten.
Dragen is inderdaad zoveel makkelijker geworden nu N. in de kinderstoel kan.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:27 schreef Mariposas het volgende:
De kinderwagenbak is hier pas sinds kort geaccepteerd. Wel fijn, want als we gaan wandelen en tussendoor koffie/lunch vind ik het wel zo prettig. Voorheen kon ik gewoon zitten met hem in de draagdoek, maar daar vind ik 'm nu iets te groot voor, ik zit niet meer lekker met hem in de doek. Maar in de kinderstoel kan hij nog niet, dus net een beetje een lastige periode. Naar de stad of boodschappen doe ik niet met de wagen. Ram overal tegenaan met dat ding en gedoe met liften.
Nee ja, is wel zo. Dat moet ik eigenlijk een beetje los gaan laten maar dat vind ik moeilijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Hupje het volgende:
LuDann, succes met de deadlines. En een voldoende is met deze omstandigheden al prima, he, je hoeft niet te gaan voor de tien met een griffel(over arbeidsethos gesproken)
Ik vind het echt heel makkelijk & fijn. Ik draag F bijna elke dag in de Tula.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb een Tulamoeten we nog eens bekijken met insert. Heb ook een caboo en storchenwiege maar die vind ik niet zo fijn
met of zonder insert? Hoe groot is F inmiddels? Denk dat mijn man het wel echt super vindt om G buitenshuis te dragenquote:Op donderdag 10 december 2015 11:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel makkelijk & fijn. Ik draag F bijna elke dag in de Tula.
ook al zo'n grote!quote:Op donderdag 10 december 2015 11:32 schreef Estrys het volgende:
Dragen vind ik sowieso makkelijker omdat ik meestal ook de middelste moet duwen op de fiets. Of ik moet de fiets achter me aan slepen omdat mevrouw halverwege besluit te gaan lopen.Dat heb ik 1 keer gedaan met de wagen. Dat was een ramp.
Prikjes zitten er in. We zitten op 56 cm en 5040 gramBegon de Wvk over te hard groeien
ja doei.
Ik draag hem eigenlijk al sinds hij 5 weken oud is in de tula (met insert) het ging prima en hij zat goed. Hij was 1.5 week geleden 60 centimeter en zit nu in maat 62.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met of zonder insert? Hoe groot is F inmiddels? Denk dat mijn man het wel echt super vindt om G buitenshuis te dragen
Sjaak kwijlt ook overmatig. Zo'n driehoek-slabbetje doet hij hooguit een uur mee. Die hebben we dan ook heel veel. Ook snurkt hijquote:Op donderdag 10 december 2015 10:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Lk heeft trouwens geadviseerd om een doorverwijzing voor de kinderarts, omdat G. zijn tong niet als een 'normaal' kindje houdt, en overmatig kwijlt. Dat doet hij al vanaf geboorte. Als hij lang in de doek zit het hij mij helemaal ondergekwijld.en hij snurkt. Iemand die dit herkend?
Wat hejje gegoogled? Over het kwijlen?quote:
G slaat af en toe een ademhaling over, dat past ook in het plaatje volgens mij. Overigens niet altijd, maar hij ademt zwaar en soms is het in een keer stil, en dan ademt hij weer.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak kwijlt ook overmatig. Zo'n driehoek-slabbetje doet hij hooguit een uur mee. Die hebben we dan ook heel veel. Ook snurkt hijIk vermoed dat het met de reflux te maken heeft, als ik maagzuur omhoog krijg, krijg ik ook water in mijn mond. Dus dat zal Sjaak de hele tijd hebben, denk ik dan. Er is nog nooit wat van gezegd.
We willen wel een keer een slaaponderzoek laten doen, want we denken soms zelfs aan apneu. Hoewel hij pas nog een nacht aan de monitor heeft gelegen in het ziekenhuis en ze toen niets raars zagen. Maar toch blijft het gevoel...
ik heb een cover voor mijn man besteld, kan hij ook dragen. Tula is van hemquote:Op donderdag 10 december 2015 12:46 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik draag hem eigenlijk al sinds hij 5 weken oud is in de tula (met insert) het ging prima en hij zat goed. Hij was 1.5 week geleden 60 centimeter en zit nu in maat 62.
F vindt het ook echt heerlijk, hij valt altijd heerlijk in slaap en als ik hem er weer uit haal als ik thuis ben wordt hij altijd super kwaad(ik vind de Tula voor binnen echt te warm)
Zo gaat dat hier ook ja. Echt ontspannen bij mij liggen lukt pas als 'ie compleet verzadigd is met melk, anders blijft 'ie zoeken. Bij man is het "ha! Papa! Dan ga ik in coma liggen!quote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Sillie herkenbaar. G was gisteren vanaf vijf uur heel onrustig, huilen, krabben, niets was goed. Mijn man kwam savonds thuis, neemt m in zijn armen en hij lag de hele avond in coma. Papa is voor slapen, mama is voor drinken![]()
Zijn onrustige dag begint overigens nu alHij is weer flink ontevreden. En man is pas rond acht uur thuis
Hier kun je mij juist in uittekenen, haha.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:46 schreef Selvaria het volgende:
Ik draag overigens ook liever, maar met boodschappen of als ik alleen de stad inga is de wagen wel makkelijk. Ik ga echt niet met doek en wagen lopen.
Ik dacht dat onregelmatig ademhalen een gewone feature is van baby's? Gebeurt hier ook vaak.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
G slaat af en toe een ademhaling over, dat past ook in het plaatje volgens mij. Overigens niet altijd, maar hij ademt zwaar en soms is het in een keer stil, en dan ademt hij weer.
Hopelijk kan ik snel terecht.
Nee sara ik had het auto stoeltje gegoogled en zag al een inimini babietje e in zitten.
ik heb geen idee, dat hoop ik maar. Ik maak me ook niet ongerust hoor, hij heeft het al zo lang. Maar de lk wil uitsluiten dat onrust aan de borst iets medisch is bij hem. En als de bv daardoor fijner gaat lopen, graag!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:14 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat onregelmatig ademhalen een gewone feature is van baby's? Gebeurt hier ook vaak.
Edit: waarmee ik niet bedoel dat je niet op je instinct moet afgaan als je denkt dat er iets niet klopt. Maar ik wilde alleen aangeven dat ik had begrepen (van o.a. de kraam) dat het vaker voorkomt.
Hier ook inderdaad, hoort erbij.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:14 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat onregelmatig ademhalen een gewone feature is van baby's? Gebeurt hier ook vaak.
Edit: waarmee ik niet bedoel dat je niet op je instinct moet afgaan als je denkt dat er iets niet klopt. Maar ik wilde alleen aangeven dat ik had begrepen (van o.a. de kraam) dat het vaker voorkomt.
Och pinqiequote:Op donderdag 10 december 2015 17:04 schreef pinquit het volgende:
Ik wil niet meer![]()
A. is 10 weken oud vandaag. Dat betekent dat hij al bijna 7 weken alleen maar huilt. Wat is er toch met mmn baby
Pinq, waar woon je ergens? Ik wil je A. best een dag overnemen hoor, ik herken je helemaal en vind het zo erg voor je.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:04 schreef pinquit het volgende:
Ik wil niet meer![]()
A. is 10 weken oud vandaag. Dat betekent dat hij al bijna 7 weken alleen maar huilt. Wat is er toch met mmn baby
Ik moest me wel inhouden, want mijn moeder was bij me en die zegt dan altijd: "zou je dat nou wel doen?" Hoewel ze zelf toch ook wel heel erg naar een stel slofjes stond te gapen.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:31 schreef mousemicky het volgende:
MevrC, jezelf verder in kunnen houden bij Wiegjezz?
Mij lukt dat niet, maar ik vond dat J. nog wel een nieuwe trui mocht voor onder de kerstboom
Mijne ook! Maar is nog "maar" 57 cm. En gisteren woog ze gewoon 5136 gram. bijna 2 kilo aangekomen in 7 wekenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:06 schreef Cassandra87 het volgende:
mijn baby heeft een jumpsuit maat 62 aan die past. Da fuk?
Hihi, have fun! Wij mogen volgend weekend; dan gaan we lekker uiteten (sushi en teppan yakiquote:Op donderdag 10 december 2015 12:52 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Zaterdag willen lief en ik naar de film, en oma staat te trappelen om op te passen. Hoop dat het goed gaat, overdag is T. goedgehumeurd, maar 's avonds schreeuwt hij vaak hartverscheurend. Gloep-hik-spuug-krijs-repeat. En dan kan ie niet slapen van de pijn. En het is nogal een slaapkop, dus dan raakt ie nog verder over de zeik. Oma maar even goed instrueren. Nooit gedacht dat ik al dagen vantevoren last zou hebben van het vooruitzicht om mijn baby ergens achter te laten, zo niet mijn stijl. Aaargh.
Haha dit dus ja! Ik heb af en toe stukjes gelezen, maar jullie gaan wel erg hard! Wat een scheetje trouwens Jantina!quote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef JantinaGr het volgende:
Geprobeerd een beetje bij te lezen, anderhalve dag niet gefokt en een lees achterstand van heb ik jou daar.
[..]
Als je opgesloten wordt, hoe kom je er dan uit?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef LuDann het volgende:
Ik moet nog regelmatig op de gehandicaptenwc kolven op de universiteit, en dan vaak op de tijden dat er schoongemaakt wordt. De dames van de schoonmaakploeg beginnen daar dan mee en sluiten de boel af en mij dus op. Als ik dan opeens na een kwartier verschijn staan ze even raar te kijken.Mja, voel geen behoefte uitleg te geven.
Jantina, wat schattig, ze lacht al met geluid. Hoe oud is ze nu ook al weer? Ze is er vlot mee volgens mij, of die van mij is laat. Wolk lacht pas sinds een week of 2 hardop.
Klinkt exact als waar N. nu mee bezig is.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:33 schreef ingee het volgende:
Selvaria, R begin daar 2 maanden geleden ook mee (nieslapenie), en is nu pas weet redelijk op de rit. Blijkt ze in de overgang van 2 naar 1 slaapje gezeten te hebben, dus steeds later overdag slapen en dan 's avonds ook later moe.
Oh ja, dat hadden wij precies zo. Dan kan je kiezen of he haar volgt of zelf meer stuurt door haar bijvoorbeeld om 4 uur er uit te halen en dan op tijd aan de nacht beginnen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:43 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Klinkt exact als waar N. nu mee bezig is.Ze doet haar lange(re) slaapje ineens tussen 3 en 4 pas en is dan rond 6 of 7 uur weer wakker. Logisch dat ze dan niet eerder naar bed wil, irritant wel.
![]()
En je leuke R.
eens in de week. Maar het bijhouden is een hele klus met een plakbabyquote:Op donderdag 10 december 2015 21:43 schreef ingee het volgende:
Beterschap Estrys!
Ludann, studeer ze!
Pinq, ik hoop zo dat er snel wat gevonden wordt of dat het iets van de eerste maanden is.
Cassandra: heb je geen huishoudelijke hulp? Lijkt me geen luxe bij jullie.
Whoooow! Doet 'ie goed! Enne, nog 5...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:37 schreef Mineola het volgende:
Hupje, bij Bol? Ik heb er eentje van eh... Lodger geloof ik?
Ik was op het CB vandaag. Mijn 'baby' woog een whopping 7,2 kg bij 63 cm en drie maandenGeen wonder dat hij overal als een malle uitgroeit. En hij sliep de hele middag dankzij de prik.
En ik rammel, ik wil nog wel vijf van zulke baby's
Michael is 7,5 bij 70 cm en 9 maandenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:37 schreef Mineola het volgende:
Ik was op het CB vandaag. Mijn 'baby' woog een whopping 7,2 kg bij 63 cm en drie maanden Geen wonder dat hij overal als een malle uitgroeit. En hij sliep de hele middag dankzij de prik.
Heeft R. het zelf opgelost of hebben jullie haar uiteindelijk toch een handje geholpen?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:48 schreef ingee het volgende:
[..]
Oh ja, dat hadden wij precies zo. Dan kan je kiezen of he haar volgt of zelf meer stuurt door haar bijvoorbeeld om 4 uur er uit te halen en dan op tijd aan de nacht beginnen.
En ik weet dat het volgen van het ritme van je kind de trend is, dus dat hebben wij ook ehmmm even geprobeerd.
Kun je dan niet gewoon een monddoekje opknopen?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:23 schreef Hupje het volgende:
Even een kort vraagje: waar koop ik een simpel speendoekje? Dus zonder knispers of knuffeltjes?
Dan moet ik wachten tot de volgende dag.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:28 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Als je opgesloten wordt, hoe kom je er dan uit?![]()
Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen met jullie meisje. Het is erg zwaar om steeds naar het ziekenhuis te moeten en je meisje daar achter te moeten laten! Zodra ze genoeg drinkt mag ze mee?quote:Op vrijdag 11 december 2015 07:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Pinquit wat kut en frustrerend.. Ken de voorgeschiedenis niet maar.
LuDann fijn dat t al wat beter gaat met wolk.
Estrys, beterschap met A., ik heb met 'm te doen..
Faptist je hoeft je niet te verantwoorden, maar wel vervelend zulke opmerkingen over bv.. Jammer. Maar het is maar een mening van mensen die er niet toe doen. Jouw keuze voor jouw kind is hierin het allerbelangrijkst en als dit voor jou goed voelt, dan is dat de beste keuze. Laat je niet gek maken door anderen. Beterschap iig!
Mijn kleine meid heeft voor het eerst sinds dr geboorte daglicht gezien gisteren en ik wilde de hele tijd alleen maar haar voor het raam houden "kijk daglicht! Is het niet mooi?". Ik werd zelf ook depri van die couveuse suite denk ik.
Baby is sinds gister ineens heel vaak en heel veel aan het drinken geslagen trouwensbehoorlijke omslag. Heel blij mee. Net heeft ze 62cc op bij me
en lag daarna nog een half uur rond te koekeloeren. Kleine boef
. Ben trots op d'r. Weer een stap dichter bij huis.
Nou ik hoef zelf niet op en neer hè, lig in een zkh waar 1 ouder er dag en nacht bij mag blijven, ze geloven dat preemies het beste en snelste aansterken als de moeder 24:7 in de buurt is. Ergo ik lig al 2 weken in het ziekenhuis terwijl ik zelf niks hebquote:Op vrijdag 11 december 2015 08:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen met jullie meisje. Het is erg zwaar om steeds naar het ziekenhuis te moeten en je meisje daar achter te moeten laten! Zodra ze genoeg drinkt mag ze mee?
Bij ons was het echt de monitor waar ze vanaf moesten. Zeer frustrerend....
Is het allemaal goed gekomen op de andere afdeling? Vast wel.
Wij gingen van high care naar medium care, maar dat was opdezelfde afdeling. Alleen dan aan de andere kant van de gang.
idd een paracetamolletje, maar dan op z'n FOK!squote:Op vrijdag 11 december 2015 10:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Ah kris wat sneu.. Beterschap voor je kleine.
Wat is een paaseimolletje trouwens? Ik denk paracetamol maar wtf is dat voor autocorrect haha!
Fijn dat je er lekker bij mag blijven. Dat ging bij ons helaas niet. Nu hopen dat je meisje snel het drinken door krijgt en je lekker thuis kunt gaan genieten. Dat is zo'n fijn gevoel. Thuis zijn met je gezinnetje!quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou ik hoef zelf niet op en neer hè, lig in een zkh waar 1 ouder er dag en nacht bij mag blijven, ze geloven dat preemies het beste en snelste aansterken als de moeder 24:7 in de buurt is. Ergo ik lig al 2 weken in het ziekenhuis terwijl ik zelf niks heb.
Ah ja die k*t monitor.. Daar zijn we gelukkig vanaf. Ik snap die frustratie.. Het is idd het drinken nu. Alle voedingsmomenten (8x per dag, om de 3 uur) zelfstandig drinken. Als ze dat 24u lang laat zien mogen we gaan geloof ik.
Het advies om vaak aan te leggen begrijp ik ook helemaal! Maar toch niet 4 uur non-stop aan de borst laten hangenquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:54 schreef Mariposas het volgende:
Bloesem, fijn dat het beter gaat! Ik vind het advies van het ziekenhuis eigenlijk juist heel goed. Je moet veel aanleggen om je productie op gang te krijgen en elk beetje wat ze binnenkrijgt is goed! al zijn het maar een paar druppels. Bloedende tepels had ik ook, ik was na 5 dagen in staat om mijn kind tegen de muur te smijten op het moment dat hij zou aanhappen. Dat kwam niet door het vele aanleggen maar het feit dat hij toen nog geen goede hap kon maken/niet de juist techniek. Ging gelukkig na een dagje kolven iets beter.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:54 schreef Mariposas het volgende:
Selvaria, hoe gaat het met je zwangerschap? Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
Ik was aan het teruglezen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:33 schreef ingee het volgende:
+
R is nu 9 maanden en 2 weken. 2 tandjes en ze krijgt slag in haar haar. Loopt de kamer door, zegt per ongeluk en tegen random dingen mamamamammamamaama, maar ik reken het goed.
ik doe dan huid op huid met speentje.quote:
Ik kreeg gisteren de tip: hem op zijn rug leggen. Zijn enkels pakken, Knietjes gebogen en met de wijzers van de klok meedraaien. Dan ontspant zijn buikjequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik doe dan huid op huid met speentje.
Och mijn kleine baby volgens mij heeft hij moeite met poepen. Twee dagen niet gepoept, na de laatste avondvoeding liep hij leeg. En nu sinds gisteren avond weer niet gepoept. Maar hij ligt wel te schoppen met zijn beentjes tussendoor. Wordt soms ook wakker. Geen gekreun dus denk dat hij echt aan het persen is? Of hij wil niet bij me liggenvanochtend ruim anderhalf uur gewandeld, vanmiddag ook maar even wandelen
Maar ze clustert nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef Limone het volgende:
Hij heeft in den beginne ook 's nachts geclusterd, maar heeft dat zelf vrij snel verplaatst naar 's avonds. Geef haar de tijd, Bloesem, om het zelf te regelen, ze is nog zo klein..
Oh ok. Dan begreep ik je '4 uur non-stop doe ik echt nooit meer' verkeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:48 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Maar ze clustert nietEn ik vind 't niet erg! Nu lijkt 't net alsof ik 't heel erg vind, maar ik vind 't juist zo fijn en goed dat ze lekker in haar eigen ritme komt en dat ik haar kan voeden
Ook als ze bv uit de fles krijgt, voed ik haar op verzoek (ik ga kolven bij de eerste hongersignalen, max 10 min daarna heeft ze een goede fles) Alleen 't aanleggen moeten we even opbouwen
Ik doe het nu 1x overdags en 1x 's nachts en verder als ik er behoefte aan heb. En ik krijg elke dag les in houdingen en aanleggen. Dus 't gaat juist heel goed, ik ben heel tevreden
Ook 's nachts
Kleine nuance: doe ik nooit meer als het op zo'n manier ten koste gaat van ons beiden. Want zij werd tussendoor niet genoeg gevoed en was de hele nacht in paniek van de honger (omdat ze niet genoeg kv bij kreeg) en ik zat in m'n eentje met heel veel pijn zonder support met een baby in hevige paniek die ik niet kon troosten. Ik leer nu stap voor stap haar signalen kennen en begrijp steeds een beetje beter wat er gebeurt of wat ze nodig heeftquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:51 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh ok. Dan begreep ik je '4 uur non-stop doe ik echt nooit meer' verkeerd.
Hoezo beter? Beter dan dit wordt het niet toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:25 schreef Malteser het volgende:
Bloesem, jij mooie mamaJe doet het super!
Limone, ik moet altijd zo lachen om jouw manier van schrijven. Hoe is het met jullie?
Oh oh, mijn baby was straks even ontroostbaar. Schone luier, fles gehad, enz. En toch huilen met een hoofdletter! Even op ontdekkingstocht door het huis bleek de oplossing. Wow een trap, wow papa's nachtkastje, wow een spiegel en wow lampjes in het badkamerkastje.
Nu lekker in de doek in slaap gevallen. Ik ben wel zo ongelooflijk ontzettend mega verliefd. Zo erg dat de tranen over mijn wangen rollen van intense blijdschap dat we zo'n mooi jongetje hebben. Hormonen, ze doen het nog. Dat wordt beter toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoezo beter? Beter dan dit wordt het niet toch?![]()
Maar even serieus, nee je blijft een emotioneel weekdier. Dat krijg je gratis bij het mama zijn
Dat je staat te janken boven een hoopje poep omdat je zo trots bent dat hij op het potje is gegaan. Dat werk![]()
Ja of je man moet het onderhoudenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:57 schreef Mariposas het volgende:
Die eelt op je tepels, is dat een beetje blijvend? Of gaat dat heel snel weg als je stopt met borstvoeding en moet je bij een volgend kind weer opnieuw beginnen?
Hup hup, gewoon opnieuw werpen terwijl L. nog aan de borst hangt.quote:
Ik heb nergens last van hoor nu bij A.quote:
Ja natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:19 schreef Krisvc het volgende:
Ik vraag me dan weer af of borsten ooit weer iets sexy's worden ipv iets liefdevols voor je kind.
Oh ja, zo irritant, dat ze dat hoofdje wegdraaien en dan op een willekeurige plek aanhappen.!quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoor nu bij A.![]()
Aanhappen voel ik alleen als ie heel erg verkeerd ligt (lees: de gewone huid van mn borst mishandeld). Bij de oudste was het aanhappen zelf de eerste paar weken nog wel ietwat gevoelig maar daarna heb ik het nooit meer gevoelig gevonden, bij alledrie nie.
Ik hoop niet dat iemand dat tegen mijn man exemplaar gaat zeggen, want ik zie de bui dan al hangenquote:
Ik zie het nog gewoon als beide hoor! En man ook.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:19 schreef Krisvc het volgende:
Ik vraag me dan weer af of borsten ooit weer iets sexy's worden ipv iets liefdevols voor je kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan toch wel? Wij zijn al met 3 weken een keer gegaan. Voor voeden kan je een doek over je heen doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Uit eten met een baby van negen werken, yeah or nay? Woensdag is t kerst diner van man zijn werk. Geen super groot restaurant, G zou in de doek gaan, maar geen ruimte om discreet te voeden. Mijn ouders wil ik nog niet vragen om op te passen, sowieso ben ik er nog niet aan toe om zonder hem weg te gaan realiseer ik me nu
Een werk-gerelateerd iets met baby vind ik eigenlijk al een no-go, helemaal als t niet van mij maar van man is... Maar ik houd werk en prive redelijk strikt gescheiden. Maar als dat jou geen probleem lijkt, hele avond eten met een baby in de doek lijkt mij niet comfortabel? Slaapt G ook in de kinderwagen? Anders kun je m misschien ergens 'parkeren'?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Uit eten met een baby van negen werken, yeah or nay? Woensdag is t kerst diner van man zijn werk. Geen super groot restaurant, G zou in de doek gaan, maar geen ruimte om discreet te voeden. Mijn ouders wil ik nog niet vragen om op te passen, sowieso ben ik er nog niet aan toe om zonder hem weg te gaan realiseer ik me nu
Hoelang duurt het ongeveer?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Op zich niet heel gek dat de huisarts hem zelf wil zien dan toch? Lijkt me zelfs prima zorg ipv enkel doorverwijzen obv horen zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:
belt mijn huisarts, waarom ik een doorverwijzing wil. Ik leg uit van het speekselen en t snurken. Zegt ze, groeit hij niet goed, drinkt hij te weinig? Nee dat is niet aan de orde.
Wat is het probleem dan?![]()
Nou moet ik een afspraak maken want ze wil hem eerst zelf bekijken. Prima.
Of ik dan even opnieuw wil bellen
Das onze kerst dit jaar. Maar dan met biefstuk. Verder alle familie gecanceld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:17 schreef mignonne het volgende:
oh en kerstdiner. Ik zou het overslaan en in huispak met baby en een bord vol tapas op de bank kruipen
Dat hadden wij ook moeten doen. En manlief is jarig tweede kerstdag. Dus overdag een huis vol visite. Ieder jaar weer spijt dat we niet een paar dagen weg hebben geboekt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Das onze kerst dit jaar. Maar dan met biefstuk. Verder alle familie gecanceld.
Nee maar ik kwam daar woensdag voor een doorverwijzing, toen is er door de assistent niet gevraagd hoe of wat, vervolgens word ik naar huis gestuurd met de mededeling dat ik vrijdag word gebeld óf dat ik maandag zelf moet terugbellen, dan belt de ha en geeft ze mij het gevoel als G goed drinkt en aankomt er niets aan de hand is. Omdat ik doordrong op een doorverwijzing wilde ze hem toch wel zien, maar moest ik even zelf terug bellen om een afspraak te maken. Erg omslachtig allemaalquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Op zich niet heel gek dat de huisarts hem zelf wil zien dan toch? Lijkt me zelfs prima zorg ipv enkel doorverwijzen obv horen zeggen.
Waar denkt de lk dan aan? En waar denk jij dan aan? Heb je dat ook expliciet zo aangegeven bij de huisarts? Mijn huisarts reageert altijd heel anders als ik concrete zorgen op tafel leg ipv alleen klachten. Dus ipv "dokter ik hoest zo" dan zeggen "dokter ik ben bang voor een longontsteking". De insteek van gesprek en onderzoek wordt dan wat anders. Kan best dat je huisarts het niet zo spannend vindt obv klachten, maar als jij je zorgen maakt om een of andere afwijking dan kan je huisarts daar concreet naar kijken en je evt doorverwijzen of juist geruststellen.
pupkequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:28 schreef -Spring het volgende:
Ik zit om nog steeds op een zuurstokroze wolk, hoor. Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ze er eindelijk is. Mn baby.![]()
Hoewel, baby... Ze kaant zo twee bruine boterhammen weg.
[ link | afbeelding ]
Ik durf het nog bijna niet hardop te zeggen, maar ik heb het zo onwijs naar mn zin! Het werk is simpel maar afwisselend, niet geestdodend en ik heb de hele dag mensen on me heen. Heerlijk. Receptiewerk bij een internationaal bedrijf doe ik btw.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
pupke![]()
Hoe gaat het met werk Spring? Kan je een beetje wennen vanaf je roze wolk?
Hoe is het bij jullie? Is Billie al een beetje gewend aan zijn broertje en jij aan het aandacht verdelen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Das onze kerst dit jaar. Maar dan met biefstuk. Verder alle familie gecanceld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van de GO, vandaag voor het eerst in de speeltuin gespeeld.
Spring, zo kijkt mijn R ook bij een likje yoghurt.
[ Bericht 43% gewijzigd door ingee op 11-12-2015 20:26:07 ]
BeterSjaak!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Spring, wat is ze alweer groot! Wow, gewoon al eten enzo!
Sjaak heeft koorts, zo uit het niets. 39,8 graden en de hele dag huilen en zichtbaar niet comfy. Dus net een paaseimolletje en een boek van Nijntje, toen was het gelukkig wat beter. In ieder geval goed genoeg om even in bed te willen liggen. Ik hoop voor hem dattie zo slaapt, maar ik hoor hem nog wat rondschuifelen in bed.
Het gaat hier goed! Billie begint merkbaar te wennen. Zoekt ook z'n broertje op en wil heel graag samen met de auto's spelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef Mineola het volgende:
Ik zie niks IngeeEn las ik het nou goed dat jouwe echt full speed loopt gewoon?! Wow! Snellie!
[..]
Hoe is het bij jullie? Is Billie al een beetje gewend aan zijn broertje en jij aan het aandacht verdelen?
Luna, dat klinkt als een heerlijke dag zeg! Met als bonus je nieuwe spijkerbroeken, lekker blij mee zijn, ook al was het niet bedoeld![]()
R aan de boterhammen en de yoghurtFijn dat je werk zo goed bevalt spring! Jammer van de reistijd alleen. Werkt N wel een beetje in de buurt?
Sjaak lekker slapen en morgen hopelijk weer koortsvrij. Hoe is het met de jetlag?
Iemand had opeens een tandje las ik? Kazy's baby?
Ahw! Hopelijk inmiddels wel wat slaap kunnen pakken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Helaas. We zijn alweer 2 uur wakker. Met overgevende Sjaak. Maar komt goed!
quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:51 schreef ingee het volgende:
Na een nacht met veel huils is er dan eindelijk glitterpoep!
Blijkbaar heeft R ergens een opplakdiamantje gevonden en die heeft nu de hele route afgelegd.
ik had daar ook last van. Ik doe het nu dagelijks/om de dag alleen met cremespoeling (Derlon, voor droog en beschadigd haar, eigen merk dingetje van 99 cent oid). (dus géén shampoo!). En het wordt eindelijk iets beter nu ... (michael was gisteren 9 maanden)quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef Estrys het volgende:
Lekker even de stad in Cassandra![]()
Ik heb mezelf opgelapt want moet dadelijk naar de kapper en anders komt het er niet meer van voor kerst. Ik denk dat ik me maar weer een andere coupe aan laat meten. Mijn haar is zo verschrikkelijk droog sinds de bevallingeens kijken of ze daar wat voor heeft.
Dat geeft de burger moedquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had daar ook last van. Ik doe het nu dagelijks/om de dag alleen met cremespoeling (Derlon, voor droog en beschadigd haar, eigen merk dingetje van 99 cent oid). (dus géén shampoo!). En het wordt eindelijk iets beter nu ... (michael was gisteren 9 maanden)
Wat fijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Even niet bijgelezen want wij gaan naar huis! Als in: nu!![]()
![]()
![]()
Oh wat heerlijk!!!!! Lekker met z'n drietjes thuis, geniet ervan!!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:18 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:18 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Kapper is een goed idee!
Ik heb een heel fout berenpak voor G, drie kilo spareribs voor morgen, dan vieren we laat sinterklaas, en cadeaus voor mijn beste vrienddie was jarig. Is t erg dat ik even geniet van alleen zijn zonder baby? Die is in goede handen bij zijn papa (die riep naar beneden, hij huilt, wat wil hij? Geen idee. Waarom weet je dat niet, wat moet ik doen dan? Welcome To my world
ik kreeg een foto van een slapende baby
Verder niet bijgelezen, maar ik dacht even dat je het over mijn M had. Wij hebben precies hetzelfde. Links- en rechtsboven bobbels waar de hoektanden zouden moeten komen en gisteren 38,4 koorts. Ik dacht ook tanden, maar vandaag is (lijkt) er niks meer aan de handquote:Op zaterdag 12 december 2015 07:29 schreef Krisvc het volgende:
Mijn mup is sneu en zielig. Ondanks pcm nog 38,8. Zolang ze vrolijk en alert is en goed drinkt hoef ik niet aan de bel te trekken toch? Wel gisteravond nog een bobbel ontdekt. Lijkt dat er 2 tandjes doorkomen. Het vreemde is dat het 2 hoektandjes onder zijn waardoor ik twijfel of het wel echt tandjes zijn. Het is toch niet helemaal de normale volgorde om eerst 2 hoektandjes te krijgen?
Wel even sterkere pcm halen. Heb nu nog maar 60 en volgens mij mag ze 120 inmiddels.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:18 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
![]()
Ro heeft 2 hoektanden en 2 ondertandjes. Kan dus wel hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:16 schreef kazy het volgende:
[..]
Verder niet bijgelezen, maar ik dacht even dat je het over mijn M had. Wij hebben precies hetzelfde. Links- en rechtsboven bobbels waar de hoektanden zouden moeten komen en gisteren 38,4 koorts. Ik dacht ook tanden, maar vandaag is (lijkt) er niks meer aan de handSterkte met jouw mup!
Ik ontlurk hier even want omg wat is je post herkenbaar van begin tot eind. Ik moest er zelfs om huilen. Van het boos worden op de baby met pijn tot het schuldgevoel daarna en tot de verbazing dat het bij zijn papa wel lijkt te lukken en de ongelooflijke twijfel aan jezelf. Weet ajb dat je niet de enige bent! ikzelf was daar schijnbaar even aan toe om tot dat besef te komen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:45 schreef pinquit het volgende:
Nog dank voor het medeleven lieverds![]()
![]()
Alex heeft gisteren weer de hele ochtend en middag gehuild, mn lief heeft wat uurtjes opgenomen en is naar huis gekomenHeeft de Grote van school gehaald, Alex mee naar beneden genomen en mij laten slapen. Ik werd om 19u wakker
![]()
Ik weet dat het goed is om Alex even af te geven en even geen huilende baby om me heen te hebben, maar ergens wil ik ook het liefst zo dicht mogelijk bij hem zijn op zo'n moment.
Maar toen ik gisteren echt heel boos tegen hem had gedaan merkte ik dat het af en toe beter is om m even aan iemand anders te gevenBah ik herken mezelf niet op die momenten. Het zijn maar woorden, maar wat een spijt heb ik daar dan van naderhand
![]()
Het stomme is elke keer dat als m'n lief thuis is, dat hij dan ineens wel de rest van de dag slaaptHeel fijn natuurlijk, maar omg de onzekerheid
wát doe ik verkeerd/anders
![]()
Ja niks natuurlijk, t is meest logisch dat hij dan intussen kapotmoe is van al het brullen![]()
M'n arme prul![]()
Ik ben in iedergeval weer wat opgeladen, de nachten gaan eigenlijk best goed, dat scheelt alles.
Ooh was dat Ro! Ik zei tegen mijn man dat ik hier laatst een foto had gezien van een kleintje met inderdaad 2 hoek- en 2 ondertanden. Vandaar dat we nu ook aan tanden dachten. De ondertanden zien we ook al maar nog niet echt bobbels ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:57 schreef faptist het volgende:
[..]
Ro heeft 2 hoektanden en 2 ondertandjes. Kan dus wel hoor.
Vind het zo'n lief gezicht als ze lacht.
Kweenie, had hier laatst ook gepost dat ik er momenteel echt niet tegen kan.... Heb ik idd sinds de bevalling. Stom he?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:19 schreef Estrys het volgende:
Is dat niet tegen drukte kunnen zwangerschap/bevalling gerelateerd? Of is het mijn leeftijd?
Ik heb het ook, niet fijn in combinatie met een extreem drukken peuterdraakquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:19 schreef Estrys het volgende:
Is dat niet tegen drukte kunnen zwangerschap/bevalling gerelateerd? Of is het mijn leeftijd?
Dat!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:45 schreef Estrys het volgende:
Heel herkenbaar die mannen die na een ochtend met de kinderen 'kapot' zijn.![]()
Ik ben op een verjaardag. Mijn baby moet straks in bad. Hij ruikt naar iemand anders
Ik heb het ook, en ik ben normaal echt een gezelsschapsmens. Nu krijg ik opvliegers als ik met meer dan 1 persoon in een ruimte zitquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:19 schreef Estrys het volgende:
Ik gnorfdequote:Op zaterdag 12 december 2015 19:29 schreef Sara82 het volgende:
Ja lekker he Estrys, en je arme kind die maar met grote ogen al die nieuwe-mensen-impulsen probeert te verwerken. Geef hem nu ook minder vaak af. Scheelt een hoop.
Lief vandaag in de supermarkt: "Jeeej, T heeft wel een heel droog huidje zeg, er zitten allemaal schilfertjes op zijn voorhoofd..."
...blijkt het thuis een opgedroogd plakkaat melk te zijn.
Mijn schoonmoeder rookt alleen als anderen roken en laat anderen in huis roken. Totdat wij zeiden dat Frits dan niet meer langs komt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:21 schreef faptist het volgende:
[..]
Dat!
Oh ik snap je helemaal.
Als ik ro bij de oppasoma ophaal ruikt alles (incl speelgoed, extra kleding) voor mij vies en moet het in de was.
Er wordt daar in huis gerookt. Niet wanneer ro er is, maar de rook blijft natuurlijk wel hangen.
(Aub geen verhalen over rook die 3 dagen blijft hangen op 1 meter hoogte.. Ik ben me er van bewust , maar ik kan haar toch niet voor álles beschermen? Zometeen ben ik helemaal de eco/bio trut binnen de familie)
Zijn jullie je nu ook veel meer bewust van voeding?
Ik vond bio altijd maar geldklopperij, maar merk nu wel dat het steeds vaker in m'n mandje beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |