Foto?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef Estrys het volgende:
Foute kersttrui voor de grote meneer gekocht bij AldiHet staat hem ook nog
Dan gaat ie van me scheiden vrees ikquote:Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef ingee het volgende:
[..]
Foto?
Ik kreeg deze er één van de primark en daarnaast deze vanuit Engeland:
[ afbeelding ]
Een rompertutupinguinjurk!
Oh, die grote meneer!quote:Op woensdag 9 december 2015 20:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan gaat ie van me scheiden vrees ik
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef Selvaria het volgende:
Haha wat een geweldig... ding ingee.![]()
Estrys.![]()
Beterschap fap, klinkt erg naar. Maarvoor je lieve Ro.
Zelfstandig zittende L.Wat een snelle dame!
N. heeft nu maat 68 (Next 62-68) en ik heb nu alvast 74 besteld.Zulk leuk spul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LuDann wat sneu voor jou en je meisjeVeel beterschap
Zusjevan, wat heftig zeg! Voor hen is het routine, maar voor jou is het nogal wat! Beroepsdeformatie, vrees ik..
Ingee![]()
Ik zag laatst zoiets ja, volgens mij hadden ze zelfs de foto's van de Next site gebruikt (zelfde model/kindje...). Vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar het is, als ze niet eens eigen foto's plaatsen? En die maten... Koreaans/ Chinees valt mini, Next groot, maar hoe vallen die ripoffs dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:45 schreef faptist het volgende:
selvaria,
weet niet hoe groot jouw liefde voor merken is, maar op alieexpress heb je alle next printjes, maar dan voor marktprijsjes.
Soms maakt de kwaliteit mij niet zo uit, omdat ze er toch zO uitgroeien..
ik denk dan.. zij maken de kleding, maar verkopen het nu niet eerst aan next, maar gelijk vanaf hun markt? Of b-keuze?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zag laatst zoiets ja, volgens mij hadden ze zelfs de foto's van de Next site gebruikt (zelfde model/kindje...). Vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar het is, als ze niet eens eigen foto's plaatsen? En die maten... Koreaans/ Chinees valt mini, Next groot, maar hoe vallen die ripoffs dan?
Ik heb het er dus nog niet op gewaagd, bij Next weet ik wat ik krijg, kan ik gratis retourneren, en heel duur vond ik t al niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was de keizersnee zelf heel bijzonder en mooi. Het was een gezinsvriendelijke keizersnee, dus ik mocht haar uit m'n buik zien komen en kreeg haar gelijk op mijn borst. Alleen onderweg naar de verkoever ben ik van haar gescheiden geweest en toen mocht lief bij haar blijven en haar eerste luiertje aandoen <3 En ik heb foto's van alles, gemaakt door de verpleegkundigen. Eigenlijk doen ze dat alleen bij geplande ks, maar er was een verpleegkundige 'over' <3
[ Bericht 14% gewijzigd door Bloesem. op 09-12-2015 21:09:59 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |