abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158132175
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_158132491
Malteser, je mag hier nu ook wel even langskomen, N. is boven hele opera's aan het zingen voor papa, maar slapen ho maar. :P

Woei, happy momma! Mijn Next bestelling voor N.'s volgende maatje komt net binnen. *O*
pi_158133016
Malteser, ook bij mij ben je van harte welkom!

Sterkte, LuDann, hopelijk voelt Wolkje zich snel weer wat beter dat ze weer wat wil drinken. En pedagogisch of niet, de wielen van de bus gaan rond ;)

De rest reageer ik zo op, de baby wil eten! Zo...

Cassandra, als het nu nog niet wil zonder inbakeren, gewoon nog mee doorgaan en over een paar weken weer beginnen. Het schijnt zo te zijn dat het ineens snel zonder kan gaan als ze er aan toe zijn (maar daar heb ik geen praktijkervaring mee :') )

Saskia, een hele onderneming, succes. Hopelijk werkt het.

Jagartrut, veel plezier in NL, fijn dat de reis goed is gegaan.

Estrys, wat een schatje! En wat een leuke foto :)

Ik wilde net de maandelijkse fotopose doen, maar J is bekaf van de opvang en staat er rood aangelopen huilend op. Mam, rot op met je foto's :6

[ Bericht 13% gewijzigd door Hupje op 09-12-2015 19:01:40 ]
pi_158134090
Ik wil best wat slaapzand in een bakje doen... Zou alleen wel willen dat het voor volwassenen ook werkt :Z
Ik slaap zo slecht, voel me dan overdag best prima maar 's avonds na het eten kak ik echt helemaal in.
pi_158135169
Ludann,
Wat een spannend daagje weer.
Hopelijk blijft wolk aanhappen en doet Ors z'n werk!
Ik zou het kolfbeest huren. Als in: dat grote zware ding die je in je kraamweek huurt.

Malteser is dus Klaas vaak. Good to know!

Shit..
Sorry. Ben de naam vergeten.. :@
Maar wat ontzettend klote dat je zo behandeld wordt in het ziekenhuis. Ik zou daar zeker een klacht over indienen.
Natuurlijk snap je dat het moet, maar ze hadden dat echt wel wat vriendelijker aan kunnen pakken. Je als vee voelen is vast niet hun bedoeling geweest. Misschien is er bij hun op de afdeling ook wat verkeerd gegaan in de communicatie.
Hoop dat je je rust wat kunt herpakken. Ligt je kindje nu wel bij je?

Ro is zo leuk he. Sinds een paar dagen is de box naar beneden dus is de hele ruimte weer 'nieuw' om te ontdekken.
Ze trekt zich omhoog aan de spijlen, gaat met haar ringen erlangs en heeft dan de grootste pret om het geluid en we kunnen nu kiekeboe spelen door oogcontact te maken onder/boven de bovenlat. Dikke pret.
M'n kleine boef in haar tralies. Ze is zo'n schatje.
en ik voel me nog steeds ruk. Heb me voor de hele week dus ook voor de ouderavond ziekgemeld. Nog nooit gedaan en ik vind het vreselijk! Maar m'n oorpijn is echt verscheurend of ik ben doof of ik hoor alles verstoord. Bluhh...

Gelukkig heb ik op mijn verjaardag 8 repen Tony's Chocolonely gehad dus een goed vooruitzicht. 8-)
pi_158135181
Foute kersttrui voor de grote meneer gekocht bij Aldi *O* Het staat hem ook nog :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158135269
Hello :W

Ik zag een zittende mini IMA en een kleine Mineola man O+

Welke maat gaat N. nu naartoe Selvaria?

Kan je helemaal niet slapen of val je moeilijk opnieuw in slaap Malteser?

L. heeft de dag op de opvang overleefd. Lange dag zo. 7:15 van huis, 18:00 thuis en 19:00 lag ze alweer op bed. Vind het wel stom dat ik d'r zo weinig zie, maar dat zal vast wennen toch?
Wel vond ze het hoog tijd om met nieuwe features tijd te komen. Ik legde d'r even op de bank half tegen een kussen aanzittend en ga naast d'r zit, ik buk voorover om iets uit m'n tas te pakken en ineens trekt ze zichzelf omhoog en blijft ze zonder steun rechtop zitten. *O* Knapperd.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158135464
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef Estrys het volgende:
Foute kersttrui voor de grote meneer gekocht bij Aldi *O* Het staat hem ook nog :D
Foto?

Ik kreeg deze er één van de primark en daarnaast deze vanuit Engeland:

Een rompertutupinguinjurk! *O*
pi_158135524
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef ingee het volgende:

[..]

Foto?

Ik kreeg deze er één van de primark en daarnaast deze vanuit Engeland:

[ afbeelding ]

Een rompertutupinguinjurk! *O*
Dan gaat ie van me scheiden vrees ik :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158135589
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dan gaat ie van me scheiden vrees ik :D
Oh, die grote meneer! :')
pi_158135946
Haha wat een geweldig... ding ingee. :D

Estrys. _O-

Beterschap fap, klinkt erg naar. Maar O+ voor je lieve Ro.

Zelfstandig zittende L. :o Wat een snelle dame!

N. heeft nu maat 68 (Next 62-68) en ik heb nu alvast 74 besteld. *O* Zulk leuk spul!
pi_158136430
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef Selvaria het volgende:
Haha wat een geweldig... ding ingee. :D

Estrys. _O-

Beterschap fap, klinkt erg naar. Maar O+ voor je lieve Ro.

Zelfstandig zittende L. :o Wat een snelle dame!

N. heeft nu maat 68 (Next 62-68) en ik heb nu alvast 74 besteld. *O* Zulk leuk spul!
Wat is het geworden?
Ik heb begin van de herfst wat spul voor 9 maanden besteld van next, maar het is eigenlijk nog allemaal flink te groot.
Maar wel Hele Leuke Dingen.
pi_158136689
:') Hoe krijg je het voor elkaar om weer zoiets te krijgen Inge. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158136889
Bedankt voor het warme welkom O+ lang verhaal in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LuDann wat sneu voor jou en je meisje :* Veel beterschap

Zusjevan, wat heftig zeg! Voor hen is het routine, maar voor jou is het nogal wat! Beroepsdeformatie, vrees ik.. :*

Ingee _O-
  woensdag 9 december 2015 @ 20:45:20 #15
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158137053
crap heel mn post weg.
maaaaaaarrrrrr

selvaria,
weet niet hoe groot jouw liefde voor merken is, maar op alieexpress heb je alle next printjes, maar dan voor marktprijsjes.
Soms maakt de kwaliteit mij niet zo uit, omdat ze er toch zO uitgroeien..

L. die rechtop kan zitten.. zaten jullie vorige week niet in jullie kraamweek? Ai caramba. wat vliegt de tijd!

ingee..
Hoe slecht ben ik als ik denk dat het wel leuk staat bij R?
Ik hou er wel van <3
  woensdag 9 december 2015 @ 20:51:32 #16
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158137264
Jee.. bloesem,
heb niks van je bevalling of laatste dagen voor je bevalling mee gekregen, maar wat klinkt dat heftig zeg.
Logisch dat je daar overstuur van bent. Eigenlijk denk ik dat het best wijs is om daar met iemand over te gaan praten. Nu kun je het nog wijten aan je kraamtranen en alle drukte/stress/slapeloosheid.. noem het maar.. maar voor je het weet gaat het echt blijvend aan je knagen.
Het zou zo zonde zijn als dat gevoel blijft hangen wanneer je aan je bevalling terug denkt.

Boy..
Ik merk sinds dit forum en nu met mn #bestie4life dat zwanger zijn heel klote kan zijn en je bevalling heel erg zwaar. Ik besef me dan zo hoe groot mijn geluk is geweest. Ik had zero kwaaltjes en een goede bevalling. Mijn grootste tegenvaller van de bevalling was dat ik het meisje die mij moest ondersteunen het gevoel had gegeven dat ik haar niet aardig vond. blijkbaar gaf ik haar af en toe een look of death :') Ik zou zo graag willen dat dit soort zorgen voor iedereen 'de zorgen' waren die bij haar bevalling hoort.

en mn emoties zijn kapot. kerstreclames :'(
  woensdag 9 december 2015 @ 20:53:12 #17
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158137330
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:45 schreef faptist het volgende:
selvaria,
weet niet hoe groot jouw liefde voor merken is, maar op alieexpress heb je alle next printjes, maar dan voor marktprijsjes.
Soms maakt de kwaliteit mij niet zo uit, omdat ze er toch zO uitgroeien..
Ik zag laatst zoiets ja, volgens mij hadden ze zelfs de foto's van de Next site gebruikt (zelfde model/kindje...). Vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar het is, als ze niet eens eigen foto's plaatsen? En die maten... Koreaans/ Chinees valt mini, Next groot, maar hoe vallen die ripoffs dan?

Ik heb het er dus nog niet op gewaagd, bij Next weet ik wat ik krijg, kan ik gratis retourneren, en heel duur vond ik t al niet...
  woensdag 9 december 2015 @ 20:53:48 #18
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158137351
ingee
Hoe langer ik naar je romper kijk hoe toffer ik hem vind worden.
Het is een soort marshmellow / michelin mannetje / the blub / adipose / misluke barbapapa met het verkeerde patroontje eronder (polkadot?) en dan uiteraard de tutu..
geweldig.
even kijken of ik ro's tutu kan vinden op de foto.. ook zo'n pareltje.
:D
  woensdag 9 december 2015 @ 20:54:44 #19
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158137389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:53 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik zag laatst zoiets ja, volgens mij hadden ze zelfs de foto's van de Next site gebruikt (zelfde model/kindje...). Vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar het is, als ze niet eens eigen foto's plaatsen? En die maten... Koreaans/ Chinees valt mini, Next groot, maar hoe vallen die ripoffs dan?

Ik heb het er dus nog niet op gewaagd, bij Next weet ik wat ik krijg, kan ik gratis retourneren, en heel duur vond ik t al niet...
ik denk dan.. zij maken de kleding, maar verkopen het nu niet eerst aan next, maar gelijk vanaf hun markt? Of b-keuze?
ofzo
  woensdag 9 december 2015 @ 20:56:47 #20
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158137469
Tja, ik vermoed dan altijd niet geheel legale praktijken. De reviews van de items die ik bekeek waren ook niet onverdeeld positief... In hou t maar bij 'the real thing'. Vind Next prijzen redelijk, en heb tot nu toe de duurdere items altijd weer door kunnen verkopen ;). Al ben ik hernieuwd Zara fan voor F, eindelijk een jongetje dat die kleuren wel rockt *O*
  woensdag 9 december 2015 @ 20:59:26 #21
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158137592
Oh, en ego:

Mijn baby kwam om 19.00u weer thuis, was goed gegaan bij oma, hij had zelfs geslapen in zn ledikant aldaar. Hij ligt nu knock out in bed. Heb 'm vandaag dus maar 2x30 minuten kunnen knuffelen -O-
  woensdag 9 december 2015 @ 20:59:29 #22
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158137593
Wij passen niet in zara en de kleur staat ro ook niet. Allemaal te flets. Ze krijgt er een beetje een sago hoofd van :@

Zeg ik dit nu echt hardop? :D
  woensdag 9 december 2015 @ 21:01:36 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158137662
Oh, J. stond t ook niet, dus vandaar mijn hernieuwde adoratie ;). Hij leek ziek in wit/ecru/mint etc. F staat t allemaal even goed O+

En te breed, of te smal voor Ro? Ik ben er dus achter dat er heel erg veel verschil in de verschillende broekjes zit bv. 2 keer dezelfde maat, eentje is 4cm breder dan de ander 8)7 . Trial and error dus...
pi_158137751
Lang verhaal 'kort'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens was de keizersnee zelf heel bijzonder en mooi. Het was een gezinsvriendelijke keizersnee, dus ik mocht haar uit m'n buik zien komen en kreeg haar gelijk op mijn borst. Alleen onderweg naar de verkoever ben ik van haar gescheiden geweest en toen mocht lief bij haar blijven en haar eerste luiertje aandoen <3 En ik heb foto's van alles, gemaakt door de verpleegkundigen. Eigenlijk doen ze dat alleen bij geplande ks, maar er was een verpleegkundige 'over' <3

[ Bericht 14% gewijzigd door Bloesem. op 09-12-2015 21:09:59 ]
  woensdag 9 december 2015 @ 21:06:56 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158137864
Bloesem, ik had je verhaal in Z&G gelezen, heftig hoor. Hopelijk zorgt de tijd ervoor dat je t allemaal kunt verwerken. En t klinkt alsof je anders genoeg lieve/ behulpzame mensen in je omgevind hebt O+

En je meisje, met haar mooie naam O+ . Welkom nog hier (ik loop achter :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')