SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 10-12-2015 16:55:50 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@LT: dat klinkt of je het zelf niet verstandig vindt om te doen. Dan zou ik t gewoon niet doen en bewaren voor een ander jaar. Je gaat zeker nog wel eens gevraagd worden.
@DeLuna: een laag en evt een jasje om je middel knopen. In welk startvak sta je?
Edit: ik denk dat ik korte mouwen aandoe en dan losse armen. Jasje om. Ben eigenlijk geneigd om een 3/4 tight aan te trekken...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In het sportcentrum hier staat/stond een stellingkast waar je oude sportschoenen kunt doneren voor de vluchtelingen in Heumensoord.
Ik kan nog geen afscheid nemen van mijn oude schoenen.![]()
![]()
De balijbrug is mij toch echt een brug te ver!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De balijbrug is me ook te ver, te ver weg.
Evenals alle bruggen in R'dam, hemelsbreed allemaal te verMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik doe al m'n oude schoenen en kleding in de kledingbox hier op de hoek. Gaat naar Humanitas of zoiets. Vind ik goed genoeg en lekker makkelijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:47 schreef wyccie het volgende:
In het sportcentrum hier staat/stond een stellingkast waar je oude sportschoenen kunt doneren voor de vluchtelingen in Heumensoord.
Ik kan nog geen afscheid nemen van mijn oude schoenen.
Maar ik bewaar altijd één afgeschreven paar hardloopschoenen voor het geval dat. Voor klussen bijvoorbeeld.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mag ik in de OP?
1
2[b]17 januari 2016 - [url=http://vondelparkloop.nl]Vondelparkloop(Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 6,7 km
Behalve dat het er altijd heel gezellig is hebben ze er ook mooie medailles. Vorig jaar een houten en het jaar daarvoor een zacht plastic, rubberachtige. Ik verwacht er dit jaar een van plexiglas gezien de nieuwe sponsor![]()
Vandaag de 9e dag op rij gelopen. Ik liep nooit van die korte stukjes (3 km, in het weekend wat meer) maar ik moet zeggen dat mijn lijf het wel heel fijn vindt, geen pijntjes.![]()
Je staat erbij![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn schoenen afstaan?ik wil het niet op mijn geweten hebben dat een beginnende loper eem blessure krijgt door verkeerd schoeisel
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Geeft niks Guard. Jij moet gewoon lekker korte en vlakke afstanden blijven lopen binnen de eigen provinciegrenzen. Dat is duidelijk waar jij je het gelukkigst bij voelt en dat is prima. Laat de bruggen, de Randstad en de rest van de wereld maar over aan ons avonturiers.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:10 schreef Guard het volgende:
De balijbrug is me ook te ver, te ver weg.
Evenals alle bruggen in R'dam, hemelsbreed allemaal te ver![]()
Jaaa, ik mag zondag ook de bruggen over, heb het startbewijs binnen en me maar direct overgeschreven, zodat ik voor Zwabber ook echt kan laten zien dat ik gelopen heb
En nog even een 9x400 gedaan vanavond, moesten er eigenlijk tien zijn, maar YURkak...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Omdat ik na de Kerstmannenloop nog niets gepland heb staan...
Gup, als je zo vriendelijk wilt zijn:
1
2[b]20 december 2015 - [url=http://www.step-one.to/winter+step+one+loop+2015/winter+step+one+loop+2015.html]Winter Step One Loop (Borne)[/url][/b]
[*] McTwente - HM
1
2[b]9 januari 2016 - [url=http://www.florijnwinterloop.nl/] Florijnwinterloop (Woudenberg)[/url][/b]
[*] McTwente - 10 km
Ik weet niet of deze ook telt, omdat het geen wedstrijd is met een vaste datum. Maar dit is de datum dat wij hem gaan lopen:
1
2[b]24 januari 2016 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2016] Utrechtse Heuvelrug Trail (Driebergen-Zeist)[/url][/b]
[*] McTwente - 31 km
En op 17 april mij graag toevoegen aan de Enschede Marathon, de hele.![]()
Tof! Ik ga de UHT ook eind januari lopen, maar dan in het donker. Best wel zin in alquote:Op woensdag 9 december 2015 21:49 schreef McTwente het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ik weet niet of deze ook telt, omdat het geen wedstrijd is met een vaste datum. Maar dit is de datum dat wij hem gaan lopen:
[ code verwijderd ]
En op 17 april mij graag toevoegen aan de Enschede Marathon, de hele.
F means you're fucked![]()
De hele marathon ja?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:49 schreef McTwente het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij lopen hem maar gewoon overdag. In het donker lijkt me ook wel leuk, mits je goede verlichting hebt.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof! Ik ga de UHT ook eind januari lopen, maar dan in het donker. Best wel zin in alHet moet er maar een keer van komen.quote:
De eerste inderdaad. Over anderhalve week heb ik 5 HM's gelopen in een jaar, nu durf ik wel uit te bouwen naar een hele marathon. Te beginnen bij de 32 km van de UHT eind januari.quote:![]()
Stoerquote:Op woensdag 9 december 2015 22:04 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wij lopen hem maar gewoon overdag. In het donker lijkt me ook wel leuk, mits je goede verlichting hebt.
[..]
Het moet er maar een keer van komen.
[..]
De eerste inderdaad. Over anderhalve week heb ik 5 HM's gelopen in een jaar, nu durf ik wel uit te bouwen naar een hele marathon. Te beginnen bij de 32 km van de UHT eind januari.Moet je wel 2 x dat saaie stuk naar Glanerbrug en terug.
Het bevalt mij ook best goed. Behalve vandaag, ik had écht geen zin. Maar toch gegaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:55 schreef Angel-A het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Behalve dat het er altijd heel gezellig is hebben ze er ook mooie medailles. Vorig jaar een houten en het jaar daarvoor een zacht plastic, rubberachtige. Ik verwacht er dit jaar een van plexiglas gezien de nieuwe sponsor![]()
Vandaag de 9e dag op rij gelopen. Ik liep nooit van die korte stukjes (3 km, in het weekend wat meer) maar ik moet zeggen dat mijn lijf het wel heel fijn vindt, geen pijntjes.
@McTwente, tof!![]()
![]()
Klopt, ik heb nog getwijfeld over een andere. Maar ik heb niet zoveel met Rotterdam, dus toch maar in het vertrouwde Twente.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
StoerMoet je wel 2 x dat saaie stuk naar Glanerbrug en terug.
![]()
![]()
Groot gelijkquote:Op woensdag 9 december 2015 22:10 schreef McTwente het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog getwijfeld over een andere. Maar ik heb niet zoveel met Rotterdam, dus toch maar in het vertrouwde Twente.Al heb ik Eindhoven gedaan en doe ik volgend jaar Eanske ook niet.
Kan deze er ook nog bijquote:?
1
2[b]25 september 2016 - [url=http://www.bmw-berlin-marathon.com/en/]BMW BERLIN-MARATHON (Berlijn)[/url][/b]
[*] Devv - Marathon![]()
OP-verzoekjes worden morgenvroeg geregeld
Ondertussen nog even dit: Runner's World verkozen tot tijdschrift van het jaar
http://nu.nl/media/417973(...)chrift-van-jaar.html[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nu weet ik toevallig dat één van de juryleden hardloopt en de partner is van een medewerker van RW. Maar goed, dat zal toeval zijn. Er zijn immers zeven juryleden (juryvoorzitter Albert Verlinde incluis) en ik ken het desbetreffende jurylid als heel integer.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
OP-verzoekjes worden morgenvroeg geregeld
http://nu.nl/media/417973(...)chrift-van-jaar.htmlZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 21:49 schreef McTwente het volgende:
Ik stop toch maar niet met lopen. Nu heb ik namelijk ook weer zin om een marathon te lopen.![]()
![]()
http://www.enschedemarathon.nl/inschrijven/quote:Op woensdag 9 december 2015 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik stop toch maar niet met lopen. Nu heb ik namelijk ook weer zin om een marathon te lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tof dat je de hele marathon gaat lopen in Enschede.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:49 schreef McTwente het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Een van de leuke dingen van RW vind ik dat ze Strava zo lekker omarmen. Bijna net zo erg als ik met mn loopmaatjes ;-)quote:Op woensdag 9 december 2015 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
http://nu.nl/media/417973(...)chrift-van-jaar.html![]()
Is er zoiets als een hardlooppsycholoog? Ik kan me er geen meer geschikt persoon voor bedenken dan jij.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geeft niks Guard. Jij moet gewoon lekker korte en vlakke afstanden blijven lopen binnen de eigen provinciegrenzen. Dat is duidelijk waar jij je het gelukkigst bij voelt en dat is prima. Laat de bruggen, de Randstad en de rest van de wereld maar over aan ons avonturiers.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
StoerMoet je wel 2 x dat saaie stuk naar Glanerbrug en terug.
Eerst over saaie stukken beginnen en dan promoten?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.enschedemarathon.nl/inschrijven/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gaaf McTwente!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk McTwente!
En L_T ik heb voor de Roparun geen vergelijkingsmateriaal met een marathon, maar ik vond de impact zelf redelijk meevallen, mits je geen blessures oploopt tijdens het evenement natuurlijk. Maar aangezien jij veel meer km's draait per week dan ik gedaan heb in de voorbereidingen verwacht ik dat je het makkelijk aan moet kunnen. Het is voor mij echt een ervaring (2x) geweest om nooit te vergeten.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dit jaar misschien voor het 3e jaar achtereen Roparun voor mij. Twijfel nog wel een beetje omdat het wat ongelukkig in mijn wedstrijdagenda valt.
Leuke ervaring en als je goed getraind bent is het lopen geen probleem. Het niet slapen is wel vrij vervelend.
En het is eigenlijk ook maar 2 dagen, geen 3.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
"Ons avonturiers"? De meeste maanden kom jij Zuid-Holland niet uit.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geeft niks Guard. Jij moet gewoon lekker korte en vlakke afstanden blijven lopen binnen de eigen provinciegrenzen. Dat is duidelijk waar jij je het gelukkigst bij voelt en dat is prima. Laat de bruggen, de Randstad en de rest van de wereld maar over aan ons avonturiers.
Mijn uitdaging voor volgend jaar: in iedere provincie een stukje lopen met Zwabber.![]()
Alle OP verzoekjes zijn opgenomengaaf McTwente, je eerste M
![]()
Ik heb gisteren een krachttrainingslesje van YouTube gedaan. Nu zijn m'n kuiten te kort![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Te kort? Je bedoelt dat er spanning op staat?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Alle OP verzoekjes zijn opgenomengaaf McTwente, je eerste M
![]()
Ik heb gisteren een krachttrainingslesje van YouTube gedaan. Nu zijn m'n kuiten te kort
Ja, ik heb gewoon ontzettend spierpijnquote:Op donderdag 10 december 2015 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Te kort? Je bedoelt dat er spanning op staat?heb net echt even moeten rekken om m'n knieën recht te krijgen. Het was een beginnerslesje ffs!
Ergo, work to be done
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:![]()
Dat hebben we allemaal. Ik ben ook bezig met een 30day core training, vandaag 34 situps, 140 flutterkicks en 100sec plank.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Wauw, zover ben ik nog lang nietquote:Op donderdag 10 december 2015 10:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Dat hebben we allemaal. Ik ben ook bezig met een 30day core training, vandaag 34 situps, 140 flutterkicks en 100sec plank.en ik mag niet planken. Maar ik ga deze workouts maar eens braaf volgen
Zouden deze loopjes nog in de OP kunnen?(Hopelijk zijn de codes goed… )
1 [b]12 december 2015 - [http://www.zuid-holland.nl/actueel/nieuws/@11881/a-run-4-fun-a4/]A-run-4-fun (Delft)[/url][/b][*] RobertoCarlos – 7 km
1 [b]17 januari 2015 - [http://vondelparkloop.nl/#] Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b][*] RobertoCarlos – 6,7 km
1 [b]20 februari 2015 - [http://www.dehardloper.nl/md-halve/ Midden-Delfland Halve (Midden-Delfland)[/url][/b][*] RobertoCarlos – HM
En mag ik bij de Midwintermarathon (Apeldoorn) van 07 februari 2016 voor 8 km?
Alvast bedankt!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
aka fuckerkicks, laatste dag 300 doenquote:Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
'k heb het nooit zo op die 30-day dingen. Ja het is goed dat het mensen in beweging krijgt, het is "slecht" omdat het andere spiergroepen niet aanpakt en het weer stopt na 30 dagen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn minder genuanceerde mening: het slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:06 schreef Daywalk3r het volgende:
'k heb het nooit zo op die 30-day dingen. Ja het is goed dat het mensen in beweging krijgt, het is "slecht" omdat het andere spiergroepen niet aanpakt en het weer stopt na 30 dagen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Guppy, er missen er nog een paar van mij in de OP, zou je zo vriendelijk willen zijn?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Alle OP verzoekjes zijn opgenomen
![]()
1
2[b]2 april 2016 - [url=http://caubergtrail.jimdo.com/]Caubergtrail (Valkenburg)[/url][/b]
[*] Guard - 30 km
1
2[b]17 april 2016 - [url=http://www.haspa-marathon-hamburg.de/]Haspa Marathon Hamburg (Hamburg)[/url][/b]
[*] Guard - M
1
2[b]16 juli 2016 - [url=https://www.eigerultratrail.ch/en/]Eiger Ultra Trail (Grindelwald)[/url][/b]
[*] Guard - 51 kmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2015 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn minder genuanceerde mening: het slaat gewoon nergens op.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Eens indien het over een bankzuignap gaat die alles op FB van de daken schreeuwt en na 6 dagen stopt.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:06 schreef Daywalk3r het volgende:
'k heb het nooit zo op die 30-day dingen. Ja het is goed dat het mensen in beweging krijgt, het is "slecht" omdat het andere spiergroepen niet aanpakt en het weer stopt na 30 dagen.
Niet eens als het om een sportief iemand gaat die een spiergroep aan wil pakken.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: